بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر : ۱۴۴۹۸۲

تهران - ایرنا - مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: کمیته فرادستگاهی رسیدگی به پرونده پدیده شاندیز به ریاست وزیر کشور تشکیل شد.

کاظم پالیزدار روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در جلسه شامگاه گذشته ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی پرونده پدیده شاندیز مطرح شد و قرار شد تا کمیته فرادستگاهی متشکل از نمایندگان قوای سه گانه به ریاست وزیر کشور موضوع این پرونده را بررسی کرده و گزارش آن را به این ستاد ارایه کند.

وی با بیان این که ابعاد این پرونده مشخص است، تصریح کرد : ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به دنبال احقاق حقوق سهامداران این شرکت است و با توجه به مشخص بودن اراضی تصرف شده جای نگرانی برای دریافت مطالبات سهامداران وجود ندارد.

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی همچنین از تشکیل کمیته فرادستگاهی دیگری برای بررسی موضوع زمین خواری در خبر داد و گفت: این کمیته به صورت مستمر با محوریت اقدامات پیشگیرانه و بررسی موارد خاص تشکیل جلسه می دهد.

پالیزدار یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی مسوول این کمیته است و گزارش آن را به ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ارایه می کند.



** کارگروه پیشگیری از ستاد در دستگاه های اجرایی تشکیل شد

وی همچنین گفت: به دنبال دستور رییس جمهوری برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در یک سال گذشته جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد که منجر به طراحی سامانه نظارتی شد.

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که نامه دستگاه های اجرایی برای تشکیل کارگروه پیشگیری از فساد آماده شده است، تاکید کرد از ابتدای سال آینده فعالیت این کارگروه ها عملیاتی می شود.

پالیزدار یادآور شد: آیین نامه اجرایی این کارگروه ها ابلاغ شده است اما اجرای آن از ابتدای سال آینده خواهد بود.



** بخشی از 22 میلیارد دلار به صورت حواله و بخشی به صورت اسکناس از کشور خارج شده است

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ابعاد خروج 22 میلیارد دلار ارز از کشور مشخص شده است، اظهار داشت: این موضوع از شهریور سال 89 تا دی ماه 90 انجام شده است و در شرایطی بود که قیمت ارز نوسان خاصی نداشت.

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: بخشی از این ارز به صورت حواله ای و بخش دیگر آن به صورت اسکناس از کشور خارج شده و صرافی که 30 درصد این کار را انجام داده توسط قوه قضاییه بازداشت شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
ديدي همه مسئولين دارن جار ميزنن مشكلي نداره پديده داستان چيز ديگه اي بود كه همه فهميدن بورس نيوز تيرت خورد به سنگ
سهامدار کارگر پدیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
مسوولین کشور تو رو خدا به داد مردم مالباخته برسین و گرنه فاجعه های غیر قابل پیش بینی در راه است .
ناشناس
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
لطفا بفرمایید آقای پورمختار که هی به به وچه چه میکردن کجایند وهیچ سخنی نمیگویند
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
واقعا این خبرها چی هستند؟ سر و ته نداره
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
واقعا این خبرها چی هستند؟ سر و ته نداره
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
ما که از اول هم گفتیم این جار و جنجال الکیه ولی الان روشون نميشه بگن غلط کردیم هی کمیته تشکیل میان تا ماست مالیش کنن .
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
مشكل اصلي مردم ، نقد شوندگي سهام پديده است . با برگه هاي سهام يا تعهدنامه نه ميتوان كالا خريد و نه مايحتاج زندگي . قبلا خريد و فروش سهام پديده آزاد بود و براحتي سهام تبديل به پول ميشد لطفا براي كسانيكه امروز به پول نقد نياز دارند راه حلي ارائه كنيد
مالباخته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
تو روخدا به داد مردم برسید پدیده از یه طرف میزانم هم داریم بدبخت میشیم کمک کنید
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
من تعجب میکنم از آی کیوی افرادی که این متن ها را خبرهای خوش استنبات میکنند معضل پدیده ریشه چهار ساله دارد به همین دلیل معاون وزیر و وزیر که هیچ تمام مسولین هم نمی توانند موضوع را حل وفصل کنند به خاطر یک اصل ساده آب رفته به جوب برنمی گردد سرمایه بر باد رفته دیگه رفته ....
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
در ضمن وزارت کشور یک سمت امنیتی است باز اگر وزیر راه وشهر سازی بود یا وزیر جهاد که سمت فنی دارند یک چیزی .... اما واقعیت : وزیر اطلاعات شاید بتواند با رد زنی دلالان وسهامداران عمده که با زرنگی قبل از این مسایل سهام خود رابه پول تبدیل کرده اند قسمتی از پول مردم را پس بگیرد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
اگر مسولین یک اقدام اساسی نکنند وپولهای به یغما رفته مردم را از دلالان وسهام فروشان جمع نکنند ۷ ماه دیگه پدیده یک ریال به سهامداران نمی دهد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
من با تاسف دارم آهن های زنگ زده پروژه پدیده رو چند سال دیگه میبینم بدون سهام فروشی های جدید کارش تمامه اون چیزی هم که تمام شده درمقابل سهام فروخته شده ناچیز وناقابل است
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
پيشنهاد : 1- اين كميته بر اساس ارزش روز كل دارايي هاي پديده ، قيمت واقعي و بازاري سهام پديده را تعيين كنه 2- خريد و فروش سهام پديده به قيمت جديد آزاد بشه تا مشكل نقد شوندگي سهام حل بشه 3-به تناسب مابه التفاوت قيمت جديد سهام كه كمتر از 12072 خواهد بود از تعداد سهام موسسان و مديران پديده كم شده و به تعداد سهام مردم سهامدار اضافه بشه تا ضرر احتمالي مردم از اين طريق جبران بشه *** بهر حال وقتي 79 درصد سهام موسسان پديده بعنوان تضمين در تعهدنامه اعلام شده خوب بجاي هفت ماه بعد همين الان از اين 79 درصد به نفع مردم استفاده بشه تا مشكل امروز حل بشه نه هفت ماهه ديگه يا ديرتر
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
قرار بود پدیده زمین بخوره که دارن تمام تلاششون رو میکنن ... حالا شانس بیارن تو لابلای ابن کمیته بازی ها تهمت ضد امنیت ملی بودن به پهلوان بدبخت نچسبونن....
بابا مردم رو خسته کردین... قضیه یه بررسی زمینهایی که جهاد بخاطر منفعت طلبی ادعای اونها رو کرده یه ورود به بورس ... چرا اینقدر مردم رو میپیچونین... دست و پای پدیده رو بستن دوستان بعد میگن اجازه فعالیت داره... این واقعا انصاف؟
دائما هم میگن نگران مردم هستیم! معنی نگرانی رو هم فهمیدیم مخصوصا با مصاحبه های مسولین جهاد !! حداقل متوجه شدیم نگرانی برای مردم معنی مستتر دیگه ای هم داره که بطور مستقیم به پول مربوط میشه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
دیگه جون همه به لبشون رسیده،یک فکر درست و حسابی بکنید که سرمایه مردم از بین نره با این افتضاحی که به بار آوردید
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی:
بی تدبیری در برخورد با پدیده/ هزینه این نوع مواجهه را دادستان خواهد داد یا استانداری؟
تاریخ:1393/12/12 ساعت:09:10
سهام > سهام های غیر بورسی
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با طرح این سوال که مسئولانی که در پدیده عکس یادگاری گرفته و حمایت می کردند، امروز کجا هستند، گفت: در نحوه برخورد با پدیده نوعی بی تدبیری مشاهده شد.
 امیر مرادی در گفت و گو با خبرنگار مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر) ادامه داد: در شرایط رکود اقتصادی کشور، پدیده از معدود مجموعه هایی بوده که گردش مالی خوبی ایجاد کرده بود و فعالیت پدیده سبب اشتغالزایی قریب به 20 هزار نفر و توسعه و رونق کارخانجات صنعتی و مصالح ساختمانی شد.
وی جبران اشتغال پدیده در کشور را خیلی سخت و حتی غیر ممکن خواند و گفت: واقعا هزینه این نوع مواجهه را دادستان پرداخت خواهد کرد یا استانداری خراسان رضوی؟ آیا مدعی العمومی پیدا خواهد شد که از قوه قضاییه بپرسد این فضای اعتمادی که از بین بردی را چگونه پاسخ خواهی داد؟
وی ضمن تحلیل تبعات پرونده پدیده و برخورد نادرست با این مجموعه بر فضای بی اعتمادی سرمایه گذاری اظهار کرد: البته نباید از این نکته غافل شد چنین اتفاقاتی برای پدیده از قبل پیش بینی می شد اما نکته اینجاست که چرا در این برهه زمانی باید این اتفاق بیفتد؟ آیا مسئولان از اول به آن توجه نکرده یا در مقابل این تخلفات چشم روی هم گذاشتند؟
وی گفت: قطعا در بحث پدیده باید یک تیم اقتصادی مشکل را بررسی می کرد و با سنجش همه تبعات اجتماعی، اقتصادی و سرمایه گذاری را سنجش می کرد تا امروز نه اعتماد عمومی را از دست بدهیم و نه شاهد مشکلات اقتصادی برای صنایع استان باشیم، در واقع حرف بنده این است که در نحوه برخورد با پدیده نوعی بی تدبیری مشاهده شد.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با تاکید بر اینکه پرونده پدیده نیازی به این رسانه ای شدن ها نداشت، گفت: اگر پدیده برای مثال تخلفی کرده و برای نوع سهام فروشی اش نیاز به مجوز خاصی داشته، می توانستند جدا از هیاهوی رسانه ای فرصت اخذ مجوز و قانونمند شدن را به پدیده بدهند.
مرادی یادآور شد: اگر پدیده از ابتدا اینگونه تخلفاتی داشته پس چرا در این سه و چهار سال اخیر با آن برخوردی صورت نگرفته؟ پدیده از دو حیث جایگاه خاصی داشته، یکی اینکه یک پروژه ملی بوده و دیگر سهامداران بسیار زیاد این مجموعه ملی بوده که در میان آنها اقشار ضعیف هم دیده می شوند.
این فعال اقتصادی عنوان کرد: برخورد این چنینی با پرونده پدیده که از سویی با هیاهوی رسانه ای همراه بوده و از سویی هم با پلمپ دفاتر مردم را نسبت به این مجموعه بی اعتماد کردند سبب شد جریان سرمایه و سرمایه گذاری که رشد خوبی در مشهد پیدا کند، از این شهر بیرون رود.
مرادی تصریح کرد: پدیده توانسته بود یک جریان سرمایه های سرگردان از سراسر کشور به سمت مشهد ایجاد کرده بود که می طلبید از سوی مدیران استان حمایت شود، اما اتفاقی که افتاد باعث شد این جریان متوقف شود. اما پس از پرونده پدیده و بی تدبیری ها در برخورد با این مجموعه جریان سرمایه را از مشهد خارج کرده و از این پس باید ما مشهدی ها فقط نظاره گر باشیم که این جریان های سرمایه در شهرهایی نظیر اصفهان و دیگر کلانشهرها چگونه هدایت می شود چرا که این سرمایه و ظرفیت عظیم سرمایه گذاری دیگر به راحتی به مشهد بازنمی گردد.
وی تاکید کرد: همان مسئولان و نمایندگانی که در سال های گذشته به پدیده سفر کرده و در این مجموعه عکس می گرفتند و به نوعی حمایت خود را اعلام می اشتند امروز چرا نیستند؟
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
باتوجه به مشخص بودن اراضی تصرف شده جای نگرانی برای دریافت مطالبات سهامداران وجود ندارد. دقت كرديد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
آقای سهامدار کارگر ۷ ماه دیگه که همین طرفدارها بیان تو خیابون علیه پدیده شعار بدن معنی فاجعه رو میفهمی هنوز که چیزی نشده
farhad
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
سخت است
فهماندن چیزی به کسی
که در قبال نفهمیدنش
پول می گیرد!
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
آخر این ماجرا همه برنده نیستند یا باید تمام اموال پهلوان و۸۰ درصد سهام او بین سهامداران مردمی تقسیم شود تا مردم شاید به پول وسود خود برسند یا سهام داران خورد بیچاره شوند .... بنابراین این افرادی که پهلوان پهلوان میکنند یا ازهفت دولت آزادند یا اصلا سهامدار نیستند و..... هستند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
ورود وزیر کشور نشان میدهد اعمال پدیده علاوه بر ابعاد مجرمانه اقتصادی مخل امنیت اقتصادی کشور بوده وهست
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
مدارا با این شرکت های مجرم سهام خاص فروش غیر قانونی است مسولین باید قاطع عمل کنند وبجای رعایت حال دلالان وطماعان دور وبر این شرکت ها باید به فکر اقتصاد مردم مشهد باشند
ناشناس
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
خوب تو چی میفهمی از اقتصاد میفهمی اشتغال 30هزار نفر مستقیم یعنی چی یا میفهمی سرمایه ی120 هزار نفر یعنی چی اینهمه ساخت و ساز و جذب گردشگر یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
توضیحات سخنگوی قوه قضاییه برای پرهیز از رسانه ای شدن شایعات درباره پدیده
تاریخ:1393/12/12 ساعت:08:32
سهام > سهام های غیر بورسی
سخنگوی قوه قضاییه از مسوولان خواست در صورتی که خلافی از پدیده مشاهده کردند آنرا بجای رسانه ای کردن به دستگاه قضایی ارائه کنند.
 به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، محسنی اژه ای با اشاره به اقدامات انجام شده توسط قوه قضائیه در رابطه با پرونده پدیده شاندیز گفت: قوه قضائیه در این زمینه در جهت پیشگیری از وقوع جرم و حفظ منافع مردم عمل کرد و در سایر موارد هم این‌گونه عمل خواهد کرد.
محسنی‌اژه‌ای با تاکید بر ضرورت خودداری از انتشار شایعات در این باره گفت: در این رابطه به خصوص از افراد مسئول انتظار بیشتری می‌رود که اگر خلاف مشاهده کردند آن را به دستگاه قضایی گزارش کنند زیرا رسانه کردن این موضوعات به ضرر مردم است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۳
تر خدا این مسخره بازی ها رو بس کنید...اینقدر با مردم بد بخت بازی نکنید...فقط ببینید دم عیدی چه عیدی دادید به ملت.....
گوهری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
خداییش بااین تحریم های عظیم خارجی وخود تحریم های داخلی و تنگ نظریهای عجیب بوجود آوردن پروژه های بزرگی چون پدیده که در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی میباشد دست مریزاد دارد کاری که هیچ مدیر دولتی نتونسته انجام بده من جای رییس جمهور بودم جناب پهلوان رو وزیر اقتصاد میگذاشتم توصیه میکنم به پروژه یه سری بزنید وببینید که چطوری وقتی توریستهای عرب به اونجا میرن فکشون میافته
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
و با توجه به مشخص بودن اراضی تصرف شده جای نگرانی برای دریافت مطالبات سهامداران وجود ندارد. دقت كريد بابا دارن جار ميزنن مشكلي نداره
شیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
یا فاطمه زهرا به حق این روز عزیز هرکسی که عامل اشک و شرمنده شدن 10000 کارگر در شب و روز عید پیش خانواده شدو به زمین بنداز که شاید وشاید بتونه حال کارگرها رو درک کنه

اگه انصاف داری اینو درج کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
از مسولان قضایی خواهشمندم به داد مردم برسن،ما تهرانیم حتی تعهد نامه ما رو نمیدن میگیم بیایم پدیده بگیریم میگه شهرستانهارو نماینده برده توزیع میشه،اما تا حالا هیچ خبری نشده استرس افتاده به جونمون ،ما رو اطمینان به این شرکت بعد 3-4سال فعالیت ریختیم و رو حساب پایین نیومدن مثل بورس روش حساب باز کردیم والا چنین کاری نمیکردیم داروندارمونو ریختیم،آرامشون ریخته بهم،توروخدا انقد با روح و روان مردم بازی نکنید دیگه اعصاب نداریم یه تعهد میخوان بدن،انقد اذیت نداره دیگه
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
متاسفم برای افرادی مثل حسین و علی ...
دوستان به کذب گویی هایتان ادامه دهید!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
قسمت کمی از پول سهامداران خرج پروژه بدون توجیه پدیده شده وقسمت اعظم آن یا توسط دلالان یا سهامداران زرنگ تر در حال خورده شدن است قسمت قابل توجهی هم خرج تبلیغات شده مسولان منتظر چه اتفاقی هستند این سهامداران باقی مانده مال باخته اند وهنوز در توهم تبلیغاتند آخرش هم از حاکمیت طلبکار میشوند که چرا به موقع اطلاع رسانی نشدند
ناشناس
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
دوست عزیز قسمت زیادی خرج پروژه شده شما میدونی چه بتن و میلگردی تو پروژه مصرف شده؟ و قسمت عمده تر اون تو جیب کسانیه که سهام رو زودتر فروختند عملا این وسط ارزش افزوده ای در کار نیست چون استقبالی از فروش واحدهای تجارتی و اقامتی نشده
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
افرادی هم که مثل سعید نمیخوان تسلیم واقعیت شوند ۷ ماه دیگه بیان ببینیم‌ دیگه چی دارن بگن اگرهم حقوق بگیر پهلوان نیستی در خورده شدن مال مردم شریک جرمی اگرباشی که هیچ همین الان مجرمی
پري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
اين پول سهام پول يك عمر زحمت كشي و سرمايه يك عمر زندگي مردم لطفا به اين رحم كنيد و برگردونيدش
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
اگه پدیده متخلفه چرا گذاشتن 5 سال فعالیت کنه ؟؟ حالا دستگاه قضایی کشور جواب سهامدارای متضرر رو میده ؟ همینطور 30هزار نیروی بیکار شده پدیده رو؟
سعید
-
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۷
باسلام .من یکی از سهام داران این شرکت میباشم،.فقط سوالی از مسولین محترم داشتم تو این مدت ده سال خواب بودن وتازه بیدار شدن که پدیده خلاف مقررات کار انجام داده.مگه جز اشتغال وابادی این سرزمین گناه دیگری هم مرتکب شده،با این رفتار حضرات کی شهامت سرمایه گذاری تو این مملکت رو داره،حالا گیریم مجوز 3هکتار داشته ده هکتار رو اباد کرده گناه کردن.به تعداد نفراتی که تحت پوشش این شرکت کار میکردن .اصلا توجه شده.این جهاد کشاورزی جز سرک کشیدن وخرابکاری کار دیگه ای هم میکنه.شرکت ورمی کمپوس رو نابود کرد،حالا هم نوبت پدیده بود.بجای تشویق امثال مدیران پدیده مورد باز خواستم قرار میگیرند.ولی از رود خانه تا کوه وجنگل داره نابود میشه کسی جلو اونا رو نمیگیره،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
سعید و علی و حسین این سه نفر فقط میخوان با پیغام های دروغ و ایجاد تنش و استرس برای شرکت پدیده و سهامدارانش مشکل ایجاد کنند.این افراد و امثال این افراد از اندسته ادمهای کم خرد و کوتاه فکر هستند که باعث شده ما همچنان جزو کشورهای جهان سومی درجا بزنیم.شرمم میاد افرادی مثل شمارو هموطن بنامم.این همه تهمت و جو سازی و دروغ برای چه؟به چه هدفی؟
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
سلام بورس نيوز جون ميبينم كه دفتر پديده كرج و سمنان باز شده تيرات داره ميخوره به سنگ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
دفاتر پدیده زیاد بازوبسته میشوند البته تا زمانی که کلا بخاطر بی پولی جمع شوند اگرکسی نجنبد از همان کاغذ هفت ماهه هم جا می ماند ودستش به جایی بندنخواهد بود ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
رئیس سازمان امور اراضی کشور روز گذشته در نشست خبری پایان سالش از موافقت رئیس قوه قضائیه با اعمال ماده 18 و نقض احکام قبلی دادگاهها در بحث تغییر کاربری زمینهای کشاورزی خبر داده است.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، حال دوباره پرونده به مشهد احاله شده و باید دید دادگاه صالحه در مشهد در کدام شعبه تشکیل خواهد شد و روال قضایی پرونده چگونه خواهد بود. نکته اصلی برای پدیده، توان بازپس گیری بخشی از 750 میلیارد ریالی است که برای عوارض تاکنون به شهرداری شاندیز پرداخت کرده است. قاعدتا در صورتی که حکم دادگاه به نفع جهادکشاورزی باشد پدیده باید رقمی بیش از این را به آنها بدهد.
پدیده شاندیز از تبلیغات و فروش سهام و املاک منع شده است اما ورود به فرابورس در خرداد ماه سال آینده می تواند آبی بر آتش مشکلاتش باشد.
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
انشاا... هر چی هست ختم به خیر بشه دوستان
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
مردم ما لياقت پيشرفت و مکان هاي تورستي رو تو کشورشون ندارن،بزرگترين دلال ها همان افرادي هستن که سهامشان را فرختن...
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی:
بی تدبیری در برخورد با پدیده/ هزینه این نوع مواجهه را دادستان خواهد داد یا استانداری؟
تاریخ:1393/12/12 ساعت:09:10
سهام > سهام های غیر بورسی
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با طرح این سوال که مسئولانی که در پدیده عکس یادگاری گرفته و حمایت می کردند، امروز کجا هستند، گفت: در نحوه برخورد با پدیده نوعی بی تدبیری مشاهده شد.
 امیر مرادی در گفت و گو با خبرنگار مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر) ادامه داد: در شرایط رکود اقتصادی کشور، پدیده از معدود مجموعه هایی بوده که گردش مالی خوبی ایجاد کرده بود و فعالیت پدیده سبب اشتغالزایی قریب به 20 هزار نفر و توسعه و رونق کارخانجات صنعتی و مصالح ساختمانی شد.
وی جبران اشتغال پدیده در کشور را خیلی سخت و حتی غیر ممکن خواند و گفت: واقعا هزینه این نوع مواجهه را دادستان پرداخت خواهد کرد یا استانداری خراسان رضوی؟ آیا مدعی العمومی پیدا خواهد شد که از قوه قضاییه بپرسد این فضای اعتمادی که از بین بردی را چگونه پاسخ خواهی داد؟
وی ضمن تحلیل تبعات پرونده پدیده و برخورد نادرست با این مجموعه بر فضای بی اعتمادی سرمایه گذاری اظهار کرد: البته نباید از این نکته غافل شد چنین اتفاقاتی برای پدیده از قبل پیش بینی می شد اما نکته اینجاست که چرا در این برهه زمانی باید این اتفاق بیفتد؟ آیا مسئولان از اول به آن توجه نکرده یا در مقابل این تخلفات چشم روی هم گذاشتند؟
وی گفت: قطعا در بحث پدیده باید یک تیم اقتصادی مشکل را بررسی می کرد و با سنجش همه تبعات اجتماعی، اقتصادی و سرمایه گذاری را سنجش می کرد تا امروز نه اعتماد عمومی را از دست بدهیم و نه شاهد مشکلات اقتصادی برای صنایع استان باشیم، در واقع حرف بنده این است که در نحوه برخورد با پدیده نوعی بی تدبیری مشاهده شد.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با تاکید بر اینکه پرونده پدیده نیازی به این رسانه ای شدن ها نداشت، گفت: اگر پدیده برای مثال تخلفی کرده و برای نوع سهام فروشی اش نیاز به مجوز خاصی داشته، می توانستند جدا از هیاهوی رسانه ای فرصت اخذ مجوز و قانونمند شدن را به پدیده بدهند.
مرادی یادآور شد: اگر پدیده از ابتدا اینگونه تخلفاتی داشته پس چرا در این سه و چهار سال اخیر با آن برخوردی صورت نگرفته؟ پدیده از دو حیث جایگاه خاصی داشته، یکی اینکه یک پروژه ملی بوده و دیگر سهامداران بسیار زیاد این مجموعه ملی بوده که در میان آنها اقشار ضعیف هم دیده می شوند.
این فعال اقتصادی عنوان کرد: برخورد این چنینی با پرونده پدیده که از سویی با هیاهوی رسانه ای همراه بوده و از سویی هم با پلمپ دفاتر مردم را نسبت به این مجموعه بی اعتماد کردند سبب شد جریان سرمایه و سرمایه گذاری که رشد خوبی در مشهد پیدا کند، از این شهر بیرون رود.
مرادی تصریح کرد: پدیده توانسته بود یک جریان سرمایه های سرگردان از سراسر کشور به سمت مشهد ایجاد کرده بود که می طلبید از سوی مدیران استان حمایت شود، اما اتفاقی که افتاد باعث شد این جریان متوقف شود. اما پس از پرونده پدیده و بی تدبیری ها در برخورد با این مجموعه جریان سرمایه را از مشهد خارج کرده و از این پس باید ما مشهدی ها فقط نظاره گر باشیم که این جریان های سرمایه در شهرهایی نظیر اصفهان و دیگر کلانشهرها چگونه هدایت می شود چرا که این سرمایه و ظرفیت عظیم سرمایه گذاری دیگر به راحتی به مشهد بازنمی گردد.
وی تاکید کرد: همان مسئولان و نمایندگانی که در سال های گذشته به پدیده سفر کرده و در این مجموعه عکس می گرفتند و به نوعی حمایت خود را اعلام می اشتند امروز چرا نیستند؟