بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر : ۱۴۶۶۹۴
تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، کنترل را در دست می گیرد و ماهواره اش را روشن می کند. روی مبل لم می دهد. ذهنش درگیر سریال مورد علاقه اش بود. تمام تلاشش را کرده تا بعد از کار سریع به خانه برسد تا تکرار آن را ببیند. از وقتی تنها شده تنها سرگرمی اش دیدن این سریال ها است.

از زمانی که ماهواره اختراع شده تاکنون حدود ۲۰ هزار شبکه ماهواره‌‌ای در جهان فعال است. این در حالی است که کشور استرالیا با ۷/۶ میلیون کیلومتر مربع مساحت تنها دارای ۵ شبکه تلویزیونی هر یک با چند کانال در سطح ملی است و مردم این کشور برای دیدن شبکه های دیگر باید هزینه پرداخت کنند.

در کانادا نیز این وضعیت وجود دارد. مردم این کشور با پرداخت هزینه اشتراک معمولی تنها قادر به دیدن چند کانال هستند و برای دیدن برنامه های ورزشی، تفریحی و علمی باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. نکته جالب این است که با وجود پرداخت هزینه تلویزیون توسط مردم، باز هم تمامی کانال ها به شکل وحشتناکی در بین برنامه های خود اقدام به پخش آگهی می کنند. بینندگان تلویزیون در انگلستان، برای هر خانه سالیانه حدود ۱۵۰ پوند عوارض می دهند. در کشورهای دیگر نیز این روند وجود دارد. اما سوال این جاست که چرا در حالی که یک میلیارد نفر چینی زبان و ۸۰۰ میلیون نفر فرانسوی زبان در دنیا داریم، فارسی زبانان، بر تمامی‌ آن‌ها ترجیح دارند و با هزینه های زیاد این تعداد شبکه رایگان را در اختیار ما قرار می دهند؟


در کل جهان ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی فعال است، که از این تعداد ۱۱۶ ماهواره فضای ایران را پوشش می‌دهند. شبکه‌های فارسی‌زبان که فقط برای فارسی‌زبانان و خصوصاً ایرانی‌ها برنامه تولید و پخش می‌کنند، هم‌اکنون به بیش از ۱۶۰ کانال رسیده است.

اما ماهواره‌هایی که در فضای ایران فعالند، امکان دریافت حدود ۱۸ هزار شبکه تلویزیونی را فراهم کرده‌اند و از این تعداد حدود ۲ هزار شبکه را با دیش‌های معمولی می‌توان با کیفیت بالا دریافت کرد.


بررسی‌ها نشان می‌دهد، در بین این شبکه‌ها:

*۳۸۰ کانال به صورت شبانه روزی در حال پخش موسیقی، کلیپ، رقص، آهنگ‌های درخواستی و کنسرت هستند.
*حدود هزار و ۲۰۰ شبکه در خلال برنامه‌های خود، کلیپ‌ها و شوهای موزیکال پخش می‌کنند.
*حدود ۸۰ شبکه به نمایش مد و لباس اختصاص دارند.

شبکه‌های فارسی‌زبان در ابتدای راه‌اندازی، بیشتر موضوعات سیاسی را دنبال می‌کردند، لکن هم‌اکنون وارد حوزه فرهنگ شده، تغییر و تحولات فرهنگی را به صورت هدفمند در ایران دنبال می‌کنند. اما موسسان این شبکه ها چه کسانی هستند و چرا این هزینه ها را پرداخت می کنند؟

نخست‌وزیر اسرائیل از آمریکا خواست تا تغییر رژیم را در دو کشور عراق و ایران دنبال کند، و این کار را در عراق با حمله نظامی و در ایران با پخش برنامه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای با محتوای غربی انجام دهد. وی گفت جریان فرهنگ عامیانه غربی به داخل ایران، می‌تواند منجر به براندازی جمهوری اسلامی شود.

بنیامین نتانیاهو با اشاره به وجود هزاران دیش ماهواره در ایران، به «کمیته اصلاح دولتی» [یک نهاد دولتی در آمریکا] گفت که آمریکا می‌تواند با پخش سریال‌های شبکه فاکس که «افراد زیباروی جوان را در وضعیت‌های متنوعی از برهنگی نشان می‌دهند که زندگی‌های فریبنده و مادی‌گرایانه و رابطه‌های بی قید و شرط دارند» یک انقلاب را علیه حکومت این کشور برانگیزد.


وی به این کمیته گفت: «با پخش این سریال ها جوانان ایرانی دلشان از این لباس‌های دلپسند، استخرها و زندگی‌های پر زرق ‌و برق که در این سریال‌ها می‌بینند خواهند خواست.»




هم چنین چندی پیش مدیر عامل شبکه فارسی زبان فارسی وان ( farsi1 ) مهمان برنامه صدای آمریکا ( VOA ) بود. وقتی مجری برنامه از او پرسید: برنامه آینده شما چیست؟ او گفت تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.


مجری برنامه گفت: مگر می شود مردهای ایرانی با آن همه غیرت این کار را بکنند؟

در جواب این سوال مهمان برنامه گفت: وقتی در آب صد درجه یک قورباغه را بیندازی یک دفعه بیرون می پرد، چون خیلی داغ است، اما وقتی یک قورباغه را در آب خنک بیندازی، برایش خیلی خوب است و وقتی آرام آرام آب جوش بیاید، قورباغه با اینکه گرمش است و می خواهد بیرون بپرد اما دیگه توانی برای بیرون پریدن ندارد. ما کاری می کنیم که زن های ایرانی آرام آرام تا جایی پیش بروند که دیگر خودشان بدانند که راهی برای برگشت ندارند.
گردانندگان این شبکه ها چه کسانی هستند و چه کسانی از این شبکه ها حمایت می کنند؟


پر ببیننده ترین شبکه‌های فارسی زبانی که در حال فعالیت و پخش برنامه‌های ضد دینی و ضد فرهنگی کشورمان می‌باشند، عبارتند از:





◄شبکه خبری بی‌بی‌سی فارسی؛ شبکه دولتی انگلیس که دقیقا چند ماه قبل از انتخابات ریاست‌ جمهوری دهم و پس از ماه ها آموزش و آزمون برای جذب نیرو از رسانه های ایرانی سرانجام در دی‌ماه سال ۸۷ با اهداف مشخص، تأسیس شد. در مورد این شبکه «گوردن براون» وزیر آن وقت دارایی انگلیس، که مدتی بعد به نخست وزیری رسید، حرف جالبی زد. او گفت: «دولت انگلیس ۲۲ میلیون دلار برای تأسیس این شبکه اختصاص داده و بودجه سالیانه این شبکه هم از سوی دولت انگلیس تأمین می‌شود.» هم چنین فرح پهلوی نیز در بازدیدی که از بی بی سی فارسی داشت، ۵۰۰ هزار دلار به این شبکه تقدیم کرد و اشرف پهلوی نیز سود یکی از سپرده‌های مالی هنگفت خود را به بی بی سی پیشکش کرد.


این شبکه تلاش کرده بود هر آنچه که دیگر شبکه های ماهواره ای سیاسی در خود نداشتند یک جا جمع کند. استفاده از مجریان و خبرنگاران خوش سیما، جوان و حرفه ای که برخی از آن ها نیز از داخل کشور به آن شبکه رفته بودند موجب شد تا مدیران این شبکه تمامی اهداف سیاسی خود را در ظاهری جذاب ادامه دهند. در این شبکه قرار نبود خط فکر سیاسی بنیانگذاران آن به صورت مستقیم بیان شود و این بار سنگین به عهده مهمانان به ظاهر موجه برنامه های خبری و سایر برنامه های به ظاهر فرهنگی و مستند این شبکه بود تا بی بی سی فارسی هیچ گونه جهت گیری مستقیم نداشته باشد. این شبکه تلاش کرد از نقاط ضعف شبکه هایی مانند VOA استفاده کند و تا آنجا که ممکن است خود را به مردم ایران نزدیک نشان دهد و از این طریق اثرگذاری این شبکه نیز تا حدودی بالاتر رفت.


برنامه های چند ساعته برای مناسبت های مختلف، نمایش فیلم های مستندسازان داخل کشور، اشراف نسبی به موضوعات اجتماعی روز مردم(به خاطر استفاده از نیروهای جوان و به روز) و همچنین پاتک های زیرکانه این شبکه به رقیب دیرینه خود یعنی آمریکا در قالب خبرها و گزارش ها، برنامه ها را برای مخاطبان جذاب تر می کند. بی بی سی فارسی کوچکترین اتفاقات روز کشور را در کمترین لحظه پوشش می دهد و با توجه به اتفاقات روز، ساعت پخش و ویژه برنامه های خود را تغییر می دهد تا مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند.شبکه‌ای که مضاف بر اهداف سیاسی و جنجال‌سازی علیه کشورمان، شبهه ‌افکنی در اعتقادات و باورهای دینی مردم را هم دنبال می‌کند.


آیا تاکنون با خود فکر کرده اید که چرا درحالی که دولت انگلیس با بحران‌های گسترده اقتصادی، بیکاری کارگران و اعتراضات عمومی‌ مواجه است، بی بی سی فارسی با افزایش بودجه، پیگیر اهداف خاص دولت انگلیس است؟ چرا مردم جزیره‌ی انگلیس برای مشاهده‌ی کانال‌های مختلف بی.‌بی.‌سی داخلی باید هزینه و مالیات بپردازند، اما این تلویزیون به صورت رایگان برای مردم فارسی زبان برنامه پخش می‌کند؟! یا حتی یک نکته مثبت از ایران در گزارش‌های بی.بی.سی پخش نمی‌شود؟ چرا تلویزیون BBC فارسی که با شعار اخبار بی‌طرفانه پا به عرصه تصویر گذاشت، در پوشش اخبار جهت‌دار فرقه ضاله بهائیت کاملا یک‌ طرفه عمل کرده است؟ چرا با وجود تعطیلی و کاهش ساعات برنامه‌های بی بی سی روسی، عربی، اردو و… برنامه‌های بخش بی بی سی فارسی افزایش یافته؟ چرا اکثر کارمندان بی بی سی، بهایی و از فرزندان طلاق هستند؟




◄شبکه من و تو؛ شبکه‌ای تلویزیونی که در انگلیس و با بودجه خاندان پهلوی، در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. این شبکه به عنوان یکی از مهاجمان پر قدرت شبکه های ماهواره ای به ایران شناخته شد. در روزهای اولیه تأسیس من و تو، اکثر ساعت کنداکتور برنامه هایش خالی بود با راه اندازی آکادمی موسیقی راه یک ساله را در عرض یک ماه طی کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. در ابتدا حساسیت ها روی این شبکه آنچنان نبود اما پس از آکادمی و شروع برنامه های تازه این شبکه، خط فکری آن مشخص شد. این شبکه در صدد بود تا خاندان پهلوی را تطهیر کند و با مستند‌ات جهت‌دار، انقلاب اسلامی ایران را پدیده‌ای جلوه دهد که مانعی جدی بر سر راه توسعه و پیشرفت ایران است. شبکه من و تو که دقیقا از همان اصول و ترفندهای حرفه ای بی بی سی فارسی استفاده می کند با مطالعه روی خلأهای برنامه سازی در داخل کشور نیروی خود را بر پوشش این حفره ها قرار داده است.

من و تو، انرژی خود را روی برنامه های سرگرمی گذاشت و به عنوان مکمل شبکه بی بی سی فارسی درآمد. در برنامه های این شبکه از نشان دادن مستقیم روابط بی بند و بار و شکستن افراطی هنجارهای اجتماعی مانند شبکه های فارسی وان و جم خبری نبود و همه چیز در لایه های زیرین دنبال می شد. شبکه من و تو زیرکانه می کوشید اعتماد مخاطبانش را به عنوان یک شبکه خانوادگی مفرح کسب کند.

به طور خلاصه هدف از تأسیس این شبکه، تغییر سبک و روش زندگی مردم کشورمان و هجوم به ارزش و باورهای دینی و اسلامی بوده و به نوعی می‌توان گفت که تکمیل کننده شبکه خبری بی بی سی فارسی است.



◄شبکه پی ‌ام‌ سی؛ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان دیگری که مرکز آن در کشور امارات قرار داشت و به پخش موسیقی می‌پرداخت. البته این شبکه موسیقی ‌محور، تمام سعی و تلاش خود را بر این قرار داده بود که ذائقه و سلیقه مخاطب را به موسیقی‌های غربی تغییر دهد. از مهرداد اسماعیلی کیا به عنوان مدیر شبکه PMC نام برده می شود. شبکه ای که برای جا باز کردن در دل مردم و حتی در بین قشر متدین تمهیدات ویژه ایی را به کار گرفته است. به عنوان مثال برنامه های این شبکه در ایام سوگواری قطع می شود و کلیپ های دارای مضامین سیاسی اجازه پخش از این شبکه را ندارند. هم چنین تا سال های سال این شبکه فقط در محدوده ایران پخش می شده و ایرانیان ساکن اروپا و آمریکا از وجود چنین شبکه ای بی خبر بودند.


◄شبکه فارسی ‌وان؛ فارسی وان حاصل سرمایه گذاری مشترک گروه موبی و کمپانی نیوز کورپوریشن است. گروه موبی در سال ۲۰۰۲ توسط سعد محسنی، استرالیایی افغان تبار و خواهر و دو برادرش تاسیس شد و کمپانی نیوز کورپوریشن متعلق به فردی به نام روبرت مرداک – امپراتور رسانه ای – است که چهارمین مرد ثروتمند آسیاست. روبرت مرداک دارای ۶۰ شبکه تلویزیونی به ۱۳ زبان مختلف است، که روزانه حداقل ۳۰۰ میلیون مخاطب را به خود جلب می کند. همین طور مسئولیت ۱۰۰ روزنامه و مجله معتبر؛ همچون دیلیتلگراف، والاستریت ژورنال، تایمز، ساندیتایمز، نیویورک پست و نیز شبکه های خبری معروفی؛ همچون فاکس، فاکس نیوز و اسکای نیوز و سایت هایی همچون «مای اسپیس» بر عهده این فرد است.


۱۰ میلیون دلار رقمی است که گفته می شود برای راه اندازی این شبکه هزینه شده و شبکه زمزمه نیز از دیگر شبکه های متعلق به این امپراتوری است. شبکه فارسی وان بسیار پیچیده عمل می کند. در ظاهر هیچ نشانی از مخالفت با آموزه های ارزشی و دینی نشان نمی دهد و حتی برای مناسبت های خاص مذهبی هم پیام تبریک و تسلیت می دهد اما سریال های نشان داده شده در این شبکه، چیز دیگری را نشان می دهد. از سینا ولی الله به عنوان یکی از تهیه کنندگان و مدیران اصلی فارسی وان نام برده می شود و در کنار او سارا رهبری به عنوان معتمد مرداک به عنوان مسئول خرید سریال و هماهنگی برای دوبله در شبکه فارسی وان مشغول به کار است.


البته شبکه های فارسی زبان دیگری نیز در راستای همین اهداف در حال فعالیت و پخش برنامه های خود هستند که هر روز نیز تعدادشان در حال افزایش است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
تورو خدا تمومش كنيد و به شعور مردم توهين نكنيد
مجتبی
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
دستتو فرو کردی تو گوشِت؟؟
دربیار هر از چند گاهی!

سطح شعور مردم هم از سبک زندگیشون مشخص می شه.
ناشناس
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
بس که برنامه های تلویزیون خودمون قابل دیدنه عزیزم!!! این کار شما هم مثل این میمونه که تو خونه خودت بچه خودت سرگرمی نداشته باشه، بعد ازش گله کنی که چرا دنبال سرگرمی تو کوچه میگرده....
ناشناس
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
مگه دروغ گفته؟ خیلیا زنشونو یه جوری میارن بیرون که آدم اگه خودشو کنترل نکنه ممکنه هزار تا بدبختی برای خودش و دیگران پیش بیاورد یه ذره فکر کنید به خدا بد حجابی خیلی بدتر از بی حجابی است
ناشناس
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
تازه شروع شده کجاشو دیدی
علی
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
انکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند(قابل فرد ناشناسی که خودراباشعور میداند)
ناشناس
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
آفرین
مرحبا به این ذکاوت شما که نذاشتی به شعورت توهین بشه.
ایرانی اصیل
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
همه میدانیم که عوامل شبکه منو ....افرادی بی دین،بی خدا و بی نا..........هستند و هدفشان این است که همه مردم ایران شبیه خوشان شوند.
انشاءالله با ظهور آقا امام زمان ریشه هر چه کفر و بی دینی و فساد از روی زمین برچیده خواهد شد.
نجی
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
خوب ناشناس عزیز تو برو خواهر و مادرت رو تو خیابون بگردون بقیه هم لذتشون رو ببرن و نه به شعور شما توهین بشه و نه خواهر و مادرتون. من حاضرم به من بگن بی شعور ولی احکام اسلام و قرآن رو رعایت کنم تو هم برو احکام ماهوارت رو اجرا کن .
ناشناس
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
چی شد اب جوش یک دفعه ریخته شد؟
ناشناس
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
نگو مردم بگو شعور من ، تو مردم نیستی . هنوز یاد نگرفتی از طرف بقیه حرف نزنی
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
اولش بینندگان خوششان میادولی رفته رفته متوجه میشوند بهترین تلویزیون همان تلویزیون ایران برای اینکه خانواده ای سالم داشته باشیم اشبکه های بیگانه تعطیل
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
خوب دوست داری نگاه کن به کسی مربوط نیست ولی کمکم اثرشو میبینی.ولی امیدوار م امثال مثل تو زیاد نشن وگرنه کشور از نظر نظام خانواده به گند می کشین واقعأ جای تاسفه با این همه مثبت
بهروز
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
نگاهي به تاريخ بيندازيد بد نيست
ببينيد با مسلماناناندلس چه كردند زنان را بزك كردند فرستادند بيرون به مرور روحيه جوانان عوض شد و تبديل شدند به عروسك هايي در دست دشمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
راست می گه ، هدف تغییر ارام فرهنگ مردمه
00
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
اقا اجازه میشه به زنت نگا کنم؟ نتیجه فشار جنسی همین میشه دیگه چرا تو خرج چار چشمی نگاه نمیکنن؟ اونام همین کانالا یا بدترشو میبینن.
ناشناس
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
فشار جنسی راه داره در اسلام.. چه راهی بهتر از ازدواج که نه فقط نیاز جنسی بلکه نیاز روحی و نیاز به رشد رو هم برطرف میکنه ..البته اگه دولت و خانواده ها آستین همت رو بالا بزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
این روش دیگه جواب نمیده وقتی به عنوان یک کشور بزرگ اسلامی هنوز نتونستیم اختلافات داخلی خودمون رو حل کنیم نتونستیم هنجارها و معیارهای اخلاقی گذشته خودمون رو رعایت کنیم هیچ استاندارد درستی برای زندگی تعیین کنیم انتظار داری با یه تحلیل آبکی مثل این تحلیل چه اتفاقی بیافته
بجای این حرفها یه خورده درست فکر ومطالعه وتدبیر کنید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
چه شما بخواهی چه نخواهی افراد خودشان برای زندگی تصمیم میگیرند. اطلاعات و اخبار مثل 30 پیش با نوار و کاغذ جابجا نمیشه. 30 سال پیش که به اجبار مردم رو محجبه کردید باید فکر امروز رو میکردید. هنوز مونده تا اثرات واقعی مشخص بشه. به قدری حساسیت ایجاد کردید که به جای اینکه فکر و ذهن افراد برای رشد و بالندگی کشور صرف بشه فقط صرف نوع لباس و پوشش ، فیلم های ماهواره ای و........ شده
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
بنده خدا... با حجاب بودن هیچ منافاتی با بالندگی و پیشزفت ندارد برعکس فردی اگر تمام فکر و ذکرش جهت تقلید از فرهنگ برهنگی و به نمایش گذاشتن ناموسش میشود این فرد خود به خود و ندانسته نوکر استعمار میشود.
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴
شما هنوز از این کلمه "استعمار" دارید استفاده میکنید باور کنید دنیا روش هاش ارتباط هایش عوض شده
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
شما بالنده شو ما که بخیل نیستیم عزیزم به همین میگن بی فرهنگی
سهیل
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
جناب ناشناس ما از کلمه استعمار استفاده نمیکنیم بلکه استعمار اول از افراد هوبت فرهنگی و ملی اشان را میگیرد بعد فرهنگ برهنگی و بی غیرتی را به آرامی به این افراد وارد میکند.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
باز نزدیک تابستون شدیم و این مسخره بازیاتون شروع شد دیگه حالمونو بهم زدین
سالار
Germany
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
برنامه های تلویزیون ایران مغز آدم رو گردوی کال فرض کردن و بسیار بی محتوا و بی ارزش هستند در ضمن مردم خودشون شعور دارن با این که ماهواره ممنوعه و پارازیت فراوان و با این که محدودیت داره این همه طرفدار داره بودجه اکثر شبکه ها از تبلیغ یا سرمایه گزاریه و از جیب مردم ایران نیست مثل سیمای ایران هم سی هزار مواجب بگیر با حقوق های ملیون یو بودجه های ملیاردی و بخور بخور نداره.
در هر صورت مردم خودشون شعور دارن واقعا اخبار شبکه خبر مسخره و خسته کننده و اعصاب خورد کنه حتی مجری هم موضع گیری داره و اکثر اخبار مهم حتی گفته نمیشه وهیچ جذابیتی نداره سرسالاتون هم برای بچه های ده ساله خوبه پس لطفا ساکت
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
بسمه تعالی
وقتی تو کشور فساد اقتصادی و رانت برپا شد و کسی هم جلوشو نگرفت و لقمه‌ها ناپاک شد و در نتیجه این ماهواره ها هم سر از خونه‌ها درآوردند البته همه چیز از داخل شروع شد و بستر را مناسب کرد تا این شبکه‌ها توانائی حضور در کشور را پیدا کرده و مهمان ناخوانده شوند.....
بنابراین تا از داخل چیزی اصلاح نشه اوضاع همینی است که می‌بینید...
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
بسمه تعالی
اینا گفتن تا سال ۲۰۲۰ من میگم از سال ۲۰۰۰ شروع شده، ولی کور کر شده بودیم و ندیدیم چون خودمان خواستیم خودمان را به جهالت بزنیم...
ناشناس
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
ولی انصافا کور کر شدی چون گفته کاری می نیم تا 2020 این کارو بکنید
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کاش روزی فرا رسد که همه به همه به چشم ناموس خود بنگرند . کاش روزی رسد که باز ناموس معنی به یغما رفته خود را باز پس گیرد کاش دوباره زنها نقش اصلی خود که گرما بخشی کانون خانواده است را با نقش ابزاری خود که این روزها به جان جامعه افتاده است تعویض کند. کاش مسلمان بودن را تنها با یدک کشیدن نام اسلام بی ارزش نکنیم. کاش انسان کمی برای خود ارزش قائل شود و زیبایی خویش را برای غریبه ها عرضه نکند . کاش دوباره وازه خواهر و برادری جای جنس مخالف را بگیرد . کاش به سخن امام علی که میفرماید هر اچه برای خود میپسندی برای دیگران بپسند .دوباره به معنای کلمه اجرا شود و...
امین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
په نه په برنامه های اختلاس چی ها رو نگاه کنیم که با نفوذ در صدا و سیما بی کیفیت ترین فیلمها رو برای مردم نمایش میدن و خودشون و بچه هاشون در ممالک انگلیسی درس و زندگی داشته باشن و ما هم عفت مورد نظر اونا رو اجرا کنیم .
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
آقا لطفا همه چی رو باهم قاطی نکن هرچی سرجای خودش
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
به شما اگر میگن مراقب ناموست باش چه ربطی به اختلاس داره ؟.
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
بس کن. برو خودتو اصلاح کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
چه تصاویر زیبایی، به اوج رسیده دانش بی اخلاقیتون... خدا مارو از شر تندروهای داعش مسلک نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
شما به فکر دروغهای صدا و سیمای خودمان باشید
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
با صدا وسیما که گفتی موافقم ولی این به اون موضوع ربطی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
یعنی شما یک استاندارد جدیدی از اراجیف گویی رو معرفی کردین !! بابا لعنتی ها فکر کردین با کی طرفین ؟!! تو متن نوشته " آیا فکر کرده اید که چرا کارکنان بی بی سی بهایی و از فرزندان طلاق هستند ؟ " !!!! خیلی مستدل واقعا سعی می کنین هر کسی که مخالف شما باشه رو خراب کنید. واقعا بی شعور تر از شماها تو فک نکنم پیدا بشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
حجاب چه ربطی به غیرت داره.اونطوری که شما میگین اوباما که بی غیرت عالمه
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
قربان.. امثال غربیها و اوباما اگر زنانشان بی حجابند اقلا برای نمایش در آوردن آنهانیست.فرهنگشان است .اما بیشتر بی حجابهای ایرانی صرفا جهت به نمایش گذاشتن خودشان این سرو وضع را دارند.
محمود
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
حرفهای سهیل واقعا منطقیه
رجب خان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
اين متن ها و حرف ها چيه بورس نيوز : اين افراد اصلا بي غيرت نيستند بلكه راحتن و آزاد باور نداري از سيب زميني بپرس!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
بابا این چرت و پرتها چیه نوشتین؟ظاهرا این چرت و پرتها شایسته خودتونه لطفا از شبکه های خارجی مایه نزارین
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
موضوعات و برنامه هایی که این شبکه ها پخش می کنند از لحاظ هنری و از لحاظ مضمون و محتوای موضوعات در حد بسیار پایین است که متاسفانه بعضی افراد نگاه می کنند وسریال ها را دنبال می کنند ولی این مشکل کار نیست ، مشکل زمانی پیش می آید که سازمان صدا وسیما با بودجه چند صد میلیاردی خود نمی تواند برنامه هایی را در خور شان وذائقه بیننده ایجاد کند و مخاطب خود را به راحتی از دست می دهد . چگونه است که بیننده در زمان پخش کلاه قرمزی ماهواره نگاه نمی کند ؟؟؟؟؟؟؟ نمی توان برای دیگران تعیین تکلیف کرد، باید خودمان کار درست را انجام دهیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
پس چرا زمان شاه کسی به ناموس مردم نگاه نمی کرد
امین
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
دوستان فکر میکنند تاریخ این کشور از 57 شروع شده!
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
برای اینکه آنزمان ماهواره اینجوری وجود نداشت.
محمود
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
آیا اون موقع وضع حجاب اینطوری بود؟ و رفتار مردم تو ازدواج ( مهریه پایین ، توقعات پایین، سازش با هم، نبود یا ضعیف بودن چشم و هم چشمی و...) اینطوری بود؟ ما الان اکثر مشکلاتمون به خودمون بستگی داره و همش تقصیر دولت و مسئولین هم نیست کنار نشستیم میگیم بقیه شرایط رو فراهم کنن مسئولین این کارو بکنن و ... و خودمون کارهایی که از دستمون برمیاد رو نمی کنیم همه عوامل موثر رو ببینیم و به نسبت سهمشون انتظار داشته باشیم هرچند بعضی جاها اگر کسی سهمش رو انجام نداد هم خودمون میتونیم از خودمون مایه بزاریم که کار جور بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
عزیزم این توهین به شعور مردم نیست قبول بکن انحراف یهویی اتفقاق نمی افتد بلکه زره زره صورت میگیره این عین واقعیت هست
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
ذره ذره نه زره زره با سواد
اشکان
Germany
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
بازهم توهم توطئه و دشمن فرض آقا گند زدید چرا میندازید گردن ماهواره بخدا من ماهواره ندارم اما رسانه میلی رو هم نگاه نمیکنم و اگه قرار به انتخاب داشته باشم ماهواره رو انتخاب میکنم شما گند زدید و تقصیر ماهواره نیست
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
قربان این توهم توطئه نیست .اگر به شما غذائی را مجانی بدهند و بگویند این غذا مسموم است آیا آنرا میخوری ؟
ناشناس
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰
آره من غذا را میخورم تو گشنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره
محمود
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
ناشناسی که میگی غذای سمی رو میخورم فکر کنم غذای سمی هم مثل گشنگی آدم رو نابود میکنه
مسلم
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
یعنی رسانه های خارجی میلی کار نمیکنن دیگه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
تازه شروع شده

ولی امیدوارم زودی تمام بشه
بسیجی بورسی
Spain
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
من یک مرد ایرانی هستم. مسلمونم. شیعه هستم. هیئت میرم. عاشق اهل بیتم. با این بادها نمی لرزم. اما ......
ممکنه رفتار و منش دولت مردان مملکتم باعث تغییر یه سری چیزا بشه.
امام علی علیه السلام : "الناس علی دین ملوکهم"
"مردم از رفتار و کردار رهبران و مسئولین تبعیت می کنند".
کسی میتونه بالاتر از حرف امام معصوم حرفی بزنه ؟
نتیجه : راهکار تمام این مسائل به مسئولین برمیگرده. اگه میخاید مردم دینداری داشته باشیم باید از خودتون شروع کنید. با موعظه و نصیحت نمیشه کاری پیش برد. هر مسئولی تو هر جایگاهی که هست به وظیفه ش درست عمل کنه اونوقت می بینیم که مملکت گلستان میشه.
والسلام
مسلم
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
فقط مسئولین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
شبکه فرهنگی جام نیوز!!!!!! تحلیلهای این جور شبکه های اجتماعی خوانندگان خاص خود را دارد. اما اینکه چرا بورس نیوز این اراجیف را بازپخش می کند جای سئوال دارد.
اصیل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
عزیز جان اگه راست می گی ، بگو ما برای خودمون چکار کردیم ؟
آیا به مردم اجازه دادیم تا با خیال راحت یک زندگی معمولی داشته باشند ؟
کار داشته باشند ؟
امنیت شغلی داشته باشند ؟
راحت ازدواج کنند ؟
با خیال راحت بچه دار بشوند ؟
شبکه هاشم که فقط تبلیغ میده . کم مونده وسط اخبار هم تبلیغ بده !!!
پارسال
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
شما اگه خیلی ناراحتید که مردم دارن شبکه های ماهواره ای نگاه می کنند و برنامه های شما را نگاه نمی کنند بیا برای خودت شبکه هایی راه اندازی کن که اینقدر جذابیت برای جوانان داشته باشه که دیگه وقت نگاه کردن به ماهواره را نداشته باشند.
چرا وقتی برنامه مهران مدیری شروع میشه همه قید ماهواره را میزنند ومیشینند پای این برنامه ؟حالا خودت دو دو تا کن ببین شما با اونها چند چندین
حاشیه
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
برنامه مهران مدیری رو هم که هی دارن از هر طرف میکوبن ...
ناشناس
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
شما واقعا برنامه سطح پایین مهران مدیریو نگاه میکن؟؟؟
اصیل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
ضمنا اینا به گور پدرشان خندیدند که ایرانی بی غیرت بشه ، نشون به این نشونی که بچه های این دوره زمونه خیلی با هوشتر و مومن ترند .
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
بعله!!!!! با این سرو وضع و لباس ها و آرایشهائی که از ماهواره ها تقلید میکنندمعلومه!!!!!
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
حتما مواد مخدر هم از توی ماهواره به خانه ها ریخته میشود.بیکاری وبی پولی هم کار ماهواره هاست.این چندین هزار میلیارد اختلاص هم ماهواره ها کرده اند.عجب ماهواره های بی تربیتی هستند .خدالعنتشان کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
ببخشید وقتی تلویزیون فقط سریال میسازه راجع به دخترهای چادری که منتظر شوهر تو خونه میشینن یعنی تلویزیون 30 سال از مردمش عقبه.

شما که میدونی به قول شما دشمن داره جذب مخاطب میکنه ، بهتره برنامه های جذاب بسازید تا مردم جذب دشمن نشن! یعنی صدا وسیما با این طول و عرض در تهران وتمامی استانها نمیتونه برنامه جذاب برای مردم خودش بسازه ؟؟ مطمن باشید مردم دنبال بی بندو باری نیستن ولی وقتی این قدر صدا وسیما ضعیفه چاره چیه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
مهمترین ابزاری که دشمنان استفاده می کنند نا امیدی - تبعیض در جامعه و مشکلات اقتصادی است و اینها جوانان ما را عذاب می دهد . اگر این موارد حل شود خودشان میدانند چگونه زندگی کنند و فریب ابلیس را در هر شکل و لباسی نخواهند خورد .
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
مشکلات اقتصادی و بیکاری و همه اینها قبول . اما شبکه های ماهواره ای برای همین افراد بیکار و...تولید کار کرده اندکه ما بیائیم ار آنها طرفداری بکنیم؟
313
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
خوب اينکه روشنه از قديم گفتن" گربه براي رضاي خدا موش ميگيره! "
البته اينو من نميگم اونايي که ماهواره دارن ميگن .
شبکه هاي فارسي زبان خارجي هم براي رضاي خدا و براي سرگرم کردن مردم ايران اين همه هزينه ميکنن اصلا منظوري ندارن که !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
خیلی مزخرف بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
حیف که مشکلات اقتصادی حال و حوصله ای برام نگذاشته و گرنه جواب بی غیرت ها رو آنچنان می دادم.. بگذریم٬ فقط بگم عقب ماندن بسی بهتر از به بیراهه رفتنه!
حسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
تو خارج طرف با لباس شنا هم بیاد بیرون کاری عادی است

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونا ندید بدید بار نیومدن
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
فرهنگ ایرانی اصیل برهنگی نیست یک کمی کتاب بخونی هم بد نیست.
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
همشون دلفربین یا خوشگلن یا عشوگر؟؟یه کم فکرم خوبه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
چقدراسمون ریسمون میبافی!
محمد
United States of America
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
متاسفم برای این تحلیل. قربون شکلتون بشم اشکال از داخله ! همه هم خوب میدونیم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
کجا به شعور مردم توهین شده شما چشمات رو باز کن متاسفانه الان در جامعه ما بچه 10 ساله هم ریزترین مسائل جنسی رو بلده
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
به خاطراینه که زوج های امروزی مثل گذشته با حیانیستن بهشون هم حرفی بزنی میگه چیه خوب بچه هامون به روز ترن با یارو تو اون ورم تا یه سنی مواظبه بچه اش هر چیزیو نبینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
٨٠ درصد وقعيات را ميگن و كانال هاي ايراني هم ٨٠ درصد واقعيات را وارونه ميگن ؟؟؟ فرقش همينه ؟؟؟ضمنا اين بيانات براي بيست سال پيش شايد راهكار خوبي باشد ... الان يك بچه دبستاني هم خيلي از اوضاع را ميداند؟؟؟؟
xxl
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
صحبت از محدود کردن شبکه ها در کشورهای پیشرفته می کنید.چرا صحبت از دیگر اسباب آسایش و تفریح ذهنی که موازی با شبکه های ماهواره ایی ارامش را برای آنها ایجاد می کند نمی کنید.
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
یعنی حاضری چون تفریح مناسب نداری بشینی با بچه هات هر صحنه ای رو ببینی امیدوارم به آرامش برسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
عالي بود. اما خلاصه اي از نيّات پليدشان را گفتيد.
علي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
افرادي که عاشق برنامه هاي ماهواره هستند هوشيار باشند که به خواب نروند. شيطان هميشه بيدار است.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
مگه پای ماهواره با این همه برنامه های متنوع کسی خوابش هم میبره؟
تومواظب باش پای این سریال های کسل کننده که از اولش میتونی تا آخرش را بفهمی چی میشه خوابت نبره !!!!
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
شما مواظب باش دچار بی خوابیه مفرط نشی
امید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
خوب اگه اونها بدن چرا طی چند سال اخیر بعضی از برنامه های صدا و سیمای خودمون از اونا تقلید میکنند بفرمایید شام ایرانی ، مسابقه تست صدا و انتخاب آقای گزارشگر و..... حالا نوع چیدمان و نورپردازی و روش اخبار و بقیه بماند
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
ببین ...برهنگی و در معرض نمایش گذاشتن ناموس زشته.
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
خوب میبین دوست دارین طبق فرهنگ داخلی درست میکنن بد؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
قابل توجه مدیران تلوزیون اایران که مردم را ازتلویزیون فراری می کنند در ضمن چرا در اقتاد وفرهنگ تربیتی برخورد مدیران و تظاهر به چیزی که می نماییم نیستیم شاید این ها را خیلی پیشرفته تر مدانسته ذکر نکرده
امين
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
مي گن چيني ها همه با هم برن دستشويي دنيا رو آب برمي داره!
ناشناس
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
چرت
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
بستگی به جنس چینی هایی که میرن دستشویی هم داره اگه جنس مرغوب باشه تازه مناطق بی آب را هم سیراب میکنه
ایرانی اواره
Germany
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
وقتی کار و درامد و تفریح نباشه اینطور مسایل میشه سرگرمی مردم. اگه خیلی راست میگین یه مقدار از پولهای اختلاص کردتونو صرف ایجاد کار و رفاه مردم بکنین میبینین که ملت ما از همه دنیا محجوبتره. مردمو گرسنه نگه داشتین هی حالا روضه بخوننین تو گوش کسی نمیره هیچ عکسالعمل برعکس هم بوجود میاره.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷
مجید جان دلبندم "اختلاس"
وای،وای
مجید جان " عکس العمل"
درضمن "عکس العمل" خودش" برعکس "یک عمله پس "عکس العمل برعکس" یعنی همون خوده عمل انجام شده میشه
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
مثلا دیدن ماهواره کار و درآمد برای بیکار ها فراهم میکنه؟یا افراد را در خیالات میبره؟
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
خدا شفا بده بشین ببین شاید تا کار بیاد سراغت
ناشناس
Germany
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
یکی نیست بگه این گرسنگی که در ادمای ایران زمین به وجود اومده برای چیه؟؟ که کباب رو جلوشون نگیریم، خوب سیرشون کنید که نیاز به کباب نداشته باشن... خیلی واضح...
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸
خدایش خودت هم فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
بهتر نیست اول شما کباب خودتون عرضه کنید بالاخره باید یکی از خود گذشتگی نشون بده تا مردم چشمو دلشون شاید سیر بشه مگه نه.
ساده لوح
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
باسلام

مطلب مفیدی بود ممنون .فقط اگه دنبال عوامل
سوق دادن مردم بدین برنامه هاخواستید بگردید
و مجرمین را شناسایی کنید .عزا سیما بعنوان دوست بدتر از دشمن فراموش نشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
میدونید اسپانیای امروز یکروزی تحت سیطره اسلام بوده و نامش بوده آندلس...دقیقا به همین شیوه عمل کردن...کلیسا دستور داد برای مقابله با اسلام درختان انگور بنشانید و زنان سرخ موی را در معرض دید قرار بدید...حالا دیگه اونجا از تاریخ اسلام فقط بناهاش مونده
مهدیه
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
خوب شد موفق شدند.
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
مهدیه بهتر شما یه کوچولو تاریخ خودتو ورق بزنی ما ایرانیا هر وقت میخوایم بگیم تمدن داریم میگیم تاریخ 2500ساله وقتی حرف حجاب میشه میگیم عقب افتادگی !
ما ایرانیا شاید تنها قومی بودیم که حجاب رو از همون 2500سال قبل حتی شدید تر احکام اسلامی حفظ میکردیم هرچه مقام و موقعیت زن بالاتر بود حجاب بیشتری داشته.بیایم یه بارم شده تکلیفمون با تمدنمون روشن کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
میدونید اسپانیای امروز یکروزی تحت سیطره اسلام بوده و نامش بوده آندلس...دقیقا به همین شیوه عمل کردن...کلیسا دستور داد برای مقابله با اسلام درختان انگور بنشانید و زنان سرخ موی را در معرض دید قرار بدید...حالا دیگه اونجا از تاریخ اسلام فقط بناهاش مونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
میدونید اسپانیای امروز یکروزی تحت سیطره اسلام بوده و نامش بوده آندلس...دقیقا به همین شیوه عمل کردن...کلیسا دستور داد برای مقابله با اسلام درختان انگور بنشانید و زنان سرخ موی را در معرض دید قرار بدید...حالا دیگه اونجا از تاریخ اسلام فقط بناهاش مونده
رامين
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
ول كنيد بابا، الكي دل خوش كرديد به فرهنگ نداشته، فرهنگ مردم هر روز توي رانندگي، صف، نوع صحبت ، محل كار و و و مشخصه ،،، خب بزاريد عوض شه اين فرهنگ، مطمئن باشيد بهتر ميشه كه بدتر نميشه .
سهیل
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
بنده خدا اگر اینطور دوست داری خوب بگذار ناموست هرجا خواست بره .اونوقت افتخار کن که فرهنگت عوض سده.!!
رامين
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
ول كنيد بابا، الكي دل خوش كرديد به فرهنگ نداشته، فرهنگ مردم هر روز توي رانندگي، صف، نوع صحبت ، محل كار و و و مشخصه ،،، خب بزاريد عوض شه اين فرهنگ، مطمئن باشيد بهتر ميشه كه بدتر نميشه .
امینی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
باسلام. حدیث از معصوم . جهاد اکبر .جهاد با نفس است چون اگر ایمان قوی نباشد در راه خدا نمی شود شمشیر زد پس شمشیر زدن جهاد اصغر است از امروز رو به درگاه خدا کنیم و توبه کنیم چون همه کم یابیش گنهکاریم از ساحران فرعون که توبه کردند و بوسیله حضرت موسی ع خدا دریا را برایشان شکافت و نجات یافتند همان خدا ما را هم نجات می دهد به شرطی که توبه کنیم و به معصومین ع متوسل شویم
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
اگه مسلمون نیستید نیاز نیست منفی بزنی فقط رد شو اینطور کمتر به شعور خودت توهین کردی خوب راست میگه
عباس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
وقتی خودمون برای فرهنگ مملکتمون کاری نمی کنیم معلومه که دیگران میان و کاری که دوست دارن انجام میدن. اینا رو باید به مسئولین عزیز گفت که با وجود این همه هجمه فرهنگی چرا کاری که شایسته این فرهنگ و مردم باشه تا حالا انجام نگرفته.
شَلَمپَ شوربا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
عزیزای من باهم دعوانکنین به عقیده هم احترام بذارین دشمن همین روازما میخاد باهم دعواکنیم اونم سوددشوببره اگه برنامه های صدا وسیمای خودمون درست بشن(جذب مخاطب)دیگه کسی به ماهواره نیگانمیکنه.اگه مامان دس پختش خوب وخوشمزه وانرژی دار باشه دیگه افراد خونه بیرون غذا نمیخورن همین مگه توتلویزیون قبل از انقلاب چی پخش می شد آیا اکثر مردم ما اونی شدن که شاه می خاست!نه مردم ما ثابت کردن اگه باهاشم همدلی وهمراهی باشه تاته خط باهاتن چه مسلمون چه غیر مسلمون . باهم خوب باشین وفکر راه حل نه جنگ وجدال باهم .جامعه ای پیشرفت میکنه که افراددرعین اینکه باهم اختلاف نظر دارن موقع مشکل مملکتشون دست تودست هم میذارن*عین زمان های مختلف مملکت خودمون توتاریخ معاصر. موفق باشین عزیزان ایران
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
بیعد میدونم لذت دیدن و وسوسه مداوم این مردمو ول کنه توبه ماتوبه گرگه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
لینک منبع این حرف رو بزارید
هم چنین چندی پیش مدیر عامل شبکه فارسی زبان فارسی وان ( farsi1 ) مهمان برنامه صدای آمریکا ( VOA ) بود. وقتی مجری برنامه از او پرسید: برنامه آینده شما چیست؟ او گفت تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.
احمد
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
سرباز گمنام دروغ نگو زشته بخدا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
نوشته :
" سوال این جاست که چرا در حالی که یک میلیارد نفر چینی زبان و ۸۰۰ میلیون نفر فرانسوی زبان در دنیا داریم، فارسی زبانان، بر تمامی‌ آن‌ها ترجیح دارند و با هزینه های زیاد این تعداد شبکه رایگان را در اختیار ما قرار می دهند؟"
خوب معلومه به همان دلیل که ایران بیش از سی شبکه رادیو و تلویزیون را بطور رایگان برای دیگر کشورهای جهان پخش میکند.
تازه شبکه جام جم را که تا چند وقت پیش برای داخل هم پخش میکردنند قطع کردند چون مجبورند از این شبکه برا برون مرزی واقعیت هایی را بگویند که مصلحت نیست مردم ایران از اون موضوعات مطلع شوند.
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
آهان تازه متوجه شدم ممنون که روشنم کردی پس شما از دیدن این همه سریال ترک میخواین چیزهای بفهمید که دولتمردامون مصلحت نمیدونن ما درباره خودمو ببینیم چه قدر خارجیا بدتر از داخلی ها دلسوز ما شدن
فرهاد
Germany
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
حالا شما اینهمه فساد مالی با این ارقام نجومی در داخل کشور که بیت المال مردم را میخورند و میبرند و تازه به قول اقای روحانی این پرونده های رو شده تنها سر کوه است و بقیه کوه هنوز پیدا نیست را ول کردید و اومدید چسبیدید به این چیزها؟ مفسدین مالی که فاسد بودنشان را دیگر از ماهواره و فرهنگ غربی تقلید نکرده اند! آنها نهادها و افرادی هستند که حتی اعتقادات و سیاستهای ضد غربی دارند. آین فسادها را به چه چیزی ربط میدهید؟ مردم وقتی اینگونه حق الناسها را توسط چنین افراد که در شغلهای کلیدی و مهم مشغولند میبینند و هر روز شاهد تداوم و رشد روز افزون آنها در حینی که بیکاری و اعتیاد در جامعه بیداد میکند هستند و هیچ سرگرمی مناسبی هم برای خود نمیابند رو به دیدن برنامه های ماهواره ای میاورند. در مملکت مثل همان کانادا و استرالیا که مثال زدید بسترهای لازم را برای کار و تلاش و تفریحشان مهیا کنید و ریشه اینجور فسادهای مالی ریشه دوانده در کشور را بخشکانید تا خودشان به دیدن اینجور برنامه ها دیگر علاقه ای نشان ندهند.
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
یکی جوای منو بده این شبکه های عاشق من شدن که برنامه های فارسی زبان میسازن ؟ چندتا از شبکه ها هم اصلا تبلیغات ندارن . جریان چیست ؟
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
شاید !!!!
mehr
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
ما تا کی‌ باید خودمون را گول بزنیم و سرمون را زیر برف کنیم یک سفر برید به ترکیه یا دوبی‌ ببینید خانم‌های ایرانی‌ چکار میکنند و کافیه به یک عرب در دوبی‌ بگید زن ایرانی‌ ببینید چی‌ تو ذهنش میاد آیا این واقعا وضعیت یک کشور اسلامی که تازه ادعای آرزشی بودن هم داره می‌باشد؟؟؟قضاوت با خودتان
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
استعمار در مورد ایران به این نتیحه رسیده که با حمله نظامی نمی تواند ایران را بدست آورد پس رو آورده به حمله فرهنگی که موثرترین شیوه به بند کشیدن بی سر و صداست.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
همه دنیا بسیج شدن تا مردم ایران رو از راه به در کنن !!! وگرنه ایرانیا تمام دنیا رو با علم و دانششون میگیرن
ناشناس
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
توی جنگ 8 ساله هم بسیج شدن اولین بارشون نیست که تعجب میکنی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
اللهم صل علی محمدواله محمدوعجل فرجهم
علی تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹
بنظرم می شود پیش بینی کرد آینده چه می شود قبل از ما مردم اندونزی و اسپانیا و ایتالیا و آلمان هم این مسیر را الحمدالله طی کرده اند . خدایا کاری کن من از دوشمنانم چهل سال جلوتر باشم .
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
سلام: اگر در همه شهر ها بگردی عده قلیلی هستند که با ساز بیگانگان میرقصند.واین موضوع نمیشود به همه مردم ایران تعمیم داد.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
نوشته :
" سوال این جاست که چرا در حالی که یک میلیارد نفر چینی زبان و ۸۰۰ میلیون نفر فرانسوی زبان در دنیا داریم، فارسی زبانان، بر تمامی‌ آن‌ها ترجیح دارند و با هزینه های زیاد این تعداد شبکه رایگان را در اختیار ما قرار می دهند؟"
خوب معلومه به همان دلیل که ایران بیش از سی شبکه رادیو و تلویزیون را بطور رایگان برای دیگر کشورهای جهان پخش میکند.
تازه شبکه جام جم را که تا چند وقت پیش برای داخل هم پخش میکردنند قطع کردند چون مجبورند از این شبکه برا برون مرزی واقعیت هایی را بگویند که مصلحت نیست مردم ایران از اون موضوعات مطلع شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
من اخبار رو فقط از بی بی سی پیگیری می کنم چون حتی یک بار هم ازش دروغ نشنیدم ایا رسانه های داخل کشور به رو راستی بی بی سی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
اون دوستی که گفته راست گو تر از بی بی سی سراغ نداره :
واقعا انگلیس میاد پول خرج میکنه به من و شما خبر برسونه اینقدر خیرخواه شده.
تاریخ رو نگاه کن ببین به مردم دنیا چه کرده ، تاریخ ایران هیچ برو زندگینامه گاندی رو بخون.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
ای آقا........ولش کن...وقتتون تلف نکنین....برین حالشو ببرین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲
پس کجا رفتن اون مردایی که دم از غیرت و مردونگی میزدن؟؟؟همه رفتن جبهه ها شهید شدن؟؟؟آهای قشر مذکر به خودتون بیاید.وقتی زنی میبینه شوهرش با هیچ کدوم از پوششای اون مشکلی نداره میگه پس حتما کار درستی میکنم....شما مردا باید به لباس پوشیدن زناتون ناموساتون حساس باشید
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
میدونین..ادم نظرات شمارو ک میخونه دیگ دشمن خارجی نمیخواد
ما.خودمون.خودمون رو ناک اوت میکنیم.
سامیار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
بچه ها ولی گذشته از این حرفها شما یک بار با هشت سال ایستادگی جهان ومحاسباتش رو بهم ریختید میدوتم امروز جنگ جنگ نرمه اما وقتی یک بار اثبات کردید که می تونید پس تکراش سخت هست چون فشار ها بیشتره اما نا ممکن نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
اگه برهنگی تمدنه حیوانات از ما متمدن ترند
مینا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
یعنی چی آخه؟!!!!! همه سرگرمی یه ماهواره دارن اونم ممنوع بکنیم بشینیم فقط درودیوار رو نگاکنیم آخه در ضمن اینهمه تو دنیا زن های بی حجاب داریم تو دنیا که شوهر دارن تو اروپا وخارج این مردها مرد نیستن بی غیرتدهستن فقط مردهای ایرانی مرد هستن وغیرت دارن فقط چرت بگین والسلام
آرمان
Netherlands
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
اتفاقا فارسی 1 بهترین شبکه بود با اینکه تعطیل شده ولی جدیدا استودیو 25 دوبی نام این شبکه رو از سعد محسنی خریده و به زودی یه سایت بزرگ فیلم با دوبله فارسی و بدون سانسور با همین اسم میزنه و بعد از جمع شدن سرمایه میخوان که دوباره این شبکه رو افتتاح کنن باور نمیکنید؟ اینیستاگرام سرچ کنید farsi1tvseries
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
و امسال متاسفانه اون اتفاق افتاد دو، سه سال بعد از چیزی که میخواستند و مرد ایرانی که غیرتش به باد رفته زنش رو بی حجاب به خیابون ها فرستاد
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
و امسال متاسفانه اون اتفاق افتاد دو، سه سال بعد از چیزی که میخواستند و مرد ایرانی که غیرتش به باد رفته زنش رو بی حجاب به خیابون ها فرستاد
حميدرضا
Germany
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کسی لینک این مصاحبه که این بنده خدا میگه رو داره بفرسته؟