بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر : ۱۴۷۳۶۹
به گزارش دنیای معدن، رضا صابری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کار خواستار حل مشکل بیکاری در جامعه شد و گفت: هنوز در برخی از معادن زغال سنگ حدود 6 تا 7 ماه است که کارگران حقوق نگرفته اند.
وی همچنین خواستار اعلام وصول استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی شد.
رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس نیز در تذکری به علی ربیعی وزیر کار، تعاو و رفاه اجتماعی، علی حجتی وزیر جهاد کشاورزی و رییس جمهوری و محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی، حل مشکلات کار و بیکاری جوانان، خرید تضمینی گندم، رسیدگی به مشکلات سیل زدگان سال گذشته استان گلستان و تخصیص اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات آنان شد.
وی همچنین از محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست که توجه بیشتری به صنایع کوچک در کشور داشته باشد.
سکینه عمرانی نماینده سمیرم در مجلس نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواهان یکسان سازی پرداختی ها به معلمان و فرهنگیان نسبت به کارکنان دیگر دستگاه های اجرایی شد و از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست درباره فقر و بیکاری که منشا مشکلات روحی و روانی فراوانی در جامعه است چاره اندیشی کند.
محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس نیز در تذکری از رییس مجلس خواست یک نفر با اولویت عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در طول مذاکرات هسته ای به صورت مشاور حضور یابد چون حضور وی باعث می شود نمایندگان دغدغه کمتری درباره مذاکرات هسته ای داشته باشند.
وی همچنین در تذکری به رییس جمهوری، رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی و وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرایی شدن قانون یکسان سازی حقوق معلمان و فرهنگیان شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس تصریح کرد: انتظار داریم نظام رتبه بندی فرهنگیان مورد توجه دولت قرار گیرد.
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس نیز در تذکری به صدا و سیما خواستار تقویت پوشش دهی شبکه های صدا و سیما در تهران شد و در تذکرات جداگانه ای به رییس جمهوری گفت: خواستار پیگیری اقدامات مناسب در دفاع از مردم مظلوم یمن و رفع موانع کمک رسانی به آنها هستم.
وی همچنین خواستار « جلوگیری از اظهارات غیرکارشناسی وزرا درباره پول های کثیف » شد آن هم در حالی که به گفته او « توضیحات امروز وزیر کشور در صحن علنی مورد توجه واقع نشده است».
وی همچنین خواستار بیمه زنان خانوار و تداوم بیمه حافظان قرآن شد.
قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر نیز در تذکر دیگری به معاونت رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواستار به کارگیری افرادی در زمینه استخدام در دستگاه های دولتی شد که واقعا در آزمون ها قبول شده باشند و ادامه داد: افرادی هم اکنون در دستگاه های مختلف جذب شده اند که سوگلی بوده و اگر قرار بر این باشد که همان افرادی که قراردادی شرکتی هستند در دستگاه ها جذب شوند دیگر احتیاجی به آزمون نیست.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
این که حقوق کارگرای زحمتکش رو نمیدن در راستای حمایت از بخش ضعیف جتمعه است....

دود هدفمندی یارانه ها هم تو چشم این بدبختا رفته
سجاد صنیعی نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
سلام
آقا من تو شرکت مهندسین مشاور تهران بوستن کار میکنم!
علاوه بر اینکه 9 ماه حقوق نگرفتم، عیدی سال 94 رو هم بهم ندادن هنوز!!
بعد 6 ماه واقعا برای من بهترینه الان!!!