بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر : ۱۴۷۰۱۱
یکی از شاهدان تجاوزگری های رژیم آل سعود به یمن گفت آل سعود ادعا می کند خادم حرمین شریفین است اما در واقع خادم کاخ سفید است.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیرة عبدالباسط الشرفی خبرنگار این شبکه درصعده درگزارشی گفت:تجاوزگران آمریکائی و سعودی مردم و سرزمین یمن را مورد حملات وحشیانه خود قرار داده اند. ماهیت این تجاوزگری ها حاکی از میزان کینه و حملات کور و رفتار جنون آمیز آنهاست. این متجاوزان نه از کشتار مردم بی دفاع مردم یمن فروگذار می کنند ونه از هدف قرار دادن ساختمانها و دارائی هایشان خودداری می کنند.
یکی از حاضران در محلی که هدف حمله هوائی آل سعود قرار گرفته بود به خبرنگار این شبکه گفت این مکان انبار مواد ساختمانی و از جمله مواد پتروشیمی بود. من نمی دانم چرا اینجا را هدف قرار داده اند.
یکی دیگر از شاهدان گفت هواپیماهای سعودی انبار مواد ساختمانی را هدف قرار می دهند. آل سعود که خود را خادم حرمین شریفین می نامند در واقع خادم کاخ سفید هستند. آنها باید به خاطر هدف قرار دادن زنان و کودکان مظلوم از خدا بترسند.
خبرنگار المسیرة گفت متجاوزان بدون هیچ توجیهی درحال حمله به بازارها و مغازه ها هستند. اما این اقدامات مردم یمن را به زانو در نخواهد آورد و عزم و اراده آنها را درهم نخواهد شکست.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
مسلمانان جهان حج عمره رابعنوان اعتراض به دولت عربستان تحریم کنند کسانی که به زبان خارحی و اینترنت اشنا هستند اقدام کنند
خادم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
پس نتیجه میگیریم که آل اوباما و آل بوش خادم حرمین شریفین میباشند .