بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
نماینده ملایر در مجلس با اشاره به عدم پایبندی آمریکایی‌ها به تعهداتشان گفت: شاید بتوان با آمریکایی‌ها مذاکره کرد، اما به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.
کد خبر : ۱۴۷۷۱۴

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجیخبرگزاری فارس،درباره اظهارت اخیر جان کری وزیر خارجه آمریکا درباره بازرسی از تأسیسات هسته‌ای ایران برای ابد و همچنین اظهارات جک لو وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره تحریم‌های اعمال شده علیه ایران گفت:‌ آیات قرآن می‌فرماید تا می‌توانید خود را در برابر دشمن تجهیز و با آنها گفت‌وگو کنید که اگر مذاکرات حاصلی داشت آن را ادامه دهید، ولی باید همواره مراقب مکر و حیله دشمن نیز بود.

وی افزود: سوابق تاریخی نشان داده که طرف مذاکره ما (1+5) قابل اعتماد نیست و بارها زیر میز زده و به قول و تعهد خود پایبند نبوده است.

آریایی‌نژاد اظهار داشت:‌ رنگ رخسار خبر می‌دهد از سر درون، لذا باید مراقب بود و هوشیارانه عمل کرد، زیرا حرف‌های مسئولان آمریکایی برای هدفی زده شده است.

نماینده ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: گفته‌های مسئولان آمریکایی به احتمال زیاد تحقق پیدا می‌کند که یا از ابتدا تعلیق تحریم‌ها اجرایی می‌شود یا بدقولی کرده و این کار را انجام نمی‌دهند، ولی اگر به سابقه جنگ تحمیلی و نقش غرب و هم‌پیمانان صدام نگاهی بیندازیم، خیلی مسائل روشن خواهد شد.

وی افزود: هر جا دشمن احساس کند که ما ضعیف هستیم پا را فراتر از گلیمش دراز می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: باید تلاش فراوانی کرد تا ضمن افزایش قدرت خود، خطوط قرمز را رعایت کنیم و اگر مسئله‌ای هم وجود دارد که ما را وادار به پذیرش برخی مسائل کند باید با مردم کشورمان صادق باشیم و نباید مسائل را توجیه کنیم.

آریایی‌نژاد اظهار داشت: شاید بتوان با آمریکایی‌ها مذاکره کرد، اما به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد مصداق به کجا چنین شتابان هستند و یک سال و نیم است که وقت کشور را تلف کرده‌اند.

آریایی‌نژاد افزود: امیدواریم که وقت ملت و کشور بیش از این هدر نرود، لذا دولت باید به فکر اقتصاد مقاوم و درون زا بوده و با تکیه بر توان داخلی کشور را بسازیم.

نماینده مردم ملایر در پایان تصریح کرد: دشمن اجازه نمی‌دهد که رفاه ایرانی و سانتریفیوژ ایرانی با هم بچرخد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
وقتی صحبت از اعتماد میشه یاد مسئولین خودمون میوفتیم . سرمایه ملت را دود کردند ولی باز دارن صحبت از بازار پر رونق میکنند . وقتی بازار مثبت میشه همه .کارشناس میشند ولی وقتی بازار منفیست کسی پاسخ گو نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
ولي به چين و روسيه ميتوان اعتماد كرد !!!!
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کل سرمایمونا تو بورس نابود کردن با این حرفاشون
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
یعنی به شما و حرفاتون میشه اعتماد کرد خدا وکیلی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
يك كلمه هم از مادر عروس .... ؟؟؟؟
حرف نمي زدي كسي .....بودي ؟