بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
ارایه تسهیلات ویژه به اعضای این مجموعه که از کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان و حضور برخی چهره های نام آشنا در میان هنرمندان به عنوان اعضای این مجموعه از دیگر اقداماتی بوده که این مجموعه برای جلب توجه و اعتماد مردم از آن بهره برده است. در آخرین اقدام نیز پرداخت عیدی به سهامداران معادل مبلغ و تعدادی که قبلاً به عضویت گرند رسیده اند که شاید بتوان گفت شرکت مورد بحث قصد دارد سرمایه خود را از محل عیدی افزایش دهد که این اقدام در نوع خود بی نظیر است!!
کد خبر : ۱۴۴۸۳۰
نویسنده :
کیوان فر
گویا این قصه سر دراز دارد و قرار نیست داستان فروش سهام شرکت های سهامی خاص غیر بورسی تمام شود و این شیوه ای شده تا هر روز شاهد اپیدمی خرید و فروش اینگونه سهام و رشد روزانه قیمت آنها باشیم؛ آن هم در شرایطی که بورس حال و روز خوشی ندارد.

دست بالای دست بسیار است

این بار هم جشنواره ای به پا شده تا چنین شرکت هایی با روش های جدید و استفاده از ابزارها و امکانات متنوع ثابت کنند که همیشه دست بالای دست بسیار است!

آنچنان که بعد از سهام شرکت پدیده شاندیز، پردیسبان و تبرک، نوبت به گروهی شده که از پیشینه های تاریخی مکان ها و مناطق باستانی و اسطوره های کشورمان برای خود برندی ساخته اند که نشان دهنده زیبایی و جلال و شکوه باشد.

شیر بال دار یا سیمرغ؛ لوگوی همان شرکتی است که این بار هم همانند شرکت های مذکور از مشهد سر برآورده تا این سوال را در ذهن ایجاد کند که آیا در مشهد طلا پیدا شده و بعد اینکه مگر پتانسیل های سرمایه گذاری در این شهر به چه میزان است که نطفه تمامی سرمایه گذاری های کلان کشور و به دنبال آن برخی سوء استفاده ها در آنجا بسته می شود.

حال آنکه اگر بعد از مشکلات مربوط به مجموعه های قبلی، این سهم نیز با چالش مواجه شود بایستی نگران بروز بحرانی روانی در مشهد باشیم.

زیرا اگر این شرکت نیز با این حجم از فعالیت در حوزه پروژه های تجاری، اداری، خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی و ... روزی به مشکل برخورد کرد که خبرهایی نیز در این زمینه مبنی بر پیگیری بورس از روند فعالیت شرکت و تهیه گزارش برای مقامات مسوول قضایی به گوش می رسد  چه کسی پاسخگوی تعهدات مردم و سهامداران آن خواهند بود. 

مجموعه ای که برای سهام خود سامانه معاملات آنلاین دارد!

اما گروه شرکت های گرند که موضوع این گزارش است، پا را فراتر از "پدیده"، "پردیسبان" و "تبرک" گذاشته تا در شرایطی که معاملات برخط آنلاین قراردادهای آتی سکه طلا کمتر از یک ماه است در بازار سرمایه راه اندازی شده و همواره مشکلات متعددی در قطعی سامانه معاملات برخط وجود داشته، این مجموعه برای خود سامانه خرید آنلاین دارد. گرچه این سامانه فقط مختص خرید سهام است و مشخص نیست فروش آن از چه روشی انجام می شود.

آیا

افزون بر اینکه این مجموعه که از عملکرد مالی آن اطلاعاتی در دسترس نیست، جدا از فراهم کردن امکانات لازم برای تسهیل در خرید سهام خود از مشوق ها و روش های تبلیغاتی خاصی بهره گرفته است. به عنوان مثال اهدای سهام هدیه به دارندگان سهام پروژه که خواهان تبدیل آن به سهام شرکت سرمایه گذاری گرند هستند از جمله این موارد است که شاید ابتکاری باشد از سوی این مجموعه برای فروش بیشتر سهام به مردم.

افزایش سرمایه از محل عیدی!

ارایه تسهیلات ویژه به اعضای این مجموعه که از کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان و حضور برخی چهره های نام آشنا در میان هنرمندان به عنوان اعضای این مجموعه از دیگر اقداماتی بوده که این مجموعه برای جلب توجه و اعتماد مردم از آن بهره برده است. در آخرین اقدام نیز پرداخت عیدی به سهامداران معادل مبلغ و تعدادی که قبلاً به عضویت گرند رسیده اند که شاید بتوان گفت شرکت مورد بحث قصد دارد سرمایه خود را از محل عیدی افزایش دهد که این اقدام در نوع خود بی نظیر است!!

آیا

البته پیشتازی این مجموعه به همین جا هم ختم نمی شود؛ چراکه گروه شرکت های گرند فروش سهام هر یک از پروژه های خود را به صورتی مجزا انجام می دهد؛ به گونه ای که سهام شرکت اصلی گرند در تاریخ 9 اسفند ماه جاری به 2655 تومان رسیده تا طی 15 روز معامله بازدهی نزدیک به 40 درصد را محقق کند.

آیا

حال آنکه قیمت سهام پروژه گرند سنتر میثاق در تاریخ 20 بهمن ماه امسال دو میلیون و 910 تومان اعلام شده است و در عین حال وعده داده شده که به زودی واگذاری سهام پروژه گرند سنتر جانباز نیز محقق خواهد شد.

آیا

آیا

با تمام این تفاسیر و در صورتی که از قول مدیر عامل شرکت در مصاحبه های خبری گفته می شود که فروش سهام با نظارت قوه قضاییه است، اما بهتر است برای جلوگیری از بروز بحران های مردمی و روانی به ویژه در شهر مشهد نظارت های دقیق تری از سوی مراجع ذیصلاح صورت گیرد تا مشکلاتی که برای مجموعه هایی همچون "پدیده"، "پردیسبان" و "تبرک" و سهامداران آنها ایجاد شد، دوباره بروز نکند.

سبقت آنلاین

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
وصیت پدری به پسرش اگر خواستی با کسی مقابله کنی ببین به چه چیزی معتقد است ویا چه چیزی را دوست دارد پسرم الماس را فقط الماس می تراشد با دفاع بد از ان ایده براحتی بنیان اورا می توانی ازریشه دربیاوری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
من خودم مشهدیم . میخوام توی گرند سرمایه گذاری کنم . چون مطمئنم این پروژه مثل پدیده نیست . همه میگن چون متعلق به قوه قضائیه هست . هیچ وقت با مشکل مواجه نمیشه . و تمامی کاراش از روی ضابطه و قانونه . بورس نیوز شما نمیخواد برای ما دل بسوزونی .
مهرگان
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
هههههههه
,,,,, اول بیاد گند هایی که تو پروژه های .... کرج رو زده جمع کنه با فروش زمینهای چند هکتاری تو کرج و پیدا شدن مالک اصلی...
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
یادمه در مورد پدیده هم همین طور می گفتید که بهش مطمئن هستید. چند ماه دیگه گند این شرکت مطمئن تون هم در میاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
دادستان نکنه میخواد بعد از 10 سال صداشو در بیاره بگه
محمد
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
سلام، به نظرم سایت شما و سایر رسانه های هم سو هم در ملتهب نشان دادن بازار سرمایه در مشهد هم سهمی دارند!چرا بجای تهیه گزارشاتی که مردم را نگران می کند در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی و کارآفرینان گزارش کار نمی کنید.گرند هم مانند پدیده با جذب سرمایه های مردمی فعالیتهای عمرانی که به دنبال خود اشتغال زایی به همراه دارد را انجام میدهد...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
صاحبان جراید و خبرگزاری ها باید پشتیبان کارهای اقتصادی و سرمایه گذاری باشند و اگر مشکلاتی هم در این مسیر هست با استفاده از نظر کارشناسان و بصورت دلسوزانه ارائه طریق نمایند...حتما چند وقت دیگه هم میخاین بگین مشهد مال این جوریه، فلان پروژه یا شرکت اون جوریه...با مردم باشید نه (بر مردم!)
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
به به.......

ه.
غارت شیک سرمایه ها.....!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
بورس نیوز گردشگری ابرده و اخلمد نیز به گرند اضافه کن که متاسفانه تا به حال نامی ازش برده نشده و نجومی قیمت سهامشان بالا می رود و در کمال آسایش هر روز نرخ جدیدی می گیرند!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
جالبه تو سایتش از صورت های مالی به هیچ عنوان خبری نیست و تازه داره پروژه هاش گود برداری میکنه اونوقت اومده هر سهمش بالای 2600 تومن میفروشه و جالبتر اونکه موقع باز خریدش 300 تومن از قیمت خریدت کم میکنه یعنی بالای 10 درصد موقع فروش باید زیان بکنی .
البته تو یه مملکتی آب سر بالا بره معلومه که قورباغه ابو عطا میخونه
متاسفانه وقتی بورس اینطوری بشه معلومه همچنین شرکت های قد علم میکنن و دارایی مردم چپاول میکنن .
واقعا چه فرقی بین این شرکت ها با شرکت های هرمی است؟؟
باز هرمی ها یه جنسی میدادن این ها اینقدر نامردن که هیچی نه جنس و نه سود به سهامدارانشون نمیدن
اکبر
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
خوبی بورس ..!!
چه خبر ر ر ر از شاخصها..!!
علی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
احتمالا یک سازمان بورس دیگر درایران تشکیل شده که بورس اول درحال سقوط است
از بندرعباس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
این که چیزی نیست
تو بندرعباس هم مدتیه یکی سبز شده
سهامی خاصه ولی سهام می فروشه!

پارک آبی بندرعباس

اینم سایتش:
http://pmcpark.com/fa

دوستان رو کنید شما تو شهرتون چی دارید!

که دارن اینجوری به مردم خدمت می کنن!

خدا از سر گناهانمون بگذره
انشاالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
من كاري به شركت مذكور ندارم اما مردم هوشمندانه عمل كنيد فريب زرق وبرقهاي شركتهاي ساختماني وعمراني را نخوريد ايا مي دانيد اين شركتها تمام درامدشان از شرايط ركود تورمي اقتصاد ايران stagnationاست ايا مي دانيد اين شركتها چرا جرات ورود به فرايند توليد را ندارند چرا اين شركتها دنبال دنبال سود يك شبه وثروت باد اورده يك شبه به وسيله پرو پاگانداي تبليغاتي هستند شزكتهاي عمراني وساختماني در شرايط امروزه اقتصاد ايران يعني ايجاد يك تورم اضافه وهمچنين ايجاد ركود وورشكستگي بيشتر بركارخانجاتي كه به توليد واقعي در اقتصاد مي پردازند واين شركتها راهم مجبور مي كنيم وارد عرصه ساخت وساز وتصرف اراضي ملي كشور شوند در نتيجه اقتصاد ما دچار كنسر وسرطان اقتصادي ميشود كه به نابودي اقتصادمان مي انجامد من توجه شما را به امار سازمان ميراث فرهنگي كشور جلب مي كنم در ايران بيش از هفت هزار تپه باستاني كشف شده وشناخته شده وجود دارد وبه صورت عادي وروزمره تپه هاي باستاني كشف نشده اي هم هر روز كشف مي شوند به ليست اضافه مي شوند مردم ايران شما مي دانيد تپه باستاني يعني چه تپه باستاني يعني يك شهرباستاني چندين هزارساله كه در دل خاك نهفته شده وما به خاطر نداشتن پول وبودجه يا عدم تخصيص بودجه از طرف مجلس شوراي اسلامي نداشتن تكنولوژيهاي روز وبرتر شرايط تحريم كشورمان نمي توانيم به صورت استاندارد وصحيح شهرهاي باستانيمان را از دل خاك بيرون بياوريم واز دانش باستان شناسان ودانشمندان الماني وامريكايي هم نمي توانيم استفاده كنيم حالا ميل خودتان است مي خواهيد به خاطر مقداري پول به جسم وجان ابا واجدادتان كه در دل خاك نهفته هستند هم رحم نكنيد واز هزاران ميليارد دلار ثروتي كه نياكانتان در دل خاك براي ما به امانت گذاشته اند وما بايد از اين ميراث ملي محافظت كنيم به خاطر چند هزار دلار پول كثيف بگذريد بسم الله انجام دهيد من به عنوان يك تحصيل كرده گفتم من به خاطر ميهنم واقعيت راگفتم پول جامعه هست مفت در اختيدهيم بنا به گفته سازمان ميراث فرهنگي ايران حداقل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
موسسه میزان هم میگفتن مال قوه قضاییه که تو زرد از کار درآمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
دقیقا را پدیده را میره
کاملا غیر شفافه
معنی نداره هر کسی بلند شه برای خودش سهام بفروشه
اگر ریگی در کفش ندارند بیان وارد بورس یا فرابورس بشن
اگر مقاومت کنتد نه از طریق قانونی فعالیت کنند هدفشون چیزی دیگری است
در ضمن یک نفر تحصیلکرده در بین هیات مدیره نیست
همگی به طمع میلیارد شدن از راه غیر قانونی و سهام فروشی به مردم شرکت تاسیس کردند
علي
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
فعلا كه دادستان پديده رو تو روزنامه خراسان تاييد كرد
arman
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
بابا بي خيال ، مشهد بد جوري داره زبانزد ميشه هرروز يك شركت مثل قارچ مياد بيرون خدا بخير كنه . پدپده ، پرديسبان ، تبرك و حالا هم گرند . زعماي ثبت در اداره ثبت شركت ها فعلا دست نگهدارند ديگه شركتي ثبت نكنند ، حد اقل تا عيد ، بعد از عيد هم خدا كريمه ، عمرا هم قوه قضاييه دخيل باشه اين هم توهمه .
سعید
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
اقا بورس و فرابورستونم دیدیم که چطوری زندگی مردم رو با ضررهای بی حد و اندازش به خاک سیاه نشونده...
پدیده و سهامدارانش رو به مشکل انداختین، 10000 نفر کارگر پدیده رو تو این وضعیت اقتصادی بی سروسامان بیکار کردین ول کن قضیه نیستین؟؟
دیدین پدیده رو نتونستین زمینگیر کنین حالا گیر دادین به گرندسنتر...؟
ناشناس
Netherlands
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
حال میکنم ضرر کرده های بورس میگردن اینور اونور که تو مملکت سود کرده بزننش زمین.... از حقیر بودنتون خنده م میگیره
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
شما همون بخندی بهتره
سعید
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
متن قشنگی بود:
دادمان را از که بستانیم از که…؟؟؟ شرافت به همت های بلند است

به راستی چه باید کرد وقتی خار در چشم باشد و تیغ در گلو هم باید دیدن هم نمیتوان آب دهان را قورت داد چرا در سرزمین من وقتی رویاها به واقعیت تبدیل میشود وقتی درختی بارور میشود به جای آنکه در سایه اش بنشینند و لحظات خوب را تجربه کنند یا از میوه اش لذت ببرند ، دنبال ریشه کن کردن آن هستند. حتی از هر تلاش فرو گذاری نمیکنند شاید از تمدن چندیدن ساله این سرزمین فقط تابلویی به یادگار در خانه ها نصب شده باشد “گفتار نیک،پندار نیک، کردار نیک” ولی دریغ از آن روزگار…و اکنون شهر رویایی دیگر رویا نیست ، شهر افسانه ای دیگر افسانه نیست!
آری به دست توانمند جوانان مسلمان ایرانی و اعتماد و اعتقاد مردمانش این رویا رنگ واقعیت به خود گرفته ، ولی افسوس از دلواپسان…بی شک زمستان پدیده نیز پدیده ای بود برای کارگرانش حال رویای شب عید و نوروز کارگرانش بودن یا نبودن شده است ، برای آنان مسئله این است؛ چه شد که امسال شرمنده زن و بچه خود شدند به راستی از دی ماه چه کسی نون صدها هزار نفر را از سفرهایشان جمع کرد
شاید نوشتن این مقاله برای گروه پدیده من! بی جواب نباشد ولی رسالت ما بر این است اگر یک ساعت بمانیم با شرافت بمانیم و چه زیبا گفت مولا: “شرافت به همت های بلند است”.حال افرادی که خود را نگران سرمایه مردم می نامیدند کجا هستند که ببینند این نگرانی آنها در روزهای آخر سال با بیکاری صد ها هزار نفر همراه شده؟ طبق گمانه زنی ها هر چه به موعد سر رسیدها نزدیک میشدیم از تعداد نفرات شاغل در پروژه کاسته میشد و گویی این بهانه ای بود برای بیکاری هزاران جوان بیکار اکنون باید از این دلواپسان پرسید آیا دلواپس پدری هستید که با کار شما شغلش را از دست داد!!!؟ و حال شرمند خانواده است و امروز حتی از خرید های روز مره زندگی بازمانده چه برسد به شب عید…آیا بهتر نبود به غیر از محسن پهلوان همه اینان را در نظر میگرفتیم بعد پشت تریبون از دلواپسی سخن میگفتیم! چطور یک شرکت را از خرید و فروش و تبلیغات منع میکنیم و انتظار داریم پاسخگو مردم باشد و پروژه را متوقف نکند.به راستی فرافکنی چیست؟
هنوز این سوال بی پاسخ ذهن همه سهامداران این مجموعه را در بر گرفته است ؟ آیا بدون جنجال رسانه ای این موضوع قابل حل نبود؟ اکنون که باعث نگرانی صدها هزار نفر شدیم و هزاران نفر را از کار بی کار کردیم باز هم دلواپس آنان هستیم!آری مردان سرزمین من مدتهاست که معذرت خواهی را فراموش کردنند چه زمانی که از بیت المال هزارن هزار میلیار را برای یک نفر هزینه میکنند و چه زمانی که صحبت آنها هزار نفر را بیکار میکند به راستی دادمان را از که بستانیم.
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
متن قشنگیه ولی این حرکت پدیده مثل بهمن بود که هر چه قدر جلوتر بده خطرش بیشتر میشه و یه جایی باید تموم میشد. اگه اول جلوی این بازی پهلوان رو میگرفتن الان این وضع پیش نمی اومد ولی بایستی جلو این روند گرفته میشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
مگر در اصفهان طلا پیدا شده که 50 درصد شرکتهای بورسی اصفهانی اند سرمایه گزاری در مشهد برکت دارد
علی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
همشون ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
امیدواریم هرچه زودتر این فتنه سهام فروشی درمشهد توسط مسولین تمام شود واقتصاد این شهر بهران زده عادی شود
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
50 درصد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
به نظر من هیچ جای ایران برای سرمایه گذاری مناسب نیست حتی پولتو توبانک بزار احتمال... وجود داره ب
نوید
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
فروش سهام شرکت سهامی خاص در این حجم انبوه و بصورت سهامی عام که فاقد نظارت سازمان بورس باشد تخلف است و نوعی کلاهبرداری محسوب می شود
محمد
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
از ماست که بر ماست
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
فعلا که از ماست که بر اوناست
محمود
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
علت اینکه این شرکتها از مشهد شروع به رشد میکنند اینه که ثروتمندترین مردم ایران مشهدی ها هستند. و مشهد با وجود بارگاه امام هشتم و اینکه شهرمشهد عرصه زیادی داره و قابلیت پذیرش مهاجر از سراسر ایران داره بهترین مکان واسه سرمایه گذاری است. بورس نیوز هم بجای اینکه تخریب کنی دنبال حمایت باش.
اینهمه از پدیده خبرهای بد دادی آخرش چی شد؟ دادستان گفت پدیده واسه ادامه فعالیت مشکلی نداره. این وسط فقط سرمایه مردم واسه چندماه بلوکه شد که اونم به لطف خدا آزاد میشه.
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
نكنه مشهد كويت شده خبرنداريم اينگونه نيست برادر درامد سرانه ايران بيانگر وضعيت اكثريت قاطع مردم ايران است مگراينكه شما جزو يك درصد جامعه ايران باشيد اين مردم مشهد هم مثل مردم تمام نقاط ايران با تبليغات وپروپاگانداهاي رسانه اي به سرعت جوگير شدند فكر كردند خبري هست بله خبري هست قراره با پول شما وغصب وغارت اراضي ملي كه متعلق به هيچ فرد خاصي نيست بلكه مال ملت ايران هست وقيمت بالاي زمين در شهرهاي بزرگ مانند تهران مشهد و... كه فقط بواسطه جمعيت بالاي اين شهرهاست عده قليلي درامدهاي افسانه اي برسند اما اونها با وجود درامد بالا حاضر نيستند پول كارگرها رو بدهند حاضر نيستند پول شمايي كه سهامدار كوچك شركت هستي را بدهند اينها هم خاوري وزنجانيهاي بعدي هستند نه اينكه ندارند. نمي خواهند بدهند مي فهمي بفهم واين قدر ملت جوگير وساده اي نباشيد.
علی
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
دوست عزیز ناشناس، مشهد کویت نیست ولی کویت هم مشهد نیست. مشهد سالی 30 میلیون زوار و گردشگر داره، شاندیز هم منطقه اول نمونه گردشگری کشور هست (مصوبه هیئت دولت) زمین پدیده هم زمین شهریه و الان مالکش شرکت و سهامداری پدیدست. سندش: محکومیت سازمان اراضی در دادگاه بدوی و تجدید نظر.
دوست من، پیش از اتهامات بی مورد، سعی کن اطلاعات درستی از موضوع داشته باشی.
معاون قوه قضائیه رسما اعلام کرد مشکل شرکت پدیده اختلاف نظر چند ارگان دولتی است.
ناشناس
United States
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
من همین الان شاندیز مشهد رو دیدم والا مجتمح خلیج فارس شیراز خیلی با کیفیت تر و بهتر از این شاندیز هست اینقد هم شایعه دور و برش نیست بعدش این شاندیز ناکجا اباد هست چقد فاصله داره با مشهد اطراف مشهد پر شده از مرکز خرسد کی میره شاندیز
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
بورو کاکو پدیده شاندیز تو خاور میانه تک بعد تو میگی شیراززززز
شما یخ ندارید بوخورید ما اینجا میریم پاتیناژ...
بورو کاکو و و و کوکاکولا بوخورررر بینیم با ا ا ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
۳۰میلیون پولی که باهزار بدبختی تهیه کرده بودم وقصد خرید نیسان برای کار به همراه پسر بیکارم داشتم به تقاضای پسر نادانم سهام پتروشیمی خریدم در کمال ناباوری ارزشش از نصف کمتر شده میگند ارزونی نفت باعثشه روزی صد بار به عربستان واونی که بورسو درست کرد لعنت میفرستم آخه زندگی سخته کار اخوابیبده رکوده ،تورم باشه خوبه ولی رکود نباشه،ببخشید چکار کنم لعنت برعربسنان آمریکا وداعش وهرکی باعث ارزونی نفت وسهام پتروشیمی ماشده،لااقل وانتو ارزون کنید مابخریم کار کنیم.
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
مشکل اینجاست که همه طمع کار و تنبل شدن دوست داران تو خونه بخوابن پتروشیمی و پدیده و بورس خرجشونو بده .
حسین
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
خدا نگذرد از کسانی که فتنه سهام فروشی را راه انداختن واقتصاد مشهد را نابود کردند وسرمایه های بازار کار را به آهن وسیمان تبدیل وبه بیابان کشاندند
سعید
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
جالبه حالا که دادستان هم پدیده رو از بقیه شرکتها جدا کرده یه عده دایه ی مهربانتر از مادر شدن و جو راه میندازن!!!
امیدوارم هیج وقت دچار بیکاری و شرمندگی زن و بچه نشین که اون موقع میفهمین با این نظرات بی اساس و غرص ورزانتون برعلیه پدیده مسبب بیکاری 10000 شدن چه حسی داره... حسین اقا چی بهت میرسه با اعصاب مردم بازی کنی... مطمئن باش با نظرات تکراری شما پدیده زمینگیر نمیشه
علی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۱
آدم باید مرد باشه وپای لرزخربزه ی که خورده بشینه اولا که شرکت پدیده هنوز بی گناه وهیچ چیزی در مورد ش ثابت نشده ولی چون یه کم کارش بالا گرفت بوی آشش همه جا پیچید بعضی ها که چند سالی خواب بودند بیدار شدند وادعای حق مردم رو کردند الان هم که هرج ومرج به راه انداختند وپرونده دستشونه پرونده رو گذاشتن زیر بالشت چروش خوابیدن مدیر عامل پدیده گفت ما به قانون احترام میذاریم وهمیشه پشت سرقانون حرکت میکنیم اما حیف که قانون خوابه وما باید واستیم
یه سوال یعنی اینقدر پرونده ی پدیده سنگینه که هنوز داره بررسی میشه کی به شما ها سمت داده که الان تو حل یه همچین پروند ای موندین
علي
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
بورس نيوز جون خبرت ديگه قديمي و.... شده ديگه تقربا مردم فهميدن با شركت پديده مشكل داري
احمد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
توجه كردين بورس نيوز از هرچي كه شبهه داره ميخواد خبر بده، يه جوري اسم پديده رو تو عنوانش ميذاره
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
شنیدی سخنگوی قوه قضایی چی گفت شایعات قابل پیگیری است............................................................................................................................
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
فتنه سهام فروشی به پایان راه نزدیک است ولی بعضی ها سختشانست قبول کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
این بورس نیوز مثل جغد هر جا بشینه اونجارو ویران میکنه
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
خدا حافظ ..... خدا حافظ پدیده ...... خدا حافظ تبرک ............. خدا حافظ گرند .......خدا حافظ پردیسبان ...... خداحافظ اخلمد ...... خداحافظ اطلس ......... خدا حافظ طمع خداحافظ بیکاری ملت خداحافظ دلالی خداحافظ فساد
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
خداوند به مجازات الیم دچار کند پهلوان را که صدها هزار نفر را بیکار کرد ودر بوق وکرنا کرد که ده هزار کارگر رو برده سرساختمان حالا هم ما بیکاریم هم اون کارگران موقت ساختمانی اگر مسولان مجازات نکنند خدا مجازات میکند
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
پدیده بیشتر ازهرموردی چه اشتغال چه پروژه سازی و.... دلالی بود ودلالی بود ودلالی بود وخیلی زودتر باید نابود میشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷
هیچ نیازی به تحلیل امثال حسین وعلی نیست ما خودمان میدانیم پدیده با منحرف کردن سرمایه بازار به سمت دلالی وطمع چه به سر مان آورد
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
طمع .... یکی از هفت گناه کبیره ... هرکس به طمع زیاد شدنه پولش سهام پدیده خرید هرچه بسرش بیاید حق اوست ومسولان نباید رعایت این افراد رو کنند هرچه زودتر باید این بساط جمع شود
علی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
امیدواریم مسولان ازبقیه سهام فروشان غافل نشوند که مانند پدیده معضل اقتصاد کشور نشود همین پدیده زخمی است بر پیکر اقتصاد که زودتر باید علاج شود اقتصاد ضعیف شده توان تحمل زخم های جدید را ندارد
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
کارشون تمومه ..... هرکی زرنگ بود سهامشو به موقع فروخت
علی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
بزودی توافق هسته ای انجام میشه وطمع کارانی که سهام پدیده رو خریدن وپولی بهشون نمی دن حسرت خریداران بورس رو میخورن .... ۷ ماه دیگه معلوم میشه حال کی بهتره
اکبر
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
بوروو عمو بوروو عمو که اگه توافق بشه اول شما بورسیا بدبخت میشین ..
خوب قبل از اینکه حرف بزنی یکم باخودت فکر کن..
اون روزی که پای شرکتای خارجی به اینجا باز بشه باخودت فکر نکردی شما بدبختای اولید...
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲
پدیده ۷ ماه دیگه پول نمیده ولی اگر کسی الان دربورس سرمایه گذاری کند بعد از توافق هسته ای سود قانونی سرشار میبرد واگر بر فرض محال توافق نشد لا اقل پولش تبدیل به کاغذ ۷ ماهه نمیشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
۷ ماه دیگه اول بدبختی های پدیده است وقتی همین افرادی که قربون پهلوان میرن دشمن او میشن
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
اگرتا ۷ ماه دیگه فرار نکنه کارش زاره ...... ملت سرش میریزن
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۲
امیدواریم این افرادی که از بورس بد میگن وبه کاغذ پدیده شون مینازن ۷ ماه دیگه بیان نظر بدن تا پس از خورده شدن پولشون تغییرات در نظرشون رو با هم بررسی کنیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
پهلوان به ازای هر یک میلیاردی که آجر روی آجر میگذاشت دو میلیارد صرف تبلیغات صدا وسیما وجراید وسایتها و جشن ها وآتیش بازی و فشفشه و .... میکرد یک پروژه موفق معماری نیازی به این عداها ندارد والله پدیده بازی تبلیغات بود وتبلیغات همه چیزش بود وبی تبلیغات خواهد مرد همانطور که پس از ممنوعیت تبلیغات نیمه جان شد وبزودی خواهد مرد
مهرداد پارسی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
زنده باد گرند .....
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
اون زمانی که روحانی اومد سرکار هنوز خبری نبود بورس جهش ۱۰۰ درصدی داشت چه برسد به اینکه توافق انجام بشه خوشم میاد طرفداران پدیده علاوه بر بیسوادی کم حافظه هم هستند فقط مشکل این بود که مردم برای هجوم به بورس عجله کردند ومنتظر توافق نماندند وگرنه افتی رخ نمیداد
علی
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
آقای باسواد، نمودار بورس تون داد میزنه منتظر امید تدبیره
کلا ادبیات دولت یازدهم مخلوط به توهینه، ظاهرا قافیه اش جور در نمیاد فحش و توهین نداشته باشه.

جناب رضایی تو مناظره فرمودند خدا بخیر کنه عاقبت مردم رو با این اخلاق جناب روحانی. طرفداراش که دیگه ....
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
حالا شما پولتونو بدین دلالها وبیسوادها بخورند ما به موقع میریم بورس ببینیم ۷ ماه دیگه کی آه وناله میکنه فقط بورس سواد وتخصص میخواد وکار شما نیست نمی دونید کی موقع خریده
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
پدیده ... تبلیغاتی بود وگرند وپردیسبان و.... بچه ... علت مدارای مسولین هم فقط حفظ پول افراد ساده لوح است هرچند همین مداراهم غیر قانونی است
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
خرید سهام بورس تخصص وموقع شناسی میخواهد متضررین این کاره نبودن ولی خرید سهام از تبلیغات چیان اونهم سهام خاص !!!!! چیز .... میخواهد اصلا سهام خاص فقط یعنی مسولیت شرکت وفروش آن به مردم بی معنی وغیر قانونی است وکسانی که از خرید وفروش آن سود کرده اند مجرم وقابل تعقیب وجلب اموال هستند ... قبل ازاینکه با پولها فرارکنند
علی
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
جناب کارشناس و حقوق دان، البته قاضی هم شدی!
طبق ماده 40 قانون تجارت، شرکت خصوصی می تواند در دفتر خودش اقدام به فروش سهام به اشخاص نماید.
جالبه فرمودی با پولها فرار نکنند. معلومه اصلا چیزی در مورد شرکت پدیده نمیدونی، عزیزم کل پولها تبدیل به ساختمان و سازه شده اند. سازه هایی قابل افتخار، ای کاش می دیدی.
سامان
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
من یکی از سهامدارای عادی پدیده هستم نه کارمند نه کارگر ونه مزدور به قول حسین. مخاطبم مخالفین پدیده هستند. بخصوص علی و حسین اسم شما دو شخص برگرفته از مولا علی و سالار شهیدان هست ولی ای کاش یک درصد از مرام این دو بزرگوار در وجودشماها بود.باشه شما دو نفر کارشناس معماری و بورس و سرمایه هستید شما علامه ی دهر هستید چرا وقتی در یک موضوعی که به شما مربوط نیست و سهامدار پدیده هم نیستید بر علیه ش کامنت میذارید؟؟؟وقتی نه سود و نه ضرری برای شما نداره شاتگان رو شقیقتون گذاشتن که بیاید در مورد پدیده نظر بدید مگه ما سهامدارای پدیده چه هیزم تری به شما بورسی ها فروختیم که هی پاچه میگیرید!!! یعنی اگه سرمایه ی ما 120 هزار ایرانی نابود بشه میره جیب شما دو نفراصلا به شما چه دوست داشتیم پولمون رو آتیش بزنیم حالا شما سر پیازید یا تهش. باشه ما فهمیدیم پدیده کلاهبرداری بوده و تا 70 سال هم پولی به ما نمیده وبا توافقی که درراه است شما در بورس انشاالله سودهای کلان بگیرید این قدر مردم آزاری نکنید ما از اسرائیل نیومدیم که ما هم مثل شما ایرانی هستیم و در جهت کسب سود و حمایت از سرمایه گذاری در این مملکت وارد پدیده شدیم مثل شما که در بورس وارد شدید اما این قدر مدام بیایید دل ملت رو بلرزونید این که نشد هنر. ما که خواهان ضرر شما نیستیم و نخواهیم شد و امیدواریم شما دونفرو امثال شما هم مثل ما سهامدارای پدیده فکر کنید. آرزوی زمین خوردن دیگران آرزوی ما نیست ولی موفقیت دیگران آرزوی ماست این رو از ته دلم گفتم فرق ما سهامدارای پدیده با شما بورسی ها (حسین و علی) فقط در این یک جمله مشخص میشه مردم آزاران. یا علی
ناشناس
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
دوست عزیز بنده نوعی که یک ساله دارم بر علیه پدیده کامنت میگذارم نه از روی عناد یا دشمنی با پروژه یا سهامدارها بلکه از روی دلسوزیست چون برام عذاب آوره که یک عده سهامدار داراییشونو از دست بدن کسانی که با هزار امید سرمایشونو بند پروژه کردن. این اقای پهلوان اقتصاد رو به بازی گرفته بود. کار و تلاش رو بی معنی کرده بود.مگه تو پروژه طلا کشت میکردن که سرمایه در عرض یک سال 3 برابر میشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
دوستان ، سهام هر کجا رو دارید یا پولتون رو هر کجا سرمایه گذاری کردید ، امیدوارم موفق باشید ولی نکته جالب برای من اینه که چرا از هم ایراد میگیرید و دیگران رو مورد عتاب و خطاب قرار میدید ؟ برای همه مردم کشورم در هر کجا که هستند آرزوی موفقیت روزافزون دارم که مایه افتخار من هم هست و به این نکته دقت کنیم که سایتها و خبر گزاریهای مختلف فقط و فقط وظیفه اطلاع رسانی دارند و تصمیم گیری با خواننده می باشد .
علي
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
امروز دفتر ايلام پديده باز شد اسيا به نوبت
محمد
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
چیزی که مهم این که پرچم مشهد همیشه بالای و دوستان دیگرمون که از شهرهای دیگه مثل تهران هستند نمیخوان اینو ببینن وهمش به دنبال به حاشیه بردن سرمایه گذاری ها در مشهد اند حتما میخوان تا چندوقت دیگه بگن موج های خروشان هم داره خلاف ساخته میشه لطفا اگه شما توی شهرتون سرمایه گذار ندارین به مشهد گیرندین
لیلا صفوری
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
متشکر بورس نیوز که مارو آگاه کردی
مدیر عامل گرند مشهد به دادگاه احضار شده
کریمی
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
خدا از مجیدطلایی نگذره که بابامو سکته داد انداخت رو تخت بیمارستان.
موسی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
مجید طلایی خالص سفلایی موسس و مدیرعامل شرکت گرند در سال 1393 از طریق وبسایت سهام شرکت را به هزاران نفر فروخته است ولی در وقت بازخرید متواری شده است... سهامداران از وی شکایت کرده اند ولی تا کنون به این پرونده رسیدگی نشده است. خواهشمند است بعد از 6 سال سر دواندن مردم به این پرونده در .شعبه ۹۰۴ دادسرای ۹ انقلاب مشهد به شماره پرونده ۹۶۰۰۴۲ رسیدگی نمایید.