بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
کد خبر : ۱۴۷۵۱۶
مأموران پلیس مدتی قبل با گزارش مردی جوان، متوجه شدند خواهر او به نام نگار گم شده ‌است.
مثله کردن بدن "نگار" به خاطر ۱۵۰ هزار تومان!
به گزارشافکارنیوز،مأموران پلیس مدتی قبل با گزارش مردی جوان، متوجه شدند خواهر او به نام نگار گم شده ‌است.

این مرد به پلیس گفت: «خواهرم شوهر و بچه داشت اما سال‌های زیادی بود که آنها را ترک کرده و در تهران زندگی می‌کرد. ما با هم در تماس بودیم و گاهی حالش را می‌پرسیدم اما او از چند روز پیش به‌طور مرموزی گم شده ‌است و جواب تماس‌هایش را هم نمی‌دهد».

وقتی مأموران تماس‌های تلفنی نگار را از طریق مخابرات پیگیری کردند، متوجه شدند او آخرین ‌بار با مردی به نام رضا صحبت کرده و طبق پیامک‌های موجود قرار بود آنها همدیگر را ببینند.

به‌این‌ترتیب رضا شناسایی و برای توضیح درباره رابطه‌اش با نگار به اداره آگاهی فراخوانده ‌شد. متهم در بازجویی‌های اولیه منکر اطلاع از سرنوشت نگار شد اما بعد از چند روز بازجویی اعتراف کرد نگار را به قتل رسانده، جسدش را مثله کرده و در زباله‌ها رها کرده‌ است.

متهم اعتراف کرد نگار را سه روز شکنجه کرده و وقتی متوجه مرگ او شده برای ازبین‌بردن جسد، آن را مثله کرده ‌است.

رضا رابطه‌اش با نگار را این‌طور برای مأموران توضیح داد: چند سالی می‌شد که نگار را می‌شناختم و با هم رابطه داشتیم. او به من نگفته‌ بود خانواده دارد و من فکر می‌کردم تنها زندگی می‌کند. هربار به خانه‌ام می‌آمد پولی به او می‌دادم تا اینکه مدتی قبل از حادثه از من مبلغ ١٥٠ هزار تومان خواست و من این مبلغ را به‌صورت قرض به او دادم. قرار بود خیلی زود آن را بازگرداند اما این کار را نکرد. من بارها به او گفته ‌بودم پول را پس بدهد چون خودم معتاد بودم و به آن احتیاج داشتم.

روز حادثه از او خواستم به خانه‌ام بیاید. می‌خواستم پول را از او بگیرم، وقتی آمد موضوع را مطرح کردم اول با شوخی و خنده صحبت کرد اما وقتی دید قضیه جدی ‌است گفت با برادرم تماس می‌گیرم تا پول را بیاورد.

اول گفت چند ساعت دیگر پول را می‌آورد و بعد گفت فردا می‌آورد. فهمیدم دروغ می‌گوید و پولی درکار نیست. بعد پیشنهاد دیگری داد تا بدهی‌اش را نپردازد؛ باز هم قبول کردم.

متهم درباره اینکه زن جوان را چطور به قتل رساند، گفت: او، من را مسخره کرد و خندید همین موضوع خیلی ناراحتم کرد. کتکش زدم اما آرام نشدم. دست و پایش را با زنجیر بستم. سه روز او را با تسمه کتک زدم. بدنش کبود شده‌ بود اما من هنوز آرام نشده‌ بودم. تشنه بود آب می‌خواست اما ندادم مواد هم مصرف کرده‌ بودم. بعد تصمیم گرفتم زجرش بدهم. با موچین پوست تنش را کندم و سیگارهایم را روی بدنش خاموش کردم. بعد از سه روز وقتی برای سرزدن به او و کتک‌زدن دوباره‌اش رفتم، دیدم نفس نمی‌کشد و حرکتی ندارد، فهمیدم مرده ‌است. جسدش را به پشت‌بام بردم و در خرپشته گذاشتم اما بو گرفت؛ تصمیم گرفتم جسد را از خانه خارج کنم. برای این کار باید آن را مثله می‌کردم. تکه‌های جسد را داخل کیسه‌ای گذاشتم و از خانه خارج و میان زباله‌ها رهایش کردم».

جسد مثله‌شده نگار با اعترافات این مرد و تحقیقاتی که مأموران انجام دادند، پیدا شد. این در حالی بود که فرزندان او نیز به‌خاطر قتل مادرشان شکایتی به مأموران ارائه کرده ‌بودند. پسر بزرگ این زن گفت: من ١٧ سال دارم و در این سال‌ها مادرم را ندیدم. پدرم از من و خواهر و برادرم نگهداری می‌کند. ما می‌دانستیم مادر داریم اما هیچ‌وقت او را ندیدیم و سراغی از ما نمی‌گرفت تا اینکه با تماس تلفنی که با دایی‌ام داشتم متوجه شدم مادرم کشته ‌شده ‌است.

پسر نوجوان گفت: مادرم با من تماس تلفنی داشت و با خواهر و برادرم هم صحبت می‌کرد اما هربار که از او می‌خواستیم به دیدنمان بیاید یا بگوید کجا زندگی می‌کند تا ما به دیدارش برویم، قبول نمی‌کرد.

او از پدرمان جدا نشده‌ بود اما با او زندگی نمی‌کرد و من هیچ‌وقت نفهمیدم علت اختلافشان چه بود. هربار به مادرم می‌گفتم دلم می‌خواهد او را ببینم، جواب می‌داد بهترین کار این است که کنار پدرتان بمانید؛ او از شما خیلی خوب نگهداری می‌کند و کارهایی برای شما انجام می‌دهد که من نمی‌توانم بکنم.

ما از قاتل مادرمان شکایت داریم و خواستار رسیدگی به این پرونده هستیم. اگر قاتل به ما می‌گفت مادرمان به او بدهکار است، خودمان پول را می‌دادیم و نیازی به قتل او نبود. پرونده با توجه به تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم برای بررسی و صدور حکم به شعبه ٧٤ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده ‌است و متهم به‌زودی محاکمه می‌شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
خدایا ما کجا زندگی می کنیم؟
aaa
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
اینجا داعش ایرانه
مهدی
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
این لجن رو باید با کم کم بردش توی بشکه اسید....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
خیلی حالم بد شد... اخه این خبره بورس نیوز می ذاری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
وای وای وای واااااااااااااااااااااااای.اینجا کجاست؟
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
باسلام: به نماینده گی از گروهی از دوستانم که با یکدیگر این مطلب را خواندیم و همگی متاثر شدیم از قوه قضایی خواهشمندیم این قاتل نامرد و بی وجدان را به اشد مجازات و اعدام در انزار عمومی محکوم نماید. با تشکر از بورس نیوز
ناشناس
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
همه روانی مرد ه معتاد و زنه ام احمق بود حداقل با یکی می کشی که به خاطر 150 تومن ترا نکشد ...جالبه شوهرش که طلاق نمی داده زن رو ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
اینگونه خبرها چه خاصیتی داره بورس نیوز.
این چیزها همه جای دنیا رخ میده و دردی از کسی دوا نمی کنه.
چیزی بذار که بدرد بخوره یا حداقل روحیه بده به ملت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
از بورس نیوز تقاضا داریم با وجود این همه مشکلات و گرفتاری ها به خصوص ضرر سهامداران دیگر این اخبار تاسف اور را منتشر نکند بلکه با خبرهای خوش هسته ای همه را سوی بورس سوق داده تا سراغ این جور کارها نروند با تشکر
امید در مملکت درست کنید کار درست کنید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
این کثافت آشغال عوضی باید جلوی سگ های گرسنه وهار انداخته بشه تا زنده زنده مثله بشه میتونه درس عبرت آموزبرای تمام جانیا بشه اما چرا اون خانم با داشتن سه تا بچه وشوهر سربه راه خونه اون عوضی می رفته ، خوشی زیر دل زدن آخر وعاقبتش همینه
خدایا به همه ما رحم کن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
مطمئناً هیچ دلیل قانع کننده ای برای این کار وحشتناک وجود نداره ولی این یه طرف قضیه است یه زنی که بچه داره شوهر داره فکر میکنین تنها کجا داره زندگی میکنه چه جوری داره زندگی میکنه با مردای مختلف چی کار داره معلومه دیگه چیکارست دیگه !!! چه شوهر و بچه های بی غیرتی داشته که یه عمر زن و مادرشون رو همجوری ول کردن برای خودش داره زندگی میکنه آدم دو روز از مادرش خبر نداشته باشه زمین و زمان رو به هم میدوزه.!!! خانواده از هم پاشیده آخرو عاقبتش همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
خاک بر سرعت ای از خدا بی خبر
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
مسئولین بهتره بفکر باشن توی ایران بخاطر مبالغ جزئی بارها جنایات رخ داده اگه فقر عامل بسیاری از جنایاته
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
مسئولین بهتره بفکر باشن توی ایران بخاطر مبالغ جزئی بارها جنایات رخ داده اگه فقر عامل بسیاری از جنایاته
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
اينها از بركات پياده شدن إسلام ناب است و بس!!!!!!!!!!!؟
کاظم
Kazakhstan
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
خدایا تو چی افریدی و ما با خود چه میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کرم از خود درخته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
این فقط باید یک تلنگر باشه برای مسولین که یک فکر اساسی بحال اعتیاد و گسترش آن بکنند چون افراد معتاد تعادل روانی و استدلال درستی از مسایل پیرامون خودشون ندارند و عواقب وخیمی برای جامعه دارند.
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
دوستان عزیز بهتره که احساساتی نظر ندهید و به جای قاضی هم حکم صادر نکنید اینگونه قتل ها درپی عمل مقتول وبه دنبال آن عکس العمل قاتل در لحظه ارتکاب جرم حاصل میشود و اینکه مقتول چه اقدامی انجام داده که قاتل را اینگونه تحریک به این جنایت کرده در بخش حقوقی و داوری بسیار مهم وبا اهمیت است لذا به اعتقاد من اولا جای اینگونه اخباردر سایتی که کاربر به دنبال بازار های بورس میباشد وبه یکباره با چنین خبری مواجه میشود نیست دوما شما سعی کنید هرگاه با چنین اخباری مواجه میشوید فقط بخوانید وبگذرید و به دنبال نظر دادن نباشید چون خواندن نظرها هم بر روی شما تاثیر منفی میگذارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
خیلی متاسف شدم. مسئولین اجتماعی و مذهبی بهزیستی اینها هشدار است . توجه کنند
وحید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
لطفا معنا های لغوی و اصطلاحی مثله را هم بگذارید با تشکر
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
حتی اگر هم بخوان قصاصش کنن دیه زن در اسلام نصف مرده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
نظرات خوندگ همه خواستار گرم قاتل شدن.دوستان با حذف فیزیکس و اعدام چیزی درست نمیشه.باید از ریشه درست بشه.مگه تا حالا کم اعدام داشتیم.دردی رو دوا کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
حالم بد شد ازاین همه کثافت