بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
رییس سازمان لیگ حرفه ای گفت:مشکل ما برای موضوع استقبال تماشاگران در حال حاضر بحث استقلال است که به خاطر نتایج این تیم بوده است.
کد خبر : ۱۴۶۹۹۶
به گزارشافکارنیوز، مهدی تاج درباره اینکه باشگاه پرسپولیس پول تهیه بلیط برای سفر به قطر را ندارد اظهار داشت:متاسفانه با توجه به شرایطی که در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده الان پولی در بساط ندارند و هر دو اسپانسر قهر کردند.

وی ادامه داد:نامه ای که روز گذشته نژادفلاح به سازمان لیگ زده است هم همین را تایید می کند.به هر حال موضوع باشگاه پرسپولیس باید حل شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس بیان داشت:موضوع دغدغه مالی باشگاه پرسپولیس و ایضا استقلال فوق العاده جدی است.ما باید بدانیم از لغو سفر پرسپولیس به قطر همه باشگاهها ضرر می کنند و موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا منعکس کی شود.ما در تلاش هستیم امروز این پول را فراهم کنیم تا وقتی که واگذاری انجام شود.

وی درباره اینکه آیا به واگذاری استقلال و پرسپولیس امیدوار است یا نه گفت:من نمی دانم در مزایده سوم می خواهد چه اتفاقی بیفتد اما امیدوارم تکلیف این دو باشگاه مشخص شود.متاسفانه هیچ کسی پاسخگوی وضعیت بحرانی استقلال و پرسپولیس نیست.همین شرایط برای استقلال هم وجود دارد.افشارزاده مشکلات زیادی دارد.او آدم سنگین رنگین و وزینی است و قابل احترام است اما شرایط بسیار سختی را تحمل می کند.هر آن ممکن است او هم زیر بار این مشکلات کمر خم کند و بگذارد و برود.

رییس سازمان لیگ درباره اینکه آیا امیدوار است در هفته های باقیمانده تا پایان لیگ برتر،تماشاگران استقبال بیشتری از مسابقات کنند اظهار داشت:در بحث تماشاگران در همه شهرستان ها وضع مان خوب است.در بازی تراکتورسازی با سایپا ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه رفتند و تیم محبوب تبریزی را تشویق کردند.در سطوح پایین تر مثلا در لیگ یک برای یک مسابقه ۲۰ هزار نفر می روند.در لیگ دو برای تیم سپیدرود رشت ۸ هزار نفر می روند.مشکل ما برای موضوع استقبال تماشاگران در حال حاضر بحث استقلال است که به خاطر نتایج این تیم بوده است.

وی ادامه داد:یک بحث هم موضوع بلیط فروشی و نحوه فروش بلیط است.در تلاش هستیم برای فصل آینده شرایطی را فراهم کنیم که هم به شکل دستی بلیط فروشی صورت بگیرد و هم الکترونیک.ضمن اینکه تاکید می کنم بلیط ها برای فصل بعد قطعا گران نمی شوند و شاید در جلسه هیات رییسه سازمان لیگ به این جمع بندی برسیم که قیمت ها را ارزان تر هم بکنیم.

تاج درباره جلسه با کی روش برای تقویم لیگ آینده گفت:با کی روش در روزهای آینده جلسه خواهیم گذاشت.برنامه های کی روش را داریم و روی آن کار شده است.فعلا درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستیم و فکر می کنم در هفته آینده با کی روش جلسه داریم.ما میزبان او هستیم وخودمان باید با کی روش تماس بگیریم و او را دعوت کنیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر