بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
بدون شک برج روما رزیدنس یکی از مجلل ترین برج های شمال تهران محسوب میشود که توجه برخی از مرفه نشینان و افراد سرشناس جامعه را به خود جلب کرده است.
کد خبر : ۱۴۷۲۲۳
به گزارش افکارنیوز، پنت هاوس این برج مجلل که منسوب به یکی از بزرگان ورزشی است در حدود متری ۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و یکی از واحدهای طبقه هفتم این برج به قیمت متری ۲۶ میلیون تومان در اسفند ماه سال قبل به فروش رسیده است. با یک حساب سر انگشتی میتوان حدس زد که خیلی از افراد جامعه حتی قادر به خریدن ۵ متر از آپارتمان های این برج نیستند ولی شاید تماشای تصاویری از برج لوکس پنت هاوس معروف تهران خالی از لطف نباشد.



پنت هاوس معروف تهران در یکی از بهترین مناطق مسکونی شمال تهران٬ خیابان کامرانیه شمالی، قرارگرفته است. دسترسی های این برج به خیابان کامرانیه و خیابان شیبانی میباشد.
برج مسکونی پنت هاوس معروف تهران شامل ۶۵ واحد مسکونی در ۱۵طبقه است. همچنین ۳ طبقه زیرزمین و همکف دربرگیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی، سالن اجتماعات، بلوکهای تجاری و سایر مشاعات است. درطبقات اول تا پنجم٬ واحدهایی با متراژ ۳۵۰ الی ۴۰۰ متری طراحی شده است که در هر طبقه ۶ واحد با چهار تییپ متقاوت معماری وجود دارد. در طبقات ششم تا سیزدهم به تعداد دو واحد ۶۰۰متری و دو واحد ۴۰۰متری٬در طبقات چهاردهم و پانزدهم نیز دو واحد پنت هوس ۹۲۶متری درهر طبقه و یک واحد پنت هاوس ۱۴۰۰متری دوبلکس قرار گرفته اند. همچنین کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی کمک شایان به دلنشین شدن فضای داخلی واحدهای مسکونی می کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
خدا سلامتی بده.....
ناشناس
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
آفرین، سلامتی مهمترین نعمته

خدایا شکرت
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
واقعا زیبان ولی ....
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
راستشو بخواين مال من بود ولي زياد ازش خوشم نيومد فروختمش.
عبدالهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
لطفا زشت و زیبا را با هم نشان دهید.
از زندگی مردم شرق کشور و فلات مرکزی که آب آشامیدنی ندارند.از زندگی آنهایی که اگر در آن منطقه جهت رفع تشنگی آب خوردن بخورید بعد از چند روز انگلها از پوست بدنتان خارج می شوند بصورت کرم.یادش بخیر سال 57 و 58 .یادش بخیر زمان جنگ تحمیلی.ان زمان پنت هوسی نبود، رآنتی نبود پورشه و پورشه سواری نبود.یادش بخیر یاد آقا روح الله بخیر..؟.
امین
ROMANIA
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
شاید داشتنش یه جور ونداشتنش یه جور امتحان الهی باشه..
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
چه فایده وقتی از خونه بیای بیرون با یه خرابه مواجهه میشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
ROMANIA
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
علی دایی خقشه چون با هوشه
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
سال 70 زمین در کامرانیه متری 40000 تومان بود حقوق بنده 4800تومان امروز پنت هوس کامرانیه متری 40/000/000 میلیون تومان شده حقوق بازنشستگی بنده 945/000 تومان زمین کامرانیه متری 1000 برابر بالا رفته حقوق بنده 192/7 بالا رفته .بگردید دنبال پرتقال فروش که چه کسانی از این هرج ومرج و تحریمها متنفع شدند و تا صدای مذاکره با امریکا وصلح با جامعه جهانی به گوش می رسد چون بید به خود می لرزند و پای عالم وادم را به وسط می کشند که نه مرغ فقط یک پا دارد . اگر تحریمها برداشته شود اقتصاد بزودی راه نمی افتد. اما تحریم هایی که بیشترینش در این 8 سال بی بند وباری مطلق تصویب شده باید یک حا بر داشته شود . یعنی ملا نصرالدین پدرش را می فروشد .قیمتی می گویم که کسی نخرد .شرطی می گذاریم که کسی موافقت نکند .باز همان بلوا بشو همان بخور بخورهای کلان یک متر از خیابان ازادی را بخواب نمی دیدند حالا پنت هوس کامرانیه اگر از مال حلال بود حرفی نبود ولی در حکومت اسلامی که بهره پول ربا حساب می شود .این پول های بی حساب ,راستی ان قانون از کجا اورده اید مال اینجا بود یا بورکینافاسو
ناشناس
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
احسن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
یکی مثل پروفسور سمیعی میاد تو ایران و همسر یک جانباز جنگ را مجتنی عمل می کنه و اون جانباز رو فخر ایرانی می دونه ب ا اون همه زحمت وتلاش بسیاری که کشیده و یکی هم مثل این اقا دنبال خوشگذرونی و چپاول مملکتش هست مگه یک فوتبالیست چه افتخاری برای جامعه بشری دارد که باید این چنین برایش ارزش قایل شد مگر چکار با ارزشی را انجام می دهند که اینقدر پول این مملکت رو واسه یه پا زیر توپ زدن حرام می کنین اما دانشمندان ونخبگان علمی ما هر روز باید بخاطر رانت و پارتی بازی و .... از این مرز و بوم بگذارند و بروند برای این همه ظلم باید تفکر کرد باید اندیشید و....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
واقعا این اختلاف طبقاتی دردناکه :(