بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر : ۱۴۵۰۸۱
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری جاعلان و کلاهبرداران مسکن مهر پرند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جعفر علیزاده گفت: در پی مراجعه شخصی به کلانتری 17 پرند مبنی بر اینکه شناسنامه وی جعل شده و متهمان را می‌شناسد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از شنیدن اظهارات شاکی و تحقیقات نامحسوس، کلاهبرداران را در پرند شناسایی کرده و پس از تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد منزل آنها شده و سه نفر به نام‌های "ع-س" و "ع-ک" و "م-ن" دستگیر کردند.

علیزاده افزود: ماموران در بازرسی از منزل آنها تعداد زیادی مبایعه نامه و مهرهای جعلی از نهادهای دولتی "دادگستری، قوه قضاییه، شهرداری و بانک‌ها" کشف کردند و متهمان را جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه اعتراف کردند که با همدستی همدیگر، شناسنامه فردی را جعل کرده و به عنوان مالک مسکن مهر به دفترخانه رفته و قصد کلاهبرداری را داشتند که در آنجا جعلی بودن شناسنامه مشخص شد و از محل متواری شدند که با هوشیاری مأموران شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس رباط کریم تصریح کرد: متهمان در ادامه بازجویی پلیس روش کار خود را فاش کرده و اذعان کردند در ابتدا مشخصات افرادی که در مسکن مهر عضو شده بودند و طبق قراردادهای پنج برگی صاحب منزل شده بودند را دانلود کرده و با استفاده از مهرهای جعلی اوراق را با تمرین زیاد مهر و امضاء می‌کرده و با جعل عکس به روی شناسنامه‌ها خود را جای مالکان جا زده و اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

به گفته وی کلاهبرداران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر