بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر : ۱۴۷۴۲۷
خبرگزاري آريا-قائم مقام وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از توزيع 6 سبد کالا طي امسال خبر داد و گفت: برنامه دولت اين است که يارانه 6 ميليون ثروتمند قطع شود.
به گزارش خبرگزاري آريا،ابوالحسن فيروزآبادي در جشنواره امتنان اصفهان با اعلام اينکه رکود بازار تا ابتداي سال آينده متوقف مي شود، کنترل تورم و رونق اقتصادي را دو هدف کلان دولت عنوان کرد و گفت : پارسال 600هزار نفر عضو بيمه تامين اجتماعي شده اند که بيانگر آن است 600 هزار فرصت شغلي در زمان رکود به وجود آمده است .
قائم مقام وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي افزود : در20 ماه گذشته حقوق کارگران دو بار افزايش يافت و توقع داشتيم حقوق بازنشستگان نيز افزايش يابد که در دولت راي نياورد ولي ما همچنان در اين زمينه تلاش مي کنيم.
وي قطع يارانه 6 ميليون نفر از افراد ثروتمند را از ديگر برنامه هاي دولت عنوان کرد و گفت : پارسال سه سبد کالا در اختيار مردم قرار گرفت و امسال شش سبد کالا بين مردم توزيع مي شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
اقای محترم ما سبد صدقه توام با وعده های یک سال دیگه یک سال دیگه نمیخواهیم، لطفا بروید یک تلاش عملی و مشهود و محسوس در بازار برای مردم بکنید. با این روند میخواهید کم کم زمان عملی شدن وعده های دولت را به بعد از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری موکول کنید، ولی صبر و اعتماد مردم حد و حسابی دارد.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
این کاهش تورم کجا است که کسی حس نمیکند ؟؟؟ بازرس خارجی بیاورید تا بشکافت ان را ؟؟؟
باندر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
جای تاسف است برای این مسئولین فردی که 50میلیون وام گرفته تو بورس سرمایه گذاری کنه وهمه پولها را از دست داده از یارانه حذفش کنند واونی که یه خونه 10ملیاردی داره بایدیارانه بگیره عدالت اجتماعیی یعنی این
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
ریاست محترم جمهور
جناب روحانی عزیز
به نظر شما هنوزم باید مچکر باشیم؟