بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
وزیر کار با اعلام اینکه تاکنون ۲۰۰ هزار ثروتمند از دریافت یارانه نقدی حذف شده‌اند، گفت: یکی از حذف شده‌ها از دریافت یارانه خودروی ۱۷۰ میلیونی داشت.
کد خبر : ۱۴۷۳۳۵
علی ربیعی در دیدار با آیت‌الله ناصر مکارم‌ شیرازی با اعلام اینکه ساماندهی یارانه افراد ثروتمند را از قبل از عید شروع کردیم، گفت: هیات دولت مصوب کرد ساماندهی یارانه ثروتمندان را شروع کنیم و این کار را به‌ شکلی صورت دهیم که این اقدام در جامعه اثر بدی به جای نگذارد.

وی اظهارداشت: ما این ساماندهی را از ۳۰ هزار نفر شروع کردیم و تا ۵۰ هزار نفر و سپس ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار نفر نیز پیش رفتیم، همچنین کنار آن نظام اعتراض به حذف یارانه را طراحی و اجرا کردیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: قصد خبری کردن این موضوع را نداشتیم، اما یکی از نشریات خبری زد و مجبور به موضع گیری ضعیفی شدیم. من شخصا در مرکز اعتراض به اعتراضات مردم رسیدگی کردم و دیدم کسی که ماشین ۱۷۰ میلیونی داشت، از حذف یارانه خود معترض بود و می‌گفت این یارانه حق من است.

وزیر کار از حذف یارانه پردرآمدها به صورت تدریجی تا تامین ۶ هزار میلیارد تومان کسری بودجه امسال خبر داد. وی افزود: سال گذشته در کاریابی‌ها ۳۰۰ هزار شغل به جویندگان کار ارائه شد، اما ۱۰۰ هزار نفر شغل‌های ارائه شده را نپذیرفتند و دو میلیون شغل هم در کشور داریم که فقط اتباع خارجی می‌پذیرند آنها را انجام دهند که اینها نشان دهنده ضعف فرهنگ کار و کارگری در جامعه است./مهر
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
اگر هیات مدیره شرکت های دولتی ووابسته . بانک ها . هیات علمی دانشکاه ها . فوتبالیستها
. و............... را حساب کنید از 2000000 بیشتر میشود . بقیه ........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
طبق قانون یارانه حق همه افراد ایرانی ساکن ایران اعم از ثروتمند متوسط وفقیر است خانواده ای که فقیر است و7 نفر هستند از خدمات دولتی به همان اندازه استفاده میکنند که خانواده 3 یا 4 نفره ثروتمند؟ این کار دولت غیر قانونی هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
اقدامی بسیار عالی است به شرطی که :
کسی که یکی دوبار رفته خارج ( حالا برا چی و چطور ), یارانه اش قطع نشود وضع مالی اش بررسی شود.
آخر شنیدم یکی از حذفی ها خارج رفته ها هستند.
نکته بین
-
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
راستی اگر یارانه افراد پر درآمد حذف بشه و تعداد واقعی آنها نیز مشخص بشه و با کل افراد جامعه سنجیده شود به عدد معرف (99+1)% خواهیم رسید یا تعداد افراد پولدار از یک درصد کمتر خواهند بود!!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
چرا قصد خبری کردن موضوع را نداشتید؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
این یارانه حق همه مردم ایران است الان که شما یه عده را از این حق محروم میکنید
ایا فکر کردید اگر فردا کشور با مشکلی روبرو شد این افراد حاضر به کمک به کشور نیستند؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
خیلی عذر میخوام با یه ماشین به نام بودن شما وضعیت مالی افراد رو چجور میسنجید؟؟!! ماشین یکس از اقوام به نام منه این دلیل بر ثروتمند بودن منه؟؟ شما اول بیا وضعیت درآمد منو ببین بعد قضاوت کن،شما اگر میخواین بررسی کنید و حق و ناحق نکنید همه ی جوانب و بسنجید نه یه ماشین،یه خارج رفتن یا... این عین بی عدالتیه....