بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: دولت می‌خواهد مسائل دیپلماتیک را از طریق مذاکرات حل کند و تمرکز بیش از حد بر مذاکرات با ۵+۱ موجب شده تا از توجه به ظرفیت‌های داخلی کشورمان باز بمانیم که این مسئله می‌تواند به پیشرفت کشور ضربه بزند.
کد خبر : ۱۴۴۶۸۴

محمد نوروزی در گفتگو باخبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص مذاکرات نهایی اظهار داشت: روندی که تاکنون دولت پیش گرفته این است که تمام تمرکز خود را برای حل مشکلات و مسائل داخلی بر مذاکرات معطوف کرده است.

وی افزود: دولت می‌خواهد مسائل دیپلماتیک را از طریق مذاکرات حل کند و تمرکز بیش از حد بر مذاکرات با ۵+۱ موجب شده تا از توجه به ظرفیت‌های داخلی کشورمان باز بمانیم که این مسئله می‌تواند به پیشرفت کشور ضربه بزند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: عدم توافق نیز نباید ما را از مسیر پیشرفت دور کند چراکه ظرفیت‌های داخلی زیادی داریم که می‌توانیم به آن‌ها تکیه کنیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
شما که برعکس میگید مگر تحریمها موجب اپیشرفت کشور نشده بله ظرفیتهای زیادی برای اختلاسها و چپاول بیتالمال باز هم وجود داره و بهتره توافق نشه چون ظرفیتهای زیادی برای بدست اوردن ثروتهای انچنانی بیشتر ایجاد خواهد شد و موجب پیشرفت خیلی ها و بدبخت شدن مردم خواهد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
کدوم ظرفیت ...........