بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
کد خبر : ۱۴۳۳۴۴

مقامات شهرداری شهر بوستون در ایالت ماساچوست جان کری، وزیر خارجه آمریکا را بخاطر آنکه برف پیاده رو مقابل خانه خود را به موقع پارو نکرده بود به 50 دلار جریمه نقدی محکوم کردند.

طبق قوانین شهری مسئولیت تمیز کردن پیاده رو مقابل خانه ها به عهده ساکنین این خانه هاست وبه همین دلیل در صورت بروز هر گونه حادثه ای که در اثر سهل انگاری صاحبخانه ها در این پیاده روها اتفاق بیافتد صاحبخانه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

وزیر خارجه اوباما در یک منطقه تاریخی شهر بوستون به نام «بیکن هیل» زندگی می کند که یکی از گرانقیمت ترین مناطق این شهر به شمار می رود.

مستخدمین خانه جان کری به خبرنگاران گفتند که بطور معمول یکی ازشرکت های خدمات شهری درازای مقرری ثابتی وظیفه پارو کردن برف و تمیز کردن پیاده رو مقابله خانه جان کری را به عهده داشته است.

مسئولین شرکتی که برف روبی پیاده رو آقای وزیر را به عهده داشته نیز به خبرنگاران گفتند که روز سه شنبه با دیدن نوار زرد رنگی که دراطراف محل سکونت جان کری کشیده شده بود تصور کرده اند که این نوار به دلائل امنیتی کشیده شده و از پارو کردن برف پیاده رو منزل جان کری منصرف شده اند.(ایرنا)


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
با سلام ظاهرا در بلاد کفر همه در برابر قانون با هم برابرند و فرقی بین مردم عادی و وزیر و وکیل وجود نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۰
به این میگن قانون !از رحیمی چه خبر؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
سلام:بدبخت جان کری توایران بعضیها میلیاردی میدزدند نگاه چپ نمیشه به انهاکرد .چه برسه به این چیزها
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
خوب به سلامتی این هم بهانه حضرات نماینده مجلس برای سوال کردن از ظریف که چرا جان کری برفش را پارو نکرده و شما باهاش مذاکره میکنی؟؟؟فکر نمیکنی برای مسئولین ما هم بدآموزی داره و ممکنه خدای نکرده یک روز هم یکی از مسئولین ما برف جلوی منزلش را پارو نکند؟؟؟؟
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
بیچاره رفتگرای ایران از ساعت 4 صبح دم در مقامات و پارو جارو باس کنن واقعا لذت بردم از اجرای قانون
ناشناس
GERMANY
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
همین نظم و قانون بله همین نظم و قانون
نظم و قانون و درستکاری .....
برفم خودش میدونه کجا بیاد !!!!!!!....؟
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
قابل توجه نمایندگان عزیز و مسولین محترم ، تو این مملکت قانون رو با تمام توان برای مردم عادی اجرا میکنن ، منم چند ماه هم ماشینم و هم موتور سیکلتم تو پارکینگ خونه بود لطف کردن بخاطر عدم ایجاد ترافیک و عدم ایجاد آلودگی هوا و عدم مصرف بنزین و ....... چند تا جریمه خوشگل صادر کردن ............