بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
ایران بهترین جایی است که در آن مربی‌گری کرده‌ام اما...

کی‌روش: با این شرایط نمی‌توانم ادامه دهم

سرمربی تیم ملی ایران درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: ایران بهترین جایی بود که در طول دوران حرفه‌ای مربیگری‌ام در آن حضور داشتم و با تمام احترامی که برای هواداران قائل هستم، باید بگویم با این شرایط و امکانات نمی‌توانم ادامه همکاری دهم.
کد خبر : ۱۴۳۳۹۵

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به جرات می‌گویم ایران بهترین جایی بود که در طول دوران حرفه‌ای مربی‌گری‌ام حضور داشته‌ام. امروز آمدم تا با همکارانم درباره شرایط آینده صحبت کنم. من نگفته بودم که استعفا خواهم داد. تمام وظایف و تعهدات ما برنامه‌ریزی شده است و امروز نیز در مورد همین مسائل با همکارانم در کادر فنی گفت‌وگو داشتیم.

وی در این باره ادامه داد: درباره ادامه همکاری با فدراسیون نیز باید بگویم با توجه به صحبتی که در برنامه 90 داشتم، علاقه‌مند بودم این فرصت را داشته باشم تا با کفاشیان درباره احساسات و عقایدم صحبت کنم. برای این فوتبال و هواداران ایران احترام زیادی قائلم و این احترام بی‌پایان است. باز هم می‌گویم که ایران بهترین جایی است که در آن مربی‌گری‌ کرده‌ام ولی این حقیقت نمی‌تواند چشمان‌مان را ببندد. امیدوارم بتوانم بیشتر در ایران بمانم ولی اولا نمی‌دانم در آینده نزدیک چه اتفاقی می‌افتد. در هر حال باید بگویم با این شرایط ادامه دادن، امکان‌پذیر نیست و نمی‌توانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم. بدون حمایت مالی و با این اختلافاتی که پشت پرده وجود دارد، دستیابی به موفقیت غیر ممکن است.

کی‌روش با بیان اینکه گزینه دیگری به جز رفتن برای ارائه به فدراسیون نداشتم افزود: با کفاشیان صحبت کردم تا از طریق یک تفاهم دو سویه به همکاری خود با فدراسیون پایان دهم. احساس می‌کنم اگر من مشکل تیم ملی هستم، برای حمایت از این تیم باید بروم. من این تصمیم را در اختیار رییس فدراسیون می‌گذارم و اگر مصلحت برای پیشرفت فوتبال رفتن من است، طی یک تفاهم دو سویه این اتفاق حاصل شود.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: همه ما اکنون به استراحت و تفکر روی مسائل پیش‌رو نیازمندیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
بهتر
ناشناس
Germany
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
لابد میخواد قراردادشو زیاد کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
کیروش باید برود ...چون حاشیه ها را از تیم برداشت

کیروش باید برود ...چون امید و پیروزی را در دل مردم همیشه زنده نگه داشت

کیروش باید برود ....چون به بازیکن سالاری عرصه جولان نمیدهد

کیروش باید برود...چون امکانات کافی روز را برای تیم ملی نیاز میداند ...ولی ...اینجا ایران است و چیزی که ارزش ندارد خواست مردم است و نیاز به آرامش حق مردم نیست.
ناشناس
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
از کدام پیروزی موفقیت حرف میزنی؟!!!
افشین خان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
وقتی یک مربی دراین سطح بین المللی هنوز نمیفهمد که چه گلری برای تیم خوبه!
از بازیهای جام جهانی تاجام ملتهای آسیا ازیک دروازه بانی استفاده میکندکه خیلی مطمءن نیست.وگلهای مسخره وساده زیادمیخوره.وازطرفی پولهای کلان وبیزبان ازبیت المال هزینه ایشان میشود.که نهایتا بازده مطلوبی ندارد.
بهتراست تا کفکیر نخورده ته دیگ ودیگ سوراخ نشده ازشرش خلاص شویم.
متاسفانه فدراسیون فوتبال هم با این قراردادهای میلیاردی وبدون نتیجه واقعا گل کاشته.
بیش از50میلیارد تومان پول به یک مربی پرداخت شده که هیچ نتیجه قانع کننده ای از ایشان گرفته نشده.واقعا برای فدراسیون فوتبال ورییس بیخیال آن واقعا متاسفم.
سورن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
واقعا متاسفم برای ورزش و علی الخصوص فوتبال کشور که یک مربی دسته چندم همه آنها را سر کار گذاشته و از بیت المال با دست و دل بازی برای هیچ هزینه می نمایند ، آقا این فوتبال چه گلی به سر ما زده که اینقدر باید برایش هزینه متحمل شویم ؟ چرا این باند بازی ها تعطیل نمی شود؟ چرا آقای کفاشیان و امثال ایشان اجازه دارند پست ریاست را مصادره کنند بدون اینکه پاسخ گو باشند؟
واقعا متاسفم برای این ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
نفر بعدی