بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر : ۱۴۴۹۸۰
فردی به اتهام تجاوز به عنف که مراحل محاکمه و تایید حکم اعدام آنها توسط مرجع قضایی صادر شده بود در انظار عمومی جنب ساختمان سیلو داراب به دار مجازات آویخته شد.

حجت الاسلام موسوی رییس دادگستری شهرستان داراب در گفتگو با داراب آنلاین گفت: امروز شاهد اعدام یکی از متجاوزین به عنف هستیم که دو سال پیش با اعمال زشتی دچار جنایت بسیار فجیعی شده بود.

وی افزود: فرد مذکور در اقدامی بسیار زشت به خانمی که شوهرش خارج از خانه بوده در حضور دختر خردسالش تجاوز کرده است که البته این فرد دارای سوابق قبلی شرارت نیز می باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده نیروی انتظامی فرد مذکور دستگیر و حکم اعدام این شرور سابقه دار صادر شد و پس از تایید دیوان عالی کشور و طی مراحل قانونی توسط ریاست معظم قوه قضاییه ابلاغ گردید.

رییس دادگستری داراب تاکید کرد: در ابتدای ورودم به داراب به مردم قول دادم با احکام مناسب و به موقعی که صادر خواهد شد خواب را از متجاوزان به جان و مال و نوامیس مردم خواهیم گرفت که امروز شاهد یک مورد آن هستیم و امیدواریم اجرای این حکم عبرتی برای همه کسانی باشد که به قوانین پایبند نیستند.

کاهش 15 درصدی جرائم در شهرستان داراب

وی افزود: به خانواده ها هشدار می دهم از فرزندان و جوانان خود مراقبت کنید چرا که عزم دستگاه قضایی برای برخورد با این چنین مواردی و حتی موارد جزئی تر جدی است.

حجت الاسلام موسوی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در یکسال گذشته جرائم شهرستان داراب 15 درصد کاهش داشته است و امروز شهرستان داراب یکی از امن ترین شهرها می باشد.

وی ادامه داد: به مردم ولایت مدار و مومن داراب قول می دهم هر کسی کوچکترین اخلالی در نظم و امنیت و تجاوز به جان و مال و ناموس مردم داشته باشد با شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

محمود بهرامی دادستان داراب نیز گفت:خانواده های دارابی از فرزندان خود مراقبت کنند و جرائم را کوچک نشمارند. ما دوست نداریم شاهد مجازات باشیم اما در صورت ارتکاب جرائم قطعا برخورد خواهیم کرد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
به درک واصل شد خوشبتانه . الان روشنفکرا میان میگن چرا اعدام کردین ؟ حقوق بشر در ایران رعایت نمیشه چرا
صدر
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
بد نیست به استدلال کسانی که با مجازات اعدام مخالفند گوش کنی و دربارش فکر کنی...تا حالا فکر کردی چرا تو سوییس که مجرمین را جلوی چشم بقیه نمی کشن بالای دار آمار جنایت از همه جا کمتره و کشورایی مثل ایران و عربستان با این همه اعدام به هیچ جا نرسیدن؟
روشن فکر
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
من مخالف اعدام هستم دلیلش هم اینه که اعدام عامل بازدارنده ندارد شما یک نظر به امار جرم و جنایت بندازید کمتر نشده که بشتر هم شده
همچین ادمهایی با اعدام راحت میشوند
اینها باید بیافتند انفرادی اونم نه یک سال باید ده سال همچین ادمی را انداخت انفرادی
بدون بخشش
اعدام بازدارنده نیست طرف 5 دقیقه درد میکشه و بعدش میمیره همین
باید تنبیه هات بازدارنده باشد
شما نگاه کنید چند سال پیش میگفتن تنبیه بدنی در مدارس انجام میشد ولی همه کارشناسهای تربیتی میگفتند بازدارنده نیست و ارام ارام حذف گردید
خواهشا به صحبت های من فکر کنید وگرنه این ادم که این جنایت را کرده در کشورهای که اعدام ندارند حدود 80 سال حبس بدون بخشش دارد.
پارسال
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
یکی از ایرادهایی که دستگاه قضایی ما داره "قصاص" است چون حکم را قاضی صادر نمیکند بلکه اولیای دم صادر میکنند.
محمد
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
اکثر اعدام ها در ایران به خاطر قاچاق است و نه تجاوز و قتل. حداقل آن اعدام ها لغو شوند.
علی
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
پارسال خان راست میگن باید ازش تقدیر و تشکر میشد تا امار خلاف بیاد پایین واقعا که!!!
313
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
شما ها چيکاره هستيم که به حکم الهي نظر ميدهيد حکم چنين اعمالي در اسلام اعدام است اينم بحث و اين چيزا نيست که دارين برا خودتون حرف ميزنين و ميگين روشن فکري و اين چيزا حکم الهي هست و خدا از همه ماها بهتر ميدونه و حکم داده .
پس خاموش باشيد .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
پروفسور صدر تا حالا فکر کردی که مساحت و جمعیت سوئیس یک پنچم ایران هم نیست ؟ به طبع تعداد جرائم هم کاهش پیدا میکنه
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
انداختیمشم انفرادی باید خرجشو دولت بده غذا نگهداری بیماری و ...... چرا این سگ کثیف باید از نعمت های خدا استفاده کنه ؟ خدا خودش حکم قصاص رو اعلام کرده بعدشم اینجا 5 دقیقه درد میکشن اون دنیا حسابشون میرسن اعدام اصلا درد نداره
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
313 شماها هرجا کم میارید میگید حکم اسلام است و هر جا حکم اسلام به ضرر شماست میگید کشور قانونش اینه
من شدیدا نگرانتونم
صدر
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
پروفسور ناشناس به نسبت جمعیت کمترین آمار جنایت را داره...ما هم به نسبت جمعیت بیشترین آمار اعدام را بعد از عربستان داریم...حالا یه کم فکر کن ببین کی پولوفوسوله!
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
دوست دارم یکی به روشن فکرا تجاوز کنه ببینم بازم می گن با اعدام مخالفیم!

قبل از اینکه به قاضی برسه خودشون معدومش می کنن!

مغز کلیشه ای = روشنفکری
ناشناس
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
صدر يكم برسي كن. اتفاقا تو عربستان چون با متجاوزان و.. بشدت برخورد ميشه، جرائم به نسبت ديگر كشورها خيلي كمتره!
رضا
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کسانی که از این اعدامها ناراحت می شوند یک لحظه خودشان را در جایگاه فردی که به آن ظلم شده بگذارند و سپس شعار حقوق بشرسر بدهند. ضمنا" برخی از دوستان می گویند در کشورهای مثلا" اروپایی یا آمریکایی اعدام ندارند ،اعدام یک عامل باز دارنده نیست ،بد نیست اخبار این کشورها رو از جمله کشتار های دسته جمعی اعلام شده در یک مدرسه،یک فضای عمومی و ... رومورد بررسی قرار بدهید تا متوجه بشید که در این کشورها چقدر جرم و جنایت وجود دارد .دوستان شما در این کشور از طریق جراید از تمام تخلفات و جنایات مطلع می شوید در حالی که این گونه اخبار در کشور های دیگر را تنها از نوع جنایات خیلی سنگین و فجیع مثل قتلهای گروهی در رسانه های ما منعکس می شود .در نهایت به نظر می رسدبهتر باشد به جای احساسی نظر دادن کمی تعقل کرده و ببینیم اسلام و قران کریم در مورد قصاص وحد چه نطراتی را بیان فرموده اند.هر نظری و هر تفکری که با نظر اسلام و قران منافات داشته باشد قطعا"رد و باطل است.
میترا
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
کشور اروپایی جرائم کمه ؟ !! کی میگه ؟ ما که اینجاییم توی تاکسی های نیویورک بین راننده و مسافر شیشه تعبیه شده که ضد گلوله هم هست و کسی هم جلو نمیشینه ولی تو ایران چی ؟ 2 نفر هم صندل جلو میشینن بعضی وقتا شیشه ضد گلوله هم بین مسافر و راننده نیست
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
اولا که اعدامش که با صلاحدید افراد آگاه صادر شده حتما درست بوده چون نه به ما مربوط میشه نه به اشخاص غیرمسئول اما من متعجبم که دیگر محو کردن صورت اعدامی دلیلش چیه که باید نشون داده نشه معمولا صورت کسانی را در رسانه ها محو میکنند که درمرحله اتهام ودادگاه برای برسی جرمش میباشند ایشون که دیگه جرمش ثابت شده بنا به اظهاراته خودشون دیگر چه دلیلی برای پوشاندن صورت وی هست
یک ایرانی عاشق ایران
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
خانوادش که نمردن.جهت حفظ آبروی خانواده طرفه که کمتر شناسایی بشن تو جامعه.
شهرام
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
اعدامی که در حضضور عام انجام میشه را گفتم البته شاید حرف شما درست باشه منم گفتم دلیلش را نمیدانم بازم از شما ممنونم ایرانی عاشق
رضا
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
به نظرتون خانواده این عوضی آبرو هم دارن؟؟؟؟
اگر ذره ای آبرو داشتن این بی شخصیت را تحویل اجتماع نمیدادن.
باور کنید اگر کسی به خانواده این شخص تجاوز می کرد خود این عوضی تا 10 نسل اونطرف ترشون را می کشت.
سعید کارشناس دادگستری
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
سلام دوستان
از نظر بعد جرم شناسی و پیشگیری از جرم این کار ها (اعداام-شلاقزندان و ...) بسیار مفید میباشند زیرا چنانچ این کار ها انجام نشود حداقل میزان این جرایم افزایش 200 در صدی پیدا می کنند
xxl
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱
یعنی من عاشقتم سعید کارشناس با این نظر سوپر کارشناسیت............
مهدی
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
نمیدونم چرا با این همه اعدامی که داره تو مملکت انجام میشه جرم و جنایت کاهش محسوسی پیدا نمیکنه ؟!!!
والله هر روز داره یه گندی از اختلاس و جنایت و تجاوز به بیرون درز میکنه
313
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
مگه آمار رسمي وجود داره که شما ميگي کاهش نداشته ؟!
دوما اعدام براي کاهش آمار جرم و جنايت نيست براي اجراي عدالت هست و چند تا علت ديگه .
البته اين وسط ممکنه باعث کاهش جرم هم بشه.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
خیلی هم تاثر داشته ، من دوستانی در ایران دارم که اینو میگن
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
بهتره بپرسی ، الآن که اعدام هست وضع اینه ، اگه نبود چی می شد ؟
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
313 عین من میدونم تو گالیور ه
ناشناس
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
اشتباهي مثبت دادم!مطمئن باش اگر اعدام نبود وضعيت خيلي بدتر ميشد.
علی
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
نظرات این ناشناس آمریکایی واسه من جالبه تو آمریکا عشق و حالشو میکنه اون وقت برای ملت بدبخت نسخه اعدام میپیچه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
آخه بی شرف زن شوهر دار مگه خواهر و مادر نداشتی اگه یکی به خواهر شوهر دارت تجاوز میکرد چکار میکردی . برای یکلحظه بی شرفی هم ابروی خانواده ات را بردی و هم به سزای عملت رسیدی.
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
بسمه تعالی
داری میگی شرور آیا نبایستی این افراد ملعون تحت مراقبت باشند....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
بايد تكه تكش ميكردن
ع ش
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
با این حرفت یاد داعشی ها افتادم!!
313
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
داعش غيرت نداره تيکه تيکه ميکنه
شما لطفا غيرت يه جوان ايراني را با داعشي هاي ملعون مقايسه نکن
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
میدونید این 313 همون ایرانی عاشقه ایرانه گفنم در جریان باشید
یک ایرانی عاشق ایران
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
خداوکیلی 313 رو نمیشناسم و من 313 نیستم ولی کامنتهاشو خیلی قبول دارم.عقلش کامله میتونه تاریخ رو تغییر بده.
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
دیدین گفتم این ایرانی عاشق همون 313 هست
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
چرا اینقدر به ایرانی عاشق گیر میدید؟درسته که کامنت هاش مزخرفه وچرت و پرت میگه وهمیشه منفی میخوره ،البته الان که فکرش را میکنم کار درستی میکنید گیر میدید بدید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
اینجوری یکی یکی از امار بیکارا کم میشه.چندتا دیگه اعدام کنن نرخ بیکاری میاد پایین سریعتر از رکود عبور میکنیم
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
عجب تحليلي!؟ يعني هر كس كه بيكاره ؛ به زن شوهر در مقابل فرزندش تجاوز ميكنه!
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
تف به روح پلیدش
رضا
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
اینهایی که منفی میدن یعنی عمل این آشغال را خوب میدونند؟؟؟؟؟
واقعا علت منفی شون را بنویسن.
ناشناس
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
رضا جان فک کردی این متجاوزین از کجا میان ؟ همینان دیگه
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
دو سال پیش مرتکب جرم شده الان حکمش رو اجرا کردن. تو این دو سال چکار میکردن؟ لابد منتظر بودن اگه قوم و خویشش می تونن بیان یه جوری نجاتش بدن. اینه سرعت عمل دستگاه قضا که میگفتین تو این جور جرایم به سرعت حکم صادر می کنین؟
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
خدا جون یکی دیگه اومد خودت قاضی اصلی هستی کارهای خوبشم نگاه کن شاید بشه براش کاری کرد.ما با قضاوت زمینی فهمیدیم فقط داره هوارو آلوده میکنه و زدیم از بیخ قطعش کردیم.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
حرف چرت نزن
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
ما که نفهمیدیم شما چی گفتی.قضاوت زمینی آلودگی هوا شیب؟ به هر حال ممنون از نظر کارشناسیتون
یک ایرانی عاشق ایران
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
ناشناس 14:23/خداوند کمی تفکر به تو و کمی هم پول بر ما عطا نماید.روزگارت فرح بخش باد.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
تو چرت و پرت نگی می میری؟؟؟؟؟؟
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
این ایرانی عاشق مثل زوج وفرد طرح ترافیک میمونه یه روز خوب نیست یه روز بده آخه خودت هم فهمیدی چی میگی ؟
مصطفی
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
اصلا یه بار شده تو نظر معنی دار و قانع کننده بدی همش چرت و پرت بدون مفهوم.......
naser
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
ماشالله به این تحرک !!!! . حتما" خارج از نوبت هم بوده که 2 سال طول کشیده . این جا ... را باید همان درجا وقتی گرفتنش تکه تکه اش میکردن
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
اگه با جرمهای کوچکتر مثل سرقت چاقوکشی و یا مواد مخدر برخورد جدی صورت میگرفت امروز یک نادانی مثل این اعدامی به خودش اجازه چنین کاری نمیداد .وقتی طرف بعد از ده بار دزدی دستش قطع نمیشود ویا در داخل زندان مواد میفروشند وخلاف کارها دوره تخصصی در زندان میگذرانند چه توقعی داریم امنیت اجتماع حفظ گردد.خدا رحمت کند بزرگمردی به نام ایت الله طالقانی را .از ماست که بر ماست
ناشناس
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کاظم از این به بعد مسئول جرم های کوچکه حواستون باشه
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
باید زمینه های انجام خلاف رو از بین برد وگرنه اعدام و دست و پا قطع کردن راه حل نیست بلکه صورت مسئله رو پاک کردنه
مهرابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
من بچه دارابم تجاوز کرده بود به زنی در مقابل دختربچه اش ......
طرف دوتا بچه هم داشته و چنین جرمی مرتکب شده.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
چرا نیاز جنسی و بیکاری جوان ها را بر طرف نمی کنید ؟؟ مسئولان چکار می کنن ؟؟ فقط خوب بلد هستید حکم اعدام دهید ؟؟؟؟؟
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
نیاز جنسی ؟؟؟!!! اون وقت کسی که نتونه نیازشو کنترل کنه با حیوون چه فرقی داره ؟؟!!! باید بره تجاوز کنه ؟
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
حداقل کاری که با این گونه افراد میشه انجام داد اعدامه . باید اینکونه افراد را زجر کش کرد
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
باید یک اردوگاه کار اجباری درست کنند که همه این اراذل و اوباش را در آنجا آدم کنند . در معدن های سنگ ....... چرا باید دولت خرج این عوضی ها را در زندان بدهد؟
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۰
البته که میبایست مجازتت شود ولی با بقیه مردم و جوانها چه باید کرد
ایا خیلی از مجرمین به دنیا اومدن مجرم بودن نه پس چه عاملی باعث شده ما به اینجا برسیم آیا من ادعای مسلمانی نمیکنم چرا این گونه در جامعه باید باشیم به نظر من ریشه این گونه رفتار در جامعه قوانین وعوام وخواص کردن آن است پیدا کردن جواب یک سوال 36 گذشته چکارکردیم آیا فقط اعدام و کشتن کافی است این صورت مسیله را خط زدن نیست ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
خیلی هم کار خوبی کردن فقط باید یه کم شیک عمل کنن.مثلا تو زندان و زندانی هم با لباس مرتب .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
حسن جان نیاز جنسی راه دیگه ای هم داره برای برطرف کردنش !!! راهش تجاوز نیست به کسی که راضی به این ارتباط نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
اینها را اگر اعدام هم نکردند باید فرستاد معادن طاقت فرسای زغال سنگ به جای کارگران زحمت کش وبا شرافت این مرز وبوم که فقط به خاطر فقر حاضر به کار های سخت میشوند.

اینهارا به جای آنها بفرستید کارای سنگین و طاقت فرسا...
اعدام هم که حکم خداست. نمیشه عوضش کرد
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
سلام اگر ميخواهيم در حل يك مشكل كمك كنيم نبايد نظرات ديگران رو سانسور كنيم يا حذف
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
اگه مسایل جنسی جامعه با تاسیس خانه عفاف یا موارد مشابه شرعی و بهداشتی حل بشه بهتر هست و خیلی از اینجور مشگلات کم میشه و دیگه کسی واسه این آدم رذل و کثیف دل نمیسوزونه.خدا لعنتش کنه!
محسن
UNITED STATES
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
بااین اعدام ها کاردرست نمیشه بعدهم اینابخششان یااعدامشان دست اولیا دم حتی روزبروزبدترهم میشه وشاهدهش هم هستیممیبینید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
===========

واقعا باعث تاسفه که ملت تو این سایتها ول می چرخن تا با یک خبر تو کامنت ها بپرن به هم! و هی آروغ روشنفکری بزنن


=============
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
خداوند همه رو به راه راست هدايت كنه-در مورد حكم خدا نبايد اظهار نظر كرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کار این عوضی غیر قابل بخشش است اماآیا کارشناسان چنین اعمال قبیحو جرمشناسی کردن ؟دلایلو کارشناسانه بر رسی کردن؟حتی نمیگن از این خانم بایدچطوری حمایت کرد؟کار ما در برخورد با چنین جرایمی پاک کردن صورت مساله است در کندن یک علف حرض باید تا ریشه بریم وبکنیم تا دوباره رشد نکنه وگرنه از روکندن باعث رشد دوباره اون میشه.اعدام این حیوان این عمل زشترو با اون به کور نبرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
درود بر قوه قضاییه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
اونایی که مخالفن هر وقت به ناموست تجاوز کردن شما بزار طرف راست راست جلوت تو جامعه راه بره و تریپ روشن فکری بردار بله ما هم با خیلی از اعدام ها مخالفیم مثلا مخالف اعدام های سیاسی یا اعدام های مواد مخدر به این شیوه هستیم
ناشناس
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
منم با اعدام مخالفان سياسي مخالفم . ولي قاچاقچي كه ميدونه كارش خلافه و به جامعه و مردم آسيب ميزنه چرا نبايد اعدام بشه؟ متجاوزم كه كمترين مجازاتش بايد اعدام باشه.
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
برای این کار اعدام نجات از مجازاته 70 سال زندان با اعمال فوق شاقه بدون تخفیف در مجازات.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
بسیار متشکریم از ریاست محترم قوه قضاییه اگر اینطور پرونده هایی راسریعا"در کمتر از سه ماه حکم اجرا بشه بسیار بهتر خواهد بود.
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
این حق الناسه .کسانی که با عدم برخورد با این عمل زشت مخالفا حتما خودشان حاضرا زنشون جلوی چشم بچه شون تجاوز بشه.
هاشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۶
سلام توژاپن حکم تجاوزحبس ابدداره ولی قاتل مجازاتش کمترازحبس ابده توسوئیس ازادی جنسی باصطلاح باکلاسه ...دیگه نگم کی باکی میتونه ازدواج کنه کلااکثرکشورهای غربی هم که واویلاولی بایددلیل این اعمال حیوانصفتانه روواین ناهنجاریهاروازکسانیکه پول روبرای پزدادن میخواهندنه برای خرج کردن درراه صحیح جستجو کردحتماشنیدیداموزه های دینی اجازه نمیده پیش بچه یتیم دست نوازش سربچه خودت بکشی چرا؟وقتی مادرقران کریم میخوانیم معیارمتقین راایا5ایه اول سوره بقره راخدائیش عمل کردیم ؟قران کریم همه جهانیان رابه مبارزه میطلبه ایاقران العیاذبالله کم اورده یامن وشمای نوعی ؟کجای قران بی احترامی بوالدین راستوده ؟ولی میشه چرا؟چون جامعه بی تفاوته

بودجه قرانی وعمرانی کمترازورزش وفضای سبزه مجازات اعدام چیزبدیه چرا؟چون جان یک انسان گرفته میشه ولی باهمه تلخیهابایدجلومتجاوزسدبشه حکم اشکالی نداره بی مسئولیتی مادچاراشکالات اساسی هست کلکم راع وکلکم مسئول عن رعیته اموزه اسلامی هست ایامابه مسئولیتمان عمل کردیم؟
مومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
بايد براي پركردن دهن متلك پرانها به نواميس مردم هم تاپاله گاو آماده كنيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
لازمه که در ملا عام اعدام بشه؟ در خفا اعدام بشه......میخاین این اقا درس عبرتی برای کی بشه؟ بچه 5 ساله؟
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
نظر دوستان را خواندم . حکم قصاص در اسلام درسته .دلیل عقلی هم اینکه .اگر کسی که به قتل می رسه دوباره زنده شود وقرار باشه در مورد قاتل خود حکم دهد جز به قصاص راضی نمی شه. دلیل دوم اگر به کسی بگویند می خواهیم شما را بکشیم در مقابل مثل: هر چه پول و مال می خواهی به تو میدیم امکان نداره قبول کنه. اما در مورد خاص تجاوز به عنف اگر شرایط دینی اسلام علی الخصوص شرایط صیغه یا جدید تر اون به اصطلاح (خانه های عفاف) اجرا بشه مردان حوس ران یا آنهایی که مجردند اغنا شده و این گونه جنایتها به حداقل می رسه .و وقتی راه قانونی اغنا غرائض باز بشه دیگه کسی ریسک نمی کنه بخاطر رفع غرائض با جونش بازی کنه و پاش به محکمه و اعدام باز بشه .متاسفانه اشکال در سیستم اجرایی و قوانین است از یکطرف محدودیت واز طرف تنبیه و جزا که جواب نمی ده . مثال : آب برای رفع تشنگی و نیاز بدن یک نفر با یک لیوان آب تشنگیش رفع می شه و نفر دیگه با دولیوان . و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل و...
ناشناس
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
فک!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
دو تاشون را باید اعدام کرد هم مرده و هم زن شوهر دار وسلام
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
دوستانی که با اعدام مخالفید ؟ سریع اظهار نظر نفرمایید ؟یکم فکر کنید خدایی ناکرده به زن ،مادر ،خواهر ودختر یا... از عزیزانتان تجاوز جنسی کرده باشند؟؟حالا آیا می بخشید....
سعید رضائی
NETHERLANDS
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
اگه میگین اعدام تاثیر بازدارندگی نداره باید بگم چند سال پیش نمیشد تو کوچه های خلوت حتی روز روشن پیاده بود ولی خوشبختانه با اجرای بموقع چند حکم اعدام برای زورگیری دیگه میشه گفت به صفر نزدیک شده
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
درهند مردم به زندانها ریختند ویک تجاوزگرمرد به یک دانش اموز را درمقابل دوربین وانظارعمومی کشتند ونشان دادند که نظر مرد م نسبت به تجاوزچیست.
ناشناس
-
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
چرا با متجاوزان به بیت المال که حق تمامی مردم است سهل انگاری میشود ؟؟؟؟
کریم رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
بخدا تجاوز به زن شوهر دار کمترین مجازاتش تکه تکه کردن اعضا بدنش اونم هر چند روز یک تکه که واقعا زجر بکشه
ساسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
وقتی مجرمی اعدام میشه تاثیرش فقط چند روز یا چند ماهه
ولی اگه همون مجرم حبس ابد یا کار اجباری و مجازات های مشابه و سخت داشته باشه تا پایان عمر تاثیر بازدارندگی ارتکاب به جرم را داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
باید به انهایی که مخالف عدام این قبیل افراد هستند یاداوری کنم که اگر با ناموس خودت این عمل زشت و ناپسند انجام میگرفت گذشت میکردی ؟
به قول بعضیا بی سواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
اونی که مخالف اعدامه غلط میکنه
خدا فرموده هر جا باشه ولو به ضررمون بازم باید بگیم چشم بدون چون چرا
میگن عقل چی؟میگیم عقل کامل نیست -همه چیزو که نمیشه با عقل فهمید -چقدر با عقل مقایسه کریمو خراب کردیم
خدا که حکیم وعلیم مطلقه میفرماید ماهم چون میدونیم خدا بدمونو نمیخواد میگیم چشم