بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
استفاده بهینه از پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری و تأمین مالی در جهت توسعه و تجاری سازی طرح ها و یافته های
کد خبر : ۱۴۵۰۰۴
نویسنده :
تأمین سرمایه امید
با توجه به اهمیت موضوع تجاری سازی دستاوردها و یافته های پژوهشی و فناورانه و لزوم سرمایه گذاری و تأمین مالی در طرح ها و ایده های نوآورانه به منظور تولید ثروت بر پایة علم و فناوری و زمینه سازی برای توسعة اقتصاد دانش بنیان یک تفاهم نامه همکاری دو جانبه میان شرکت تأمین سرمایه امید و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در راستای استفاده بهينه از امكانات و توانائي هاي طرفین در روز سه شنبه مورخ 93.12.12 در حاشیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی در محل سالن اجلاس سران منعقد گردید.

مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه امید گفت: استفاده بهینه از پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری و تأمین مالی در جهت توسعه و تجاری سازی طرح ها و یافته های پژوهشی و فناورانه دارای اولویت سرمایه گذاری از اهداف انعقاد این تفاهم نامه می باشد.

با برنامه ریزی صورت گرفته شرکت تأمین سرمایه امید به استانداردسازی فرصت های سرمایه گذاری، برقراری ارتباط میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران (صاحبان طرح ها) و تسهیل گری تجاری سازی فرصت های سرمایه گذاری کمک خواهد نمود.

حبیب رضا حدادی خاطر نشان کرد: شرکت تأمین سرمایه امید با ارزش گذاری اختراع شرکت افشان آلومینیوم خاورمیانه و با پذیرش سمت کارگزار عرضه سهام این شرکت در بازار دارایی فکری رسماً رسالت خود را در راه تجاری سازی اختراعات و ایده های ناب آغاز نموده است. در واقع ورود شرکت تأمین سرمایه امید به این حوزه به گسترش فعالیت بازار دارایی فکری فرابورس کمک شایانی خواهد کرد.

در پایان آقای حدادی اشاره نمودند با توجه به اضافه شدن دایره خدمات سرمایه گذاری به سایر فعالیت های تأمین سرمایه امید، تأمین مالی فناوری های نوین از جمله طرح­های شرکت های دانش بنیان و طرح های برتر جشنواره جوان و بین­المللی خوارزمی نیز از برنامه های اولویت دار شرکت تأمین سرمایه گردیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر