بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از ارسال پیام خودروسازان آمریکایی به خودروسازان ایرانی و ابراز تمایل آنها برای حضور در ایران خبر داد.
کد خبر : ۱۴۷۰۳۰
ساسان قربانی اظهار کرد: بازار خودرو ایران بازاری بزرگ و بسیار جذاب برای خودروسازان خارجی است.

وی با بیان اینکه جذابیت این بازار خودروسازان آمریکایی را نیز مشتاق به حضور در ایران کرده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه آمریکایی‌ها تمایل خود را برای حضور در صنعت خودروی ایران ابراز کرده‌اند.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد:‌ خودروسازان آمریکایی‌ از طریق برخی واسطه‌ها به خودروسازان ایرانی پیام داده‌ و خواستار سرمایه‌گذاری در صنعت خودروی ایران شده‌اند.

وی افزود: در این زمینه شنیده می‌شود که آمریکایی‌ها مطالعات بازارسنجی برای حضور در ایران را نیز آغاز کرده‌اند و آماده‌اند با رفع تحریم‌ها فعالیت خود را در ایران آغاز کنند.

قربانی با بیان اینکه بعد از لغو رسمی تحریم‌ها شاهد حضور خودروسازان آمریکایی و اروپایی در ایران خواهیم بود، تصریح کرد: در این شرایط خودروسازان اروپایی اگر خواهان رسیدن به جایگاه مناسبی در صنعت خودروی ایران هستند باید به سرعت عمل کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
بسمه تعالی
یعنی شما فکر میکنید خودروسازان خارجی جهت حضور در ایران حاضر به هر ساز خودرساز داخلی برقصند.
یعنی از سر و ته کیفیت و آبشن خودرو بزنند و در عوض رنج قیمتی رو پایین بیارند و در مورد تیراژ خودرو هم کاری نداشته باشند تا خودرو سازها بتونند حسابی مردم رو سر کیسه کنند.
مثلاً میتونند موتور پراید رو تو خودرو کادیلاک و یا شورلت بزارند یا تو ماشین‌های شاسی‌بلندشون باز میتونند از موتور پراید بهره ببرند شاید در آینده دنیا به این نتیجه رسید با موتور پراید بهینه شده ایران میتونه در هواپیماهای مسافربری و جنگنده‌ها استفاده کنند چه میدونم از این استفاده های هنرمندانه ایرانی‌ها...
یا بجای ترمزهای ای بی اس از ترمزهای پائی استفاده کنند. آخر سر هم دوتا ماچ به ایرانیها هم بدهند...
اگر هم میآند زیاد به فکر خودروهای کیفی نباشند بیشتر فکر ارزون فروشی همراه با برندهای روز دنیا....
رضا
UNITED ARAB EMIRATES
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
در صورت برداشتن تحریم ها شرائط به قبل از آن یعنی قبل از سال 1384 بر می گردد. چرا در آن موقع خودرو سازان آمریکائی در ایران نبودند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
بودن رضاجان بیوک آریا همه آمریکایین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
شکر خدا خود روسازان امریکایی با خودرو سازان ایرانی تماس گرفتد هم مسلمان میشوند هم هم قیمت خودرو در امریکا وارو پا با راهنمایی وارشاد خود رو سازان ما سر به فلک میکشد از نظر کیفیت هم اموزش های لازم را می بینند بجای ورق قوی از قوطی های فرسود روغن نباتی باز یافت می کنند