بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
در گفتگو با مدیر مالی شرکت لیزینگ ایرانیان عنوان شد:

سرنوشت "وایران" در دستان ایران خودرو/پوشش کامل بودجه سال مالی جاری

شرکت لیزینگ ایرانیان در گزارش اولین پیش بینی درآمد بودجه برآوردی سال 94 نسبت به آخرین گزارش صورت مالی خود با تعدیل منفی یک درصدی مواجه شده است.
کد خبر : ۱۴۵۶۳۵
نویسنده :
محمدآموخته
شرکت لیزینگ ایرانیان در گزارش اولین پیش بینی درآمد بودجه برآوردی سال 94 نسبت به آخرین گزارش صورت مالی خود با تعدیل منفی یک درصدی مواجه شده است.

در همین ارتباط، مدیر مالی شرکت لیزینگ ایرانیان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با اشاره به اینکه اولین پیش بینی بودجه سال آینده شرکت براساس شرایط کنونی لحاظ شده است، اظهار داشت: در حال حاضر، بودجه برآوردی سال 94 "وایران" با توجه به شرایط کنونی شرکت ایران خودرو منطقی است و تنها، رونق تولید در شرکت ایران خودرو می تواند افزایش سودآوری شرکت لیزینگ ایرانیان را به همراه داشته باشد.

علی مصطفایی با اشاره به اینکه "وایران" در بودجه برآوردی سه ماهه چهارم سال جاری هیچگونه تعدیل مثبت سودی را اعلام نخواهد کرد، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده شرکت لیزینگ ایرانیان تا پایان سال جاری موفق به پوشش بودجه اعلامی خود به مبلغ 284 ریال خواهد شد.

وی خواستار توجه به صنعت لیزینگ کشور شد و خاطر نشان کرد: شرکت های لیزینگی تسهیلات ارایه شده به مشتریان را با نرخ سود 22 درصد سالیانه محاسبه می نمایند این در حالی است که بانک ها نرخ سود تسهیلات ارایه شده به شرکت های لیزینگی را با نرخ سود 28 درصد سالیانه محاسبه می کنند.

مصطفایی در پایان، حصول توافق هسته ای را حائز اهمیت دانست و گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای، منجر به بهبود وضعیت تولید شرکت ایران خودرو می گردد و به تبع آن افزایش سودآوری "وایران" را به همراه خواهد شد که البته این موضوع نیازمند گذشت زمان بوده و نمی توان انتظار تغییرات آنی و سریع پس از حصول توافق و لغو تحریم ها را داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر