بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
نشست آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز طی هفته آینده در خصوص وضعیت صنعت پتروشیمی تا پایان سال جاری با همکاری شرکت کارگزاری بانک ملت و با حضور مدیر سرمایه گذاری های شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان جناب آقای احمد علی محصصی برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۱۴۷۵۳۵
نویسنده :
محمدآموخته
روز گذشته، تحلیل و چشم انداز قیمت جهانی طلا تا پایان سال 2015 میلادی در سی و دومین نشست باشگاه بورس نیوز با همکاری موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه، روز گذشته سرپرست تیم تحلیل بورس نیوز در سی و دومین نشست باشگاه که باهمکاری موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیان برگزار گردید با معرفی کشورهای تأثیر گذار در بازار جهانی طلا گفت: کشورهایی از جمله، آمریکا، آفریقا و همچنین چین از بالاترین ابزار در روند چگونگی قیمت جهانی طلا برخوردار می باشند که این امر تحت تأثیر روابط سیاسی و اقتصادی سایر کشورهای جهان است.

در ادامه نشست، امیر رضا حسنی مدیر عامل اقتصاد ایرانیان؛ به بررسی و تحلیل تکنیکال روند طلا اشاره کرد و همچنین در خصوص آینده قیمت سکه داخل کشور نیز توضیحاتی را به صورت مختصر ارایه داد.

بر اساس این گزارش، نشست روز گذشته باشگاه بورس نیوز با حضور بیش از 30 نفر از اعضا باشگاه برگزار شد و همین فایل PDF توضیحات ارایه شد نیز برای تمامی اعضا ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است، نشست آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز طی هفته آینده در خصوص وضعیت صنعت پتروشیمی تا پایان سال جاری با همکاری شرکت کارگزاری بانک ملت و با حضور مدیر سرمایه گذاری های شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان جناب آقای احمد علی محصصی برگزار خواهد شد.

برهمین اساس، از کلیه اعضای باشگاه بورس نیوز تقاضا می شود با توجه به محدود بودن زمان و ظرفیت افراد شرکت کننده، حضور قطعی خود را از طریق لینک زیر اعلام کنند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/48


گفتنی است، آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در باشگاه بورس نیوز را دارند می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از امکانات ارایه شده برخوردارگردند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه 1394.2.15 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

خیابان هفتم وزراء-پلاک 6- طبقه سوم-کارگزاری بانک ملت




اشتراک گذاری :
ارسال نظر