بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر : ۱۴۴۸۴۰

مشهد نیوز ، غلامرضا رحمتی زاده اظهار داشت: ورود به حوزه مسائل پروژه پدیده در حوزه اختیارات ما نیست اما با دستور مقام قضایی برخی قوانین را بر آنها به صورت موقت اعمال کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمامی اسناد صادر شده برای اراضی پدیده به عنوان عرصه بوده است گفت: با توجه به برخی مباحث در زمینه کاربری آن زمین‌ها باید بگوییم که این موضوع به اداره ثبت اسناد مربوط نمی‌شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی ادامه داد: اگر اسناد مربوط به عرصه‌های پدیده در داخل شهر باشد این موضوع مربوط به شهرداری بوده و اگر هم در خارج از شهر است مرتبط با جهاد کشاورزی خواهد بود.

رحمتی زاده با اشاره به اینکه تاکنون شکایتی مبنی بر مالکیت عرصه‌های پدیده به این سازمان ارائه نشده است تصریح کرد: ما هم اکنون با دستور مستقیم قضایی از هر گونه اقدامی در این املاک جلوگیری خواهیم کرد.

وی افزود: هم اکنون در حوزه ثبت شرکت‌ها و املاک مرتبط با پدیده با دستور موقت قضایی هیچ عملی شکل نگرفته و در صورت دستور مجدد دستگاه قضا ما این محدودیت موقت را رفع خواهیم کرد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
بس کن بورس نیوز اعصاب ما سهامدارها (یک جوان 30 ساله) به حد کافی در این 2 ماه داغون شده با روانی کردن 120 هزار از هموطنان به شما چه میرسد دیگه چی از جون ما میخوایید باشه پدیده بد است و سرمایه هایمان نابود شد و شما فتح الفتوح کردید بس است اگه ذره ای غیرت و تعصب نسبت به مملکت خویش دارید با اعصاب هموطنانتان بازی نکنید به خدا گناه است به والله گناه است شما آیا مسلمانید شبها راحت میتونید بخوابید نانی که در دهان فرزندانتان میزارید حلال است به خدا نه به والله نه دیگه چی میخوایید باشه شما موفق شدید پدیده رو زمین بزنید چی بهتون دادن شمش طلا اگر ایمان ندارید لااقل آزاده باشید شرم بر شما نویسندگان و خبرنگاران بورس نیوز
فرهاد
ROMANIA
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
آفرين بهنام عزیز ... حسین و علی کجان ؟؟؟ ... خوشحال باشند که هموطنانشون بدبخت شد ند ...
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
آقای بهنام محترم 4 ساله که پدیده داره سود میده حالا دو ماه شایعه و ... براش راه انداختن ، اینقدر کم صبر نباشید ، که این بورسی ها رو خوشحال میکنی ، مطمئن باش همه چی درست خواهد شد و پدیده و سهامداراش سربلند خواهد بود
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
آقا بهنام خودتو ناراحت نکن شرکت پدیده ممکن الان وضعیت خوبی نداشته باشه ولی با توجه به اینکه در پروژه شاندیز درحدود 250 هزار متر مربع فضای تجاری پیس بینی شده، از محل فروش 100 هزار مترمربع از این فضا شرکت می تونه کل بدهی به سهامداران که معادل 2500 میلیارد تومان است را پرداخت کنه پس جای نگرانی نداره
به هر حال شرکت پدیده تخلفاتی کرده که بیشتر این تخلفات هم حقوقی هستند و قابل حل می باشد و در کل به نظر من شرکت پدیده هیچ گونه کلاهبرداری نکرده و اگه سهامداران پدیده کمی صبور باشند در آینده سود زیادی نصیبشان خواهد شد.
ناشناس
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
فضای تجاری رو کی میخواد بخره؟