بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر : ۱۴۵۹۵۸
در بخشی از مصاحبه مفصل احمدتوکلی با ویژه نامه نوروزی مجله مثلث آمده است:

می‌گویند اگر آقای احمدی‌نژاد بیاید معادلات جریان اصولگرایی به هم می‌ریزد. واقعا همین است؟ آمدن او چقدر تاثیر در آرایش انتخاباتی اصولگرایان دارد؟ او را می‌پذیرید یا کنار می‌زنید؟

من که حاضر نیستم به هیچ وجه با او باشم. فکر می‌کنم خیلی از اصولگراها این طور هستند.

نوع مواجهه حاکمیت با آقای احمدی‌نژاد را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

احمدی‌نژاد از نظر من اهلیت و صلاحیت این کارها را ندارد. اگر بخواهیم به ضوابطی که حرف می‌زنیم پایبند باشیم، کسی که جلوی قانون می‌ایستد می‌گوید من قانون را قبول ندارم، شورای نگهبان برای او نامه می‌نویسد و می‌گوید: «تو نمی‌توانی تشخیص‌دهنده قانون باشی» بعد احمدی‌نژاد می‌گوید «قانونی که مفید نبینم اجرا نمی‌کنم»... نمی‌شود اجازه داد چنین کسی در عالم سیاست فعال باشد. اگر اجازه دهند معنی‌اش این است که به حرف‌هایی که می‌زدند پایبند نیستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
چرا در زمان رياست محمود منتقد نبودي؟ حالا منتقد شدي؟
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
درود برمحمود احمدی نژاد کدامیک از مسوئلین میانی به قانون پایبند هستند ؟؟؟؟!!!
ناشناس
GERMANY
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
شما اصلا عددی نیستی که بخوای خودتو با احمدی نژاد مقایسه کنی
رهرو ولایت شرط اول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
راست میگه بابا صلاحیت ریاست جمهوری رو نداشت،رءیس جمهور باید فرد آرام و مودبی باشد و در مسایل داخلی از کلمات تهاجمی استفاده نکند حتی در مسایل خارجی هم باید با زیرکی کارها را پیش ببرد،نه اینکه خوشش بیاد که تو دنیا تابلو باشه ،باید هر کی میاد تا آخرین لحظه برای منافع کشور و برای رضای خدا کار کند و با سیاست همه را دور هم جمع کند مانند یک پدر با سیاست و مقتدر و با ادب...2 سال آخر ریاست جمهوری ایشان را یادتان هست اوضاع کابینه و حمایت بیش از حد از مشایی و رحیمی و بقایی? حتی اگر به مجلس هم برود هر روز یک بازی راه می اندازد و کشور را درگیر صحبتهایی که نباید در افکار عمومی مطرح شود،آدم با سیاستی نیست،چون رییس جمهور باید خیلی زرنگتر و ضمنا صداقت هم لازم هست و بعضی وقتها باید شخص را فدای کشور کرد نه کشور را فدای مشایی........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
احمدی نژاد انسان پاکی بود وهست به اندازه بیست سال شما ها کارکرد ساده زیست ومثل مردم زندگی کرد.همه مردم رابه یک چشم می دید.ولی انتقادی که به اودارم اینه که مفسدین رامعرفی نکرد.صریح وبی پرده حرف می زد.باید اسامی مفسدان اقتصادی رامعرفی می کرد .وفقط سیاست خارجی اوضعیف بود.البته مجلس هم موانع زیادی سرراهش قرار داد.