بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر : ۱۴۶۱۱۷
«این نظرسنجی که ساعاتی پیش از از ضرب الاجل روز سه شنبه برای مذاکرات هسته ای منتشر شده در عین حال نشان می دهد که تعداد کمی از مردم آمریکا امیدوارند که چنین توافقی در آینده موثر باشد ...».
حمایت اکثریت مردم آمریکا از توافق با ایران
به گزارشگروه بین الملل رویکرد،روزنامه واشنگتن پست نوشت: نظرسنجی اخیر نشان داد که اکثریت مردم آمریکا از توافق هسته ای با ایران حمایت می کنند.





براساس این گزارش، نظرسنجی مشترک واشنگتن پست (WP) و ای بی سی نیوز (ABCNews) نشان داد که آمریکایی ها با تفاوت تقریبا ۲ به ۱، از رسیدن به توافقی با ایران که برنامه هسته ای این کشور را در ازای لغو تحریم ها محدود می سازد، حمایت می کنند.





این نظرسنجی که ساعاتی پیش از از ضرب الاجل روز سه شنبه برای مذاکرات هسته ای منتشر شده در عین حال نشان می دهد که تعداد کمی از مردم آمریکا امیدوارند که چنین توافقی در آینده موثر باشد. از هر ۱۰ آمریکایی، تقریبا ۶ نفر گفته اند که مطمئن نیستند توافق هسته ای بتواند جلوی دستیابی ایران به ساخت سلاح هسته ای را بگیرد.





نتیجه این نظرسنجی با مورد مشابهی که ۱۵ ماه پیش انجام شد مطابقت دارد و تغییری در آمار مشاهده نمی شود. نظرسنجی قبلی در زمان دستیابی ۱+۵ به توافق موقت با ایران انجام شده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر