بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کنگره آموزشی کسب‌و‌کار الکترونیک در یک روز (e-act2015) با هدف ارایه الزامات آموزشی و ابزاری برای راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین 14 اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۴۴۷۰۷

محمدصادق مالکی دبیر کنگره در صحبت با خبرنگار بورس نیوز گفت: در این کنگره یک روزه در بخش‌های کوتاه، جامع و کاربردی، پس از تحلیل روانشناسی، بررسی سوابق اجرایی و علایق شرکت‌کنندگان (قبل از شروع کارگاه)، آموزش‌های جهت‌دار و کاربردی (در روز کارگاه) ، به شرکت کنندگان ارائه می شود تا بتوانند در دنیای کسب‌و‌کار الکترونیک مشغول به ارائه خدمات و محصولات مناسب خود شوند.

مالکی درباره تفاوت این کنگره با سایر همایش‌های کارآفرینی تاکید کرد: در بسیاری از برنامه‌ها نظیر استارت آپ‌ها، به مباحث اید‌ه‌پروری و خلاقیت پرداخته می‌شود. اما شاید برای خیلی از ما پیش آمده باشد که چطور دست به‌کار شویم و ایده شکل گرفته در ذهنمان را اجرایی کنیم.ضمن اینکه اکثر افراد با اصول بازاریابی و فروش آشنایی ندارند و اصلا نمی‌دانند چطور برند‌سازی کنند.

این عضو ارشد باشگاه کارآفرینی در ادامه افزود: با هدف حمایت از جوانان و افراد جویای کار و برداشتن مووانع مالی از سر راه علاقه مندان، و همچنین ترویج کارآفرینی، با کمک های مالی حامیان، به‌هریک از شرکت‌کنندگان در این کنگره ، یک بسته خدمات به ارزش دو میلیون تومان شامل وبسایت، درگاه پرداخت، آموزش برندینگ و مارکتینگ اینترنتی، شیوه های فروش، لوگو، هاست، دامنه، پشتیبانی یک ساله، مشاوره درخصوص ایده و یک پک آموزشی شامل 4 عدد DVD به‌صورت رایگان اهدا می‌شود تا بتوانند بلافاصله پس از دوره، فعالیت خود را آغاز کنند.

گفتنی است علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http://e-act.ir/ مراجعه کنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر