بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر : ۱۴۳۴۶۰
پایگاه خبری انتخاب:نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: در رابطه با مذاکره حرفی نداریم اما می‌دانیم دشمن تا اسلام را از بین نبرد از اقدامات خود دست نخواهد کشید.

حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم سه انقلاب را به ما معرفی کرده که در این انقلاب‌ها آموزه‌های بسیاری برای انقلاب اسلامی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه رهبری الهی و نقش آن در حاکمیت دینی اولین درسی است که می‌توان از انقلاب‌های پیشین آموخت، تصریح کرد: اینکه فرد مدیری جامعه را اداره کند از دوران حضرت آدم تا کنون مشهود بوده است زیرا رهبری الهی شناسنامه حکومت دینی خواهد بود و این رهبران در مواردی با یکدیگر مشترک هستند. رسالت و اختیارهای ائمه اطهار(ع)، انبیا الهی و ولی فقیه تفاوتی ندارد و همانطور که اطاعت از ائمه اطهار(ع) و انبیا واجب است، اطاعت از ولی‌فقیه نیز واجب می‌شود اما این افراد از شان یکسانی برخودار نیستند و جایگاه معنوی یکسانی ندارند.

وی با اشاره به اینکه رهبران مذکور در حجتیت نیز با یکدیگر مشترک هستند، گفت: ابلاغ رسالت، ساختارسازی رسالت، مقابله با ظلم و پاسداری از دین، شریعت و حکومت اسلامی بخشی دیگر از رسالت رهبران الهی است. امام قبل از انقلاب با حرکت‌های پنهانی در مقابل دشمن ایستادند اما بعد از انقلاب حرکت خود را نمادین کردند و برای پاسداری از ارزش‌ها با بنی‌صدر و بازرگان مقابله و با تکیه بر نقش اساسی مردم به فرم‌سازی اقدام کردند و اینکه مطرح می‌شود برخی افراد به جمهوریت نظام کاری ندارند، اشتباه است.

سعیدی با بیان اینکه میزان ارزش هر فرد و گروهی به وابستگی به ولایت فقیه بستگی دارد،‌ تاکید کرد: مردم با تکیه بر استقامت خود به انقلاب بزرگ دست پیدا کرده‌اند و امروزه که در شرایط خاصی قرار داریم نمی‌توانیم با اعتماد به دشمن مشکلات را حل کنیم بلکه باید با تکیه بر رهنمود رهبری که که استحکام درونی نظام، اقتصاد مقاومتی به عنوان استراژی و نگاه به بیرون به عنوان تکنیک است برای برطرف‌سازی مشکلات کوشش کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم که آمریکا از شرایط امروزی ما سوء استفاده کند و این شرایط از شعب‌ابی‌طالب سخت‌تر است و اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید بیشتر مقاومت کنیم، همچنین در رابطه با مذاکره حرفی نداریم اما می‌دانیم دشمن تا اسلام را از بین نبرد از اقدامات خود دست نخواهد کشید.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مازیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
نمی تونین حرفی داشته باشین...مردم به روحانی رای دادن که مذاکره کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
اسلام عزیز بیش از 1400 سال با نام اسلام و هزاران سال با نام ادیان الهی در فطرت انسان نهادینه شده است و نابود شدنی نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
من فکر نمی کنم در شعب ابی طالب اختلاس و آقازاده سالاری و اینهمه اختلاف سطح زندگی وجود داشت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
بله مثلا یک وعده غذابخوریم این است اقتصاد مقاومتی!برای کدام ارمان مقاومت کنیم ؟برای اختلاسهای بی حد وحصر؟تنها راه نجات کشور بازگشت به عقلانیت است والسلام اصلا ما انرژی هسته ای داشته باشیم فرضا بمب هسته ای هم داشته باشیم تازه می شویم کره شمالی این ارمان شماست که باید برایش هزینه کنیم /شما راقسم بخدا که حال وروز امروزمان را با شعب ابی طالب مقایسه نکنید مومن باید سیاستمدار باشد وشرایط رادرک کرده واحساسی عمل نکند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
یعنی ایشون بیشتر میفهمند که گفت شرایط ما بدر است و نه شعب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
سختی ها پشت سر گذاشته خواهد شد

و انشاا... خداوند پاداش ثابت قدمی در راه صحیح را به ایرانیان خواهد داد
كامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
از یک طرف مردم رقم دزدی ها را می بینند که در ماشین حساب نمیگنجد, از طرفی میگویند روزی یک وعده غذا بخورید کافی است !
احمد م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
درسته شعب ابی طالبه ولی برای ماها نه شماها