بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر : ۱۴۷۱۳۰
به نقل از پایگاه خبری انتخاب: در حالی که سال گذشته بسیاری از دفاتر پدیده شاندیز پلمب شده بود، برخی از دفاتر این مجموعه به‌صورت چراغ خاموش بازگشایی شده است.

روابط عمومی این شرکت از بازگشایی دو دفتر خدمات سهامداری پدیده خبر داده‌است. بنابراین اطلاعیه، دو دفتر از دفاتر خدمات سهامداری پدیده در سبزوار و تربت حیدریه به منظور ارائه خدمات سهامداری به سهامداران بازگشایی شده‌است.

مشخص نیست سرنوشت اتهامات مطرح شده و برخوردهای نهادهای قضایی با این مجموعه به کجا ختم شده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
بورس نیوز خودت رو آماده کن ما سهامداران پدیده هم در خردادماه به سوی شما می آییم همه چی داره حل میشه و همه دیگه مطمئن شدن پدیده یه پدیده است و قیمت گذاری همه چی رو به هم زده کارشناسان خودشون هم موندن چی بگن چرا؟؟ چون قیمت همونیه که ما سهامداران میخواییم پروژه ها باقدرت مجددا شروع به کار کردن بریید جلو بوقتون رو بزنید در 4 ماه گذشته به ما طعنه میزدید حالا خودتون رو سرزنش کنید که چرا ما پدیده نخریدیم هورااااااااااا خدایا شکرت
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
مسئولین خجالت می کشن رسما اعلام کنن
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
چه کسانی از این همه آشفته کردن اذهان مردم و زمین زدن بعضی از پروژه ها و ریختن آبروی افراد و ازبین بردن اعتماد ها سود می برد؟؟؟؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
خدا پدر و مادرتان را بیامرزه !واقعیات را گفتن چقدر شیرینه!این شرکت و سهامداراش که اسرائیلی که نبودن که چند ماه قبل آماج حملات ناجوانمردانه قرار گرفتن!از جنس شما و فرزند کوروشند!انشاالله موفق باشید در پیشبرد اهداف اخلاق مدارانه رسانتون!همچنان خبر های خوب در راهست!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
دفاتر برای پاسخگویی به سهامداران باز شده نه سهام فروشی جدید ، بیخودی آمار دوباره راه افتادن پروژه ندین ومردم را گمراه نکنید ، اگر سهامداران باقی مانده بخواهند به پولشان برسند فرست خوبی است برای واگذاری است تا عقب نمانند ، الان در اقتصاد رکود زده فروش یک آپارتمان ۷۵ متری هم کار شاقی است این افرادی که حرف از فروش پروژه میزنند فقط دلخوش به برگشت به زمان سود خوردن هستند
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
مدیر کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر پرونده به صورت مشخص و جدی برای شرکت پدیده و موسسه مالی و اعتباری میزان در دادگستری تشکیل نشده است.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
هدف از تخفیف هایپر پدیده رونق بخشیدن به تجاری های اطراف است که بشدت در روکود وبی کاری هستند وعملا هیچ فروشی ندارند . ولی مردم هم بی پولند وهم زرنگ وفقط از تخفیف مواد غذایی هایپر استفاده میکنند واز مغازه های اطراف هیچ خریدی ندارند . اگر این واحد های واگذار شده فروشی نداشته باشند بقیه واحد ها باد میکنند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
آیا میدانید؟؟؟!!!
که خبر جایزه یک 206 در هر روز برای خریداران از پدیده که 5 روز چیش روی سایت این شرکت گذاشته شد، الان 3 روز است که از روی سایت پدیده، در سکوت کامل برداشته شده است؟؟؟!!! چرا؟؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
محسن پهلوان : این تجاری های ما پا خور داره ! یعنی از آسمون اگر یک سوزن بیافته ، به زمین نمی رسه !!! ( به نقل از فایل صوتی دیدار با سهامداران در دیماه 93 سایت پدیده) تجاری ها از باد کردنش گذشته ، در حال متروکه شدن هست . راستی کسی خبر داره اون پکیج که پهلوان می گفت قراره خارجی ها رو با خط هواپیمایی که میخواست با پول سهامدران راه بیاندازه و توریست های خارجی رو چند روز بیارند شاندیز ، چند روز ببرند شمال ، چند روز ببرند کیش و بعد جیب شون رو خالی کنند بفرستند کشورشون ! کجا میشه ثبت نام کرد؟ !!!