بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر : ۱۴۴۸۴۳
حمیدرضا سیاسی مدیر عامل متمول باشگاه پرسپولیس نزدیک به سه ماه است که در بازداشت به سر می‌برد بازداشتی که اکنون مشخص شده به دلیل دو عنوان اتهامی است.

به گزارش ایسنا، پس از گذشت نزدیک به 3 ماه از بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیر کمتر شناخته شده فوتبال ایران، خبرنگار ایسنا اطلاع یافته است که بازداشت «سیاسی» تنها مربوط به امور باشگاه پرسپولیس نبوده و پرونده‌ایی نیز با عنوان اتهامی غیرمالی و غیرورزشی برای وی تشکیل شده است.

موضوع پرونده مالی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مشکلاتش در این باشگاه برمی‌گردد و قرارداد‌هایی که پس از حضورش در این باشگاه بسته و البته قرارداد‌هایی که از قبل در باشگاه وجود داشته و او آنها را یکطرفه و به شکلی غیرقانونی فسخ کرده یا نادیده گرفته است. این بخش پرونده‌ آقای سیاسی هم‌چنان در دادسرا مفتوح است و تحقیقات بازپرس ویژه جرایم ورزشی درخصوص اتهامات مطروحه ادامه دارد.

اما در موضوع اتهام غیرمالی وارده به آقای سیاسی، برای مدیرعامل پرسپولیس کیفرخواست و قرار مجرمیت صادر و پرونده او به دادگاه انقلاب ارسال شده است.

15 آذرماه و درست 12 روز پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود که خبر رسید حمیدرضا سیاسی بازداشت شده است. او در این روز و پس از بازداشت اولیه‌اش به خبرنگار ایسنا گفت: « به خاطر مشکلاتی که در مدیریت‌های قبلی و پرونده‌هایی که در باشگاه پرسپولیس وجود داشت، بازداشت شدم. شخصا هیچ مشکلی ندارم که بخواهم بازداشت شوم. من فقط به خاطر پرونده‌های باشگاه پرسپولیس این اتفاق برایم رخ داده است. من تاوان اشتباهات مدیران قبلی را می‌دهم.»

اشتراک گذاری :
ارسال نظر