بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
کد خبر : ۱۴۵۰۷۹
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه ترکش استفاده از پول‌های کثیف به تمام انتخابات‌ها اصابت می کند، گفت: وزیر کشور وظیفه دارد که به عنوان یک مطلع، این موضوع را بصورت شفاف بیان کند تا مراجع قضایی آن را پیگیری کنند.

اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات وزیر کشور در خصوص تاثیر پول های قاچاق بر ساختار قدرت، گفت: اگر وزیر کشور از تخلفی مطلع است، قطعا باید اسم شخص متخلف را اعلام کند، چرا که دامنه این بحث به انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات ها اصابت می کند و این بحث ها باید بصورت شفاف عنوان شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر کشور وظیفه دارد که به عنوان یک مطلع، این موضوع را بصورت شفاف بیان کند تا مراجع قضایی آن را پیگیری کنند.

وی در خصوص نقش مجلس در جلوگیری از استفاده از پول های کثیف برای شرکت در انتخابات نیز بیان کرد: مجلس وظیفه قانونگذاری را داشته و برای پیشگیری نیز قانون انتخابات را وضع کرده و انتظار می رود که مجری در بخش نظارتی، کنترل لازم در اجرای درست قانون را به عمل آورد.

وی اعلام کلی این موضوع را محکوم کرد و گفت: بخش های نظارتی و قوه قضائیه باید این موضوع را پیگیری کنند و وزیر کشور نیز باید در این زمینه به شفاف سازی بپردازد./

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
بورس نیوز جان انتخابات خودش جمع ه دیگه این ها چیه انداختی پشتش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
پول تمیز هم مگه مانده؟
با سودهای 30% مگه پولی هم تمیز میمونه؟!