بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد خبر : ۱۴۵۹۸۴

مهرداد لاهوتی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر کاهش 40 درصدی پروانه‌های ساخت بر قیمت مسکن گفت: افزایش قیمت در کشور هر 4 یا 5 سال اتفاق می‌افتد و این افزایش در سال‌های 86 و 91 رخ داده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در وضعیت اصلاح قیمت به سر می‌بریم و کاهش صدور پروانه‌های ساختمانی می‌تواند آماری نگران کننده باشد و اگر به آن توجه نشود قطعا تاثیر خود را بر قیمت‌های مسکن خواهد گذاشت.

وی در ادامه افزود: افزایش قیمت برای مسکن در سال جاری پیش‌بینی نشده است.

لاهوتی با بیان اینکه در حال حاضر کشور نیازمند یک میلیون تا یک میلیون و 500 واحد مسکن است، تاکید کرد: اگر دولت سیاست‌های شفاف و اجرایی خود را مد نظر داشته باشد و آمار صدور پروانه‌های ساختمانی هم کاهش یابد قیمت مسکن در سال آینده افزایش نخواهد داشت، در غیر این صورت شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
شماها نگران سرمایه گذاری خودتون باشین وگرنه بازاری که بیش از یک ملیون خانه خالی داره حالا حالاها اشباعه.
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
هیچ نگرانی نیست شما التهاب به بازار وارد نکنید مسکن ساخته شده خیلی زیاد است و تقاضا برای خرید وجود ندارد چرا که قیمتهای فعلی خیلی بالاست با توجه به اینکه میدانیم تهران نه اب دارد نه امنیت و زلزله هم تهدید میکند پس چه دلیلی برلی رونق و افزایش قیمت وجود دارد تازه باید پایین باید انچه نگران کننده است تصمیمات مجلس در مورد تولید و صنایع صادراتی است