بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر : ۱۴۷۵۷۷

روزنامه "حریت" ترکیه با انتشار گزارشی ویژه به روایت سرگذشت زنان ایزدی‌ای پرداخته که توسط تروریست‌های داعشی ربوده شده و به عنوان برده جنسی مورد سوء‌استفاده قرار می‌گرفتند.


به گزارش خرداد، خبرنگار "حریت" اشاره می‌کند که صدها تن از این زنان موفق شدند از دست داعشی‌ها فرار کرده و خود را به قلمرو اقلیم کردستان عراق برسانند. خبرنگار حریت به سه تن از دختران ایزدی در اردوگاهی در شمال عراق در منطقه "دهوک" دیدار کرده و روایت آنان از روزهای سخت‌شان نزد داعش را شنیده است.


"دالیا" دانش آموز 19 ساله که در نهیت توانست در آوریل 2015 از دست داعشی‌ها فرار کند می‌گوید که در طول نه ماه اسارت خود مورد شکنجه قرار گرفته بود و هفت بار بین تروریست‌های داعشی دست به دست شد و فروخته شد.

او درباره دوران اسارت می‌گوید:"مردان داعشی به ما گفتند یا به اسلام می‌گروید یا کشته خواهید شد. ما از ترس جان مان دین مان را تغییر دادی. ما را به بازار بردگان می بردند. امرای داعش در آن جا از ترک ها تا آلمانی ها و چچنی ها بودند. آنان هر روز منتظر خرید دختران 12 و 13 ساله بودند. یکبار پیش از تجاوز یک امیر چچنی بر روی من سطلی پر از بنزین ریخت و گفت تو خیلی کثیف هستی باید تو را پاک کرد و سپس من را در خانه اش زندانی کرد و به مدت سه روز به من تجاوز کرد."




اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
خدا لعنت کند داعشی ها را
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
اینست اسلام وهابی که عربستان از حامیان اصلی ان میباشد
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
وحشییان کثیف آبروی اسلام رو می بردن با این حماقت هایشان دانش اموزان شیطان
ناشناس
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
مگه مسلمون هستن که بخوان آبروی اسلام را ببرند فقط میخوان با این کارهای کثیفشون اسلام را به یه شکل دیگه ای نشون بدهند .مسلمان یعنی سردار ما که در عراق مشغول مبارزه با این جانورهای اسلام نماست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
حيواناتي به شكل انسان كه تجسم آنها در داعش متبلور شده باعث ننگي بر پيشاني بشريت مدرن كه ادعاي اخلاق و حقوق بشرش گوش فلك را كرده است انشاله با فروپاشي نظام سعودي كه پدر خوانده تروريستهاي جهاني است اين انگل هاي جهان نيز از صفحه روزگار محو خواهند شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
خداوندا این شکاف بین اسلام سنی و شیعه را هرچه سریعتر از بین ببرد و ما را از این دام بزرگ نجات دهد
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
منشا همه ی این داعشی هاپول سعودی فکر صهیونیستی واسلحه امریکایی است.مازمانی ازشر داعش خلاص میشویم که مردم حجاز را ازشر خانواده ال سعود نجات دهیم.اگر هیچ کاری نمیتانیم حد اقل دعا کنیم که این خانواده ال سعودرا خداوند هر چه زود تر به اجدادش که همان ال ابوسفیان است ملحق کند.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مشکل در افکار است نه در خاندان آل سعود . جای این خاندان را هر خاندان دیگری با هر طرز تفکر دیگری هم که بگیرد تا این طرز تفکرات از ذهن این جماعت وحشی پاک شود حداقل دو نسل طول می کشد .
امیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
الهم العن اولظالم ظلم حق محمدوال محمد واخر تابع له علی ذلک خدا لعنت کندان نخستین کسی را که درحق محمد وال محمد ظلم کرد واخرین کسانی که ازو پیروی میکنند
هرمز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
خوب اگه دينشون رو تغيير دادن و مسلمون شدن اين ملعونا چطوري دختر مسلمان را به کنيزي گرفتن.
اينا مرتدن
تو خلوتاشون بعيد مي دونم نماز بخونن