بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نماید و با توجه به اینکه معمولاً و در پایان سال نقدینگی به شدت کاهش یافته و پرداخت تسهیلات بانکی و سایر منابع تا اوایل سال بعد به تعویق می افتد
کد خبر : ۱۴۳۹۵۰

به گرارش خبرنگار بورس نیوز سایت رسمی شزکت پدیده اطلاعیه مهمی صادر کرده است که به شرح ذیل است .


سهامداران عزیز شرکت ابنیه وساختمان پدیده شاندیز

همانطور که میدانید شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز قریب 5 سال است که با همراهی و مشارکت سهامداران خود پروژه های عظیم و ملی را آغاز و بخش هایی از پروژه مشهد را نیز به انجام رسانده و مورد بهره برداری قرار داده است پر واضح است اگر حوادث اخیر اتفاق نمی افتاد تا کنون بخش های بیشتری مورد بهره برداری قرار می گرفت .

هجمه رسانه ای برروی فعالیت های اقتصادی شرکت ، موجب هجوم سهامداران برای فروش سهام خود گردید که مسلما اگر این هجمه برروی هر بانکی اتفاق می افتاد نه تنها آن بانک امکان پاسخگویی به همه را نداشت بلکه حتما با مشکلات جدی مواجه می گردید زیرا مبالغ دریافتی صرف کسب درآمد و سود آوری و سرمایه گذاری شده است فلذا منابع لازم برای عودت وجه مردم را در دسترس نخواهد داشت حال که این هجمه به شرکتی که تمام منابع دریافتی را صرف ساخت وساز نموده صورت گرفته است حتما با مشکلات جدی مواجه خواهد شد زیرا اولویت برای شرکت ما اتمام پروژه و بهره برداری کامل از آن است چراکه اتمام پروژه مساوی با سودآوری حداکثری و خلق ارزش افزوده است .

 پر واضح است در صورت اصرار سهامداران به برگشت وجوه خود، شرکت را در اتمام پروژه های در حال اجرا ناکام نموده و موجب تعطیلی پروژه ها میگردد فلذا مدیریت عامل و هیئت مدیره شرکت با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شرکت در وحله اول و در نظر گرفتن حفظ سرمایه های سهامداران محترم ، از شما عزیزان تقاضا می نماید با تداوم مشارکت خود و انصراف از فروش ضمن برخورداری از 10 درصد سهام جایزه ، شرکت را در نیل به اهداف عالیه خودکمک نموده و سهمی در توفیق شرکت داشته باشید.

حال با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نماید و با توجه به اینکه معمولاً و در پایان سال نقدینگی به شدت کاهش یافته و پرداخت تسهیلات بانکی و سایر منابع تا اوایل سال بعد به تعویق می افتد و این امر تامین حجم قابل توجه نقدینگی مورد درخواست سهامداران را برای شرکت ناممکن ساخته است، هیئت مدیره شرکت تصمیم گرفته است که همزمان با انتقال قطعی سهام نسبت به صدور گواهینامه تعهد پرداخت وجه با شرایط زیر اقدام نماید

  • از آنجاییکه شرکت راضی به ضرر وزیان سهامداران محترم نمی باشد وجوه تعهد شده را با احتساب 30% سود مشارکت سالانه و در بازه زمانی 7 ماهه پرداخت می نماید. البته محاسبه سود مشارکت از تاریخ درخواست بازخرید انجام خواهد شد.
  • با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بعضی منابع در صورتیکه قبل از تاریخ سررسید و هر زمانی که وجوهی توسط شرکت تحصیل گردید به شما عزیزان اعلام و در حد توان طلب افراد تسویه خواهد شد.

بدیهی است جناب آقای محسن پهلوان مقدم مدیریت محترم عامل و هیئت مدیره شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز با تمام وجود به سهامداران محترم تعهد میدهند که با تضمین 80% سهام خود جلوی هرگونه ضرر وزیان احتمالی به سهامداران محترم را گرفته و با اقداماتی که بر اساس دستور مقامات محترم اجرایی و قضایی جهت ورود شرکت به فرابورس صورت گرفته است اطمینان خاطر می دهد که حتی در فرابورس نیز حمایت و پشتیبانی از سهام شرکت را مثل سابق ادامه دهد .

امید است با همراهی و همکاری شما عزیزان آینده ای سرشار از موفقیت را برای شرکتمان رقم زنیم.

هیئت مدیره شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
مگه جناب پهلوان نمی گن ارزش دارایی هاشون بالا است . می تونن به جای اینکه 7 ماهه بعد 30 درصد سود بدن پروژه شون رو 30 درصد زیر قیمت پیش فروش کنن و پول مردم رو بدن!!!!!! تازه نیازی نیست کل پروژه رو بفروشن چون 80 درصد سهام مال خوذشونه 20 درصد رو پیش فروش کنن کافیه . یادمه خاوری وقتی از ایران رفته بود ورفته بودن انگلیش برای شرکت در سمینار بانکی و حتما بر می گردن . اما چی شد؟؟؟؟؟
ناشناس
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
طرف اول بايد ب فکر شرکتش بعدش سهامدارى ک بش اعتماد کردن باشه بعدش اونايى ک فروختن! کاملن حرفش منتطقى چرا بالا پايين مى پرين! مگه ايناى ک اللن طلبکارن حساب جارى باز کرده بودن مگه موقع خريد برگه امضا نکردن ک ما هيچ تضمينى واسه خريد نداريم!!! من خودم فروختم ولى از اين تصميم ناراحت نيستم بشم حق مى دم.
ناشناس
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
روزی که شب میخوابید و صبح بلند میشد 200 تومان سهمو گرون میکرد باید فکر این روزهارو هم میکرد
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶
اینجا فرق بین بورس و پدیده را خوب میفهمید

خیلی خوب...

عزیر توی بورس که داره با کله میاد پایین ضررت یک روزی جبران میشه 1 سال,2 سال ,...

اما توی پدیده تا اخر عمرت خاک نشین میمونی و برای نوه نتیجه هات خاطره اش را تعریف میکنی
حسین
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
آقای پهلوان می خواهد با این بهانه که به دنبال تامین مالی و پرداخت پول مردم است از سیستم بانکی هم تامین مالی کند و بعد هم ....
saeed
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
سهامداران پدیده !!!!با عرض تاسف هیچ پولی به شما نخواهد رسید
ناشناس
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
دوستان آقای پهلوان و رفقاش واسه سفرهای نوروزی خارج از کشور پول نیاز دارن. خوب از پولهای ما باید تامین بشه خوب. خوب مردم رو بازی میدی پهلوان. خدا قوت!!!!!!
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
با ز نقشه جدید است نباید قوه قضاییه چنین اجازه ای بدهد سود مشارکت را هم زیر سوال نبرید که به بانکها هم صلب اعتماد شود سود مشارکت مربوط به اوراقی می شود که دولت ضامن ان شود نه پهلوان بی پشتبانه بدون پول من فکر می کنم پدیده زمان و تایم می خرد
البرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
بعد ار هفت ماه نه پهلوانی هست که پول مردم رو بده نه شرکتی فرصت میخوان
مهدی
ROMANIA
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
کاربران فهیم سایت حالا خودتون بیاید آقای پهلوان رو. با آقای بوستانی مدیر عامل مجموعه تبرک مقایسه کنین.اولی پشتش به حرف الکی و بادکنکی گرمه و دومی پشتش به مجموعه دادایی های ثبت شدش.حالا سهامدارهای پدیده حق ندارن از حرفهای آقای پهلوان که هر روز به روی یک شاخه میپره ،نگران باشن؟!.قضاوت با شما عزیزان.
مهدی
ROMANIA
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کاربران فهیم سایت حالا خودتون بیاید آقای پهلوان رو. با آقای بوستانی مدیر عامل مجموعه تبرک مقایسه کنین.اولی پشتش به حرف الکی و بادکنکی گرمه و دومی پشتش به مجموعه دادایی های ثبت شدش.حالا سهامدارهای پدیده حق ندارن از حرفهای آقای پهلوان که هر روز به روی یک شاخه میپره ،نگران باشن؟!.قضاوت با شما عزیزان.
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
تبرک از پدیده بد تر
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
با سلام این کار پهلوان به مشابه ان می ماند که یک نفر پول نزول گرفته و در تاریخ ان توان پرداخت ندارد می گوید 7 ماه تمدید شود نزول ان را می دهم مگر پهلوان بانگ مرکزی است که سهام بدون پشتبانه فروخته و حالا می خواهد سود مشارکت بدهد اغشکال ندارد بانک جمهوری اسلامی ضامن این کار می شود پهلوان خود به تمام بنی بشر بانکها بدهکار است چطور سود مشارکت می خواهد بدهد با پروزهای غیر قانونی قوه قضاییه زودتر تکلیف پدیده را روشن کند وتایم به وی ندهد پهلوان باز به امید اینکه احمدی نزاد به قدرت بر گردد زمان می خرد سریع تکلیف این شرکت را روشن نماید با احترام بورس والستریت
ناشناس
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
با نظرت موافقم. جناب بوستانی یک بازاری اصیل هست کسی که چندین و چند سال کارخانه دار بوده و سرمایه ای هم که داره مال خودشه نه مردم. این مقدار سهامی هم که فروخته به راحتی میتونه بازخرید کنه.
اشکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
سلام
باز چه نقشه ای هست بعد جالب اینجاست وارد سایتش هم که میشویم یه عده که معلومه از خودشونن هی مینویسند پهلوان ماچرا باید پولمون رو پس بگیریم پدیده سر بلند هست و چرت و پرت بابا تو رو خدا بیایید یه کمپین راه بندازیم حداقل پول خودمونو بگیریم بخدا بسه هرچی سرمون رو کلاه گذاشتند ابنم فردا میشه ثل پروژه تهران بزرگ زنجانی تو رو خدا بیایید با هم متحد بشبم یه کاری واسه پولمون کنیم
poria
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
من موافقم . توی یاهوو یک نفر ایمیل بزاره بقیه باهاش هماهنگی کنن
hamed
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۲
خوب نظرت چیه؟ اگه خیلی پیگیری باهام در تماس باش
سید عماد
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
آقا اشکان
با سلام
من خودم یکی از سهامدارها هستم که توی سایت پدیده مطلب میزارم.
بعید میدونم شما سهامدار باشی.
همشهری
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
یه عمره سرت کلاه گذاشتن صدات در نیومد .. حالا یکی اومده و داره کار میکنه سازندگی میکنه آبادانی میکنه... کلی تا حالا به سهامداراش سود داده .. به تمام وعده هاش تا حالا عمل کرده.. بانک که بانکه با هجوم مشتریاش ورشکست میشه حالام یه عده مثل شما که از هیجی خبر ندارن و حتی اصول اولیه سرمایه گذاری رو بلد نیستن ندانسته شایدم به عمد دارن همه جیو خراب میکنن .. برادر گرامی برای ساخت خونت که بخوای از بانک وام بگیری نیاز به فرصت داری که به بهره وری برسونی و پول بانکو بدی ..پس زمان خریدن منطقیست ن کلاهبرداری.. کمی انصاف و عقل جیز بدی نیست..
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
اصول اولیه سرمایه گذاری رو جناب همشهری بفرمایند تا ما هم یاد بگیریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
ایا این فروش سهان از نظر شرعی انعقاد عقد درست بود /هدف مردم خرید سهام بدون مشکل یک شرکت قانونی وسهامی عام بوده وهدف پدیده فروش سهام یک شرکت سهامی خاص به عموم مردم برخلاف قانون تجارت بوده ؟ایا تقارن قصد وجود داشته؟؟؟؟ ایا هردو یک عقد وهدف را دنبال مبکردند ؟؟؟؟؟؟؟؟ایا راست که موسسه مالی واعتباری میزان از پشتیبانان این شرکت پدیده می باشند و موسسین این موسسه هم از بازنشستگان قوه قضاییه در مشهد وسایر استانها هستند ؟؟؟؟؟؟
صالح
ROMANIA
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
یه کم آقایانی که پارسال تشویق به حضور در بورس می کردند و سرمایه های مردم را به آتش کشیدند از قای پهلوان یادبگیرند من مطمئنم به قولش عمل میکنه
ناشناس مالباخته
GERMANY
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
چطور مامردم بدبخت 5سال از شنيدن تبليغات پديده در رسانه ملي گوشمون كرشد.چشممون از ديدن آن كور شد.
همه مقصرهستند صد واي به حال ما مردم بيچاره كه فريب رسانه ملي را خورديم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
با سلام
لطفا شلوغش نکنید
همه چیز درست میشود
من یک سهامدارم با بیش از هشت صد هزار سهم و هیچ استرسی ندارم و به مدیریت پدیده اعتماد دارم
به امید ایرانی اباد
مسعود وطن پرست
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
هنوز با این همه تخلف و کلاهبرداری های پهلوان و شرکتش هنوز سرت زیر برفه و می گس اطمینان دارم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
سلام.این چه شرکتی که مدیرعامل و هیت مدیره بصورت دیکتاتوری هر تصمیمی می خواهند میگیرند و اجرا میکنند .از زمانی که مردم انصراف دادند هنوز تازه موقع بازپرداخت تازه می خواهد شروع شود.پولی که یکماه پیش مردم برای خرید سهام دادند و دوباره انصراف دادند که بفوری ساختمان نشده است. لطفا قوه قضائیه و دادستانی وضعیت را تعیین و تکلیف کنند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
دوستان گرامي و سهامداران عزيز
بياييد براي پيشرفت پروژه هاي خودمان در پديده قدري بيشتر فكركنيم . شركتي كه امروز مورد اتهامات زيادي قرارگرفته است متعلق به خودمان است . پس به جاي بحث درباره زمان واريز سررسيد سهاممان ، حركتي جدي را شروع كنيم و با همراهي شركت خودمان در سود آن سهيم شويم و به بقاي آن كمك كنيم .
هدف دشمنان و بدخواهان شركتمان ، ايجاد شكاف در بين سهامداران ميباشد ، پس با حركتي نابخردانه در جهت اهداف دشمنانمان حركت نكنيم . اتحاد ما به نفع شركت و خودمان ميباشد . پس شركتمان را همراهي كنيم .
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
20% اش متعلق به ماست!80% پروژه با پول ما ساخته شده ولی 20% اش سهم ماست!
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
شبیه متن کتاب قلعه حیوانات جورج اورول نوشته
داراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
باز یک خبر اومد مخالف ها دست پاچه شدند مثل اینکه از رو نمی رن تا حالا که هر چه منفی بافی کردن به جایی نرسید ن .این هم بگذرد...
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
خبر خاکستر نشینی سهامدارها است

چه خبر دیگه ای میخواهی بیاید
قاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
پدیده داره بدهی رو با بدهی پرداخت می کنه این راه کار در آینده نزدیکی منجر به فروپاشی این مجموعه خواهد شد . روزگار پدیده به سر رسیده است . پدیده قصد داره وام سنگین با بهره بالا پول سهامداران رو بدهد در حالی که بانک و موسسه ای حاضر
به پرداخت وام نخواهد بود .
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
فروپاشی این مجموعه زمانی مسجل شد که قیمت بر اساس عرضه و تقاضا نبود

شرکتی که قیمت سهامش را بر اساس دلخواهی و گاز معده تعیین میکند محکوم به نابودی است

یادش بخیر جاهل به اقتصادی که میگفت :تنها شرکتی در جهان که تاکنون کاهش قیمت نداشته

میخواست تو گینس ثبت کنه

البته کرد : بزرگترین کلاهبرداری پانزی جهان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
اين همه دروغ گفتن پشتش طزف واستاده مى گه پاى حرفم هستم , باز ى عده ناراحت شدن!!! داداش من مى گف من نمى تونم بدم بريد از قوه قضاييه بگريد خوب بود. جم کنيد ديگه اگه فرار کن بود تا الان کرده بود.
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
مدیر محترم بفرمایید با این رکود شدید اقتصادی که بانکها توان استفاده از منابع 34 درصدی بانک مرکزی را ندارند حضرت عالی با مدیریت جناب پهلوان چکونه میتوانید سود 30 درصدی محقق کنید تا به سهامدار پرداخت نمایید حضرت عالی اگر کل پروژ های اجرا شده را بفروشید شاید 60 درصد پول سهامدار را تهیه نمایید این مردم بیگناه یکسال است در بورس که کمی قانونمند است زندگی باخته اند وحتی برای وعدهای وزرایی که معلوم نیست در این 35 سال چگونه میلیارده شده اند تره خورد نمیکنند چه برسد به شما.خداوند در قران فرموده است مکر او از مکر فاسدان بزرگتر است واتش رسوایی دامن همه انها را خواهد گرفت.انشاالله
hojjat
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
با سلام خدمت کسانی که سرافرازی ایران عزیز را می خواهند
دوستان گرامی همه در جریانید که اوایل موج منفی تبلیغات علیه پدیده همین بورس نیوز چه خبرهای منفی سنگینی علیه پدیده در قالب مقاله و چه خبر دروغ میذاشتش
و سیر تغییر عنوان خبرها را بررسی کنین و حالا همه هم متوجه شدن که پدیده تخلفی نداشته و همه هم دارن بصورت ملاحظه کارانه عنوان میکنن که پدیده باعث اشتغالزایی در این اوضاع بحرانی شده و همه دارن به اشتباهشون پی میبرن
دوستان من همگام باشیم برای آبادانی ایران عزیز برای سربلنید کشورمون
همه باید با هم لبیک بگوییم و در خلوت خودمون آنچه را منطقی هستش تشخیص و به ان عمل کنیم
که منطقی ترین راه احساسی عمل نکردن میباشد
به امید خدا همانطور که خبرهای کاملاً منفی به خبرهای مثبت تبدیل شده قاعدتاً در روزهای آینده خبرهای بسیار خوبی را خوهید شنید
ما باید تو دهنی بزرگی به کسانی که مردم را نسبت به سرمایه گذار بدبین میکنن بزنیم و همه باهم و برای هم پشت سر هم باشیم
یه سری منفعتشون تو اینه که مردم را نسبت به همه بدبین کنن
همگامیم با پدیده و همه تلاشگران ایران عزیز
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
بزرگترین لطیفه اینه که پدیده کارافرینی کرده من میگم دقیقا بالعکس یک شهرو کلا بیکار کرد ببینید طرف ساختمون ساز بود یه عده بنا و کارگزر از ساخت وسازش نون میخوردن حالا ساختمونشو که فروخت دیگه نساخت رفت پدیده خرید چون حساب کرد چند برابر سود میداد حالا این واسه همه صنفها بود متاسفانه
بدبین
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
خیلی مشکوکی...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
من سهامدار پدیده نبودم ولی تو پروژه مشغول به کار بودم و در این یک سال کامنتهای زیادی جهت هشدار به خریداران سهم پدیده گذاشتم و همه جوره اونو تحلیل کردم ولی متاسفانه دوستان سهامدار انگ حسادت نفهمی و هزار چیز دیگرو به ما چسبوندن و عمدتا نظر منفی میدادن. حالا همه رفتن به کما.کسانی که زرنگ بودن خودشونو از این گرداب زود کشیدن بیرون . هر چی به سر ادم میاد از طمع و جهل
رضا
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
سلام
اولا توهین نکنید دوما پدیده کاملا درست کار کرده
همیشه یک شرکتی بخواد پیشرفت کنه جلوشو میگیرن الان هم همینطور شده من سهامدار پدیده هستم خیلی جاهای دیگه هم سرمایه گذاری کردم ولی بهتر از پدیده ندیدم الان هم اتفاقی نیفتاده که اینقدر شلوغش کردین خودتون ملتو ترسوندین تحریک کردین حالا نشستین دارید انتقاد میکنید بهتره مسیر توسعه رو پیش بگیرید
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
بشن بورس نيوز تا كي خسته نشدي ما كه ميدونيم تو از اونااي هستي كه توبورسي وحرس ميخوري مردم چرا پولاشونو تو بورس نميارن هههه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
ملت هميشه در صحنه نگران نباشيد. بزودي پولهايتان را به سكه طلا تبديل مي كنم وبا كاشت ان در خاك پروژه عظيم جنگلي از درختان طلا را افتتاح خواهم كرد شركت پديده وشركا
یاشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
هئیت مدیره و جناب پهلوان دارند زمان میخرند تا حدودا یک سال بعد که موعد هفت ماهه باز خرید میشود
مراحل اداری واگذاری فروش سهام به بازار پایه فرابورس واگذار میشود و آن زمان شرکت پدیده میگویند دیگر خرید و فروش سهام در شرکت پدیده انجام نمیشود سهامداران پدیده برای فروش سهام خود باید به کارگزاری ها و از طریق فرابورس مراجعه بکنید و پدیده هم خود را به این شکل از زیر بار تعهد در میبرد و این است پایان ماجرا....

آنهایی که خوش خیال بودند بفرمایند و ببینند که به علت داشتن تعصب بیش از حد به پدیده چقدر با مشکل مواجه شدند
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
عزیزم دفاتر پدیده میشن کارگزار پدیده اونوقت شما برو سهام بخر
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
از دادستان محترم تقاضا داریم به داد مردم برسه و نزاره این دوباره سر همه رو کلاه بزاره و بقیه رو مثل این 40 روز الاف کنه.
مظفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
پدیده شنبه خبر خوشی رو اعلام میکند!!!!!
اره جون خودشون، والا این پدیده ملت رو چی فرض کرده
جالبه که بعضیا هنوز میگن پدیده کارآفرینی کرده
لطفا توی شبکه های اجتماعی شفاف سازی بشه تا دیگه سر مردم کلاه به این گشادی نره
وایبر و واتز آپ و لاین و .....
پدیده قطعا پونزی هستش، الانم که زده زیر همه حرفا و قولاش پهلوان
درود بر پدیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
پهلوان تا آخرین رمق حمایت می کنیم...
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
با سلام
هر شرکت یا بانکی که دچار چنین هجمه تبلیغاتی منفی می شد به مشکل برمی خورد قوه قضاییه اگر زودتر تکلیف رو مشخص می کرد این مشکلات پیش نمی امد. ولی چرا قوه قضاییه هیچ موضوعی رو اعلام نمی کنه تا سرمایگزار بتونه با خیال راحت بتونه سرمایه گذاری کنه و شرکت از این طریق پول مردم روبده
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
هدف پهلوان همین بوده

نکنه واقعا فکر میکنی اونجا تجاری متری 50 میلیونه
arash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
سلام...
ببخشید قصد توهین به هیچکسی رو ندارم ولی از قدیم گفتن جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود...همینایی که الان دارن اینجوری به پدیده میپرن سه ماه پیش بورسو با هجمه های زیاد له می کردن ولی امروز بدهکار زمین و آسمان شدن...برادر و خواهر من تو بورس ضرر هست ولی نابودی نیست. اینجوری بگم بهتره می خواستین یه شبه پولدار بشین حالام این شده روزگارتون. خوشحال نیستم که عده ای از مردم کشورم حالشون خوب نیست ولی بدونید خیکی که زیاد بادش کنید جز ترکیدن سرنوشت دیگه ای نداره. به امید روزهایی بهتر برای مردم و مسئولین در خواب
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
ایول هم به اسمت هم نظرت
hhh
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
افرین
سید عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
آقا اشکان تو اصلا سهامداری؟
اگه واقعا باشی خیلی نمک نشناسی، چون پدیده به سهامداراش کم سود نرسونده.
ولی بعید میدونم سهامدار باشی، فقط داری جو میدی.
خجالت بکش برادر من.
همچنان خبرهای خوب در راه است
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کدوم سود ..... برادر من هفت هزار و پونصد تومن خریده الان میشه بگی از کی و کجا سود گرفته؟؟؟ در ثانی تو بازار مشهد نقدی 800 فروشنده هست خریدار نیست یعنی 4800 تومن برادر من بعد سعه چها رماه همین الان پول خودشم بدن راضی هست خریداری اعلام کن
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کدوم سود ؟ زمانی میتو نی بگی سود کردم که پول تو جیبت باشه نه این که یه برپه بهت بدن بگن این اینقدر می ارزه و هیچکی هم خریدار نباشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
7ماه که هیچ 7سال دیگه هم پدیده پول مردم رو نخواهد داد.. اولا پولی نیست که داده بشه چون قسمت کمی از پول دروتخته شده ریخته توبیابونهای کیش وشاندیز قسمت اصلی پولها هم رفته اونوره آب.. فقط قوه قضاییه یا دادستان مشهد میتونه حق سهامدارها رو بگیره
درود بر پدیده
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
جفنگ نگو داداش... شهر که شلوغ بشه قورباغه هفتیکرکش میشه..
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵
جناب دوررد بر پدیده
پیشنهاد میکنم به جای پولت یک متر تجاری (متری 50 میلیون )برداری به جای قبر ازش استفاده کنی

حداقل به خدا نزدیکتر میشی

بعدش میفهمی قورباغه هفتیر کش چیه
ناشناس
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
آره به خیال خامت بشین ببین چه جوری برات میگیرن اونا بوی کباب به مشامشون خورده به کم هم راضی نیستن دلیل عقب موندگی کشورمون آدمهای تنگ نظری مثل توهست
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
حالا بگین سهامی را که خریدید وتاریخ وجه برگشت دادید شامل هفت ماه تاخییر میشه ؟اگه اینجوری باشه خوب مملکتی داریم میان با رسانه تبلیغات میکنند بعد میگند مشکل مالی داریم از مقامات قضایی خواهشمندیم جلوی امثالهم را بگیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
فعلا مدل پانزی اشون از این ستون به اون ستون سنگ بیشتری است.
محمد
ROMANIA
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
هفت ماه بعد نه پولى مىبىنىد نه پهلوانى
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
پدیده کلاه بزرگی سر مردم گذاشت .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
تا هفت ماه دیگه پدیده میره بورس یعنی دیگه مجبور نیست سهام سهامداران رو باز خرید کنه مردم بیچاره باید برن توی بورس ورشکسته مشتری پیدا کنن محسن پهلوان حیله گریست که زمان میخرد تا قانونا مردم رو دور بزنه کارش درسته خوشم اومد از زرنگیش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
سلام
خیلی طبیعیه نگرانی سهام داران،چرا که برای سرمایه ی خود زحمت کشیدن ولی دوستان عزیز این نیز مشخصه که وقتی شرکتی اونم ساختمانی پولی دریافت کرد تو حسابش نگه نداره و سرمایه گذاری کنه تو پروژه خودش.حالا اگه همه بیان و پولشون رو بخوان باید زمانی سپری بشه تا بتونه بخشی از املاکش رو اونم تو این رکود بفروشه.
من خودم پدیده بودم ساختمان office قیمت گذاری شده و می خوان اون رو بفروشن
پس باید کمک حوصله کرد
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
تجربه تلخی است که هر چند وقت مردمی را که بدنبال سودهای زیاد و سریع هستند میگیرد .اما چه فایده عبرت نمی گیریم.
نظارت پدیده شاندیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
سخنم با آدمهای ترسو ، کم جنبه ، حسود و سست عنصر و بی بنیانه :
مجبورتون که نکردند سهام بخرین ، طمع کار بودین ، پول مفت و باد آورده میخواستین ، از عرضه و تلاش و جربزه یکی دیگه به نام محسن پهلوان مقدم که تو یک کشور جهان سوم یک تنه یه صخره سنگ بزرگ را جابجا کرد خواستین یک شبه راه صدساله را برین ، نه ؟
تا دیدین اوضاع خرابه ، فکر کردین زرنگ تشریف دارین ، پیش خودتون گفتین حالا که حسابی سود کردیم ، گور بابای پدیده و پهلوان و سایر سهام دارها و هزاران نفر کارگر و کارمند شاعل دیگه ، بریم پولمون که چند برابر هم شده برداریم ، به جهنم که پدیده ورشکست بشه ، به درک که به خاک سیاه کشونده بشه ، به ماچه که هزاران نفر بیکار بشند ، زن و بچه خومون که مهمتره ، گور بابای زن و بچه مردم ، خواست نکنه ، به ما چه ، سایر مردم هم زرنگ باشند بیان پولشونو از پدیده بگیرند .
انگار پدیده دستگاه پول چاپ کنی داره ، تا آب از دماغ یکی راه افتاد ، میگه بیا با این اسکناسها و چک پولها دماغتو بگیر ، بغیه اش هم مال خودت .
اما من خوب میدونم طمع و نادانی و وسوسه شیطان چطور چشمتونو کور کرد ، باعث شد هیچ وقت نفهمید که فعالیتهای اقتصادی پهلوان و تیمش فعالیتهای سازندگیه و پول مردم را زیر سرشون نذاشتند ، مثل بانکها به سایر مردم نزول هم ندادند که این وسط یه چی برا خودشون بمونه ، بلکه کاری کردند که ارزش افزوده پیدا کنه ، زمین بایر و بیابون تبدیل شده به ده ها هزار واحد تجاری و اقامتی ، تبدیل شده به مایه غرور و افتخار هر شاندیزی و مشهدی و خراسانی و به خواست خداوند به زودی هر کیشی و رامسری و تبریزی و یزدی و اصفهانی و .... .
مطمئن باشید به ازای هر کدوم از آدمهای حسود و عقده ای یا منفعت طلب و کم جنبه ، دو نفر آدم با غیرت و طرفدار پدیده وجود داره که نخواهند گذاشت این پروژه بخوابه ، من با افتخار تو پدیده کار میکنم و بهمراه تمام همکاران و دوستان و آشنایان و مشتاقان پیشرفت و توسعه شهر مقدس مشهد ، نخواهیم گذاشت پدیده یک قدم عقب بکشه ،
دورود بر همه سربازان سازندگی سرزمین ایران
رضا
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
معلومه پول مفت می گیری و با پارتی بازی رفتی اونجا و قتی بیای بیرون می بینی هیچی نیستی تازه از صفر باید شروع کنی . این هنر نیست با پول مردم کار کنی و وقتی پولشون رو می خوان جا بزنی . اگه راست می گی برو دارایی هات رو نقد کن بیا سهام پدیده بگیر!!! آقای کلاه بردار شرکت سهامی خاص رو فروخته .می فهمی !!!!! اون فیلم های مسخره که کلی هزینه شده بود برای چاپیدن مردم بود نه اینکه ساخت و ساز هاش رو به رخ بکشه . امثال شما رفتن سر کار که اینجوری شد!!!
مهدی
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
نظارت پدیده شاندیز زیاد سنگ پهلوان رو به سینه نزن . ایشون بیشتر از آبادانی و اشتغال ایران فکر آبادانی افغانستان هستن و اونجا سرمایه گذاری کردن . وقتی با مقامات افغانستان دوست هستن ولی یا مقامات ایران دشمن ببین چه خبره!!!!! تازه خوبیش اینه تابلوهای تبلیغاتی افغانستان دست ایشونه و هزینه تبلیغات پایینتره اونجا اما اینجا کلی هزینه می دن . مواظب باش حقوق شماها رو نپیچونه
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
امروز درمشهد دفتر خیام شرکت پدیده بسیار شلوغ بود وبا سهامداران بد برخورد میشد اون دوتا ماشین ix55 رو هم از ترسشون از جلوی دفتر برداشتن
بينا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
آقاي پهلوان و دارو دسته شان كه تا به حال ميگفتند از قوه قضاييه شكايت ميكنند و حق خود را دراين زمينه محفوظ ميدانستند چي شد دستپاچه شدند. جناب پهلوان بايد بداند كارهايي كه كردند نه تنها كارآفريني و خدمت نبود بلكه با فروش و عرضه كالا زير قيمت خريد در به اصطلاح بزرگترين هايپر ماركت جهان و با نان بري از ساير صنوف و ندانم كاريهاي سيستماتيك كه همه ريشه در كم سوادي ايشان داشت لكه ننگ ديگري بر دامن اقتصاد اين مملكت گذاشتند. در جايي يكي از كارپردازان آقاي بابك زنجاني ميگفت كاش دولت اموال را مصادره نميكرد و ميگذاشت ايشان با درآمدي كه بعداً از راه اندازي پروژه ها كسب ميكرد بدهي خود به دولت و بعضاً وزارت نفت را ميداد. غافل از اينكه چرا بايد بيت المال را يك نفر و توقع داشته باشد بگذارند از محل سود پروژه ها بدهي پرداخت شود. اين هم حال و روز آقاي پهلوان ششليكي كه يكدفعه تصميم ميگيرد بدون پشتوانه مالي و علمي و فقط بر پايه طرح و نقشه ها تبديل به يك ثروتمند شود.
ناشناس
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
برین بدبختاازسال 83 تاسال 90 یک پروزه قطارشهری طول کشیدواینقدربی کفایت وبی کلاس ساخته شد خط 2 هم که متوقف شدتاحالاسری باین پروژه عظیم زدین حداقل اگه میخورن دستشون رو زیردهانشون نمیگیرین که به مردم چیزی نرسه ....
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
باسلام اگه سهام توی بورس معامله میشد چقدر راحت بودین اینه که میگن کم بخور ولی همش بخور خواب آشفته اونایی باید ببینند که پولشون رو از بورس بیرون آوردند وسهام شرکت غیر بورسی گرفتند... سنگ بزرگ علامت نزدنه
مهدي
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
ميشه بگي دقيقا اين کم بخور از توي بورس دقيقا چطوريه؟؟؟ مرد حسابي بورس که تموم دارايي مردم بيچاره اي رو که با هزار اميد و آرزو و به واسطه ي حرف همونايي که گفتن پول بيارين تو بورس رو داره روز به روز آب ميکنه... اول فک کن بعد ارائه فضل کن مرد احتمالا حسابي
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
جوسازی بسه سهامداران با قدرت دارند انصراف میدن و مانند شما در تالار بورس به مردم خیانت نمی کنند ،این بلا ها را شما بورس نیوزیها به سر ملت آوردین و در انتحابات مجلس این مردم هستند که جواب اصلاج طلبان حاضر در بدنه دولت راکه مخالف سرمایه گذاری مردم هستند را سر صندوقهای آرا خواهند داد
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
خوبه بعد از این همه سال هنوز نفهمیدی که از صندوق کسی که شما بخواهی در نمیاد! احتمالا سی سال اینده تازه متوجه می شوی پدیده چگونه هوا و ماکت را به چند هزار میلیارد تومن به ملت غالب کرده است.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
دوستان عجله نکنید... اجازه بدید تکلیف پدیده با بورس و کمیسیون اصل نود م‌شخص بشه بعد تصمیم بگیرید
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
دوستان سلام.یه چیز جالب.امشب داشتم فیلم گرگ وال استریت رو میدیدم،نمیدونم چرا ناخودآگاه یاد حاج پهلوان سوزوکی خودمون افتادم.حاج تو میتونییییییییی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
کجان دوستانی که پشت حاج محسن بودند و غیرتی شده بودند و میگفتند خبر های خوب در راه است ؟! تحویل بگیرید دوستان ... خبر های بد در راه است .
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
برید که اگه کسی ضرر کنه مقصر اصلیش بورس نیوز جالت بکشید شرم کنید تمام اتهاماتی که زدید الکی بود از همش مبرا شده داره وارد فرابورس میشه اعلان رسمی کرده اگه غیر اینه مقمات بیان تکذیب کنن
همین شما بودید مردمو تشویق به فروش کردید پدیده که هیچ هربانکی باشه نمیتونه تو این مدت بازخرید کنه شرم کنید
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
تا انجا که من دنبال می کنم بورس نیوز فقط در مورد حباب قیمتی پدیده هشدار داده بود و بقیه اخبار صرفا رونوشتی از خبرگزاریهای دیگر است.
این قضیه حباب قیمتی هم نهایت از اردیبهشت پارسال شروع شد قبلش قیمتها با داراییهای شرکت همخوانی داشت تقریبا و نهایت 50 درصد بیشتر کاغذها را می فروختند.
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰
افساید

خیلی افسایدی

پهلوان 750 میلیارد پول شرکت بین الملل که ناشی از فروش سهام به مردم مالباخته را تقسیم کرده تو جیبشه

دنبال چی هستی؟ پولت؟؟؟؟؟

صنار بده اش به همین خیال باش
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶
تمام این تصمیمات با هماهنگی است
اگر میزانو کله پا نمی کردید نقدینگی بود
تمام زورتون همین بود
زرشک خیلی ضعیفید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶
آقا اگه ما بخایم پولمونو بگیریم کیو باید ببینیم؟ بابا بخدا به این پول احتیاج داریم .هفت ماه دیگه رو میخایم چیکار!
کرایه خونه رو نمیتونم بدم امیدم به همون چندغازیه که دادم به پدیده که مثلا پدیده ای بشه واسه حل کردن گوشه ای از مشکلات زندگیم .میفهمید؟ نه والا
درود بر پدیده
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
یا نکن با فیلبانان دوستی / یا بنا کن خانه ای از بهر فیل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳
زیرا مبالغ دریافتی صرف کسب درآمد و سود آوری و سرمایه گذاری شده است

اخه این چه چرندی هست که میگویید

کشود 7 میلیون بورس باز دارد

پول ناشی از فروش سهام ابنیه که متعلق به ابنیه نیست که صرف ساخت وساز شود

درامد فروش سهام یک راست میرود در قسمت سودشرکت بین الملل که سال 92 کل سود تشکیل شده یعنی 750 میلیارد تومن تقسیم شد بین سهامدارانش یعنی پهلوان و خانواده

اسنادش در کدال هست

پول فروش سهام رفته تو جیب پهلوان و در شرکت ابنیه وارد نشده

تنها پول ابنیه 500 میلیارد تومن وام 30% هست

جالب که حسابرس شرکت ابینه هم متذکر شده سهامداران این شرکت سالی 105 میلیارد نزول میدهد مواظب باشید


تازه کلی هم طلب کاره و صحبت از قورباغه هفتیر کش میکنه
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
بالاخره یکی داستانو گفت جالب داستانم همینه اون شرکتی فروش سهام پدیده میره تو جیبش مال شخص پهلوان و خانواده محترم هست صرف ساخت و ساز نمیشه اصلا تو جیب سهامدار نمیره جالبتر اون که شرکت خانوادگیش سهامی عام و شرکت دست مردم بیخبر سهامی خاص هست
كلاه قرمزي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
اقاي پهلوان سهام را به چه قيمتي خريداري ميكند؟
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲
به قیمت خاک بیابانهای خراسان

چقدر اسان مردم ...میشوند
امیر از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱
ناشناس خان و اشکان خان......یعنی یکی از اون بانکهایی که جناب پهلوان بهش بدهکار است رو با ذکر نام و مدرک بزار تا ما هم ببینیم.دوم این که کاملا معلومه شما یا سهام نداری یا در حد یکی دو میلیون تومن بیشتر سهام نداری.یعنی کاملا معلومه که مبتدی هستین.
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
من بهت میگم شرکت پدیده بالغ بر 1200 میلیارد تومن طبق صورتهای مالی به موسسات از جمله عسکریه و میزان بدهکاره اونم با بهره 33 درصد
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰
اتهامات کذب شما این شرایطو بوجود آورده
برید خودتونوبکشید
تمام ادعاهای کذابی مثل شما پوچ وبی اساس بوده تلیغات چند روز دیگه شروع میشه کور میشید
وارد بورس بشه بازم کورتون میکنه
شهرداری جریمه شد نه شرکت یعنی اینقدر بی اساس حرف میزدید جرات عذر خواهی ندارید
آره من از طرف شرکتم سهامدارم و نقشه های کثیفتونو برملا می کنم
شکایت از رسانه های مغرض هم سرجاشه منتظر باشید
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۹
متاسفم بورس نیوز حالا دیگه رای مثبت و منفی رو راه انداختی..مشکل پدیده سهام دارهایی هستند که شرکت رو با بانک اشتباه گرفتن اینها کسانی هستند که طمع کردن و یا وام گرفتن یا قرض کردن تا مثل تابستان که 25 درصد سهامداران سود گرفتن اینها هم بگیرد اینها کسانی هستند که هم به شرکت وهم به بقیه سهامداران آسیب میزنند خودمون داریم کسانی رو که با قصد ونیت خاص این مشکل رو واسه پدیده درست کردن به اهدافشون میرسونیم
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۱
یه چیزی تو کامنتها برام جالبه و توجه منو جلب کرده
اکثرا موعد دریافت پولشون 10 روزه اول اسفنده
45 روز میرم عقب می شه اول تا 15 دی یعنی نقطه اوج شایعات
بعد میگن ما چک داریم فلان بساط عجب!
میگفتن بعضی سهامدارای پدیده !بلاخره مشکل ساز می شن! من بهم بر میخورد !فکر کنم اشتباه می کردم!
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۷
اگه یه سری به بخش تحلیل های روز شرکت های غیر بورسی بزنین فرق پدیده با بقیه شرکت ها یی که این مشکل رو برای پدیده بوجود اوردن مثل پردیسبان و تبرک رو می فهمین … پردیسبان تا دو سه روز پیش حتی جواب تلفن سهامدارا رو نمیداد دفتر رسمی مشهد رو تعطیل کرده بودن و هیچ کس پاسخگو نبود چند بار سهامداراش مقابل دفترش تو هاشمیه تجمع کردن که خودم شاهدش بودم بعد از کلی این در اون در زدن تازه مدیر پردیسبان اومده و از مردم مهلت خواسته تا بتونن از یه طریقی پول تامین کنن تا بخشی از سهام ها رو بازخرید کنن!!!
تبرک هم تمام حسابهاش بلوکست و تا اول اسفند حتی به تقاضای باز خرید جواب هم نمیده…
اما پدیده تو این چند وقت پروژه اش ادامه داشت و شاهد افتتاحیه ها بودیم دفاتر مشهد هم جوابگو بودن و هستن اون هم با سعه صدر و احترام … انشاا… دفاتر شهرستان ها هم برای انصراف از فروش باز میشن … و همین طور که در مشهد شاهد انصراف از فروش هستیم با حمایت سهامدارا تو شهرستان ها هم این اتفاق بیفته… یادمون نره این شرایط ساخته دست خودمون که صرف چهار تا شایعه و جوسازی و تهمت علیه پدیده هجوم اوردیم و سهام هامون رو فروختی. … برخی با اصول سرمایه گزاری اشنا نیستن و با تصمیمات عجولانه و غیر منطقی این مشکل رو برای خودشون و دیگران بوجود اوردن که الان حتی کسانی که نیاز به پول دارن هم به مشکل خوردن…
بیاید شرایط رو بدتر نکنیم…
لیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۷
بابا ملت رو پولاشون برنامه ریزی کردن حالا اومدین 2ماه رو تبدیل به 7ماه کردین.یعنی چی.مردم مگه بازیچه دست شما هستن.برین سرموقع پول ملت روبدین.سود30درصد میخواییم چیکار.اصل پولمون رو بدین.
سارا
ROMANIA
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
.قد بعضیها بی چشم رو ان. چطو تا وقتی پدیده و پهلوان سود خوب بهتون میداد میخوردین و بشکن میزدین حالا که یه مشکلی پیش اومده همتون فکر میکنین دزد گیر آوردین أه به معرفتتون. حیف اون همه سود که امثالی مث پهلوان به شما نوکیسه ها داد. فقط میخوام بدونم اگه پولتونو پدیده نمیخریدین چه کار دیگه ای ازتون بر میومد که اینقد توش مفت میخوردین؟!!!! حالا نوبت شماست یه جو همکاری از خودتون نشون بدین و اینقد کفتار صفت نباشین.
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
اگه اینجوری که می گی بخور بخور بوده شما هم خوردی
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
میشه بگید کدام سود؟ جز عده قلیلی که فروختند و پولشان را گرفتند 90 درصد مردم فقط کاغذی دارند که ارقامش هر روز بالا رفته است. سود وقتی است که پول فروش در حسابت باشد.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
من مشکلی ندارم پولمو هفت ماهه با سودش میگیرم
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
از جناب اقای پهلوان مقدم بسیار سپاسگذاریم و مطمئن باشید ما سهامداران پشتیبان و حامی شما و شرکت موفق پدیده هستیم.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
بایذ همه سهامدارها متحدبشن برن دفتر شاندیز تجمع کنن تا دولت فکری بکنه
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
در جواب دوستانی که گفته بودند، پدیده مگه بانک مرکزیه که میخواد 30% جریمه دیرکرد بده؟
سایپا، ایران خودرو و هر شرکت بزرگ دیگه ای از این کار برای جلب رضایت مشتری ها در زمان خودش استفاده میکنه
ساسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
چيه؟ ديگه كسي رو نمي بينم كه به تذكر بورس نيوز در خصوص بي فكري مردم و سو استفاده پديده ايراد بگيره . و بگه خبر هاي خوب در راه است. ديديد كه همش هوچي گري و تبليغات و باد هوا بود . بدون فكر كاري رو كردن همين مي شه . اگر سهام داران بورس 30 درصد سرمايشونو از دست دادن سهامداراي پديده تمام سرمايشون پريده .بايد برن تو صف و به صاحب اصليش بفروشن. فرا بورس هم بايد خوب حساب هاي پديده رو چك كنه و سود و زيانشو بررسي كنه و شفاف سازي بكنه بعد بپزيردش چون اگه بي گدار به آب بزنه خودشم با پديده غرق مي شه.
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
تو فرابورس بزور 200 تومن بازبشه. مگر اینکه افزایش سرمایه ثبت نشود و تعداد سهام یک ششم شود ان موقع قیمت 1000 تومن ممکنه در فرابورس باز بشه. معمولا در بورس شرکتهای ساختمانی حدود 50 درصد خالص ارزش داراییهای به ازای هر سهم معامله می شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
حوادث اخير هم در اثر بي كفايتي و نالايقي شركت پديده در تخلفاتي كه انجام داده بوجود اومده وگر نه هيچ مقام قضايي نمي تونه شركتي رو مجبور كنه سهمي رو كه فروخته مجددا بخره. به همون قيمت فروش
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
هدف اونایی که این داستان رو راه انداختن این بود ک نقدینگی از پدیده بسمت بورس و بانک سرازیر بشه و دارن به هدفشون میرسن
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
از اول نقدينگي داشت اشتباه مي رفت . نقديينگي به دنبال تبليغ و سفته بازي رفت و حالا چوبشو بايد بخوره
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
ميزاره از مملكت ميره
مردم ميمونن و بدبختيهاشون!!!؟؟؟؟
رييس دادستانى كشور بايد يه فكرى به حال مردم در اين شب عيدى بكنه
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
این ادمها چون روابط و اشنایان قوی در سیستم دارند و همچنین پول زیادی در دست دارند و از خلاهای قانونی استفاده می کنند، حالا حالاها کسی نمی تواند انها را زندانی کند. نهایت یک پرونده حقوقی ایجاد می شودکه با این حجم گسترده شاکیان، احتمالا ده سالی طول می کشد. کیفری هم شکایت کنید طرف یک وثیقه چند میلیاردی که از پول مردم خریده است را می گذارد و راست راست راه می رود و به ریش مردم می خندد.
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
مردم گرفتارند و روی پولشون برنامه ریزی کردند!!!
قرارداد دو طرف داره، مگه میشه یه طرف قرارداد یهو واسه خودش تصمیم بگیره و بگه 45 روز بازپرداخت منتفی، و از این به بعد ( 45 روز تاریخ سرسد چک+7 ماه) 255 روز بعد پولتون رو میدم. با شرکت هم که تماس می گیری میگن: شما مدرک داری که ما قرار بود 45روزه پولتون رو بدیم ؟!؟!؟!؟ کسی که بتن ریزی و ساخت و سازش رو توی گینس ثبت می کنه و خودش رو غول اقتصادی میدونه، باید فکر این رو هم بکنه که ممکنه توی یه روز سهمامدارها پولشون رو بخوان. این حقشونه!!! کار خیلی سختی هم نسیت مثلاً میتونه از بانکهای بزرگ به عنوان پشتیبان استفاده کنه. الان برای یه واحد 50 متری در تمام ایران 45 میلیون وام میدن!!! آقای پهلوان یه مقداری روی ادعاهات بیشتر فکر کن و بدون بعضی ها همهء زندگیشون گذاشتن، مراقب زندگی مردم باش ...
قوه قضائیه کمک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
با سلام:
مدیریت شرکت پدیده شاندیز اخیراً در طی اطلاعیه در وب سایت این شرکت اعلام نموده است که سهامدارانی که سهام خود را فروخته اند و یا قصد فروش سهام خود را دارند مبالغ آنها بعد از هفت ماه واریز می شود!!! البته با سود ماهیانه 2.5 درصد، که بالاتر از سود بانک است؛ اما ماهیانه مانند بانک به حساب شما وایز نمی شود و باید تا 7 ماه منتظر بمانید اگر چنانچه مشکلی هم برایتان پیشامد نمود تا 7 ماه صبر کنید!!!
حال آنکه طبق قرارداد اولیه قرار بود ، پس از اعلام فروش توسط سهامداران، 45 روز کاری مبلغ با سود سرمایه عودت داده شود!!!
طبق اخبار موجود شرکت پدیده قصد دارد به هر شکل ممکن سهامداران را از دست ندهد حتی با زیر پا گذاشتن حقوق اولیه سهامداران. قابل به ذکر است بنده به عنوان کسی که خانه خود را فروخته بودم و برای خرید خانه دیگر چند ماهی فرصت داشتم، در این شرکت سرمایه گذاری کردم اما اکنون با تماسی که با شرکت پدیده در تهران داشتم در کمال وقاحت عنوان می کنند: که هیئت مدیره تصمیم گرفته است که هفت ماه دیگر پول شما را بدهد و در ضمن شما هیچ مدرکی ندارید!!! در حالی که بنده در تاریخ 25/10/93 اعلام فروش کردم.
از شما خواهش می کنم که خودتان در غالب یک سهامدار که به پولش نیاز دارد با شرکت تماس بگیرید: 2930-021
از قوه قضاییه نیز تقاضا داریم به عنوان مدعی العموم و رائساً حق مردم را مطالبه کند.
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
خودت برا سهامت مشتری پیدا کن. اونا موظف به خرید سهام شما نیستن.
این داستان برا وقتی بود که سهام خریدار داشت.
سهام شما رو طی 45روز میفروختن به کس دیگه و پولتو میدادن.
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
شرکت به هیچ عنوان تعهد برای 45 روز نداده. برو قراردادو دوباره بخون
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
اولن کسى تضمين خريد نداده, شما برگه اى امضا کردى ک شرکتم موظف ب خريد نيست. دوما فک مى کنى قوه قضاييه بيا چند وقت بايد صب کنى ن چند ماه چند سال شايد اصل شو بدن اونم قسطى, سوم برگه دست شما ن جنبه کيفرى داره ن حقوقى برو با برگه جديد ک هر دو جنىرو داره عوض کن, پنجمن کى همه پولشو مى زنه ب ى کار پر ريسک, هفتم کاملن منطقى فک کن پديده پاسخگو و سند چند ماه بهتر از چند سالو ىدون هيچ مدرکى است. شما فک مى کنى دادستان بياد از جيب خودش براتون چک مى کشه مى گه بيخود کردين خريدين بريد خونه هاتون تا برررسى شه چند سال بعد بيا ى چيزى بگيريد . اون وقت مى تونى برى خونه بخرى!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
در عجبم از مردمی که سهام شرکت رو دارند و هنوز نمیخوان باور کنند که با یه ... طرفند.
هفت ماه دیگه که هیچی هفتاد ماه دیگه هم یک دهم پول هایی که داده شده به شرکت نقد بشه باید شکر کنید.اگه این بابا حسن نیت داشت به شکل مشارکت در ساخت باید عمل میکردو دارایی های خودشو کامل و شفاف به اطلاع سهامداراش میرسوند.این بابا ظاهرا غالب ملک ها شم پیش فروش کرده.
چقدر بخندیم اونروزی که معلوم بشه همه این داستا نهای اخیر سناریویی بوده
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
هیچی رو پیش فروش نکرده الکی حرف نزنید.
برید صورت مالی رو ببینید.
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
شما منتظر باش تا روزی برسه که به پدیده بخندی. با اطلاعات ناقصی که امثال شما زا شرکت دارین تا همیشه در آرزوی این لبخند خواهید ماند. به فکر راههای دیگه برای خندیدن باشید تا بی لبخند از دنیا نرید
سعید
UNITED STATES
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
روزی هم که صف میکشیدین برا سهام خریدن،این حرفا رو میزدین،حالا تا این مشکلات شروع شده میخاین کمپین راه بندازین،متأسفم که شما از مردم کوفه هم بدترین
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶
سعید عزیزم

طرفت عمر وعاص هست پولت را برد چند تا کلمه وفاداری بهت گفت تا اگر حق قانونی وشرعی خود را خواستی دهنت را ببندد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
شما 3 ماه همه مردم رو دعوت کنین برن پولشونو از بانک ملی یردارن
بانک ملی می تونه پس بده?
پس دفترچه های حساب بانکها هم بی پشتوانه س?
این چه حرفیه
در شرکت های اینچنینی حدود 85% بودجه صرف ساخت و تکنیل پروژه ها میشه و 15% صرف بازخرید سهام مردم
پس از افتتاح طرح ها این رقم 15% به 35% میرسه
الان اکثر پروژه ها نزدیک به افتتاحه و شرکت دیوانه نیست نقدینگی رو صرف مردم کنه که با 4 تا رسانه مثل شما ریختن پولشونو میخان
از طرفی مسلم بدونین خیلیا نمیدونن پشت این جریان چیه و کیه
اما وعده ما قیامت.... تمام این فشارها رو جبران میکنیم

یاحق
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
آقا قرار نیست 7 ماه طول بکشه گفته حداکثر 7 ماه الانم اسفنده هر شرکتی باشه آخر سال نمیتونه این وجوهو بپردازه
از فرصت طلبان محترم که تا الان با انگ تغییر غیر مجاز کاربری و غیره فتنه می کردن خواهش می کنم آرامش خود را حفظ نموده تا ورود شرکت به فرابورس دندان تیز خود را بروی زبان دراز قرار دهید سپس باز نمایید اینکه شرکت موعد 7 ماهه خواسته یک عمل قانونی و تحت نظر قوه قضاییه است
این در حالیه که شرکت تعهدی برای بازخرید نداده بود
بورس نیوز شخصیت داشته باش دو تا تحلیل درست در مورد شرکت بزار
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
احتمالا تحلیل درست اینه که بگه 500 میلیارد تومن صرف شهر رویایی کرده، 22500 میلیارد تومن کل سهامش رو ارزش گذاری کرده و این 500 میلیارد تومن در پنجاه سال اینده ارزشش بیشتر از 22500 میلیارد تومن خواهد بود پس سهام پدیده می ارزد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
من همیشه میخواستم تو زندگیم یه ریسک اساسی کنم یا بره یا بیاد بهترین موقعیت ریسک واسه من پدیده بودهرچند که ریسک نداره ولی من بدترین حالتو براش گذتشتم.یه کارمند هستم .
75 میلیون سهم خریدم دیگه خسته شدم از پراید و405 سواری
تصمیم گرفتم وسطا نمونم عمرمون گذشت کی میخوایم حسرت ماشین خارجیو تو دلمون نگه داریم
بالاتر از سیاهی رنگی میبینید شما؟
اول تحت تاثیر رفتم فروختم ولی حالا مثل یه شیر پای خواسته ای که دارم ایستادم و انصراف دادم یا میبازم یا میبرم
نمیخوام مثل یه مرده زندگی کنم
میخوام بچه هام بهم بخاطر مرد بودنم افتخار کنند
نمیخوام یادبگیرند حرفو تعهدشونو زیر پا له کنند
اگه خرید سهام پدیده اشتباه بوده یه غلطی کردم پاش وایمیستم مطمئنم که اشتباه نبوده.
اگه اسم ما مرده باید در حد یه مرد عمل کنیم
بخدا تا اخر پای حفظ ورشد سرمایم میمونم. زنده باد پدیده
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳
عزیز ریسک خرید سهام پدیده مثل این هست که بری لب پرتگاه بگی میخوام ریسک کنم ببینم میتونم پرواز کنم یا نه
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
چهلوان طوری مردم را فریب داده که اگر شخصی حق قانونی وشرعی که خداوند بهش داده ,طلب کنه فکر میکنه نامردی کرده
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۵
مطمئنی مثل یه شیر.طفلی مرد کوچولو تو خیلی وقته مردی وقتی چشم حرص و طمعتو باز کردی
مجتبي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
دوستان همه با هم بايد شكايت كنيم از اين تا دير نشده . شكايت كنيد تا اموال و داراييهاشون بلوكه بشه نتونن فرار كنن ،
ناشناس
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
عمرا اگه تو یه دونه سهم پدیده داشته باشی.
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
شما نگران اموال مردم نباش. کسی که سهامدار باشه میدونه با شکایت از شرکت فقط به اموال خودش ضربه میزنه.
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
ما که با حمایت دولت کلی تو بورس ضرر کردیم اینم روش.
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
برید شکایت کنید
فکر می کنید درجا بهتون پول میدن
دادستانی قبلا خودش شکایت کرده و همین راه حلو جلو پای شرکت گذاشته !
برطبل رسوایی خود بیش از این نکوبید!
فقط یه چیزیو بدونید تا آخر عمر هیچی نمی شید!
درود بر پدیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
داداش کف دست که مو نداره بکن...
مثل اینکه متوجه نیستید که شرکت نمیتونه سهام بفروشه و پول فروشندگان رو جبران کنه...پروژه ها هم که هنوز تکمیل نشدن واقعا یکم فکر کنیم اگر جای پهلوان بودید شما چیکار میکردید... یکم خودتون جای این بابا بزارید... چرا ما مثل بچه ها رفتار میکنیم؟7 ماه مگر 7 ساله که اینقد کم طاقتی میکنید؟ حاضرم قسم بخورم اگر واسه شرکت مشکل پیش نمیاورند همین کسایی که داد و هوار میکشن که به پولمون نیاز داریم 7 ماه که سهله 7 سال دیگه هم بخاطر سود بیشتر صبر میکردند...دوستان صبر کنید... صبر... از این ستون تا اون ستون فرج... انشاالله
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۲
درود بر پدیده درست میگه

پهلوان , پول فروش سهام را (750 میلیارد تومن)از طریق شرکت بین الملل تقسیم کرد وبالا کشید
گزارش حسابرسی سال 92 شرکت بین الملل را بخوانید

شرکت ابنیه فقط بدهی دارد
اونهم600 میلیارد تومن
ابراهيم
ROMANIA
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
هفت ماه ديگه پديده پول ميده ؟
هفتصد ماه ديگه هم نميده ،
اصلاً نداره كه بخواد پول بده ،
آقاى پهلوان تا سر كوچه ميخواسته نان بخره بجاى پرداخت پول سهام پديده داده . بقيه چيزها رو خودتان حساب كنيد .
با اين چند هزار ميليارد تومان بدهكارى پولش كجا بود پرداخت كنه .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
شب دراز است و قلندر بیدار ...دیگه کاری که نباید میشد شد وچاره ای جز صبر کردن نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
یکی از عواملی که باعث این وضعیت برای پدیده شد این بورس نیوز خاین هست تو این مملکت که نمیشه یه کار درست انجام داد حسودان متاسفانه چشمشون از از کاسه در میاد وبا هزار نیرنگ جلوی پیشرفت دیگران رو میگیرن من خودم زیان دیده بورسم یک دونه سهام پدیده رو ندارم ولی به وضوح میدونم این پدیده هم چوب حسادت مردم عجیب وغریب این مملکت رو خورد بابا شما اگه فردا به بانک ملی هم همگی باهم هجوم ببرید برای گرفتن پول مطمین باشید ورشکست میشه چه برسه به پدیده اصلا این بزرگترین ضعف بازار پول هست که تامین مالی رو به سمت بازار سرمایه کشوند چون تو این قضیه خود شرکت خرید سهام رو تضمین کرد ضعف بازار پول رو پیدا کرد
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
باسلام. چهارماه قبل جناب دادستان مشهد در رابطه با پدیده به مردم هشدار داد و از دو ماه قبل هرروزدرروزنامه خراسان به نحوی چوب لای چرخ پدیده گذاشت. روزنامه خراسان هم که طی دوسال میلیاردهاتومان از پدیده و دلالها پول تبلیغ گرفته بود با نامردی تمام درجهت تخریب پدیده خبرهای دادستان را با تیتر درشت در صفحه اول چاپ میکرد و سهامداران را به جان شرکت پدیده انداختند. حالا که دوماه گذشت و موعد دریافت پول سهامداران رسیده شرکت میگه هفت ماه مهلت میخوام، حق هم داره چون پولی را که بابت فروش سهام به مردم از مردم گرفته بود را خرج ساخت و ساز کرده.
حالا من از جناب دادستان و روزنامه خراسان سوال دارم که چرا الان سکوت کردید؟ چرا نمیگید جواب تحقیقاتتون چی شد؟ چراتخلفات پدیده را به مردم نمیگید؟
چرا مردم را اینجور بدبخت کردید؟
آیا بهتر نبود اگه تخلفی صورت گرفته بود به نحو بهتری برخورد میکردید که مردم اینجور به فلاکت نیوفتند؟
خدایا خودت کمک کن. هفتادوپنج میلیون سرمایه من گیره. من الان بیست میلیون بیشتر لازم ندارم و باقیش را تا دو سال دیگه لازم ندارم. اگه دادستان اینجور برخورد نمیکرد الان اوضاع و احوال مردم و شرکت بهتر بود.
چرا مسولین اول تصمیم میگیرند بعدفکرمیکنند؟
جناب آقای دادستان شما الان کجایی؟
زندگی خیلی از مردم مختل شده
روزنامه خراسا ننو کجایی؟ بیا جواب سرمایه مردم را بده.
جهان سوم که نه ما مردم یک کشور جهان سی ام هستیم.
پنج سال اینهمه تبلیغ در تلویزیون و روزنامه یعنی چی؟
یعنی شرکت درست کارمیکرده
معلوم نیست پشت پرده چی میگذره
خدایا هر شخص یا نهاد یا افرادی که باعث شدند مردم به این حال و روز بیوفتند را به خودت واگذار میکنیم.
انشالله خودت جوابشونو بدی.
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
دوست عزیز حباب پدیده نهایت از هشت ماه قبل شدت گرفت و نیازمند هشدار شد که دادستان بخوبی تشخیص داد و هشدار داد. روزنامه خراسان و بورس نیوز هم درجهت جلوگیری از فلاکت و بدبخت مردم ناوارد به مسائل مالی و ارزش گذاری اوراق سهام که داشتند ملک و خانه و فرش زیر پایشان را می فروختند پدیده بخرند هشدار دادند.
ساسان
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
. مثل اين مي مونه يك آپارتمان 1000 واحدي داره آتيش مي گيره يكي مياد مي گه فرار كنيد ساختمون داره مي سوزه اونوقت شما بياي يقه همونو بگيري بگي تو مي خاي خونه ما رو بگيري!!!! آقا اگه دادستان وارد نمي شد كه 5 سال ديگه بجاي 100 هزار نفر 1000000 نفر فريب مي خوردن و به خاك سياه مي افتادن . كاش زودتر دادستان وارد عمل مي شد و بجاي 100 هزار نفر به 10 هزار نفر هشدار مي داد. اما مردم ما به فكر اينن كه يكشبه پولدار بشن يا از طريق گلد كويست يا قمار يا هر سفته بازي ديگه يا فيش مبايل بخرن يا دلار يا طلا و هر كس سهام پديده خريده به فكر اقتصاد نبوده به فكر يكشبه پولدار شدن بوده و فريب خورده مثل گلد كويست . كه كف هرم ضرر مي كن .
علی خردمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
با سلام:
همه سهامداران بدانند تمام کسانی که از تصمیمات اخیر جناب پهلوان حمایت میکنند قطعا یا کارمند پدیده هستند یا ذینفع.
در جواب همین افراد که دایم میگویند تا زمانی که پدیده سود میداد خوب بود و حالا شما سهامدارها دارید به پدیده پشت میکنید باید گفت اکثریت سهامداران پدیده به قول خودشان 120هزار نفر هنو ز پولی دریافت نکرده اند و قربانی تخلفهای ضدو نقیض مدیران پدیده و تبلیغات ایشان شده اند.
در ضمن باز همین افراد پاس شدن چکها را تا الان به رخ سهامداران میکشند که باز باید گفت:
چکهایی که تا الان پاس شده مربوط به زمانی است که شرکت خرید و فروش داشته و پول نفری که خریدار بوده را به شخص فروشنده داده تازه بماند که 45 روز از این پول سود برده و نیز بماند که در ان زمان میزان خرید سهام توسط سهامداران بسیار بیشتر از فروش ان بوده .پس عملا تا الان پدیده بابت پاس شدن چکها یک ریال از جیبش پرداخت نکرده.سوال اینجاست : حال که تازه باید شرکت از جیبش پول مردم را پرداخت کند اضهار نبود نقدینگی میکند و در کمال بی مهری وعده 7ماهه به سهامداران میدهد.
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
آقای دادستان
شما که گفتی واسه مردم به پدیده گیر دادی تا از وقوع جرم پیشگیر ی کنی حالا بیا جواب پولهای مردم را بده. شما که گفتی میخوای از حقوق مردم دفاع کنی به موضوع پدیده ورود پیدا کردی الان کی باید حق و حقوق مارا بده.
شرکت پدیده که پول سهام را به ساخت و ساز زده الان چجوری به هجوم مردم به خاطر صحبتهای دادستان در روزنامه خراسان باید پاسخ بده؟
منو بدبخت کردین
الان چرا مصاحبه نمیکنی؟
روزنامه خراسان چرا مطلب نمیذاری
تو که میلیاردها تومان پول بابت تبلیغات از پدیده و مردم گرفتی
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴
اگر این کار را نکرده بود, اکنون 50 هزار نفر دیگه هم مثل تو بودند.

اگر دو سال قبل کرده بود

الان 50 هزار نفر از شما پولتون نرفته بود
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
ضمانت نامه های بازخریدو دیدم
بقیمت روز با 30% سود
پشتوانشم نصف املاک تجاری قابل فروش شاندیز(100000 متر مربع)
با تکیه بر حکم دادستانی و کارشناسان رسمی
قابل توجه اتهام زنندگان اینقدر دل مردم بدبختو خالی نکنید گناه دارن
منو امسال من حرفای شما رو اصلا حساب نمیکنیم اینجاهم کامنت میزاریم برا مردم !
اونایی که خیلی پول لازمن برن شرکت کسایی هستن از سامدارا سهام میخرن
نگران نباشید به حرف این حسودا هم توجه نکنید بقیه هم انصراف بدید یا 7 ماه صبرکنید
ناشناس
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
ظاهرا صد هزار متر مربع تجاري تضمينش را هم كه در فرم تعهد نامه ذكر كرده متري پنجاه ميليون تومن منظور كرده است تجاري شانديز متري 50 ميليون ميارزه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵
توی اون بیابون تجاری اونجا فقط به درد قبر میخوره
شهرداری مشهد اگر تغیر کاربری زمینهای پدیده را بدهد به قبرستان ,سهامداران به یک پولی میرسند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
سلام
اگر راست میگین و 20/فروختین چرا با اون 80/مونده اعتماد مردم رو جلب نمیکنین.وعده سر خرمن مال عهد قاجاره مستر پهلوان با پول مردم مازراتی سوار میشی به اونا وعده سراب میدی
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
lمطمئنم اگه دادستان دو ماه قبل هشدار نمیداد الان پهلوان 100 میلیون دیگه سهام به 400 میلیون فروش قبلیش (قبل از افزایش سرمایه) اضافه میکرد و قیمت رو به 16000 میرسوند و دامنه بدبختی ها از 120 هزار به 150 هزار نفر میرسید
حرف گوش کن پهلوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
من یک سهامدار پدیده با 70 هزار سهم هستم بله طمع کردم مثل هر انسانی و به سود بانکی قانع نشدم ولی این دلیل بر این نمیشه که یک شخص با گروگان گیری سرمایه ملت تاخت و تاز کنه و به مردم زور بگه که پولتون رو نمیدم برید تا 7 ماهه دیگه که معلوم نیست آقای مدیر عامل شیشلیکی میخواد این همه پول رو بعده 7 ماه زایمان کنه الان یه عده(کارمنداش و اطرافیان پهلوان) باز میان میگن تو سهامدار نیستی و شروع به وکیل مدافع بازی از پهلوون میکنند.

تا یک هفته(موعد سررسیدها) همه شاکی میشن و پولشون رو میخوان فوقش تا الان 1000 نفر انصراف دادن (البته همین الانش هم این انصراف دهندگان با این اطلاعیه شرکت تنشون لرزیده و مثل من میگن عجب غلطی کردیم وارد این بازی شدیم) بقیه فروشندگان رو چیکار میکنیه همه که برای 7 ماه بعد راضی نمیشن بله تعداد زیادی از سهامدارن به خصوص سهامداران میلیاردی به خاطر ترس از دست دادن سرمایه شون اومدن سهمشون رو فروختن ولی سهامداران خرد هم به دلیل نیاز مالی شب عید و مشکلاتی که دارن سهامشون رو فروختن. آقای پهلوان برادر من کی به شما مشاوره میده بدانید که دوست و خیرخواه شما نیست الویت شرکت باید با بازپرداخت پول ملت باشد لااقل اصل پول سهامداران خرد زیر 50 میلیون تومان رو بده و بارایزنی با سهامداران کلان راضیشون کن(مثل پیش فروش واحدهای تجاری بطور موقت) برای 7 ماهه دیگه. الان شب عیدی سهامداران خرد همه روی پولشون حساب باز کردن یکی برای خرید آپارتمانش یکی برای ازدواج یکی برای رهن خونش و الی ماشاالله .اصلا هرکی سهامدار بوده و تو این سال سهام خریده معلومه که برای آخر سال برای فروش سهام برنامه داشته. این طوری آقای مدیر عامل داره اعتبار خودش و شرکتش رو از دست میده اصلا از کجا معلوم 7 ماهه دیگه باز مثل این 45 روز دبه نکنی و نگی که ما وارد فرابورس شدیم بیایین و برگه سهامتون رو بدیم نه تسهیلات بانکی از سوی دولتمردان در کار خواهد بود و نه تکمیل کردن پروژه ها عقل سلیم میگه شرکت تا جایی که بتونه الویت رو مبنی بر تسویه با مردم(فروشندگان سهام) قرار بده به خصوص مردمی که زیر 50 میلیون تومان(اصل پولشون) باید بگیرن این طوری شرکت میتونه هجم وسیعی از فروشندگان رو تنها با اصل پولشون راضی و باهاشون تسویه حساب کنه به قول معروف شما جیب ما رو نزن آقای پهلوان سود 30 درصد پیشکشتون. چون با موجودی فعلی شرکت (400 میلیارد) نمیشه پروژه ها رو تکمیل کرد و وعده و وعید 7 ماهه که سهله با این تفاسیر 70 سال دیگه هم نمیتونه پول سهامدارها رو بده چرا چون سهام اندازی دیگر در کار نیست. پس این قدر سنگ این آقا رو به سینه نزنید البته اکثر شماها کارمندش هستین ازتعریف و تمجید و وجناتتون پیداست میخوایین کارتون رو از دست ندید ولی بدونید تا زمانی که پهلوان با ملت تسویه حساب نکرده حقوقی که میگیرین حرام اندر حرامه. مردم به اصل پولشون راضی هستن آقای پهلوان لازم نکرده 7 ماهه دیگه پول مردم رو بدید امیدوارم دادستانی همان طور که شما رو به بازخرید سهام وادار کرد به پرداخت پول مردم هم وادارتون کنه حتی شده با فروش املاک و مستقلات شخصی و شرکت پدیده وگرنه با کرام الکاتبین طرف خواهی شد.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
هفت ماه دیگه هم خبری نیست بزک نمیر بهار میاد کمپوزه با خبار میاد
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
۷ ماه دیگه پدیده میره فرابورس ومدیران دیگه موظف به بازخرید نمیشن کلاهتون رو محکم بچسبید که ۷ ماه دیگه خبری نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
دوستان عزيز حق گرفتني است لطفا با كساني كه با ما رو راست نيستند و حقيقت رو پنهان ميكنند درست بر خورد كنيد .لطفا برأي گرفتن حقتون بي حركت نمونيد چون إز خوبيها دارن سوء استفاده ميكنند .
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
فقط شکایت کنیم
حمید ناجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
سلام دوستان همه چی درست میشه فقط صبور باشید هرچی بیشتر فشار بیارید بدتر میشه پس توکلتون به خدا باشه من بهتون قووووول میدم درست بشه.محسن پهلوان ادم بدی نیست وبهش اعتماد کنیدممنون
مهدی
GERMANY
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
من تاریخ تحویل پولم 3/12 هست من به شدت پول لازم هستم نکلیف من چیه این وسط تورو خدا جواب بدین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
زنده باد پديده
مشكلات تمام شد
روزهاي خوب دوباره در راه است
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳
من خودم سهامدارم اخه مگه ميشه يه سهام رو در عرض ٤سال ٦٠ برابر كرد و بعد به همه سهام داران پاسخ گو بود و سهام همه رو خريد عزيزان بيايد همراه شويم و از اين شكايت كنيم من از تمع زياد كل اموالم رو باختم :-(
احمد
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
اولا که سهامدار نیستی. دوما اون موقع باید این حف رو می زدی که پدیده داشت شما گدا گشنه ها رو سیر می کرد و هر روز ماشین حساب می اوردید سودتونو حساب می کردید
محمود
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
شما اول برو ديكته ات را درست كن بعد بيا كامنت بذار
طمع را اينجوري مينويسند نه تمع
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴
آقا اصلا نگرانی نداره
با اطلاع مراجع قضایی و دادستری و تحت نظر اونا
صد هزار متر مربع ملک تجاری رو به عنوان ضمانت باز پرداخت سهام گذاشتن
میتونید فرمشو ببینید توسایت هست
لطفا دیگه الکی حرف نزنید
اینهمه توبورس ضرر کردید کی جوابگوتون بود؟
اوناییکه میگفتن سهاما بیشتر از ملکاست کجان؟
صد هزار نتر مربع فقط از شهر شاندیزو طبق نظر مراجع قضایی گذاشتن ضمانت
دیگه پهلوان اگه بخوادم نمیتونه در بره
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۹
ای بابا آدم گیج میشه!!!
من خودمم سهام دار هستم حداقل ایشون باس نصف پول یا جمیدونم یک سوم پول رو میداد تا خیال مردم یکم راحت بشه و شاید حتی بعدش خودشون میرفتن و از بقیش انصراف میدادن!!!
من موندم چی بگم!؟
در ضمن بله این خود کارمندها و دور و بری ها هستن که تو سایت شرکت نظر میذارن چون نرات خیلی محدوده ولی خوب اینجا رو یک نگاه بندازین ماشاالله به تعداد نظرات!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۸
اقا‏ ‏مجتبی‏ ‏زود‏ ‏برو‏ ‏شکایت‏ ‏کن‏ ‏ببینم‏ ‏کجا‏ ‏میرسی‏ ‏بزدل‏ ‏ترسو‏ ‏.زیر‏ ‏اون‏ ‏برگه‏ ‏که‏ ‏سهام‏ ‏خریدی‏ ‏نوشته‏ ‏شرکت‏ ‏هیچ‏ ‏گونه‏ ‏تعهدی‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏باز‏ ‏خرید‏ ‏سهام‏ ‏نداره‏ ‏ولی‏ ‏از‏ ‏روی‏ ‏معرفت‏ ‏باز‏ ‏خرید‏ ‏میکرده‏ ‏تو‏ ‏هم‏ ‏پاشو‏ ‏امضا‏ ‏کردی‏ ‏.بورس‏ ‏نیوز‏ ‏بزدل‏ ‏جرات‏ ‏داری‏ ‏این‏ ‏پیامم‏ ‏بزار
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
اگه این همه طلبکار به بانک مرکزی مراجعه میکردن بانک ورشکست میشود
پهلوان پشتت هستیم تا بسوزد چشمان افرادی که نمیتوانند موفقیت این مرد رو ببینن
داراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کاملا مشخص است که مخالفان پدیده از روی بغض وحسادت اظهار نظر میکنند .وقتی دولت با این همه منابع درامدی فقط به خاطر افت قیمت نفت 70درصد از پروژه های خود را تعطیل ومطالبات پیمانکاران خود را پرداخت نمیکند که تعداد زیادی از انها در همین بورس هستند .چه انتظاری از پدیده میتوان داشت که با دروغ وشانتاژ مانع او شدهاند واین در حالی است که پدیده با این همه فشار مردانه در حال اتمام پروژه هایش میباشد .
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
مردم رو باید گشنه گذاشت. پدیده اگر به مردم سهام نمیفروخت و یا حداقل سالی مثلا10 درصد رشد می کرد الان شاهد این مشکلات نبودیم.

دولت هم خوب می دونه که این ملت رو باید تشنه و گشنه یک 4 درصد مثبت تو بورس گذاشت.

1سال و 2 ماه بورس نزولی و سرمایه مردم دود شد کسی مدعی العموم نشد و هر چند وقت یکبار با 1 روز مثبت کردن کذایی بازار اونم به لطف معاملات بچه های بلوک زن مردم به هم تبریک میگن و به به و چه چه می کنن. :))))))))))))))
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
واقعا شرایط پیش اومده برای همه تاسف باره . هم برای مردمی که برای کسب سود ( نگویید از روی طمع ، که اساس تمام فعالیت های اقتصادی انسان کسب سود است ) در پدیده سرمایه گذاری کرده اند و هم برای مدیران پدیده. اگر با کمی انصاف به موضوع نگاه کنیم ، این اتفاق غیر منتظره ساخته و پرداخته کسانی بود که هم اینک با خوشحالی سر تکان می دهند و میگویند : " دیدید که پدیده چه کرد ؟ ما که گفته بودیم ، ای طمع کاران ...". من نمیدونم عاقبت این کار به کجا ختم خواهد شد اما روی سخنم با همان هموطنان عزیزی است که در سرنگون کردن شرکت پدیده و امثال آن ید طولایی دارند . دوستان عزیز به خدا قسم راه های بهتری برای حس کردن خوشبختی و خنک کردن دل وجود داره ، چرا با حسادت ها و تنگ نظری ها امکان تولید ثروت های بزرگ رو از بین می بریم ؟ اگر پول پهلوان از یارو بالا بره چه ضرری برای من و شما داره ؟ اگر یک نفر با جرات و خلاق پیدا میشه و با سرمایه های کوچک و بزرگ ما دست به سازندگی های بزرگ میزنه تا بچه های ما حسرت " سواحل خلیج فارس " یا " آنتالیا " رو نخورن ، عیبش چیه ؟ " پدیده " که سهله ، به خدا بانک مرکزی هم نمیتونه در یک مدت کوتاه چند صد میلیارد تومن پول مردم رو یکجا بازپرداخت کنه. بیاییم در انتقاد ها و حتی دشمنی هامون کمی انصاف داشته باشیم ، بیاییم کمی با هم و با هموطنانمون مهربان باشیم ...
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
دوست عزیز ایرانی چرا فکر میکنی همه به دلیل خنک شدن و از سر حسادت هشدار میدادند. بسیاری از کسانی که تحلیل میکردند اقتصاد دان بودن خبره بودند و نوع رفتار این شرکت رو با مبانی اقتصاد سالم و شفاف مغایر میدیدند. آقای پهلوان اقتصاد رو به بازی گرفته بود و متاسفانه غرور زیاد اون رو زمین زد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
امید می رود دادستانی محترم با فوریت نظربدهند که سهامداران اعتماد به این اطلاعیه پدیده داشته باشند یا خیر ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
شکایت چی بکنیم؟کدوم اموال؟کدوم دارایی؟چی بلوکه شه؟پدیده که خیلی ازتجاریهاشوفروخته ودارایی ای نداره!فقط ماشین آلات داره!اسمشم روشه!شرکت ابنیه!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
آقای پهلوان شما چند روز پیش گفتید که من حرف نمیزنم عمل میکنم. کو عملتون؟؟؟
پولمون رو که گفتن سرموعد نمیدن و معلوم نیست چه تضمینی میخوان بدن که 7 ماه بعد ملت به پولشون میرسن یا نه و به احتمال زیاد 7 ماه بعد دوباره بیان بگن ما اکنون عضوی از بورس هستیم بیایید و در بورس سهامتان را بفروشید و به احتمال خیلی زیاد در زمان ورود به بورس قیمت ریزش خواهد داشت؟؟ تازه همین الانش هم اکثر فروشندگان به همان اصل پول خود (همان پولی که نقد به شرکت داده اند) راضی هستند . امروز هم که گفتن افزایش سرمایه لغو شده در برگه های فروش ما نوشته شده به قیمت 2012 تومان بازخرید میکنه حالا تکلیف فروشندگان سهام که در برگه هاشون قیمت اصلی (12072 تومان)نوشته نشده و تعداد سهام هم همان تعداد خرید (قبل از مجمع 7/10/93) می باشد چیه؟؟ آیا این چرخشهای شرکت که از این شاخه به اون شاخه میکنه شبیه کلاهبرداری نیست شرکت پدیده و شخص پهلوان با زورگویی و خرید زمان فقط و فقط میخواد ما فروشندگان یا انصراف دهیم یا ضرر کنیم . الان حق با مردمه که به پولشون شب عیدی احتیاج دارن ولی آقای پهلوان سرمایه ملت رو به گروگان گرفته مثل اینکه ارثیه پدری شان بوده و مردم قول تامین بودجه پروژه هایشان را داده بودند برادر چند بار بگیم اصل پول خودمون رو میخواییم نه سود افزایش قیمت سهام رو و نه سود 30 درصدتون رو. متاسفانه بعد از اطلاعیه 22 بهمن شرکت پدیده مبنی بر عدم بازپرداخت پول مردم در این هفته هیچ یک از آقایان مسئول به خصوص دادستان مشهدکه ادعای احقاق حق مردم را داشتند و نگران سرمایه مردم بودند صحبت و مصاحبه ای انجام نمیدهند انگار نه انگار که همه این مشکلات را آنها به وسط کشیدند آقای دادستان محترم الان نگران نیستید؟؟ تنها کسانی که در این مسئله آسیب دیدند مردم اند که آشفته و حیران مانده اند آقای پهلوان روز روشن میگه پولتون رو نمیدم برید از آقای دادستان بگیرید وآقای دادستان هم لام تا کام حرفی نمیزنند برعکس ماه گذشته که هر روز مصاحبه و جنجال به پا میکردند. این چه عدالتی ست!!!
حسابگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
ظاهرا پديده (100000)صد هزار متر مربع تجاري تضمينش را هم كه در فرم تعهد نامه ذكر كرده متري پنجاه ميليون تومن منظور كرده است تجاري شانديز متري 50 ميليون تومان مي ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
حسابگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
پيرو اعلام خود شركت پديده، حدود 21 درصد سهامشو ( تقريبا 400 ميليون سهم) به مردم فروخته و ارزش هر سهم 12072 تومان ميباشد كه حاصلضرب آن حدود 5000 ميليارد تومان ميشود يعني الان سهام نزد مردم حدود 5000 ميليارد تومان قيمت دارد
حالا اگه رقم 5000 ميليارد تومان را تقسيسم بر (صد هزار)100000 مترمربع تجاري تضمين شده در فرم تعهد نامه كنيم به اين نتيجه ميرسيم كه براي تضمين تعهد نامه ارزش هر متر تجاري تعهد نامه 50 ميليون تومان در نظر گرفته شده است حالا چه تضميني هست كه در پايان هفت ماه شركت پديده اعلام كند نميتواند پول بدهد و مردم بيايند بجاي پول سهامشون ، تجاري تعهدنامه ها را به قيمت هر متر 50 ميليون تومان بردارند. آيا تجاري شانديزمتري 50 ميليون مي ارزد؟ ؟ آيا اين مزد اعتماد مردم به پديده است ؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶
این حرف بای این است که بجای پول از همین تجاری ها به مردم بدهند
داوود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
آقای پهلوان اگه راست میگه و پدیده واقعاً ارزنده است، یک مشتری پیدا کنه و بلوک 20 درصدی بهش واگذار کنه و با پولش، سهام خرد 20 درصدی مردم را بازخرید کنه.
مگر اینکه خودش هم بدونه که هیچ کی حاضر نمیشه از این پولها برای بلوک 20 درصدی پدیده بده.
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
چرا همش ميگين پهلوان،
يه عده ادم كودن و حسود و بيسواد بدون مقدمه اين مشكلات و جنگ رواني را بوجود آوردند، از آنها شكايت شود نه كسي كه مدافع 30 هزار نيرو و به فكر آباداني كشور و سرمايه مردم ميباشد. يه ذره انصافم خوبه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
خوش به حال سهامدارهای پدیده باز هم به پولشون میرسن و هم سود می کنن.
کاش توی بورس لااقل پول مارو بدون سود می دادن
:(
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
آخه دروغگوها الان فرم جلوی منه کجاش نوشته متری 50 میلیون
اصلا بنویسه مگه کارشناس دادگستری قیمت نداده! اگه قیمت کارشناسی ملاک نیست پس چی ملاکه نظر آبگوشتی شما!
پروژه های دیگه ای که تو شاندیز قراره اجرا شه قیمت زمینو اونجا میکنه 50 میلیون حالا ببینید کی گفتم!
بابا این شرکت مرض نداره که برای خودش بدهی درست کنه اونم با ضمانت هیات مدیره!حتما دادستان ارزش املاکو قبول کرده دیگه!
بابا شما اول میگفتید مجوز نداره
دروغ بود!
گفتید تغییر کاربری زمین کشاورزی داده
دروغ بود
گفتید 94000 میلیارد اختلاص کرده
دادستان خندید !
گفتید پهلوان فرار کرده
دروغ بود دیروز امد استادیم !
گفتید املاکو فرزخته پولشو برده
دروغ بود چون دادستانی اموال غیرو قبول نمی کنه ضمانت بزاری
الان اومدید میگید متری 50 میلیون نمی ارزه که! اصلا نیرزه مگه همه فروختن که کل سهامو ضربدر 12000 می کنید بعد تقسیم بر 100000 متر میگید 50 میلیون میشه متری! شما دمتون بیرونه متاسفانه از بی سوادی برخی برای اهداف بیمارگونه یا اقتصادی تون استفاده می کنید
بابا سهامدارای پدیده اینا مریضا حرف اینا رو باور نکنید اگه دروغای اینا نبود الان مجبور نبودید 7 ماه واسه پول صبرکنید مشکل شما شرکت نیست مشکل شما دهن بینیه
با دهن بینی سهم خریدید چون می گفتن سود داره
با دهن بینی می فروشید چون گفتن خوردن و بردن
شما مگه بازیچه اید چرا اجازه می دید با سرمایتون اینطوری بازی کنن
اینا که ضرر شما اینقدر خوشحالن میشه دل سوز بوده باشن و به شما اطلاعات صحیح بدن
این سایت مشکلش با شرکت چیه غیر اینه که از اول بازیش ندادن سود نبرد تبلیغات نگرفت!
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
اینو برای ارزیابی قیمت املاک تو شاندیز می نویسم
طبق مصاحبه شهردار شاندیز طرح های در حال اجرا در شاندیز عبارتند از
اختصاص اعتبار 1.4 میلیارد تومانی برای طرح استقبال از بهار شاندیز!
احداث پل کابلی گردشگری در شهر شاندیز
احداث 5 پارک در شهر شاندیز!
احداث پارک 100 هکتاری توسط شرکتی اتریشی در شاندیز!
مرکز بزرگ فرهنگی جهان اسلام توسط جامعة المصطفی !
چهار دریاچه مصنوعی!

حالا هی بگو کی شو بیاشون ژمین میخره
متری 50 میلیون

بترکید!
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
چهار دریاچه به اندازه خزر لابد

مملک اب برای خوردن نداره اونقت 4 تا دریاچه...

همین الان همون منطقه اب از ترکمنستان داریم میخریم
4 تا دریاچه ....
5 تا پارک......

اب کافی برای آبرو ندارند....
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
ننگ بر مزدوران که پول میگرن ومیان مردم مالباخته رو دست میندازن
رضا
UNITED STATES
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز از تضمین سرمایه مردم توسط املاک و ابنیه شرکت خبر داد. ورودی در عین حال درباره افرادی که کماکان بر فروش سهام خود اصرار داشته باشند نیز گفت: با توجه به کافی نبودن نقدینگی شرکت برای پاسخ دهی به همه فروشندگان، این افراد بر اساس برنامه زمانبندی شده ای که از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد به دفاتر فراخوانی خواهند شد تا برگه های گواهی پرداخت خود را که برای 7 ماه آینده و با سود سالانه 30 درصدی آماده شده دریافت دارند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه تضمینی وجود دارد که این برگه ها نقد شود، گفت: مشغول هماهنگی با مراجع ذیربط هستیم تا بخشی از املاک و ابنیه ساخته شده شرکت به عنوان تضمین این برگه ها ثبت شود تا در صورت عدم تعهد شرکت برای پرداخت وجه، این امر براحتی توسط مراجع قانونی قابل انجام باشد.
وی در عین حال تاکید کرد: تلاش مجموعه پدیده این است تا با ورود به بورس و دیگر اقدامات لازم، سهامدارانی که قصد فروش سهام خود را دارند قبل از 7 ماه به پول خود برسند.
وی زمان تحویل این گواهی پرداختها را از 7 اسفندماه به مدت 10 روز اعلام کرد.


*****فروشندگان سهام دقت کنند اگه میخوایید دچار مشکل حقوقی نشید و برای 7 ماه بعد برگه ی تضمینی میخوایید دریافت کنید مطلب زیر را داشته باشید اگه در گواهی تضمینی شرکت پدیده تعهد دهد به تعهدات ذیل پایبند بوده اونوقت ارزش داره :
(((باید در برگه های تضمینی تعداد دقیق سهام بازخرید شده توسط شرکت ازسهامدار با قیمت 12074 تومان به قیمت روز نقد(نه سهام بورسی)به همراه سود 30درصد سالیانه با تاریخ بازخرید نوشته شده تا حتی بعد از ریزش قیمت در آینده شرکت بهانه جویی نکند وحتی باید مجموع مبلغ واریزی در تاریخ معینه بدون تاخیر مشخص شود. باید شرکت تعهد دهد با ورود به بورس فروشندگان رو به بورس حواله نکنه تا مردم بعد از 7 ماه دوباره دچار مشکل حقوقی نشوند))).
غیر از مطلب فوق الذکر باشد با گرفتن برگه های تضمینی این برگه ها هیچ ارزشی نخواهد داشت.
راه حل اصلی فقط و فقط اینه هم به سود شرکت پدیده و هم به نفع سهامدارهاست. البته شرکت باید این رو بدونه و فورا شروع به تهیه نقدینگی کنه که این آخرین فرصتش هست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
شکایت چی بکنیم؟کدوم اموال؟کدوم دارایی؟چی بلوکه شه؟پدیده که خیلی ازتجاریهاشوفروخته ودارایی ای نداره!فقط ماشین آلات داره!اسمشم روشه!شرکت ابنیه!

چون مطمئن نیستم این قسمت حرفموپس میگیرم:
پدیده که خیلی ازتجاریهاشوفروخته ودارایی ای نداره!
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
ظلم پایدار نمی‌ماند
افراد و مسوولانی که باندونم کاری باعث شدند مردم به این بدبختی بیوفتند را به درگاه خدا نفرین میکنم.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
خوش به حال سهامداران بورس لا اقل تکلیفشون معلومه وسرشون کلاه گشاد نذاشتن
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲
یعنی هرچی دلیل و تحلیل بیاری بعضیا نمی فهمن فقط میگن نه این شرکت نمی تونه و فلان و بساط
باشه بابا نمی تونه و هرچی شما بگید.
این آقای ناشناس با پرچم کانادا خیلی کارشناسه ها حتما تحلیلاشو با دقت بخونین
بورس نیوز هم از اول همه چی رو می دونست ولی نمی گفت تا سهامدارای پدیده شکست بخورن و عبرت بشن برای بقیه از همه شما عزیزان که می دانستید پدیده و گفتید اما ما گوش نکردیم عذر می خواهیم و دیگه از این کارا نمی کنم
از شکست پدیده خوشحال باشید و برید حال کنید
یه خبر گذازی اعلام کرد پدیده 500میلیارد دلار از دارایی های کل مردم زمین را بالا کشیده و به سیاره مریخ برده و در انجا دارد جنگل می کارد
بابا اصلا کی میره مریخ جنگل بخره
بیچاره مردم مریخ بعد از چند سال می فهمند این پهلوان چه کلاهی سرشان نهاده

برید بترکید
ناشناس
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳
اگه شما اینقدر که رو پرچم اون بنده خدا دقیق بودی رو سرمایه گذاری ت دقیق بودی حالا نمیخواست بترکی لا لا لالایی لالا لالایی بخوابببببببببببببب خوابای هوشمل ببینی متری 50 میلیون
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵
فکر ميکنی خيلی خوشمزه ای باون اسمه .... آدم نمی دونه ofside ديگه چه جور موجوديه پول ميگيری از اون اربابت که مردم مال باخته وکار گران ظلم کشيده رو دست بندازی ...بايد قوه قضاييه حق شما موجوداته ... رو کف دستتون بذاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳
من اگه جای پهلوان بودم پدیده را به این عربها که میان اطراف حرم زمین را با خدا تومن قیمت میخرن میفروختم وبه همه می فهموندم که ................
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۶
اینجا ایران است.
اقتصاد کشور ما دولتی
امارات سی سال قبل بیابون برهوت بود اما حالا چی شده
اونوقت کشور ما با اینهمه منابع عظیم نفت و گاز و طبیعی و جاذبه‌های باستانی و تاریخی چی شده
یکنفر هم که اومده بخش گردشگری را توسعه بده کله پاش کردن
هزاران نفر دارن بیکار میشن و کلی سرمایه مردم گیره
درسته که پدیده در برخی محاسباتش دچار اشتباه شده اما چرا مسئولین میخوان نابودش کنند؟
بجای اینکه از راه بهتری وارد شوند تا هم سرمایه های مردم نسوزه و هم شرکت رو حمایت کنند بدترین راه را انتخاب کردند.
فرق ما باژاپنیها اینه که اونا اول فکر می‌کنند بعد تصمیم میگیرند اما مسئولین ما اول تصمیم میگیرند بعد فکر میکنند و به همین خاطره که ژاپن اینقدر پیشرفته شده و ما درجامیزنیم.
الکی که جهان سومی نشدیم.
هربلایی سرمون بیاد حقمونه.
آدم از موضع گیری های بعضیها واقعا خندش میگیره.
میزان 300 میلیارد وام به پدیده داد و کله پا شد.
خخخخخخخخخ
سهام ندار پدیده
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
بله آقا محمود
شما هم اول تصمیم گرفتی و سهام پدیده خریدی
و تازه حالا هم درست فکر نمی کنی
مسئولان هم که بماند همیشه از قافله عقب هستند ( البته مسئولان نه .....)
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
سلام.
هشدار به سهامداران بانک ملت.متاسفانه شخصی بنام ...که از بستگان ... می باشد قرار است مدیر عامل بانک ملت شود.خاطر نشان می کنم ایشان مدرک تحصیلی خود را از دیپلم تا فوق لیسانس در عرض دو سال گرفته و اصلا نمی داند پایان نامه و دفاعیه و.... چیست.خواهشا این مطلب را پخش کنید تا سهامدار ها بدانند چه اتفاقی قرار است بیافتد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
آقای پهلوان مغرور شده بود و فکر میکرد میتونه با تبلیغات کذایی پول مردم رو جهت ساختمان سازی و نهایتا قدرتمندتر شدن خودش جمع کنه. و آقای دادستان هم به نظر من بی انصافی کرد که بعد از چهار سال تبلیغات و برو بیا زد تو سر پدیده. اگه کار مشکل داشت باید از همون اول جلوشو میگرفتید و حالا هم که به اینجا رسید بهترین کار سلب مسولیت بود تا هر کس میخواد با قبول مسولیت بره سرمایه گذاری کنه اینجوری کار مثل الان قفل نمیکرد که نه پروژه ساخته بشه نه سهامدارها به پولشون برسند. متاسفانه تو مملکت ما تصمیمات همش انقلابی و یک شبه هستش. برا همینه که یک شبه ره صد ساله رو میرن و یا یک شبه به خاک سیاه مینشینند
روشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
وقتی بدون علم سرمایه گذاری وارد بازار های پر ریسک میشید این هم نتیجش. مثلا طرف 100 میلیون تومن سهام پدیده خریده ولی هیچ سواد مالی و اقتصادی نداره. خوب پدر من یا از یه آدم وارد مشورت می گرفتی یا اگر می تونستی می رفتی چهارتا کتاب می خوندی. بعضی ها هم که بی سوادن ولی دوست دارن سرمایه دار بشن این میشه عاقبتشون....
در ثانی این اصل سرمایه گذاریه که همیشه نقد شوندگی اون بازار رو در اولویت قرار بدین
kamran
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
بعضیها بی سوادن و چهار تا کتاب نخوندن و عاقبتشون اینه که سرمایه دار نشدن؟؟؟!!! اونوقت شما درس خوندی کتاب خوندی و خیلی خوب وارد سرمایه گذاری شدی و کلی سود هم کردی؟؟؟
خداییش آدم میمونه تو این همه مخ و اظهار نظر
بنده خدا مگه کسب و کارز و پول دار شدن به مدرک و سوده ؟؟؟ کجای دنیا اینطوریه که شما میگین ... حرفی بزن که بتونی جمعش کنی بتونی براش توضیح بدی
ثانیاً پدیده ای که 5 ساله تبلیغاتشو همه دیدن و ساخت وسازشو همه لمسش کردن شده جیز ؟؟؟؟ من خودم فوق لیسانسم و ایران خودرو شاغلم و تو بورس هم بودم میدونم اونجا چه رانت بازیهایی هست میدونم تولی پرسو میدونم آذرآب را میدونم...
خواهشاً وجدان داشته باشین و اخلاق ..
همراهیم با پدیده همگامیم با پدیده ...
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
زنده باد محسن پهلوان
ofside نادم
ROMANIA
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
گفتم که شما راست میگید !
چرا ناراحت میشی
رو مخ سهامدار راه میری فکر کردی ما بلد نیستیم!
فردا افتتاحیه جنگل های مریخه!
رضا
UNITED STATES
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
بورس نیوز علیرضا بوستانی مدیر عامل تبرک رو بازداشت کردند چرا تیتر نمیزنی ؟ امروز شیشه های دفترش اومد پایین چون بعد از 5ماه به سهامدارا گفت اصل پولتون رو میدم و سودی در کار نیست اونا هم شاکی شده بودند والله این پولدارها خوب کاسبی راه انداختن به تقلید از پدیده بدون پشتوانه اومده پول میلیاردی از مردم گرفته خوابونده حسابش و حالا بعد 5ماه میگه به دلیل مسدود شدن حسابها سودی در کار نیست آقای بوستانی پیش خودت گفتی پهلوان پول جمع میکنه چرا من نتونم به همین خیال باش. تازه روتو برم میگه ما هم میریم فرابورس و از سهامدارا حمایت میکنیم بهتره به سس مایونزهای بی کیفیتت بچسبی دادا.معلوم بود که یه جورایی میخوای چوب لای چرخ پدیده بذاری و حالا یکم ادب میشی میدونید سود 200 میلیارد در 5 ماه چقدر میشه آخه نامرد اونو نمیتونی با مردم تقسیم کنی؟؟؟
محمود
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
200 ميليارد؟؟؟؟
چه ساده اي برادر
750 ميليارد تومان پول جمع كرده
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
تو این مملکت شب عید بخوای ماهی قرمز بفروشی باید از شهرداری و بهداشت مجوز بگیری حال یک شهر رویایی ساخته میشه اونم بدون مجوز لازم و کنترل والا
ناشناسس من ک دارم دیوانه میشم خدا عاقبت ما سهامدار های بی پنارو بخیر کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
خدایا خودت درستش کن سهامدار بی گناهند
محمود
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
خدايا اونايي كه پديده را بدبخت كردند نابود كن (نمونش روزنامه خراسان)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
من از مخالفین صد در صد پدیده بودم و هستم ولی انصافا این حرکت دادستان نامردی در حق کسانی بود که به پشتوانه 4 سال سهام فروشی و همچنین حضور چند بار استاندار و دیگر مقامات کشوری به پروژه سهام اون رو خریدن. با این نوع رفتار اعتماد مردم به تصمیم گیران و مسولان نظام سلب میشه و هیچ جایی برای سرمایه گذاری دیگه مطمئن نخواهد بود. من اگه جای دادستان بودم نسبت به خرید سهام هشدار جدی میدادم و مسولیت رو از حکومت و مسولین سلب میکردم تا هر کس با علم به این مطلب خواست بره سهام بخره با مسولیت خودش اونجوری به هر حال پروژه نمیخوابید و کسانی سرمایشونو بند میکردن که ریسکشو بپذیرن.به نظر من اشتباه پهلوان رو دوباره با یک اشتباه دیگه تکمیل کردیم و فقط این وسط پول یک عده رفت تو جیب یک عده دیگر و کلی ساختمان نیمه کاره هم خاک خواهد خورد. پهلوان خیالش نیست چون همش پول مردم بوده خودش سودشو کشیده بیرون ولی این وسط یک عده آدم بیگناه صرفا به دلیل اعتماد به تبلیغات تلویزیونی و..... ضرر خواهند کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
سلام به نظر من آقای پهلوان اگه میخواد به همه سهامدارانی که سهمشون رو فروختند ۳۰ درصد سود بده بهتره بره وام بگیره پول سهام ملتو بده جاش سود وام رو بده اینجوری که بهتره..
محمود
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
آخه اين موقع سال كدوم بانك وام كلان ميده
لطفا همه سهامداران صبر كنند اون ور سال همه چي درست ميشه به اميدخدا.
من خودم 75 ميليونم اونجاست كه همه سرمايه زندگيمه.
penalty
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
دوستان من( ofside )از خارج شده و به شما پنالتی خواهم زد
سخنان امروز سخنگوی قوه قضاییه می تونه به عنوان یک نظر کارشناسانه مبنای خوبی برای تصمیم گیری در مورد سهام پدیده باشه
من ازش برداشت مثبت میکنم!
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
آقاي سهام ندار پديده
شما لطفا خودتو قاطي مسايل پديده نكن
ترنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
زنده باد پدیده زنده با پهلوان
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
امروز 28 بهمن 1393
واقعا بعد از سخنان سخنگوی قوه قضاییه
دیگه حرفی باقی نمیمونه و بقیه اش حرف مفته!
دیدید که من 2 ماه با یه اسم ساختگی خواستم چیزایی رو که الان می شنوید رو بهتون زود تر بگم حرص نخورید!
حالا یه عده گفتن تو مزدوری فلانی!باشه آقا عیب نداره
اونایی که به من توهین کردن می بخشم!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
من در همین شرایط میخاهم تا جایی که میتونم سهام پدیده بخرم این بهترین موقعیت برای خرید سهام است
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
وزیر دادگستری گفت: فعالیت های شرکت سرمایه گذاری پدیده متوقف نخواهد شد.
به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در خرم آباد گفت: دفاتر پدیده از این جهت بسته شده که هیچگونه سپرده گذاری جدیدی صورت نگیرد.

وی افزود: فعالیت سپرده گذاران قبلی مشکلی ندارد و فعالیت های این شرکت برای همیشه متوقف نمی شود.
وزیر دادگستری در خصوص سوالی مبنی بر برخی شایعات در مورد انتساب شرکت پدیده با یکی از نزدیکان دولت گذشته گفت: این مساله شایعه است و البته چند بخش خصوصی بوده اند که با یکدیگر ارتباط داشته اند.
پورمحمدی ادامه داد: توسعه بی رویه جذب سرمایه و افزایش سهام این شرکت غیرقانونی بوده و ارزش افزوده سهام که افزایش پیدا کرده، مورد اشکال است.
همه اش شایعه بود. اولا فقط مسئولین میخواستن پدیده بیشتر از این دیگه سهام عرضه نکنه و نقدینگی رو به سمت شرکت خودش نبره که اگه میبرد زیادی گنده میشد هدف اصلی این جریانات همین بود. ثانیا نباید شرکت پدیده بیشتر از بانکها و بورس دولتی به مردم سود بده. البته سود دادن و ارزش افزوده ی ایجاد شده هم کاملا درست و قانونی بود چرا چون شرکت زمین خالی رو میخرد با ساختمانهای شیک و تفریحی و گردشگری که میساخت چندین برابر سود میکرد که بین سهامدارها تقسیم میشد ولی چون درکشور ما مسئولین مخالف بزرگ شدن بخش خصوصی هستند ادامه ی این روند دیگه ناممکن شد. الان مسئولین به شرکت گفتن زیر نظر بورس فقط میتونی سهام بفروشی و اونوقت جلوی تبلیغات هم باز میشه این طوری نقدینگی بیشتر برای دولت میمونه تا شرکت. در ضمن زمین خواری و بدون مجوز بودن و تغییر کاربری ها همه و همه فقط بهونه بود و همه اش شانتاژ رسانه ها بود و این وسط سازمانهای ارضای کشاورزی و را ه و شهرسازی میخواستن از آب گل آلود ماهی بگیرن .مردم ساده هم از ترس از دست دادن سرمایه هاشون هجوم آوردن برای فروش سهامشون ولی دیگه همه فهمیدن مشکل خاصی با ورود شرکت به فرابورس و دادن تضمین بازپرداخت پول وجود نخواهد داشت همه ی سهامدارها گول خوردن و نباید سهامشون رو مفت از دست بدن که در آینده ای نزدیک پشیمون میشن چرا چون با پیشرفت پروژه ها حتما در فرابورس هم قیمت بالا خواهد بود و بجای مردم شرکتها و بانکها سهم های کلانی را خواهند خرید و صاحب پدیده میشن.
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
هر جه زودتر جناب دادستان كل بايست جلوي اين حركت را بكيرند
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
7 ماه دیگم میشه خواهید دید پولی در کار نیست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
٧ماه شد پس كو پول مردم دوباره اميد واهي... بيانيه استانداري ديگه چه هست! ما جوونا خيلي از لحاظ شغلي تامينيم كه اين پولمون هم يكسال بلاتكليف دست شما مونده! مگه قرار نبود از سود ساخت و سازاتون پول مردم برگردونين پس اين بيانيه استانداري ديگه چي هست! جواب آه ناله مردم چجور ميخابن بدين! محسن پهلوان چطور رو ش ميشه بياد تو فروشگا هاي پديده قدم بزنه وقتي كه يه عالمه بدهي داره! واقعا خيلي مسخرس! الان ٧ ماه شد هيچ خبري نشد!