بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر : ۱۴۵۰۱۲
به گزارش «اخبار بانك»، موسی الرضا ثروتی ادامه داد: در مرحله اول ۲۵۰ میلیارد ریال به حساب این موسسه واریز شده و در مرحله دوم موافقت‌های لازم برای واریز ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر انجام گرفته است.

وی با بیان این که از بانک مرکزی انتظار می‌رود تا این موسسه را در جهت رفع مشکلات مردم یاری کند، یادآور شد: برخی از مردم به سپرده‌های خود نزد این موسسه مالی اعتباری نیاز ندارند، بنابراین از آنان تقاضا می‌شود به شایعات توجه نکرده و به شعبات این موسسه مراجعه نکنند.

ثروتی با ذکر این که موسسه مالی اعتباری میزان ورشکسته نشده است، ادامه داد: این موسسه مشکلی ندارد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خراسان‌شمالی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نزد موسسه مالی اعتباری میزان سپرده گذاری کرده‌اند که ۵۵۰ میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات مختلف به مردم اعطا شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین باید تا زمان سر رسید این تسهیلات مردم حوصله به خرج دهند و بانک مرکزی نیز بیش از پیش با این موسسه همکاری کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
بهتر بود اجازه میدادند ورشکستگیش را اعلام میکرد.
و بعد بازگشت سرمایه های مردم را بانک مرکزی به نحوی انجام میداد

این کارها فقط به قانون شکنی موسسات مالی کمک میکنه
مهدی
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
خیلی جالب یه موسسه مالی کوچک توان دادن پولی که از مردم گرفته رو نداره .!!!
دوستان حساب کنید فقط 50 درصد سپرده گزاران مثلا بانک ملی یا صادرات و یا ... بخوان پولشون رو پس بگیرن اونوقت چی میشه؟؟
بانک ها در حال حاضر حتی توان پس دادن پول 20 درصد سپرده گزارانشون رو ندارن
کشور و بانک نزول خوار عاقبتش از این بهتر نمیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶
مقصر و عامل اصلی پدیده هست که 300میلیارد گرفته پس نداده..
امیدوار به گرفتن سرمایه ام از میزان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۵
از مردم خراسان شمالی 350میلیارد تومان گرفتن، از خراسان جنوبی چقدر گرفتن و از خراسان رضوی چقدر گرفتن? و این بدهی میزان به مردم است...
چقدر طلب بابت وامها دارند? چقدر املاک دارند و چقدر کل داراییهایشان هست? لطفا اطلاع رسانی کنید ببینیم پولها هست یا اتفاق دیگری افتاده!!!!! اینکار سختی نیست آقای حلمی. مدیر عامل با کفایت!!!!!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
با عرض سلام و احترام به کلیه سپرده گذاران موسسه میزان به اطلاع میرساند پیرو بیانات روز سه شنبه 93/12/12 در ساعت 14 آقای عبدی به عنوان نماینده ای از استانداری خراسان رضوی به جمع تجمع کنندگان آمد و بیان فرمودند گردهمایی با حضور مسئولین دادستانی ، نماینده تام الاختیار استانداری خراسان رضوی ، مسئولین موسسه میزان و جمع سپرده گذاران در مشهد روز شنبه 93/12/16 ساعت 12:30 ظهر در مسجد امام علی (ع) بین فرامرز عباسی 19 و 21 برگذار می گردد . لذا از کلیه سپرده گذارانی که پیگیر مسئله موسسه میزان و وصول مطالبلتشان و در جهت اطلاع از نتایج جلسات مسئولین هستند خواهشمند است به تاریخ مقرر در این محل حضور به هم رسانند و از مراجعات خود به استانداری خودداری فرمایند .