بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
رئيس‌کل دادگستري خراسان رضوي با اشاره به مهلت 2هفته‌اي:

«ميزان» براي مطالبات مردم اقدام نکند دستگاه قضا وارد عمل مي‌شود

کد خبر : ۱۴۷۶۱۶
خاکشور – رئيس کل دادگستري خراسان رضوي از مهلت 2 هفته اي دستگاه قضايي به موسسه ميزان براي پرداخت حق و حقوق مردم خبر داد. به گزارش خراسان، حجت الاسلام «علي مظفري» رئيس کل دادگستري خراسان رضوي در سفر به رشتخوار و بازديد از دادسرا و دادگاه اين شهر به خراسان گفت: هم اکنون براي حل و فصل قضيه موسسه مالي و اعتباري ميزان وديگر موسسات مالي موجود در استان «ستاد تدبير» در استانداري خراسان رضوي تشکيل يافته و به موسسه ميزان از سوي دستگاه قضايي براي پرداخت حق و حقوق مردم 2هفته مهلت داده شده است که چنان چه به تعهدات خود عمل نکند دستگاه قضايي وارد موضوع مي شود. وي تأکيد کرد: مردم به پولشان خواهندرسيد و چنان چه در مهلت داده شده به ميزان، اين موسسه براي پاسخ گويي مطالبات مردم اقدام نکند، دستگاه قضايي وارد عمل خواهد شد. وي اظهار داشت: راهکارهايي که از سوي ستاد تدبير استانداري به موسسات مالي و اعتباري به ويژه ميزان داده ايم از جمله ادغام موسسات در بانک ها و تأمين نقدينگي براي پرداخت مطالبات مردمي است. وي خاطرنشان کرد: مديران و اعضاي هيئت مديره موسسه ميزان بايد قدم هاي موثري براي رفع مشکلات موجود در پرداخت حق و حقوق سپرده گذاران بردارند و از هر طريق ممکن و امکاناتي که دارند به وضع موجود پايان دهند. حجت الاسلام مظفري در خصوص شرکت پديده نيز به خبرنگار ما اظهار داشت: پرونده شرکت پديده به طور جدي در حال پيگيري است و اين شرکت تعهد کرده ظرف مهلت 7 ماهه که قوه قضاييه تعيين کرده مطالبات مردم را پرداخت کند.اين مقام قضايي همچنين گفت: قانون دستبندهاي الکترونيکي از تيرماه امسال در دادگستري و دادگاه هاي سطح استان اجرا مي شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
خدا کنه اگر بعد از این مدت پول درست و حسابی مثلا 40 درصد پول سپرده گذار را ندادند،مدیران موسسه میزان را زندانی کنند تا املاک را دلشان بیاید بفروشند،آخه تا وقتی آزاد باشن دلشان نمی آید دل از املاکی که آخرش مال مردم هست بکنند و باز با فریب کاری فقط زمان میخرند و سر مردم را کلاه میگذارند،حدود 100روزه از پول خبری نیست،مدیر عاملش میگفت تا 15 بهمن 93 صبر کنید به شرایط عادی برمیگردیم،،واقعا که ............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
عبرت باشه واسه مردم تا طمع نکنن و بخاطر 2-3 درصد سود بیشتر پولشون رو تو هر موسسه غیر مجاز و گمنامی سرمایه گذاری نکنن.
عابرپیاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
هر کی تو این موسسات پول بزاره حقشه که پولشو بخورن
نوش جونشون.
بهروز
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
هر موتور سواریم که از تو پیاده رو رد میشه حق با اونه چون میتونه ، دلشم میخواد بزنه به یه عابر در بره یا کیفشو بزنه ... نوش جونت عابر ! هرکی هرکیه دیگه نه ...
سپرده گذار
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
بعضیا مثل شما باید همون پیاده باشی همیشه کی اجازه داده خودتو قاطی سواره ها کنی..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
من يك خانم خانه دار هستم قبول دارم كه طمع كردم پولمو تو ميزان گذاشتم ولى خوب الان بايد پول مردمو بدن نوبت گذاشتن رفتم باز گفتن خرداد بياين همش وقت ميخرن از مردم تا صداها ساكت بشه من از مسئولين تقاضا دارم كه زودتر به وضعيت اين موسسه رسيدگى كنند مردم پولهاشونو نياز دارن
پوریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
آقای عابر پیاده سرزنش کردن دیگران کار خوبی نیست برای همینه که خداوند میفرماید هرکه بنده مرا سرزنش کند به بدتر از آن دچارش میکنم.
هیچکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
ناشناس و عابر پیاده به نظر من موسسه میزان در هر حال بهترینه.خودم حساب دارم.اصلا دغدغه ندارم.نهایتش اتفاق بدی بیفته بازم پولم سرجاشه.
واقعا بعضیا جوگیرن.
منم برا شماها متاسفم با این طرز فکر.
اصلاح بشین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
حالاآیاواقعابه پولمون میرسیم یانه؟من که دیگه خسته شدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
حالا فعلا كه بزرگترين بيلبورد دم نمايشگاه رو هم گرفته تبليغ به اون بزرگي زده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
این موسسه بیش از 10 سال است که فعالیت بانکی دارد . تا همین سه یا چهار ماه اخیر هیچیک از مسئولین کشوری و یا بانکی در خصوص غیرقانونی بودن آن و یا اینکه تحت نظارت بانک مرکزی نیست مطلبی نگفته بودند . چرا ؟ طبیعی است افراد پولشان را به مرکزی میسپارند که سود بیشتر میدهد در حال حاضر مردم هزینه این سهل انگاری مسئولین را میدهند .
ناشناس
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
آقا بیا پولتو بده به من. سود بیشتر از میزان بهت میدم، حاضری پولتو بدی به من؟؟؟ به من اعتماد داری؟؟
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی:
مدیران موسسه میزان تمایلی به ادغام شعبه‌ هایشان ندارند
تاریخ:1394/02/13 ساعت:16:18بانک و بیمه > بانک
مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌شمالی گفت: پی‌گیری‌ها برای ادغام موسسه میزان با یکی از بانک‌های دولتی در حال انجام است تا وجوه سپرده شده مردم به آنها بازگردانده شود.

مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌شمالی گفت: پی‌گیری‌ها برای ادغام موسسه میزان با یکی از بانک‌های دولتی در حال انجام است تا وجوه سپرده شده مردم به آنها بازگردانده شود.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، محمد رضا موفق در پاسخ به این سؤال که سپرده‌های مردم در موسسه میزان چه زمانی به مردم بازگردانده می‌شود، اظهار کرد: بانک مرکزی با این طرح موافق است اما مدیران موسسه میزان با این طرح موافق نیستند. مدیران این موسسه به دنبال آن هستند تا خودشان این بحران را ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: مدیران موسسه میزان تمایلی به ادغام شعبه‌ هایشان ندارند.

به گفته موفق، مردم این استان 370 میلیارد تومان در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند
یه بیچاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کممممممک تو رو خدا کمک
آره ما اشتباه کردیم تمام زندگی و سرمایه 18 سال زندگی مشترک مونو تو این بانک سرمایه گذاری کردیم
اما آهای شماهایی که میگید حقتونه حقتونه
اولا ما نمیدونستیم این موسسه مجوز نداره
دوما اگه مجوز نداره چجوری اجازه دادن شعبه بزنه این چه جور مملکتیه که موسسه های اینجوری توی اون تشکیل میشن و هیچکس جلشونو نمیگیره
یه دکه روزنامه فروشی بخوای بزنی هزار جا باید بدویی تا پروانه و مجوز بگیری
چجوری جلوشونو نمیگیرن
میزان مشکل دار شد چرا جلوی بقیه موسسه ها رو نمیگیرن که دارن کار میکنن
مسئولین کجایین؟
خوابتون برده ؟
حرف حسابی که جواب ندارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
شاید میزان باید درس عبرتی شود برای مردم و هشدار شدیدی به موسسات دیگر..... و بانک مرکزی هم از این آب گل آلود که 15 سال پیش و مخصوصا در 6 سال گذشته و دوره آخر رییس جمهور قبل قارچ گونه و با حمایت نهادهای خاص به وجود آمدن ،ماهی بگیره ،،،،بدون هزینه مردم را ترساندن و پولها را به بانکهای دولتی بردند،،،،حالا ما سپرده گذاران تاوان سیاستهای اشتباه دولت قبل را با پول و جان و اعصاب باید پرداخت کنیم!! تا بعد از هزار بدبختی یک رابین هودی از بانک مرکزی بیاد و اگر دادگستری خراسان کمک کنه مردم با بدبختی به پول خودشان برسند،،،این وسط کارمندان و مدیران میزان به حقوق و پاداشهای خوب رسیدن و باز مردم تاوان خواهند داد،،،هر بار که از رییس موسسه میپرسیدم که مجوز دارید میگفت ،داریم و تازه داریم بانک میشویم،،،خوب ما باید از حالا هر جا بریم کاری یا سرمایه گذاری انجام بدیم اول مجوز و حکم طرف رو ببینیم،مثلا سوار هواپیما خواستیم بشیم ،باید بریم گواهینامه خلبان رو ببینیم،چون اگر اتفاقی بیوفته و بخوان تاوان ندن،میگن خلبان غیر قانونی بوده یا قانونی بوده ولی گواهینامه اش رو تمدید نکرده بوده و خلاصه هزار راه فرار از مسءولیت،،،فعلا که هر کی هر کار خواسته کرده و فقط عیب از کشورهای دیگه تبلیغ میشه و اینجا مردم گل و بلبل هستند و قانون هم حرف اول را میزند ،البته از در عقب ،ولی صندلی جلو،،حیف که فقط حرف ،و حرف ،و حرف و حرف،بیچاره مردم و جو بی اعتمادی و استرس.....به کجا رسیدیم که بانک مرکزی میگه مردم تحقیق کنید بعد تو موسسات سرمایه گذاری کنید!!! جالبه بدونید میزان 110 شعبه دارد و 1200 کارمند و 4000سهامدار و تو روز روشن کار میکردن و خدا شاهده شبها تعطیل بودن،،،قابل توجه رییس بانک مرکزی و مدیران قوای سه گانه کشور،،،مگر پارتی بزرگی دارند این موسسات?????????????????????????????
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
بیمهبانکگزارش تصویری




+A-چاپ امتیاز به مطلب:2نفر
سپرده گذاران خشمگین میزان شعبه سرپرستی را با گوجه، قرمز کردند

تاریخ:1394/02/16 ساعت:13:37بانک و بیمه > بانک
سهامداران میزان که بارها درب شعبه سرپرستی این موسسه مالی و اعتباری تجمع کرده بودند امروز با گوجه و تخم مرغ به ساختمان و تابلو میزان حمله کردند.

سهامداران میزان که بارها درب شعبه سرپرستی این موسسه مالی و اعتباری تجمع کرده بودند امروز با گوجه و تخم مرغ به ساختمان و تابلو میزان حمله کردند.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، سپرده گذاران این موسسه که همانند روز های گذشته با سر دادن شعار خواستار توجه مسوولان به مشکلشان بودند امروز نیز با بستن حدفاصل میدان جانباز تا چهار راه خیام، به سمت ساختمان این مجموعه میزان زیادی تخم مرغ و گوجه پرتاب کردند.

نیروی انتظامی نیز برای کنترل اوضاع در محل مورد نظر استقرار یافته تا از آسیب دیدن افراد جلوگیری کند.

این افراد همچنین با سر دادن شعار هایی همانند "الله اکبر" و نصب پرده میزان را موسسه ای دروغین نامیدند و از قوه قضاییه خواستند تا جلوی فعالیت آن را بگیرد.

شایان ذکر است قرار بود بانک صادرات و یا ملی به کمک این موسسه بیایند اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

از سویی دیگر مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌شمالی در رابطه با ادغام شعبات این موسسه گفته بود علیرغم موافقت بانک مرکزی مدیران موسسه میزان تمایلی به ادغام شعبه‌ هایشان ندارند و می خواهند خودشان مشکلات را مدیریت کنند.
BalatarinCloobGoogle PlusFacebookTwitterLinkedin
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
چرت نگید خواهشا حقتونه.... اصلا به شما چه مربوط دخالت میکنید نظر میدید