بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر : ۱۴۷۴۲۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در ساعات اولیه معاملات امروز بورس تعداد 147 هزار و 737 سهم اوراق بهادار به ارزش 313 میلیارد و 733 میلیون ریال در 16 هزار و 827 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

روند منفی در تالار حافظ در حالی ادامه دارد که کارشناسان بر این باورند تا زمانی که شرایط اقتصادی و زیر ساخت‌ها بهبود پیدا نکند حتی کاهش نرخ سود بانکی نیز نمی‌تواند چاره‌ساز مشکلات این بازار باشد بعلاوه نگران و تر س سهامداران نسبت به مذاکرات لوزان نیز مزید بر علت شد و بر تشنج موجود در بازار سرمایه اضافه کرد و این جو بر شرایط افت بیش از بیش اضافه کرد.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی)با کاهش 148 واحدی به 28 هزار و 177 واحد،شاخص کل(هم‌وزن)با کاهش 25 واحدی به 10 هزار و 128 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده‌ی معاملات امروز را گروه پالایشی‌ها و بانکی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر منفی را در شاخص نماد حکشتی،وبملت داشته است.

آیفکس فرابورس نیز با ریزش 6 واحدی به 741 واحد رسید.

در بازار فرابورس نمادهای پر بیننده را فولادی ‌ها و پالایشی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص نماد جم داشته است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهاد آزادمنش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
طوفان برای ملت و نسیم دل انگیز برای دولتمردان
امینی
ROMANIA
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
صندون نسیم ایده آقای عبده تبریزی که در حال معامله است ارزش هرواحد 1050تومان شده 22 در صد هم در شش ماهه پیشرفت داشته اما هر که 7ماه پیش در این صندوق سرمایه گذاری کرده هیچ سودی نبرده ایا این ایده هم شکست خورده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
همه اینها بهانه است.بورس ما دولتی است و تا حقوقیها حمایت نکند خبری در بازار نیست. حقوقیها دوست ندارند فعلا بازار صعودی باشه... حالا به چه دلیل ......
بعد از توافق لوزان، اون حجم تقاضا را تو دو روز تارومار کردند
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
طوفان خوب است، البته از نوع قرمز نه از نوع سبز ، دقیقا همان چیزی است که بابا طبع کارگزاریها و مدیریت محترم بورس و تیم اقتصادی دولت است.
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
تمام این مسائل در پشت پرده برای ممانعت از اقتصاد شفاف رقم میخورد تا تسلط خود بر اقتصاد را از دست ندهند .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
روحانی کجایی طیب نیا کجایی چرا دست ما سهامداران و تو حنا گذاشتن این چه حمایتی است از تولید میکنید میخواهید با رکود تورم رو کنترل کنید این چه نوع مملکت داری است شما میکند اگر نمی توانید فقط کنار بروید
رضا
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
سلام دوست عزیز به عمد این کار را می کنند بیش از نیمی از وزن بورس را سهام پتروشیمی وپالایشگاه ومعدن تشکیل میده واین سه سهم هم به دلیل بلاتکلیف بودن دولت در مذاکرات بلاتکلیفن وهنوز قیمت سوخت و..... آنها نامشخص است چه انتضاری دارید ؟