بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵
معاون مدیرکل سامانه تامین کالا و حمایت از ساخت داخل از تکمیل سامانه الکترونیکی کالا تا خردادماه خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه از اعمال سلیقه‌ها در انتخاب شرکت‌های موجود در وندورلیست وزارت نفت جلوگیری خواهد شد.
کد خبر : ۱۴۷۳۴۵
غلامرضا معینی در گفتگو باخبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ از ثبت‌نام 2هزار و 260 نفت از سازندگان و فروشندگان تجهیزات نفت در سامانه خبر داد و گفت: سامانه الکترونیکی کالا با هدف جلوگیری از موازی کاری‌ها در فرآیند خرید کالا و خدمات تا 14 اردیبهشت‌ماه سال جاری راه‌اندازی می شود.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه از اعمال سلیقه‌ها در انتخاب شرکت‌های موجود در وندورلیست وزارت نفت جلوگیری خواهد شد.

معاون مدیرکل سامانه تامین کالا و حمایت از ساخت داخل افزود: شرکت‌هایی که می‌خواهند در سامانه ثبت نام کنند می‌تواند به سایت مراجعه کنند تا ارزیابی شرکت ها انجام شود.

معینی گفت: بحث وندرولیست را سال گذشته شروع کردیم ثبت‌نام شرکت‌ها انجام می‌گیرد بزودی نتایج ارزیابی اولیه شرکت‌ها منتشر‌ می‌شود.

وی همچنین از اجرای کدینگ در کل وزارت نفت در خردادماه خبر داد و افزود: هم اکنون زیرساختهای سامانه تامین کالا مهیا شده است به طوری که با این طرح حمایت اساسی از سازندگان کالای داخلی صورت می‌گیرد.

معاون مدیرکل سامانه تامین کالا و حمایت از ساخت داخل تاکید کرد: در سالهای گذشته به دلیل تشدید تحریم‌ اکثر سفارشات از خارج تامین می شد اما در حال حاضر به دلیل ارتقای توان داخلی در ساخت تجهیزات وزارت نفت تاکید براستفاده حداکثری از توان داخلی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون اکثر کالاهای تولیدی در ‍‍‍‍پروژه‌های نفتی استفاده می‌شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر