بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
رييس‌جمهور در ديدار مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه قم:

دولت نيازمند ياري اساتيد و فضلاي حوزه است

کد خبر : ۱۴۴۶۸۸
خبرگزاري آريا-رييس‌جمهوري با اشاره به اهتمام دولت براي ارتباط نزديک‌تر با مراجع، علما و فضلاي حوزه علميه و اساتيد و محققان گفت: دولت مسئوليت سنگيني بر دوش دارد و امروز ضرورت دارد همه با وحدت و همدلي تلاش کنيم اين بار مسئوليت را به مقصد و نتيجه مطلوب برسانيم.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني عصر چهارشنبه در ديدار دبير کل و اعضاي مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه قم که در محل استانداري قم برگزار شد، با اشاره به مشکلاتي که کشور با آن مواجه است، اظهار داشت: کشورمان بخاطر توطئه‌هاي دشمنان و بعضاً برخي بي‌تدبيري‌ها ضربه‌هاي زيادي متحمل شد و لذا رفع مشکلات و فراهم شدن شرايط براي ايجاد تحرک مطلوب در کشور نيازمند زمان و همکاري است.
رييس جمهوري با تأکيد بر اينکه امروز اميدمان به بهبود شرايط کشور بسيار بيشتر از روزي است که دولت يازدهم شروع به کارکرد، گفت: گام‌هاي مهمي که در 18 ماه گذشته در بخش‌هاي مختلف به ويژه بخش اقتصاد و در زمينه کنترل تورم و رشد و توسعه برداشته شده، فراتر از تصور است البته تا رسيدن به نقطه مطلوب و نهايي فاصله داريم.
روحاني به اقدامات دولت در زمينه بهداشت و سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: اين اقدام بزرگ که مورد تحسين و حتي تعجب مقامات برخي کشورها قرار گرفته، در حالي انجام شده که در شرايط تحريم قرار داريم.
رييس جمهوري اساتيد و علماي جلسه را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما اساتيد و بزرگان مي‌توانيد با قرار دادن نتايج تحقيقات و پژوهش‌هاي علمي خود در اختيار دولت‌، به دولت در زمينه‌هاي مختلف کمک کنيد.
روحاني افتخار خود را فرزند حوزه بودن دانست و اظهار داشت: دولت خود را نيازمند ارتباط نزديک‌تر با بزرگان و فضلاي حوزه مي‌داند و بر اين باور است که برقراري اين ارتباط مي‌تواند مسير حرکت دولت را تصحيح و پرشتاب کند.
رييس جمهوري بر لزوم وحدت و اتحاد در شرايط کنوني و در سراسر کشور تأکيد کرد و گفت: نمي‌توان با انشقاق و اختلاف مسايل را حل و فصل کرد.
روحاني با تأکيد بر پايبندي دولت به شعارها و عهد و پيمان خود با مردم تصريح کرد: دولت هيچ عهدي را فراموش نکرده است و حتماً به عهد و پيمان خود وفادار خواهد بود ولي بايد فرصت و زمان لازم داده شود. ضمن اينکه همه بايد کمک و ياري کنند تا بار مسئوليتي که بر دوش دولت قرار دارد به مقصد برسد.
در ابتداي اين ديدار که در محل استانداري قم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسين موسوي تبريزي دبير کل مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه قم با اظهار خرسندي از ديدار با رييس جمهوري، گزارشي را از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي مجمع ارايه کرد و ديدگاه‌ها و نظرات مجمع را با دکتر روحاني در ميان گذاشت.
ارتباط نزديک‌تر دولت با حوزه علميه و مراجع و بزرگان، حساسيت نسبت به مشکلات اقتصادي، توجه به همه اصول قانون اساسي و توجه به کرامت مردم از جمله نکاتي بود که توسط دبير کل مجمع محققين و مدرسين حوزه بر آنها تأکيد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
برو بابا !!!!!!!!!!!!!!!!!