به گزارش گروه دانستنیهایخبرگزاری فارس، مدیر یک هتل ژاپنی به تازگی 10 ربات انساننما برای مدیریت در قسمت پذیرش هتل خریداری کرده است.
این رباتها قادر به تجزیه و تحلیل چهره میهمانان هتل و حرکات آنها هستند، به زبان انگلیسی و ژاپنی سخن میگویند، قادر به درک و توجه با تماس گیرندهها هستند و در مقابل هر حرکت و حرف میهمانان واکنش لازم را نشان میدهند؛ نکته جالب اینکه در صورتی که میهمان نتواند هزینه هتل را بدهد، ربات کلید اتاق را به وی نمی دهند.
هتل «هِن نا» دارای 72 اتاق است و در ماه ژوئیه باز خواهد شد.
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اگه تو ایران بود باهاشون ازدواج می کردم
پاسخ
یه روزی این رباتهای هوشمند کنترل انسان رو به دست میگیرن و اونوقت انسانها میشن پیشخدمت رستورانهاشون.
پاسخ
فاطی
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
مگه الان انسانی که پیشخدمت رستوران باشه نداریم ؟؟؟؟؟ :)) :))
اخبار روز
خبرنامه