بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
شرکت فولاد هرمزگان که به تازگی وارد فرابورس شده است، با کسب بازدهی قابل توجه در مدت کوتاه به شگفت انگیز ترین سهم بازار سرمایه تبدیل شده و سودهای هنگفتی را در شرایط منفی بازار نصیب سهامداران خود کرده است.
کد خبر : ۱۴۷۰۲۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، شرکت فولاد هرمزگان جنوب که در روز19 فروردین ماه به عنوان اولین مهمان سال 1394 وارد فرابورس شد،در شرایط منفی بازار سرمایه، روند دیگری در پیش گرفت و در مدت کوتاهی توانست سود های قابل توجهی نصیب همراهان خود کرده و به عنوان شگفت انگیزترین سهم بازار لقب بگیرد.
عرضه اولیه این شرکت که بعد از عرضه سیمان خوزستان در بورس صورت گرفته بود، به دلیل پایین بودن پیش بینی سود هر سهم(پیش بینی سود یک ریالی) و نیز گران بودن عرضه اولیه قبلی با بی اقبالی سهامداران مواجه شد غافل از اینکه این سهم برخلاف تصور فعالان بازار سرمایه می تواند شگفتی ساز شده و در روزهای منفی بازار سودهای هنگفتی نصیب همراهان خود کند.
به این ترتیب این شرکت که با کشف قیمت 120 تومانی خود موجب نارضایتی فعالان بازار سرمایه شده بود، بعد از عرضه اولیه روزانه با افزایش 5 درصدی قیمت مواجه شد و تنها در 8 روز کاری به قیمت 163 تومان رسید و سهامداران آن تاکنون 36 درصد بازدهی کسب کرده‌اند.
به گزارش ایسنا ، در حالی بیشتر خریداران این سهم از ترس افت قیمت در شرایط منفی بازار ، اقدام به خارج شدن و فروش این شرکت کردند که روند افزایشی سهام این شرکت موجب تشکیل صف های خرید سنگین برای این شرکت شده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
جولانگاه کلاهبرداران
ناشناس
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کلاهبردار خودتی
علی
ROMANIA
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
اخه سهامی که به حقیقی در عرضه های اولیه داده میشه مگر بیشتر از صد یا دویست هزار تومان است بنابراین سودهای هنگفتی که از ان دم میزنید ایاحداکثر چیزی بیشتر از صد هزار تومان خواهد بود
ناشناس
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
50000 تا به قیمت 120 تومان به هر کد آنلاین اختصاص داده شده بود , یعنی 6 میلیون تومان
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
اخبار سوخته ارزشي ندارد به محض خريد افت شروع مي شود در ضمن هي
سود هنگفتي نداده
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
اینجور سهمها هستن که باعث سردرگمی احالی بازار میشو د؟چرا؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۹
کدوم حقیقی جرات میکرد حجم زیادی از این سهم بخره و مطمئن باشه که 30 درصد سود میده؟ فقط حقوقی سفته باز که با خرید حجم کم جهت فریب حقیقها و در مقابل فروش حجم چند برابر خریدش کنترل جریان افزایش قیمت رو در دست داره، به سود کلانی دست پیدا کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
مراقب خریدتان باشید توی صفهای سنگین نرید؟صفته بازان درکمین ساده لوحان مراقب سرمایه های خودباشید یک توصیه؟ازهرمز بهترهم هست؟
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
مدیران حقوقی تو کف به اسم خودشون میخرن تو سقف به کد شرکت خالی میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
واقعا حماقته که این سهمو تو این قیمت بخری من موندم اینا که تو صف خرید هستن چه فکری میکنن حرفه ای که نیستن احتمالا صف ساختگی هست وفقط دارن اماتورها را به دام میندازن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کی به کی
رضا
ROMANIA
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
سلام نشان دهنده عمق فاجعه در بازار بورس ایران است .ونشانگر اینکه هیچ ارزشی معیار بازدهی شرکت نداره وتنها وقتی سهمی رشد قیمت می یابد که مشتی سفته باز پشت سهم قرار بگیرند ولا غیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
چرا نمیتونید ببینید یه عده ای دارن سود میبرن؟ وقتی یک سهمی سود میده نبایستی موج منفی داد. بلعکس بایستی این رویه را توسعه داد تا تمامی سهم ها به سود دهی برسن. البته نه حبابی... به شکل طبیعی و معقول...
ناشناس
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
و دلیل این سود دادن چیه وقتی سهم های عالی با قیمت های بسیار پایین هیچ توجهی بهشون نمیشه؟ یعنی شما میگین باید روند بازارو سپرد ب ی عده سفته باز از خدا بی خبر؟
lمسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
بورس چرا شفاف سازی نمیکنه؟ چه معنی داره سهمی که یه قرون سود میخواد بده در سال. حقوقی بیاد رو 170 تومن سنگین بخره؟