بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر : ۱۴۴۸۵۱
پژو ۲۰۸ حدود ۳ سال است که به فروش می‌رسد و امسال برای اولین بار یک سری تغییر در آن ایجاد شده است. ۲۰۸ جدید که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ ارائه خواهد شد، در نمایشگاه ژنو حضور خواهد داشت.
تغییرات در بیرون اتومبیل آغاز می‌شوند. گریل عریض‌تر شده و سپر جلو با سپری که خشمگین‌تر به نظر می‌رسد، جایگزین شده است. همچنین چراغ‌های مه شکن اریبی در جلو به چشم می‌خورد. طراحان پژو، مدل‌هایActiveچراغ‌های جلو را از طریق برجستگی‌های جدید مشکی‌رنگ در پشت شیشه و به‌کارگیری کروم بیشتر، کمی پررنگ‌تر کرده‌اند.

این تغییرات در چراغ‌های پشت نیز وجود دارد که حالا از چراغ‌هایLEDاتومبیل ۳۰۸ فعلی الهام گرفته‌اند. یک سری طرح‌های جدید چرخ‌ها و آینه‌های درخشان‌تر نیز جزو تغییرات محسوب می‌شوند.
در داخل کابین، یک صفحه لمسی بزرگ، بهتر از صحبت با گوشی‌های هوشمند مختلف است. این صفحه لمسی حالا یک ویژگیMirrorScreenو تعداد زیادی اپلیکیشن جدید دارد.
استفاده از چرم در مدل‌های بالاتر، کمی بهتر از قبل شده است.

این اتومبیل حالا طبق استانداردهای آلاینده‌هایEuro6عمل می‌کند. شرکت پژو برآورد کرده مدل‌های خاصی از موتور دیزلیBlueHDi۱٫۶ لیتری می‌تواند به ازای هر گالن ۹۴ مایل مسافت طی کند.
همچنین یک موتور بنزینی جدید نیز در این اتومبیل به کار گرفته خواهد شد. یک موتور ۱٫۲ لیتری توربو ۳ سیلندرPureTechکه ۱۱۰ اسب بخار توان دارد. همچنین یک گزینه گیربکس ۶ دنده‌اتوماتیک جدید نیز وجود دارد.

یک مدل جدیدGT Lineنیز ارائه خواهد شد که شبیه208 GTiطراحی شده؛ اما قیمت و سرعت کمتری دارد. این اتومبیل بیشتر از ۲۰۸ استاندارد ظاهر مسابقه‌ای دارد. چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی و بخش‌های قرمزرنگ گریل به همراه صندلی‌های اسپرت، پدال‌های آلومینیومی و بخش‌های دیگر کابین باعث می‌شوند که این اتومبیل، مسابقه‌ای‌تر به نظر برسد.

شرکت پژو تصمیم گرفته تا مدل سی‌امGTiبماند. حالا بخشPeugeot Sportاین مدل سی‌ام را208 GTiمی‌نامد. متأسفانه نیمی از این اتومبیل همچنان به رنگ قرمز و نیم دیگر به رنگ مشکی است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
2 گانه سوزه ؟