بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر : ۱۴۴۸۷۳
    • قولهای مدیران پردیسبان در حضور قاضی پرونده
      مدیران پردیسبان اینبار در حضور قاضی پرونده به سهامدارن پروژه قول پرداخت سریع وجوهشان را دادند.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، روز گذشته جلسه ای در دادستانی مشهد با حضور قاضی حیدری بازپرس شعبه 904 دادسرای انقلاب اسلامی مشهد برگزار شد که در آن سهامداران و اسفندیاری مدیرعامل پردیسبان و دهقان مسوول دفتر پردیسبان مدیران در مشهد به توافق شفاهی برای بازپرداخت مبلغ سرمایه گذاری متقاضیان یا نحوه ادامه همراهی آنها دست یافتند.

بر اساس اظهارات یکی از نمایندگان سهامداران که در جلسه فوق حاضر بود مدیران پردیسبان در حضور بازپرس پرونده تعهد کرده اند به کسانی که به شرکت اعتماد داشته باشند و تا اول مهر سال 94 در کنار شرکت بمانند، ضمانتنامه بانکی معتبر با سود 80 درصد بعلاوه سهام جایزه از سهم موسسان ارائه دهند.

بر اساس این گزارش همچنین افرادی که به هر دلیلی قصد جدا شدن از شرکت پردیسبان را دارند میتوانند اصل پول خود را به صورت نقدی به اضافه 20 درصد سود سالیانه دریافت کنند.

به گزارش اکوسنتر قرار است با ارائه تضمین های لازم از سوی شرکت پردیسبان، این توافق در جلسه آتی میان نمایندگان سهامداران و مدیران پردیسبان که روز یکشنبه هفته آینده در همان شعبه دادسرای مشهد برگزار خواهد شد نهایی و به امضا برسد.

بنا بر اعلام نمایندگان سهامداران، قاضی شرط آزادی مدیران پردیسبان را تامین تضامین لازم تا جلسه بعد اعلام کرده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
كلاه قرمزي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۵
در مشهد چه خبر است؟!!!!
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
با توجه به اينكه مديران پرديسبان قيمت فعلي سهام اين شركت را 110 تومان اعلام كرده اند يعني در اول مهرماه 94 پيرو ضمانتنامه بانكي در ازاي هر سهم 198 تومان پول به سهامداران برمي گردانند(بازخريد ميكنند) ؟؟؟
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
پردیسبان نتوانست مجوز از شورایعالی بگیرد.و سهامداران تهرانی پنج شنبه میروند شرکت تا ببیند وضعیت سرمایه هاشون چی میشه؟