بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر : ۱۴۴۸۴۸

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک،از نامه‌ نیوز: درگذشت سیدصادق طباطبایی که در کنار یادآوری همه ویژگی‌ها و مسئولیت‌هایش، بخاطر ظاهر آراسته‌اش و تفاوت در نوع پوشش با انقلابیون، شناخته‌شده بود، بهانه‌ای شده تا یکی از سایت‌های خبری، نوع پوشش برخی افراد شناخته‌شده کشور را مرور کند.


خبری ناگهان در شهر پیچید که صادق طباطبایی، انقلابی قدیمی و شناخته‌شده ایران و سخنگوی دولت موقت درگذشته است. صادق طباطبایی ویژگی‌های فراوانی داشت از جمله اینکه هم فرزند آیت‌الله حاج سیدمحمدباقر سلطانی طباطبایی بود و هم نوه پسری آیت‌الله حاج سید صدرالدین صدر. خواهر‌زاده امام موسی صدر، معتمد امام، برادر زن سید احمد خمینی، عموی عروس محسن رضایی، دایی سیدحسن، سیدیاسر و سیدعلی خمینی بوده است. او از نزدیک‌ترین افراد به امام خمینی در پاریس بود و بعد از انقلاب نیز همین نقش را به عهده داشت.

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران\
در کنار این ویژگی‌ها اما مرحوم صادق طباطبایی، بدون شک از خوش چهره‌ترین و خوش‌پوش‌ترین سیاستمداران ایران بود که همین ویژگی باعث شده بود نظر بسیاری را به خود جلب کند. همیشه نحوه لباس پوشیدن سیاستمداران در سراسر جهان مورد توجه رسانه‌ها و مردم بوده است و همین معنا باعث شده بود که صادق طباطبایی در کنار تمام ویژگی‌های سیاسی‌اش، بخاطر خوش‌پوشی‌اش مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد. پوشیدن کت و شلوارهای خوش‌دوخت، استفاده از دستمال گردن، موهای مرتب و خوش فرم و چهره جذاب از او یک سیاستمدار خوش‌سیما ساخته بود. همین ویژگی او باعث شد در این نوشتار به بررسی تعدادی از خوشتیپ‌ترین و خوش‌سیماترین سیاستمداران ایران طی سال‌های اخیر بپردازیم.

لباده‌های رنگی و عباهای مشکی

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران
حسن روحانی رئیس‌جمهور فعلی ایران قطعاً یکی از خوش‌چهره‌ها و خوش‌پوش‌ترین سیاستمداران ایرانی است. بسیاری معتقد هستند که یکی از علل محبوبیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، ظاهر و لباس پوشیدن وی بود. مردی با محاسن سفید و لباده‌های رنگی و عبای نجفی که مردم ایران را شیفته خود کرد. رئیس‌جمهور ایران، اهمیت ویژه‌ای به پوشش خود می‌دهد و هر بار که مقابل مردم حاضر می‌شود لباده‌ای متفاوت از قبل می‌پوشد و سعی می‌کند با ظاهر متفاوت و غیر تکراری در محافل عمومی ظاهر شود.

روحانی علاقه فراوانی به عبای نجفی دارد. عبای مشکی که با لباده‌های رنگی جلوه ویژه‌ای به رئیس‌جمهور ایران می‌دهد. مردم ایران در این یک سال و نیمی که از دولت روحانی گذشته است، رئیس‌جمهور خود را با لباده‌های رنگی مختلف دیده‌اند و به نظر می‎رسد از نوع لباس پوشیدن رئیس‌جمهور خود راضی هستند.



شهردار خوش‌تیپ

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران
شهردار تهران نیز از دیگر سیاستمداران ایرانی است که به نحوه لباس پوشیدن خود اهمیت فراوانی می‌دهد. محمدباقر قالیباف چهره مناسبی دارد و چشم‌های سبز او در قاب عینک کمک بسیاری به جذابیت او می‌کند. او همیشه سعی می‌کند از کت و شلوارهای خوش‌دوخت با رنگ‌های تیره استفاده کند. بسیاری از مردم قالیباف را همیشه در کت و شلوارهای سرمه‌ای یا سیاه دیده‌اند اما لباس یک دست سفید او در هنگامه ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری 84 در ذهن بسیاری مانده است.

قطعاً می‌شود او را در زمره سیاستمداران خوش‌لباس و خوش‌سیمای ایران طی‌ سال‌های گذشته قرار داد.



لباس‌های ست رئیس مجلس

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران
علی لاریجانی دیگر سیاستمداری است که نوع لباس پوشیدن او مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. لاریجانی همیشه سعی می‌کند لباس ساده بپوشد اما سعی می‌کند در عین سادگی لباس‌های «ست» بپوشد و هارمونی رنگ در لباس‌های خود حفظ کند. به راحتی می‌شود این معنا را در عکس‌هایی که از لاریجانی منتشر می‌شود مشاهده کرد. ست قهوه‌ای او طی روزهای اخیر توجه بسیاری از رسانه‌های داخلی را به خود جلب کرد. همین توجه لاریجانی به هماهنگی رنگ لباس‌هایش باعث می‌شود او در لیست خوش‌تیپ‌های سیاست ایران قرار بگیرد.



سیمای خوش یادگار امام

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران
سیدحسن خمینی، نوه امام خمینی، از جمله چهره‌های جذاب ایران در فضای سیاسی و مذهبی است که بسیاری از نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده است. جذابیت چهره سیدحسن خمینی و قد بلند او در کنار ویژگی سیاسی و فقهی‌اش باعث شده است تا یادگار امام خمینی جایگاه ویژه‌ای در میان مردم داشته باشد. سیدحسن در لباس پوشیدن اما علاقه فراوانی به لباس‌های سنتی روحانیت یعنی قبا و عباهای تیره دارد.



محاسنی با سبک پروفسوری

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران
وزیر امور خارجه دولت یازدهم نیز از جمله سیاستمدارانی است که به خاطر نوع لباس پوشیدن و چهره بشاش مورد توجه است. محمدجواد ظریف از معدود سیاستمدارانی است که توجه ویژه‌ای به نحوه آرایش محاسن خود دارد. سبک پروفسوری او در این زمینه بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. ظریف در لباس پوشیدن نیز ظرافت‌ها خاص خود را دارد. استفاده از پیراهن‌هایی با دکمه سردست‌های زیبا و کت و شلوارهای خوش دوخت از دیگر ویژگی‌های لباس پوشیدن وزیر خارجه ایران است. او هم مانند قالیباف البته بنا بر عرف دیپلماتیک علاقه فراوانی به پوشیدن کت‌وشلوارهای تیره دارد.



دیپلماتی با لباس‌های متفاوت

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران را بشناسید
صادق خرازی، سفیر سابق ایران در فرانسه و سیاستمدار شناخته شده جریان اصلاح‌طلب ایران دیگر سیاستمدار خوش‌لباس این روزهای ایران است. خرازی علاقه فراوانی به پوشیدن لباس‌های متفاوت دارد. کت و شلوارهایی با رنگ‌های جذاب و مدل‌های متفاوت باعث شده است که خرازی نمره قبولی تفاوت در پوشیدن در لباس را به خود اختصاص بدهد. استفاده از شال و دستمال گردن دیگر ویژگی لباس پوشیدن دیپلمات باسابقه ایرانی است. خرازی از معدود سیاستمدارانی ایرانی است که برای آرایش موهای خود از موادی مانند روغن بادام و امثال این مواد استفاده می‌کند. قطعاً خرازی سبک تازه‌ای در لباس پوشیدن را وارد جامعه سیاسی ایران کرد.



جذاب و خوش‌پوش

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران
علی‌اکبر صالحی، دیگر سیاستمدار ایرانی است که چهره جذاب او و نوع لباس پوشیدن او مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. صالحی را می‌شود همیشه با کت و شلوارهای خوش‌دوخت و خوش‌رنگ مشاهده کرد. صالحی علاقه فراوانی به داشتن ته‌ریش دارد و همین معنا به جذابیت او می‌افزاید. او به پوشیدن لباس یقه دیپلماتیک علاقه دارد. صالحی قطعاً از خوش‌لباس‌ترین سیاستمدارن ایرانی است.



یقه ولایتی

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران
علی اکبر ولایتی، دیپلمات شناخته شده ایرانی در سراسر جهان، بدون تردید از کسانی است که نوع خاصی از لباس پوشیدن را وارد ادبیات و فضای سیاسی ایران کرد. یقه ولایتی، حاصل نوع لباس پوشیدن وزیر خارجه ایران در دولت دفاع مقدس و سازندگی بوده است؛ یقه‌ای که شباهت فراوانی به لباس روحانیت دارد اما کمی بلندتر است و همین بلندی بیشتر باعث شده آن را یقه دیپلمات بخوانند.

ولایتی همچون دیگر سیاستمداران ایرانی علاقه فراوانی به پوشیدن کت و شلوارهای تیره دارد اما او از رنگ‌های روش نیز استفاده می‌کند.



سیاستمدار متفاوت

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران
مهدی کلهر اما قطعاً متفاوت‌ترین سیاستمدار ایران در تمام اداوار گذشته جمهوری اسلامی است. مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد در دولت نهم با موهای بلند با محاسنی متفاوت تبدیل به یک چهره متفاوت در دولت احمدی‌نژاد شده بود؛ کسی که هم کت و شلوار به تن می‌کند، هم تی‌شرت می‌پوشد و گاهی هم با جلیقه معروف به خبرنگاری در جامعه ظاهر می‌شود. چهره کلهر بیشتر شبیه به اهالی سینما و موسیقی است تا یک سیاستمدار متعلق به طیف نزدیک به محمود احمدی‌نژاد. همین نوع لباس پوشیدن باعث شده است تا کلهر در زمره خوش‌پوشان سیاست ایران قرار بگیرد.

به جز این افراد می‌توان از شمخانی، عراقچی، نوبخت و نهاوندیان به عنوان دیگر چهره‌های که می‌توانند در لیست سیاستمداران خوش‌تیپ ایران قرار بگیرند نام برد. این افراد نیز در به نوع لباس پوشیدن خود اهمیت فروانی می‌دهند و همیشه سعی می‌کنند از کت و شلوارهای خوش‌فرم و خوش‌رنگ استفاده کنند.

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران

نهاوندیان

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران

عراقچی

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران

نوبخت

خوش‌تیپ‌ترین سیاستمداران ایران

شمخانی
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
اینا کجا خوش تیپن:|
ناشناس
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
والا همینو بگو،توهم داریا بورس نیوز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کو محمدخاتمی؟ خجالت بکشین.
ناشناس
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
درود به شرفت
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
خودت خجالت بکش
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
درود، خاتمی یه چیز دیگست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
فقط خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
فقط خخخخخخخخخخ.بجز آقا جواد و سید حسن.
اعتصام
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
آقا:سیدحسن یادگارامام نیستند.پسر یادگارامامندکه مرحوم حاج سیداحمدآقابودند.
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
فقط احمدی نژاد . ساده پوش ساده زیست
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
خوشگلش یادت رفت!!!!!!!
جهاد
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
یه کاپشن احمدی نژاد می ارزه به کل هیکل اینا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
جز دو سه نفر از جمله روحانی و سید حسن و ظریف بقیه رو وللش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
بدون شك عراقچي بهترين است
جهان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
از همه اینها خوشگل تر اقای ..... هست اسم ننوشتم فردا برا سایت بورس نیوز مشکل پیش بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
خاتمی رو یادشون رفته از خوشتیب ترین و خوش سیما ترین و بهترین سیاستمداران دنیا نه تنها ایران
ناشناس
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
تن هرچی سیاستمدار تو گور لرزید با این تعریف شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
گفتند سیاست مدار نه گفتند فتنه گر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
کو میرحسین...؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
مرحوم طباطبايي وقتي جوان بود با امام ايران امد واقعا بسيار خوش قيافه وزيبا بودند شما بايد عكس جواني ان خدابيامرز را مي گذاشتين نه عكس اين اواخر را. البته اقاي ... رييس جمهور تساهل وتسامح ريسس جمهورجامعه مدني بسيار زيبا وتودل برو هستند چه زود گذشت يادش بخير.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
شیخ محمد خاتمی کجاست؟ختم خوشتیپیه.
121
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
تيپ لاريجاني منو كشته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
به قول سیاسیون رئیس دولت اصلاحات را سانسور کردن
که ز خوشتیب ترین و خوش سیما ترین و بهترین سیاستمداران دنیا نه تنها ایران هست
صالح
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
نمی دانم چرا بعضی به خود اجازه می دهند افرادی را انتخاب کنند وبعد بگویند اینها بهترین انند .درحالیکه هزاران نفر پیدا می شوند که ازاین افراد منتخب بهترند.
آیا نباید به عقل و درک این مدعیان شک کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
هيچ مردي به اندازه احمدي نژاد خوش قيافه وخوش تيپ وتودل برو وبانمك درجهان نيست چرا عكس عشق مرا نزديد تازه بايد در صدر مي زديد!!!
جهاد
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۳
من کاپشن احمدی نژادی می خوام.
چپ راست کارگزار
علیه خدمتگزار
احمدی برمی گرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
یه مشت بد سلیقه اینجا جمع شدید همینه تو بورس ضرر میکنید ...دوستان احمدی نژاد خوشگل ترین و خوشتیپترین سیاستمدار جهان

سانسور نکنی بورسی جون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
احمدی نژاد یادت رفت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
خاتمي و ديگر هيچ
لبی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
فکر کنم منظور بورس نیوز...تیپ ارتش هستش...لشکر....گردان...گروهان...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
سیدمحمد خاتمی
درودبر سه سیدفاطمی خمینی وخامنه ای خاتمی
جهاد
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰
اونوقت وجه اشراک خاتمی با دو سید فاطمی دیگر چیست؟
1- ساده زیستی؟(هواپیمای شخصی و اسراف بی حد خصوصا در نهاد ریاست جمهوری و کاخ سعد آباد)
2- احترام به آرای مردم؟(فتنه 88)
3- سعه صدر؟( عصبانیت در برخورد با دانشجویان منتقد)
4- زیرکی ؟ (در حالیکه ایران به آمریکا در افغانستان کمک کرد ،محور شرارت شد)
5- مدیریت؟( به قول یه بنده خدایی گفت: مگه چشه ؟ اون یکی گفت : چش نیست ؟؟؟؟)
6- شجاعت ؟ ( اصلا مظهر شجاعته این بشر !!!!)
و ...
من دیگه حرفی ندارم.
با تشکر
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
پس احمدی نژاد کو ؟؟ ی زمانی کاپشن احمدی نژادی مد شده بودا همه میپوشیدن
حسن
United States of America
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
دقت کنید نوشته سیاست مدار ، محمد خاتمی اگه سیاست داشت که اون حرکات انجام نمیداد.
hasan
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
به نظر امثال شما سیاست یعنی دزدی چپاول اختلاس 3000و6500و12000 میلیاردی ویرانی اقتصادی.تورم بالای 45درصدیو؟؟؟؟؟؟؟؟بله خاتمی بانفت 14دلاری رشد اقتصادی 8درصدی تورم زیر 10درصد وامار بیکاری زیر 10درصد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
فکر کنم منظور اقای جهان وزیر فرهنگ دولت خاتمی را میگوید به هر حال خوش تیپ کسی است که به وطنم ایران صادقانه و از روی غیرت و تعصب به مردمش خدمت کند و این بار مشکلات عظیم که واقعا" خانواده ها را از پا در آورده از دوششان بر دارد . یکی از دلایل عدم پیشرفت ایران وجود آدم های شغل دار بدون خاصیت که بارشان بر دوش مردم زحمت کش است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
سید محمد خاتمی خیلی دوست داشتنی و خوش تیپ. دوسش داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
سيد محمد خاتمي دوست داريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
فقط خاتمی مبتکر گفتکوی تمد نها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
پس خوش تیپ ترین و مودب ترین رئیس جمهورمون یعنی محمد خاتمی کجاست؟
بورس نیوز جان تو که رسالت اصلی خودتو انجام نمیدی حداقل خبرهای درست حسابی بذار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
تا تعریف خوش تیپ چی باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
فقط خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
خوشتيپ ترين محبوبترين سيد محمد خاتمي
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
فقط احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
شمخانی خیلی خوش تیپ؟؟؟؟
علی
Brazil
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
خوش تیپ ندیدین وقتی لباس مارک دار کت تک گران قیمت بپوشید هرکی باشه خوش تیپه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
فقط وفقط محمود جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
خاتمی پس کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه زمانی رییس جمهور بوده یعنی
حسن عبدلی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
خوشتیپ ترین مرد سیاسی ایران فقط سید محمد خاتمی
محمد
United States of America
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
عراقچی عراقچی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
نمیخواست خودتون رو اینقدر اذیت کنید ... در یه کلام مینوشتید دولت یازدهم!!!!!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
معنی خوشتیپی رو هم فهمیدیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
ما فقطططططط یه سسسسسسیا ستمدار خوشششششش تیپ داریم واون کسی نیست جز جناب دکتر محمود احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
خدای به کلاس و خوش تیپی خاتمی ندیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۹
بدون تعصب می گم خوش تیپ و خوش چهره و جذاب امام خمینی و رهبری عزیز و بعد هم سید حسن و صادق طباطبایی و آقا محسن رضایی .
می تواتنید به چهره همه در جوانی مراجعه کنید. همه را در یک سن مثلا 35 ساله ببینید. میرحسین موسوی هم
حسن
Saudi Arabia
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
فقط خاتمی در تمام دنیا تکککککککککککک البته خوب شد اسمشان نیست چون با اینا قابل مقایسه نیست درسته که ممنوع التصویرن ولی در دل میلیونها انسان جای دارند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
من نمیدونم چرا هنوز یه عده طرفدار احمدی نژاد هستن آدم خوش تیپ با لباس ساده هم خوشتیپه احمدی نژاد هیچ ویژگی قابل دفاعی نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
به نظر من اقای لاریجانی واقعا تیپ خوبی دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
خوش ترین سبتستمدار دنیا سید محمد خاتمی
شاگرد سيد مظلوم خاتمي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
اقا يا خانوم بورس نيوز اصلا نه فقط شما بلكه همه رسانه هاي جمعي مرد باشين يه نظر سنجي بزاريد محبوب ترين شخصيت سياسي ببينيد همه كي رو ميگن...
به شما قول ميدم اگه فردا انتخابات رياست جمهوري بشه خاتمي بالاي ٣٠ مليون راي مياره...ويژگي هاي ايشون:
مصلحت انديش تلاشگر در جهت احقاق حق مردم مودب داراي سياست مدير با جذبه و محبوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
ولایتی خیلی خوشتیپه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
خخخخخخخخخ