بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر : ۱۴۷۲۲۸
حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید:بعید می دانم که کار انصار حزب الله به آنجا رسیده باشد که برای یادگار حضرت امام خط و نشان بکشد.

علیخانی در واکنش به تهدید انصار حزب الله علیه آیت الله سیدحسن خمینی به «انتخاب» گفت: حاج حسن آقای خمینی هرچه باشد نوه حضرت امام است و خون ایشان در رگ هایشان جاری است و بالتبع خوف از متعصبین و هیاهوی اینها را ندارند.

وی افزود: ایشان آنجایی که تشخیص بدهند کار درست چیست مثل جدشان عمل به تکلیف می کنند و می بینید که عنایات خداوند هم شامل حال ایشان شده چنانکه در پی اسائه ادب عده ای نادان در حرم مطهر نسبت به ایشان نه تنها خدشه ای در شخصیت وی وارد نشد که محبوبیتشان هم افزایش یافت.

علیخانی با اشاره به بیانیه تهدید آمیز انصار حزب الله علیه سیدحسن خمینی گفت: با وجود تندروی هایی که بعضا دیده می شود بعید می دانم که کار انصار حزب الله به آنجا رسیده باشد که برای یادگار حضرت امام خط و نشان بکشند و اگر هم این اتفاق افتاده باشد اینها واقعا باید بنشینند و فکری به حال خودشان کنند که کارشان به اینجا کشیده شده است.

وی تصریح کرد: این رفتارها جز اینکه به اقبال روزافزون مردم منجر شود حاصلی برای افراد ساده اندیش و تندرو ندارد و در نهایت این مردم هستند که با استقبال و حمایتشان، به اینها نشان می دهند که در بین ملتی که عاشق امام و یادگار آن حضرت هستند، جایی ندارند.

علیخانی خاطرنشان کرد: به هر حال در صورت هرگونه تهدید؛ کار صحیح حضور حسن آقای خمینی در بین مردم است چنانکه در ماجرای بروجرد هم به عقیده من ایشان باید حضور می یافت تا عیار بدخواهان و تندروها معلوم مى شد.

گفتنی است، در اطلاعیه منتسب به روابط عمومی انصار حزب الله استان گلستان تهدید و ادعا شده است که در صورت سفر سید حسن خمینی و ناطق نوری به این استان برای سخنرانی در مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای یاک 40، حادثه ای مشابه حادثه شیراز که در روز سخنرانی علی مطهری رخ داد، تکرار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده بود: «انصار حزب‌الله گلستان تا روز یادواره تمامی حرکات را رصد می‌کند و به بانیان مراسم هشدار می‌دهد که همانند شعار دولت اعتدال در مسیر قانون و عدالت حرکت کنند و فضایی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شیراز به وجود بیاید».

منبع:انتخاب


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کاملا مشخصه که این گروه پشتشان به کی گرمه ولی کاش این گروه متوجه می شدند که با این کارها هم به کشور وهم به خودشون صدمه میزنند ما انقلاب نکردیم که حتی نوه رهبر ونماینده مردم نتوانند حرف بزنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
آنها انصارالشیطانند!!!
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
حاج حسن هروقت خواستید تشریف ببرید یه ایمیل به بنده بزنید جای هیچ نگرانی دیگر نخواهد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
اگر قوه قضائیه بااسید پاشهای اصفهان و بانیان حادثه شیراز برخورد قاطع کرده بود این چند نفر جرات نمیکردند برای یادگار حضرت امام خط و نشان بکشند . الان میتوان فهمید حضرت امیر از دست خوارج چه کشید
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
ايشون تا پريروز حجه الاسلام بود، ديروز توسط عليخاني آيت الله شد و تازگيها در يک همايش رسمي توسط هاشمي رفسنجاني علامه ناميده شد. مثل اينکه سيد حسن آقا اخيرا توي دانشگاه هاشمي جهشي ميخونند.
ناشناس
GERMANY
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲
اینها همه اش مظلوم نمایی ست که برای انتخابات مجلس رای بیاورند به کمک رسانه های زنجیره ای ، انصار حزب الله استان گلستان همچین بیانیه نداده و تکذیب کرده
هاشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
بسمه تعالی دوداین اختلافات بچشم همه مان میرودتنهاکسیکه سودمیکنددشمن است عمل بتکلیف درگیری وقدرت نمائی نیست بلکه درخدمت نمائی مستتراست انهم بادادن گزارش ضمنآحل مشکلاتیکه دامنگیرمردم شده نظیراعتیادوفقرو فحشاءکه حاصل بیعدالتی اقتصادی وعدم توجه به حال وروزمردم است اینگونه رفتارهاشبیه قلدربازیست برگرفته ازاموزه دینی نمیتواندباشدالبته بگذریم ازاینکه راه حضرت امام دربرخی مواردنادیده گرفته شده وبانیان ان ادعای کیاست وسیاست میکنند! ولی فکرنمیکنیدشماعزیزان انصارحزب الله کوتاهی کرده ایدوافقهاراباکم صبری نادیده انگاشته اید؟تهمتهاوافتراهای بیجاونادیده گرفتن هدف حکومت اسلامی واینکه اینکارراکه میخواهیم انجام دهیم یااین حرفیکه میخواهیم بگوئیم نتیجه اش چه خواهدشددوستانمان زیادمیشوندیادشمنانمان؟میسازیم یاخراب میکنیم ؟رابطه علیت ومعلولیت ازهم تفکیک ناپذیرنداینهابایدمدنظرتان باشد.بورس نیوزعزیزلطفآنظرات بنده رامنعکس فرمائید.
فقط خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
این جناب نوه هیچیش به اجدادش نرفته.وقتی راهنمای این آقا امثال ا.ه.ر باشه دیگه تکلیفش معلومه.مگه همین آقا زاده نبود که در سال 88 اغتشاش گران را حمایت میکرد مگه همین اغتشاش گران نبودند که با اسلام و انقلاب مشکل داشتند و به اصطلاح میخواستند عقیده های نئوفرا ملتی را برای انقلاب سبز پیاده کنند.
بله