بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
کد خبر : ۱۴۷۴۵۳
خبرگزاري آريا-مديرعامل شرکت ملي گاز ايران، بر حفظ تاسيسات، ارتقا سطح يادگيري و دلبستگي به سازمان به منظور تحقق توليد پايدار گاز در کشور تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مهندس حميدرضا عراقي در سومين همايش توليد پايدار گاز با اشاره به ضرورت توجه به پايداري گاز و حساسيت ويژه اين موضوع تصريح نمود: با توجه به حجم بسيار زياد فعاليت هاي صنعت گاز کشور که سال به سال بر اين فعاليتها و بار مسئوليت هاي اين صنعت افزوده مي شود، بايستي به توليد پايدار و تمامي ابعاد آن به خصوص حفظ محيط زيست توجه ويژه داشته باشيم.
وي افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزي همکاران صنعت گاز در سراسر کشور موفق به ايجاد يک سازمان قابل اعتماد شده ايم و براي حفظ اين اعتماد نياز به افزايش پايداري توليد گاز داريم.
مهندس عراقي با اشاره به اينکه حجم توليد گاز در کشور تا سال 96 به بيش از 300 ميليارد متر مکعب در سال افزايش مي يابد، يادآور شد: براي تحقق اين موضوع بايد برنامه ريزي دقيقي انجام و زيرساخت هاي انتقال اين حجم گاز در کشور فراهم شود.
وي با بيان اينکه اين شرکت علاوه بر تامين گاز کشور، وظيفه تامين منابع مالي کشور را نيز عهده دار است، از واريز ماهانه نزديک به ٨٠٠ ميليارد تومان از منابع دريافتي خود به سازمان هدفمندي يارانه ها خبر داد.
مديرعامل شرکت ملي گاز ايران، به تشريح چگونگي دستيابي به توليد پايدار گاز در کشور از طريق تطبيق الگوي انسان کامل با سازمان کامل پرداخت و گفت: انسان داراي سه بعد جسم، ذهن و دل است که با ارتقا اين ابعاد مي تواند به کمال دست يابد و با تکامل انسانها مي توانيم به سمت داشتن سازمان متعالي گام برداريم.
مهندس عراقي تصريح نمود: حفاظت از سلامت جسم سازمان و حفظ و نگهداري از تجهيزات و تاسيسات به بهترين نحو اولين وظيفه کارکنان است.
وي ادامه داد: با استفاده از روشهاي مناسب، اصلاح فرايندها و کنترل و نظارت دائمي مي توانيم در راستاي سلامت جسم و بدنه سازمان حرکت کنيم.
مهندس عراقي، بالا بردن توان يادگيري و آموزش با هدف ارتقا سطح کمي و کيفي محصولات توليدي و انجام اقداماتي در راستاي حفظ محيط زيست از جمله کاهش فلرينگ را از عواملي برشمرد که منجر به ارتقاي ذهن سازمان خواهد شد.
وي خاطرنشان نمود: علاوه بر اينکه ذهن و جسم سازمان بايستي سالم باشد، کارکنان نيز بايد با دلدادگي و دلبستگي کار کنند و براي پشبرد اهداف سازمان با تمام توان تلاش نمايند.
مهندس عراقي، داشتن حق انتخاب را از مهمترين ويژگي هاي انسان ها و سازمانها برشمرد و گفت: حق انتخاب بزرگترين نعمت خداوند است که مي توان با استفاده از آن به رشد و ترقي دست يافت.
همايش توليد پايدار گاز با حضور مديران ارشد شرکت ملي گاز ايران و ساير شرکتهاي تابعه وزارت نفت به مدت دو روز هفتم و هشتم ارديبهشت ماه در پژوهشگاه صنعت برگزار مي شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر