بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر : ۱۴۷۷۶۸
محسن رفیقدوست نتیجه مذاکرات هسته ای را به سود ایران دانست.

وی به خبرگزاری مهر گفت:

در مورد پایان جنگ هنوز یک عده خیال میکنند نباید جنگ تمام میشد. درصورتی که جنگ باید تمام میشد. زمانی هم تمام شد ما همه خاک خود را از دشمن گرفته بودیم و از نظر نظامی هم در قدرتمندترین زمان بودیم ولی همه خواسته های ما تحقق پیدا نکرده بودیعنی متجاوز شناخته نشده بود غرامت جنگی را نگرفته بودیم و ... اما امروز درست برعکس است. دنیایی که با ما به اصطلاح خودش سر سلاح هسته ای جنگ لفظی راه انداخته بود اصرار داشت که در ایران اصلا غنی سازی نباید بشود. اما امروز ۶ قدرت بزرگ دنیا پذیرفته اند در حدی که ما سلاح اتمی نسازیم برنامه هسته ای داشته باشیم. این پیروزی کمی نیست. اصلا این یک پیروزی بسیار بزرگی است که هنوز به خیلی از کشورها اصلا اجازه کوچکترین مقوله غنی سازی را نمیدهند اما پذیرفتند ما در حد ۵ درصد داشته باشیم. ما برنده شدیم. ما در واقع به مرگ گرفته بودیم که به تب راضی شوند که آنها راضی شدند.

توافق احتمالی هسته ای خیلی بهتراز قطعنامه ۵۹۸ استیعنی پیروزمندانه تر از آن است. ما در قطعنامه ۵۹۸ برنده بودیم یعنی خواسته های ما را در آن قطعنامه آوردند اما در توافق هسته ای حق غنی سازی ما را به رسمیت شناختند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
آفرین سردار که منافع ملی را خوب درک کرده ای
جبارسینگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
الاغ امام قطعنامه 598 رابه جام زهر تشبیه کرد حالا چه پیروزی با 8 سال جنگ بدون هیچ دستاوردی ازان حرف هاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
اقای عزیز بصیرت تانکجا رفته است ؟
منافع کشور را به چقدر بفروشیم مناسب است؟

اقتدار یک کشور چند میارزد؟
خون دانشمندان هستهای برابر دیه انان است ؟

خیانتت کار شاخ و دم ندارد خائن هم روی پیشانیش نوشته نشده است

قبلا هم ملت خود را به انگلستان میفروختند:

سید ضیا,فیروز فرمانفرما و.... انها هم به دلیل وضعیت وحشتناک مردم و 40 هزار لیره انگلستان قرارداد 1919 و امثال ان را امضا میکردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
اگه قرار باشه 3.7% غنی سازی داشته باشیم و اینهمه تعهد و ذلت را بپذیریم و اجنبی تا در پادگانهای نظامی زیر نظر و کنترل آنها باشد.....چه بهتر بود این هسته ای را تعطیل کنیم و اینهمه خفت و خواری هم به غرور ملی این ملت تحمیل نکنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
ناشناس 9:47 تو احتمالا یا از اون کسانی هستند که لغو تحریم دکان بقالی سود های سرسام آورت را تخته میکند ویا اینقدر از نظر مالی وضعیت خوبی داری که تحریم و غیر تحریم اثری در روزگارت نداد.
خفت وخواری را الان داریم میکشیم