بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
معاون امور بین الملل وزارت نفت گفت: در صورت لغو تحریم ها، وزارت نفت کشورمان در هماهنگی با اوپک، سهم بازار قبلی نفت خود را بدست خواهد آورد.
کد خبر : ۱۴۶۱۸۲
به گزارش ایرنا؛ امیرحسین زمانی نیا روز چهارشنبه در یک گفت وگو با اشاره به اینکه توافق هسته ای میان ایران و 1+5 هنوز نهایی نشده است، افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود تکلیف مذاکرات را مشخص و روشن کردند.

عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران درباره تاثیر توافق ایران با گروه 1+5 بر کشورهای منطقه، تصریح کرد: کشورهای مسلمان از توافق نهایی استقبال خواهند کرد.

زمانی نیا، با اشاره به تلاش های رژیم صهیونیستی برای تاثیرگذاری منفی بر روند مذاکرات هسته ای، گفت: نتانیاهو با سخنرانی ها و ابزارهایش بسیار تلاش کرد بر روند مذاکرات ایران و 1+5 تاثیر منفی بگذارد.

وی افزود: با نزدیک شدن به توافق نهایی، تبلیغات تندروها در واشنگتن، تل آویو و برخی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران شدت خواهد گرفت.

زمانی نیا ادامه داد: بنابراین مسوولان و رسانه های خبری در ایران با توجه به اهداف تبلیغی آنها، باید آماده پاسخ و عکس العمل مناسب با تدبیر و دوراندیشی باشند.

تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران از روز چهارشنبه پنجم فروردین ماه در حال مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 در لوزان سوئیس می باشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر