بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
رئیس سازمان امور اراضی کشور در مورد اقدامات ساخت و ساز غیرمجاز پدیده شاندیز در اراضی کشاورزی گفت: قانون برای این دست از متخلفان حکم قلع و قمع در نظر گرفته و قاضی هم بر مبنای قانون عمل می‌کند ولی هم‌اکنون نمی‌توان اعمال نظر کرد که چه حکمی برای آنها صادر می‌شود.
کد خبر : ۱۴۳۴۷۷
به گزارش مشرق، قباد افشار رئیس سازمان امور اراضی کشور در مورد اقدامات ساخت و ساز غیرمجاز پدیده شاندیز در اراضی کشاورزی گفت: این شرکت دارای دو تخلف در حوزه اراضی کشاورزی و مالی است.

وی با بیان اینکه شرکت مذکور در حومه مشهد و در کنار شهر شاندیز حدود 50 هکتار از اراضی کشاورزی بسیار مرغوب را تبدیل به ساختمان کرده است، افزود: متاسفانه این کار با همکاری شهرداری و صدور مجوز برای ساخت در اراضی کشاورزی انجام شده است.

* وزارت جهاد کشاورزی تنها شاکی پدیده شاندیز است

وی در پاسخ به این سؤال که پدیده شاندیز حدود 3 سال قبل کارش را شروع کرده، چرا در همان ابتدا جلوی پیشروی کار گرفته نشد، گفت: از ابتدای شروع کار این شرکت در سال 90، وزارت جهاد کشاورزی تنها دستگاهی بود که علیه آن شکایت کرد ولی سایر سازمان‌ها ورود پیدا نکردند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور بیان داشت: درباره موضوع ساخت و ساز پدیده شاندیز در اراضی کشاورزی دو پرونده تنظیم شده یکی علیه خود شرکت به دلیل ساخت غیرمجاز در اراضی کشاورزی و دیگری علیه شهرداری که پروانه غیرمجاز برای ساخت صادر کرده و در حال حاضر هم در حال پیگیری و رسیدگی به این موضوع هستیم.

افشار بیان داشت: پدیده شاندیز با حمایت برخی سازمان‌ها کار خود را بطور غیر مجاز شروع کرد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور بیان داشت: تاکنون چند بار پرونده تخلفات شاندیز به شورای عالی شهرسازی و معماری رفته، ضمن اینکه شورای مذکور مصوب کرده که به هیچ عنوان اراضی کشاورزی نباید تغییر کاربری دهند.

تخلف پدیده شاندیز در عرضه سهام خارج از بورس

وی با بیان اینکه علاوه بر تخلف تغییر کاربری اراضی کشاورزی، پدیده شاندیز دارای تخلفات مالی از جمله عرضه سهام خارج از بورس و امکان مختلف است، تصریح کرد: پدیده شاندیز متخلف است و قطعا با احکام دادگستری کار را پیگیری می‌کنیم ولی هنوز نتوانسته‌ایم حکم توقف اجرایی پروژه را بگیریم.

افشار با بیان اینکه عرضه سهام این شرکت متوقف شده است، گفت: اگر کسی کار قانونی انجام دهد نیاز به عرضه سهام در خارج از بورس ندارد.

رئیس سازمان اراضی کشور تصریح کرد: افرادی که سهام این شرکت را خریده‌‌اند آینده‌‌ای مبهم از سرنوشت سرمایه‌‌اشان دارند.

وی با اشاره به اقدام غیرقانونی پدیده شاندیز برای تغییر کاربری 50 هکتار از اراضی کشاورزی در شهر چناران گفت: قبل از هر اقدامی جلوی پیشروی غیر‌مجاز کار گرفته شد.

رئیس سازمان اراضی کشاورزی افزود: از حدود دو سال پیش تذکرات لازم در خصوص اخذ مجوزهای لازم برای ادامه کار به مدیرعامل پدیده شاندیز داده شده اما ظاهرا مسئولان این شرکت تمایلی به انجام کار قانونی ندارند و مردم هم نباید به افرادی که تن به اخذ مجوز قانونی نمی‌دهند اعتماد کنند.

افشار بیان داشت: براساس قانون هر سازه‌‌ای که از سال 85 به بعد بصورت غیرمجاز ساخته ‌شود حکمش تخریب است؛ مگر اینکه قبل از ارائه حکم قضایی صاحبان آن مراحل اخذ مجوز قانونی را طی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که طبق گفته شما اگر مسئولان پدیده شاندیز مراحل قانونی اخذ مجوز ساخت را دریافت کنند، می‌توانند به ادامه کارشان در اراضی کشاورزی بپردازند، گفت: بله می‌توانند ولی جریمه می‌شوند.

افشار در مورد جریمه در نظر گرفته شده برای این متخلفان، اظهار داشت: جریمه توسط دادگاه تعیین می‌شود و ممکن است، حکم تخریب یا جریمه نقدی باشد.

وی افزود: قانون برای این دست از متخلفان حکم قلع و قمع در نظر گرفته و قاضی هم بر مبنای قانون عمل می‌کند ولی هم‌اکنون نمی‌توان اعمال نظر کرد که چه حکمی برای آنها صادر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
قباد افشار حرافیهاتو بس کن تو اصلا میدونی شاندیز کجایه و اومدی تا ابهت و نماد مردم خراسان را ببینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
اینکه یک بار توی دادگاه از پدیده شکست خورده ، نکنه بازم میخواد شکست بخوره :)))))
رضا
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
یک بار نه داداش 3بار
جونش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
چیه بورس نیوز باز خبر کم آوردی دوباره با یک تیتر دیگه خبر بیات و کهنه در مورد پدیده زدی؟ امروز که هیچ یک از آقایان صحبت نکردن باز روی آوردی به خبر قباد افشار که. اصلا به این آقا ربط نداره که کی سهام فروخته و چه کسی خریده دوست داشتم پولم رو بدم به پدیده به شما ربطی نداره. این مصاحبه مربوط میشه به 3 روز پیش وقتی هم که یک روز خبری بر علیه پدیده نداری لطف کن و بیات بازی درنیار . این آقای افشار هم از تخریب حرف نزنه چون اصلا کاره ای نیستند و بیخودی دندون طمعشون رو تیز نکن که از پدیده پول میتونن بگیرن. وقتی رئیس قوه قضائیه هتل بیست طبقه ی کنار رودخانه ی جاجرودنزدیکای تهران رو میگه حکمش تخریب نیست و هیچ وقت هم تخریب نمیکنیم اونوقت بیاد حکم تخریب پروژه ی به این عظمت که 13 هزار نفر از کنارش نون میخورن و 120 هزار سهامدار داره رو صادر کنه اصلا کجای اون زمینا به درد کشاورزی میخوره برین ببینید الانش هم هیچ کسی در اون مناطق کشاورزی نمیکنه. برو دادا خودت رو سیاه کن رئیس سازمان امور اراضی دیگه کیلویی چند!!! وقتی دادگاه دوباره برعلیه سازمان اراضی زیر مجموعه ی جهاد کشاورزی رای داده و حق رو به پدیده دادن(قرار منع تعقیب از سوی دادگاه) و براساس قانون هیچ رایی بعد از دوبار شکسته نمیشه دیگه حق ندارن که بر علیه پدیده شکایت کنن. یه روز حناچی (وزارت راه و شهرسازی)میگه ما جریمه میخواییم یه روز قباد افشار(جهاد کشاورزی) میگه ما جریمه میخواییم یه روز فلانی و یه روز بهمانی . جمع کنید بابا فکر کردید سرگردنس که هر طور خواستین بچاپ بچاپ راه بندازین 5 سال کجا بودین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ooooo
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
مگه دوبار شکایت جهاد به دادگاه نرفته و حکم صادر نشده دیگه این حرفا چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
مگر تو اراضی کشاورزی وزارت کشاورزی راسا نباید اقدام کن؟؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
بورس نیوز، اقای افشار منتظر باشبد تا صبح دولتتان بدمد!!
با مصاحبه هایی که از رییس سازمان ثبت اسناد و استاندار خراسان رضوی منتشر شده این بر میاد که انشاا... حقانیت پدیده به زودی اثبات میشه
همچنان خبرهای خوب در راه است...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
اظهار نظر راجب تخلفات مالی در زمینه دانش رییس سازمان امور اراضی کشور نیست. کاشکی هرکس سرش تو کار خودش باشه.
همه کاره استان ما که استانداره گفت ک سهامدارا نگران نباشن. پس سهامداران اینده مبهمی ندارن.
امید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
اگر اسمت نادر افشار بود شاید باور میکردیم!
خخخخختخخخ
زنده باد پهلوان ایران زمین.
خدا بدادت برسه اگر بخواد روزی پروژه های پدیده متوقف بشه... .
اونوقته که دیگه پول اصلا اهمیتی نداره... .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
زیر 100 تومان هم زیادش است
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
آن روز را میبینم که همه دشمنان پدیده سر افکنده میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
لعنت به هر چی بورسه
رسولیان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
زنده باد ایران وایرانی
زنده باد افتخار ایرانی
زنده باد عزت ایرانی
زنده باد پدیده ایرانی
سر افکنده باد دشمنان ایرانی
همچنان خبر های خوب در راه است
حمید شیشه چی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
این اقای دروغ گو چرا نمیگه تا حالا دوباره دادگاه شکایت جهاد رو رد کرد و پدیده پیروز دادگاه شده چرا نمیگه این زمین های مرغوب در بحرانی ترین منطقه ی ابی کشور قرار داره چرا نمیگه به کشاورزا مجوز حفر چاه نمیدن چون اب برا کشاورز نیس ؟؟؟؟؟؟؟؟چقدر باج خواهی؟تا کی؟
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
با سلام بهترین گزینه تخریب است تا دیگران هم متوجه بشوند که قانون برای همه اعمال می شود پولدار و غیر پولدار نمی شناسد
ناشناس
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه ........
داراب
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
میدونم شبها از حسادت خوابت نمیبره دلم برات میسوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
مثل روز روشنه که دسیسه میکنید. دروغ هم حدی دارد....
کجای اون زمینها بهترین زمینهای مرغوب کشاورزیه . برید ببینید سالهاست در اون زمینها و زمینهای اطراف کشت وکار صورت نمیگیره. همه ی شما که باعث ریختن ابرو واعتبار پهلوان شدید و باعث تشویش واز دست رفتن سرمایه مردم در پیشگاه خدا باید جوابگو باشید. برید توبه کنید .باید پهلوان مقدم را راضی کنید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
اگرزمانی دادگاه حکم به فروش اموال پدیده بدهد پس از کسر ۵۴۰ میلیارد وامهای گرفته شده ازموسسات بقیه هشتادو پنج درصد اون مال پهلوان ونزدیکانش هست وپانزده درصد مال صدوبیست هزار سهام دار یعنی از هر ده آجر پدیده فقط یک آجر اون براساس قانون تجارت مال صدوبیست هزار سهام دار مردمی است به این میگن سیستم ارباب ورعیتی حالا بگین محسن پهلوان قهرمان قهرمان
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
من سهامم رو فروختم با زور داد بیداد پولمو گرفتم دیگه از کسی سهام نمیخرن فقط صف فروش 200 میلیونی سهم مونده رو دستشون به هشدار بورس نیوز گوش ندادین سرمایتون بر باد رفت
سید عماد
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
خداییش تو اصلا سهامداری، امروز سه شنبه 14 بهمن ماه است، همین الان با دفتر پدیده تماس گرفتم، گفتن سهام رو هر مقدار باشه بازخرید میکنیم.
محض اطلاعتون عرض کردم آقا شهرام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
یکی نیست به این آقا بگه در مورد مسائل مربط به مسئولیت خودت صحبت کن. تخلفات مالی به این آقا چه ربطی داره.
آب که سربالا بره ......
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
حکمی که دادگاه برای ساختمان های پدیده میدن مثل حکمیه که برای اون هتلی که در بستر رودخانه ساخته شده بود داده بودن. یعنی اگه مجوز داشته باشی تخریب نمی کنن حتی اگه تو بستر رودخونه باشه.
این آقا هم باید بره از شهرداری شکایت کنه که به پدیده مجوز داده.
البته خودشون اینو خوب می دونن ولی می خوان از این آب گل آلود ماهی بگیرن
داراب
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
بورس دروغ خبرها ی مثبت پدیده را انعکاس نمیده استاندار خراسان در مصاحبه گفته به هیچ وجه جلو فعالیت پدیده گرفته نمی شود این ها که عددی نیستند .پهلوان دوستت داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
باید مثل علاالدین برخورد بشه و تخریب
خیلی ها فکر نمیکردند حاجی علاالدین دو طبقه ساختمونش خراب بشه
داراب
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
اون موقع که تو اوج شایعات بود ما سهام پدیده را نفروختیم حالا که همه چی به نفع پدیده در جریانه که جای خود را دارد . اینا تلاش بی فایده است
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
داداش چرت و پرت نگو زمین مرغوب کدومه؟ این زمینا اینقدر پرت و بی آب و علف بود که حتی برای قبرستان هم مردم قبول نکردند مرده هاشون خاک کنن.حالا تو اومدی واس ما که بزرگ شده شاندیز هستیم زمین مرغوب تعریف میکنی؟؟؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
باشه.
اکبر مرادی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
مدیر سایت بورس نیوز
بنا به گفته جدیدترین خبرهای موثق مشکلات پدیده در حال حل شدن است ، شما هم دست از غرض ورضی بردارید . در مشهد اکثر مردم از فروش سهام منصرف شده اند . در زمینه زمینها که حالا زمینهای مرغوب کشاورزی لقب گرفته اند تا سالهای سال ما غیر از برهوت و عدم هیچ گونه کاشت و زرعی ما هیچ ندیدیم حالا شده است زمین مرغوب کشاورزی ، انصافا الان که هزاران توریست را جذب خواهد کرد بهتر است یا زمانی که برهوت بود . دوما ارزش گذاری این پروژه بیادماندنی که به علت سوء مدیریت مدیران این مرز و بوم مانند ندارد و لیاقت محسن پهلوان را بیش از پیش روشن می کند و بعدها ارزش این پروژه روشن خواهد شد . روزی از گفتار و اندیشه های درج شده در سایت پشیمان می گردید و مردم موضع شما را فراموش نخواهند کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
میزان جریمه نقدی رو نگفته قباد افشار، چقدر مد نظرشه؟ تا جریمه هست چرا قلع و قم. نه قلع و قم نکنید بابا پولشو بگیر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
بورس نیوز واقعا داری با قصد و غرض تیتر می زنی. این دور از انصافه. مصاحبه امروز قاضی سراجو پخش کن تا همه متوجه شن که فقط سخنگوی دستگاه قضا درباره پدیده باید اطلاع رسانی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
واقعا ما مردم را چه شده است؟ در جایی که آقای قباد افشار با سیل اتهامات و سخنان کنایه آمیز کماکان با نظرات خویش برای مردم دلسوزی مینمایند، ما خود دلسوز خویش نیستم. بیایید همه با هم برای رفع مشکل و دفع بدخواهان و تنگ نظران و مکاران دست به دعا برداریم.آمین یا رب العالمین.
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
من هیچ وقت راضی به ضرر هموطنانم در بازار بورس نیستم
ولی با جریاناتی که پیش اومد و دیدم که چطوری یک طرفه کسانی که دور و بر بورس هستند ذات خودشون رو نشون دادند باید بگم که متاسفانه بورسی ها بدجایی سرمایه گذاری کردند
من که پولمو از بورس کشیدم بیرون و دیگه هم به فکر سرمایه گذاری در این مملکت نیستم و فقط دلار و طلا می خرم که دست کسی نیست قیمتش
روزی 10 - 20 خبر توی خروجی ها از پدیده و پردیسبان و .. می اومد ولی این سایت و چند رسانه معلوم الحال دیگه به صورت واضح نشون دادن که از برخی چیزها منفعت می برن و اصلا رسانه نیستن ! و اخبار جهت دار با تیترهای جهت دار می زنن
این خبر هم که تاریخ گذشته و کسی اظهار نظر کرده که اصلا ربطی به موضوع نداره

با دیدن این وضعیت بورس نیوز و .. که معلوم نیست کی هستن بنظرم مردم اشتباه می کنن که به این بازار بورس اعتماد می کنن
منتظرم تاروز قیامت
اونجا حتی 1 نفر که کوچکترین سهمی در ایجاد این بلوشو و ایجاد استرس و .. رو داشته نمی گذرم
یا حق
سید عماد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
پدیده شاندیز همچنان به افتتاح پروژه های خود مشغول است. این شرکت پس از افتتاح اولین پاتیناژ کشور و برج گردشگری در کیش، بزودی بزرگترین خیابان سنگ فرش جهان، فودکورت (ساختمانی متشکل از چندین رستوران و قست فود های مختلف) و... را در برنامه چند روزه آینده خود دارد.

از سویی دیگر خبر جایزه 10 درصدی سهام به تمامی سهامداران بسیاری را مجاب به خرید سهام این شرکت و یا لغو فروش سهامشان کرده است.
سید عماد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
تجلی شکوهی دیگر از پدیده؛
درخشش شاهراه تمام سنگ فرش جهان در ایام دهه فجر
تاریخ:1393/11/13 ساعت:10:27
سهام > سهام های غیر بورسی
مدیر عامل شرکت پدیده از افتتاح بخشهای دیگری از پروژه عظیم شهر رویایی پدیده شاندیز همزمان با جشن های پر شکوه دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)؛ به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده محسن پهلوان مقدم با بیان این مطلب گفت: مجموعه فعالیتهای گسترده ی شرکت پدیده در بخش های مختلف ساخت و ساز ، رستوران ها ، اداری و بازارهای فروش و همچنین امکانات گردشگری در ایام پر برکت فجر به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به افتتاح بزرگترین خیابان تمام سنگ فرش جهان در شهر رویایی پدیده افزود: این خیابان تمام سنگ فرش جهان ، شاهراه اصلی شهر رویایی پدیده را تشکیل می دهد که با کار شبانه روزی طراحان و مهندسان در این منطقه ی دیدنی شهر شاندیز، بیش از 30 رستوران رادر طی مسیر خود جای داده است.
مدیر عامل شرکت پدیده هدف از شکل گیری اینچنین پروژهایی در شهر رویایی پدیده را افزایش زمان ماندگاری زائرین هشتمین امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دانست و ادامه داد: ما برای جذب گردشگران خارجی نیز برنامه های مدون و منسجمی را تدارک دیده ایم که با تکمیل پروژها در دستور کار مدیران قرار خواهد گرفت.
پهلوان مقدم به افتتاح پروژه رستوران پانورامیک کف شیشه ای پدیده کیش در نخستین روز های ماه جاری اشاره و تصریح کرد: این رستوران به عنوان نخستین و تنها ترین رستوران کف شیشه ای در سطح کشور، با 42 متر ارتفاع در فاصله حدود 100 متری خلیج نیلگون فارس بنا گردیده است.
امیدوار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
اگر شهرداری مجوز داده پس پدیده تخلف نکرده. باید شهردار مجازات بشه نه سهامداران. آقایان چیز فهم این همه سرمایه گذاری را به باد ندید. کاری است که شده. یه پولی به وزارت جهاد بدید تا اونا هم بشن. بزارید این پروژه عظیم انجام بشه.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
آقای افشار شما فقط در خصوص اراضی اظهار نظر کن در مورد نحوه فروش سهام به شما ربطی نداره که شرکت چطور سهامشو بفروشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
آقا من همون ردیف ساعت 11:20 هستم.از قباد افشار کسی خبر نداره ، لطفا بگید یه نظری بده دلمون تنگ شده واسش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
آقا کسی خبر داره از این زمینهای مرغوب کشاورزی دیگه کجا هست، من شنیدم مشابهش فقط تو کویر لوت هست. اگر آقای قباد افشار توضیح بدن ممنون میشم.
امیر علی
United States of America
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
به نظر بنده مسولین از این به بعد به کشاورزان اعلام کنند که شما حق ندارید زمین کشاورزی خودتان را به هیچ شرکتی و سازمان دولتی بفروشید و هر کس این کار را بکند مجرم است و باید مجازات شود پس کشاورزان محترم تا اخر عمر بیل بزنید تا دلالان کیف کنن پس مسولین یک دفعه یاد کشاورز افتاده و می خواهند پولی رااز پدیده بکنند تاحمایتی از پروزه های ملی و دلالان باشد افرین به شما ها مسولین دلسوز
جواد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
طرف رو بیاری تو پدیده شاندیز ولش کنی راه برگشت و نمیتونه پیدا کنه باید 10 نفر بیان دنبالش بعد میگه باید تخریبش کنن