بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
معاملات روز جاری بورس در حالی به دقایق پایانی خود نزدیک می شود که شاخص کل با بیش از 56 واحد رشد بار دیگر وارد کانال 64 هزار واحدی شد و اندکی از مدار 63 هزار واحدی فاصله گرفت.
کد خبر : ۱۴۴۹۸۸
نویسنده :
جمشیدی
معاملات روز جاری بورس در حالی به دقایق پایانی خود نزدیک می شود که شاخص کل با بیش از 56 واحد رشد بار دیگر وارد کانال 64 هزار واحدی شد و اندکی از مدار 63 هزار واحدی فاصله گرفت، اما این صعود شاخص کل دوام نیافت و مجدداً به مدار 63 هزار واحدی بازگشت. همچنین شاخص قیمت (وزنی ارزشی) نیز طی معاملات امروز با رشد بیش از 18 واحدی همراه شده است.

این در حالی است که سایر نماگرهای بازار سرمایه همچون شاخص قیمت (هم وزن) و شاخص کل با افت های کمتر از 15 واحدی مواجه شده اند.

براساس گزارش بورس نیوز، امروز در حالی اغلب سهام شرکت های بورسی روند نزولی قیمتی را پشت سرگذاشته اند که نمادهایی همچون "فولاد"، "وغدیر"، "وبصادر"، "وبانک" و "وصندوق" رشد قیمتی سهام را تجربه کردند و بیشترین تأثیر مثبت را بر روند صعودی شاخص کل بورس برجای گذاشتند که به نظر می رسد دلیل این امر و رشد قیمتی نمادهای مذکور برخلاف سایر شرکت ها انتشار خبرهای مختلف از سوی مقامات مسئول طی روز گذشته مبنی بر قرار گرفتن سهام این شرکت ها در پرتفوی سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری پاداش باشد. به گونه ای که این شرکت ها با رشد قیمتی خود شاخص کل را در مسیر صعودی هدایت کردند.

این در حالی است که "فملی" بیش از 17 واحد تأثیر منفی بر شاخص کل اعمال کرد و در کنار آن "پارسان" حدود 14 واحد اثر منفی بر روند امروز شاخص کل بورس برجای گذاشت.

در پایان این گزارش می افزاید، گزارش تحلیلی و کاملی در خصوص صندوق سرمایه گذاری پاداش بزودی در این سایت خبری منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
چرا پس وپارس باز نمیشه؟ از 4 ماه پیش بسته شده...
بهروز
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
1/5 ماه