بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
کد خبر : ۱۴۷۷۸۰
مفتی اسبق مصر در اظهاراتی مخالف با فتوای مشهور علمای اسلام تکلیف زنی را که همسرش او را در حالت زنا مشاهده می کند، مشخص کرده است.

به گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از سایت مصری "اخبارک"؛ علی جمعه مفتی اسبق مصر در برنامه "الله اعلم" که از شبکه " سی بی سی" پخش می شود، گفت مردی که همسر خود را در حال زنا مشاهده کند، جایز نیست او یا آن فرد بیگانه را در آن حالت به قتل برساند.

بر پایه این گزارش؛ مفتی اسبق مصر در اظهاراتی مخالف با فتوای مشهور علمای اسلام بیان کرد: خداوند به ما دستور می دهد هنگامی که مرد، همسر خود را در حالت مذکور مشاهده کند، تأنی کند تا مبادا به سبب غیرت بی‌گناهی را بکشد.

وی در ادامه افزود: در صورتی مرد می تواند همسر زناکار خود به قتل برساند که اولیاء او اعتراف کنند یا شاهدانی شهادت بدهند و در غیر این صورت مرد می تواند تنها همسرش را لعن کند. اگر هم قرار است مرد، آن فرد بیگانه را بکشد باید ابتدای امر ثابت شود آن بیگانه مجرد یا جوان است.

512


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
والا من خودم زن ندارم ولی اگه زنم رو در حال رابطه با مردی ببینم بجای دادو بیداد کردن میرم ازش میپرسم چی باعث شد این کارو بکنه؟ شاید تقصیر من باشه؟ نظر شخصیم اینه که این کار منطقی تره
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
بابا با کلاس مترقی با فرهنگ من میگم همینطوری که داری این سول ها را از زنت میکنی یه چای نبات هم واسه اون آقا بساز که حول کرده امدی تو سرزده ثواب داره
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
این تریپ روشنفکریت منو کشته.همین تریپ باعث شده اینقدر فساد در جامعه زیاد بشه.چی باعث شده خیانت کنه؟خب غلط کرده اول می رفت طلاق میگرفت بعد با هرکی میخواست می بود.
ناشناس
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
کامنت دوم عزیز:
به شما مربوط نمی شود من چه تریپی دارم
من اگر ازدواج کنم همین منطق و اصول دمکراتیک و حقوق بشری را در خانواده خودم یاده خواهم کرد و مثل داعشی ها به فکر زدن گردن همسر خاءنم نیستم.
در ضمن دود فساد از کنده شما بلند می شود که نسل امروز را تربیت و تحویل جامعه دادید
علی اکبر
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
همون بهتر که زن نداری عزیزم چون غیرت میکشه تو رو
313
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
ناشناس 21:10 نگفتي با اين تفکرات به کدام آيين و مذهبي!
تو حيوانات هم چنين حرکتي وجود نداره برا نگه داشتن جفتشون جنگ ميکنن.!
خجالت هم خوب چيزيه !
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
برو آقا... هزاران ساله مردان با غیرت پوسیدشون جوامع رو اداره کردن و فقط عقب ماندگی به بار آوردن. در دنیا زن و مرد باید برابر باشند. اگر مرد حق کشتن دارد پس زن هم باید حق کشتن داشته باشد. اگر مرد صیغه میکند زن هم باید بتواند صیغه کند.
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
حتما حنابعالی خانم تشریف دارید
reza
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
ناشناس
۱۷:۱۹
اگه زن مهریه داره مرد هم باید داشته باشه. اگه نصف اموال مرد به زن میرسه بلعکس هم باید باشه اگه مرد خرج در میاره خانومم حتما باید کار کنه و خرج خونه کنه
313
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
اگر عقل امثال شما ها تکميل بود که نيازي به آمدن پيامبر نبود.
جوامع پيش رفته اي شما ازش حرف ميزنين بعد هزاران سال اعتراف کردن که بي راهه رفتن شما حالا ميگي بايد راه بي راه را ادامه داد تا پيش رفت کنيم !
مثلا اگر زن هم حق کشتن و صيغه و ... داشت الان ما در کره مريخ يه پايگاه فضايي داشتيم ؟!
پيشرفت وقتي اتفاق مي افته که بخواي درست فکر کني و در مسير درست قدم برداري و بخواي پيش رفت کني .

اگر قرار بود زن هم مانند مرد باشه که ديگه زن افريده نميشد ساختار فزيکي زن هم با مرد تفاوت هايي بزرگي داره چطور ميتونه در بقيه موارد هم فرق نداشته باشه !
اي کاش ميگفتي که در چه اييني هستي از باب تفکرت باهات بحث کنم.
شايد به هوش بيايي و توبه کني از اين افکار بي پايه .
ناشناس
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
حیوانات هم روی ماده خود تعصب دارند. وقتی یک نر و ماده با هم زوج میشوند، اگر ماده دیگری نزدیک قلمروشان شود، علاوه بر نر، ماده اول نیز غیرتی شده و ماده جدید را از قلمرو خود دور میکند. من این رفتار را به چشم خود در پرنده کبک دیده ام. آنوقت چگونه بعضی از انسانها بعنوان آدمهای مترقی این حرف را میزنند؟؟
331
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
313 من کاری با نظر ها ندارم ویه صحبت کلی با تو دارم .در تمام کامنت های تو که از قبل تا الان در این سایت داری میذاری یه نوع غرور و احساس برتری نسبت به همه در توست وفکر میکنی همه کسانی که در این اینجا هستند از لحاظ علوم انسانی و علوم فنی خیلی پایین تر از تو هستند من از همین الان ترا دعوت میکنم به مناظره در مورد هرچی که تو بگی این لطف من به توست میخوام به تو ثابت کنم که تو هیچی نیستی البته با پوزش از هیچ که او هم از تو بیشتر میداند ابن گوی واین میدان
با نام کاربری 331 که علتش را هم کم کم میفهمی
ناشناس
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
زن گرفتی یه ندا بده ..........
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
آقای 331 برگرد و چیزی که نوشتی رو بخون.بعد قضاوت کن که کسی که فکر میکنه از همه بیشتر میفهمه کیه.لازم نیست لطفتو شامل حال بقیه بکنی.یه لطفی به خودت بکن و یه خورده کتاب بخون.
ناشناس
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
بعضی ها میگن مثلا شما بی غیرتی در صورتی که خ دشون درگیر جهل و تعصبند مرد خیلی عصبانی میتونه بشه ولی قتل یه کار شیطانی تری
سهیل
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
خخخخ خاک بر سر ملعونت کنن بی غیرت
نکته سنج
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
چقدر ساده ای،اگر تقصیر شما بوده، قبل از زنا به شما بفرماید وبعد از طلاق ......حکم زنی که زنا می کند قتل است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
رابطه با مرد نه زنا زنا که متاسفانه در جامعه داره بیداد میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
من نمیدونم چه کسانی باید تعین بکنند که ایشان یا امثال ایشان حق فتوا دادن را دارند به اینکه فتوا چه میدهند را من کاری ندارم بلکه به سواد این آقایان من کار دارم.
خب مفتی عزیز شما که میگویید اگر همسرش را در حالت زنا ببیند جایز نیست او را بکشد تا وقتی که به او ثابت شود دیگه چه اثباتی از این بهتر که دارد معرض میبیند (پخش زنده)این زنا را .
در ثانی حالا مگه حتما باید او را بکشد که اونموقع نکشد بعدا بکشد دیدن این صحنه خیلی ممکن است مرد را آزار دهد اما کشتن کار سختیه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
اگه زن بیینه زن هم حق داره بکشه ؟؟؟؟
احمد
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
نه عزیزم اینجا بکش بکش فقط واسه مرداس همش واس ماست...!!!
ناشناس
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کی می خواهیم بفهمیم مرد غیرت داره و زن حسادت.
313
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲
حسن جان احکام مربوط به زن و مرد فرق داره بخوني جوابش رو ميبيني يکم زحمت به خودت بده بخون سوال داشتي مطرح کن همين جوري يه چيزي نگو!
امیر
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
بله فرق داره...مردا هر غلطی خواستن می تونن بکنن چون احکامش فرق داره
313
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
امير خان هيچ جاي احکام نيومده که مردا هر ... خواستن بکنن .
اينکه درست تفصير نميشه يه بحث ديگه هست .
اصلا به يه منبع درست و دقيق مراجعه کردي که اين حرف رو ميزني؟
ناشناس
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
آقا جون اصلا ازاین به بعد هرکس کسی را دید میتونه بکشه اینطوری به کسی هم اجحاف نمیشه اگه من این 313 را ببینم خیلی خوب میشه
ناشناس
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
خب 313 بیسواد که به حسن میگی اگه سوالی داری بپرس همینطوری چیزی نگو حسن هم سوال کرده آخر جمله اش را ببین هرچند ببینی هم چیزی نمیفهمی
ناشناس
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
این 313 همون الهام چرخنده خودمونه که نام کاربریشا عوض کرده اما ایشون نمیدونه اینجا یکی هست که همه چیز را میدونه
برای شروع خوب بود؟ من 331 هستم
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
خيلي شرم آورهست خيانت بدترين کار ممکن
هست که هر نفر چه زن و چه مرد ميتونه انجام بده
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
تاسف داره نظرات....
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
مگه تو ایران خودما کسی اجازه دار ه متجاوز به عنف خودش قصاص کنه باباشو در می آرن که به چه حقی این کارو کردی ول کنید بابا این حفارو خیانت تو خانواده ها بیداد میکنه ببینید علت چیه؟؟؟؟
l
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
علت ماهواره است
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۷
نه بابا علت رادیو سلامته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
طلاق برای چه مواردی است

برای این موارد نیز میباشد.زن خیانتکار را باید طلاق داد تا به جمع خیانتکاران بپیوندد

حیف تلاشی که جهت زدن یا کشتن چنین تعفنی انجام شود
ناشناس
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
آقا یون و خانم ها علت همش ماهواره اس
بعضیا جنبه ندارن ماهواره داشته باشن بخدا
به چشم دیدم یارو فیلم میبینه تز عاشقی بر میداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
حرف حق زده
اسلام دین توحش و وحشیگری نیست
اسلام دین منطق و عقل و قانونمداریه
ناشناس
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
آره خوب
ما شماس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
بايد بكويد لعنت بر من أكر با ان قاشق غذا بخورم
ناشناس
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
من بعید میدونم اسلام همچین حکمی داده باشد که مرد میتونه زن رو در حین عمل زنا بکشه چون اگر اینجوری بود که میشد هر مردی یک انگ زنا ببنده و زنش رو بکشه صحنه سازی هم که کار مشکلی نیست.من فکر کنم این شیخ مصری فتوای درستی داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
اون آقایی که میگی مرد غیرت داره و زن حسادت... هردو حس یه چیزه ولی متاسفانه مردا برای توجیه کاراشون اسمشو غیرت گذاشتن که رگشم باد می کنه!! و دوباره هم برای توجیه کارای خودشون زنها رو حسود خطاب می کنن. ولی نه برادره من هردو انسان هستند و روی فردی که به عنوان همسرشون دارن احساس تملک می کنن و دوست ندارن با فرد دیگه ای شریک بشن. خیانت از سوی هر طرفی چه مرد و چه زن که باشه خیلی کار کثیفیه
امين
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
هر كي دست رو يك زن ايراني بلند كند بايد كشته شود. خدا نياره روزي رو كه يادمون بره مادرامون چقدر زحمت كشيدن واسمون.
fusil
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
بله من با نظر مفتی موافقم جنگل نیست که هرکی هرکاری خواست بکنه
یه نفر خلاف قانون و شرع رفتار می کنه
قانون براش مجازات تعیین می کنه
نمیشه هم شاکی باشی هم قاضی هم اجرا کننده حکم
ffff
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
اول باید کشتش بعد طلاقش داد.
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
من میگم گذشت در چنین مواقعی بهترین گزینه برای مرد است ویک فرصت دیگر به همسر خود بدهد اصلا طوری رفتار کند که اتفاق نیافتاده ومحبتش را به همسرش بیشتر کند تا همسرش هم احساس ترحم نکند هرکسی ممکن است در زندگی دچار اشتباه بشود و پشیمان باشد خداوند با این همه بزرگی وعظمتش اگر بنده ای نادم باشد و از کرده اش پشیمان هرگز در های رحمتش را به روی او نمیبندد . سخته حتی تصورش هم برای هر کسی سخته امالذتی که در گذشت هست در انتقام نیست
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
بهترین کار جدایی از همسر و واگذار کردن اون به خودش و تفکراتش هست و مطمئن باشید بالاخره چوب کارش رو میخوره .
مه صفا
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
بالاخره یک نظر متفاوت والبته خوب را در این خبر ما دیدیم از آقا شهرام
اینی که شما گفتید کاملا کار پسندیده ایه اما شهرام جان اینگونه رفتارها روح بلندی را میطلبه که متاسفانه در اکثر ما از جمله خودم وجود ندارد روح گذشت و کمی صبوری
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
احسنت.. نشان دادی تفکراتت داعشی نیست برادر
ابو غزاله
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
تا اندازه ایی با نظر شهرام موافقم ولی گزینه ترک موقت را دارم که هردو مجددا فکر کنند که ایا ان تجربه و رابطه نا مشروع ادامه یابد یا نه؟درصورت پشیمانی از این اشتباه ٍ که باید فراموش شود وعلنی هم نگردد .
ناشناس
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
اینجوری که یه مدت هم را ترک کنند که گوشت دادیم دست گربه و رفتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
چشم ها را باید شست و دنیا را امروزی دید.
منو
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
خاك بر سرت شهرام بي غيرت سيب زميني
شهرام
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴
در کوی نیک نامان ما را گٌذر ندادند
گَر تو نمی پسندی تعقیر دِه قضاء را
علیرضا
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
ایول داری شهرام این بیت ارزش هزار مثبت را داره دمت گرم
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
تغییر شهرام جان نه تعقیر.
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
زن و مرد بايد مثل همه جاي دنيا اول تكليفشونو با خودشون معين كنند واگه علاقه به ارتباط باشخص ديگه اي دارند بعد از جدا شدن و از طريق انساني آن اقدام كنند نه يواشكي به اصطلاح بخواهند زرنگ بازي در بيارند و يا به قول معروف يكي رو پاس بدارند ده تا رو زاپاس براي مواقع خاص.بنظر ميرسه اين موضوع داره جا ميفته ودر كنار عوامل واضح ديگه يكي ازعلتهاي اصلي بالا رفتن طلاق شده.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
پس اینطوری یکی الکی بیاد زنش را با یه مرد دیگه بکشه بعد به دروغ بگه زنا می کردند
پارسال
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۸
البته حسن جان بررسی 1 شرایط محیطی،، 2توجیه حضور غیر موجه هر یک از مقتولین در محل انتقام، 3نظر پزشک قانونی، 4بررسی پیامک های مقتولین،5 تست سلامت روانی از شوهر یا همون انتقام گیرنده،6 بررسی داشتن سوء سابقه ازهر سه نفر در ارتباط با بزهکاری اجتماعی،7 تحقیق در داشتن ویا نداشتن اختلافات زن و و شوهر در زندگی آنان و بالاخره 8 چگونه مطلع شدن شوهر از این اتفاق ونوع کشتن آنان که برای کارشناسان روانشناسی از جهت کشتن با خشم ویا کشتن با نیت قبلی خیلی مهم است میتونند پی به سوال ویا ابهام شما در رابطه به این موضوع ببرند .
امیدوارم تونسته باشم کمکت کرده باشم هرچند رسیدن این ایده که به فکر شما امده نشون میده نسبت به مسائل اطرافت منطقی تصمیم میگیری.
افشین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
نظرات انتشار یافته تا این لحظه 29 تا و غیر قابل انتشار 23 تا. اینجا ایرانه. i love you pmc
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
دنیا عوض شده با حکم کلی و دینی که نمیشود دادگاه راه انداخت و کسی را کشت مردم این خاور میانه تاوان چه پس میدهند ؟
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کامنتهای بالا نشون میده که تفکرات اسلام ستیزی و افکار صهیونیستی داره کار خودش رو میکنه همه رو به جون هم انداخته یکی مفتی رو تایید میکنه یکی دم از مدرن بودن میزنه دقیقا همون چیزی که مفتیهای پست فطرت تکفیری میخوان خام این حرفها نشید ببینید اسلام واقعی دراین رابطه چی میگه اسلام رو باید از منابع اصلی اون به دست اورد
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
شما ها هم همش توهم توطئه دارید
ارام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷
خدا شاهده کامنت ها جالبه. خوندن این مطالب سرگرم کنندا ست
رامون
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳
آرام خانم دست شما درد نکنه ما داریم این همه انرژی مصرف میکنیم که شما خانوم ها را نکشند بعد شما نشستی به ما میخندی
راهنما
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
اگر در یک جامعه ایده آل اسلامی وانسانی،یعنی جامعه ای که حقوق مادی ومعنوی همه انسانها رعایت شده است بسربریم،چنین خطایی حکمش اشد مجازات است،به نسبت شرایط محیطی واجتماعی وفردی نیز خطا وجزا تغییر میکندکه بستگی به نظر قاضی دارد.
انسان در نقطه صفر وبین دو بینهایت خیر وشر آفریده شده ومسیر زندگیش جنگ درون وبرون بارگیری مثبت ومنفیست در این کشمکش زن آسیب پذیر تر است،زن با سرعت بیشتروشکننده تری بار منفی میگیرد ومخربتر ودر جنبه مثبت یا منفی تاثیر گذارتر است ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
حضرت علی ع در این خصوص فرمودهاند:

اگر مردی همسرش را به دلیل دیدنش هنگام زنا به قتل برساند,اگر 4 شاهد برای ادعای خود نیاورد ,باید قصاص شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
الان توجامعه ما خيانت مردبه زن داره بيداد مي كنه . خيانت زن به مردهم زياد است. بايد عواملي كه باعث بروز همچين اقداماتي مي شوندرو پيدا كرد. اينكه فوري بگيم به خاطر ماهواره است ، ساده لوحي است. زن ومرد بايد ياد بگيرندكه طوري رفتار كنندكه عاشق يكديگرباشند . دراينصورت بدون هيچ ناظر و حكم وفتوي و بگير و ببندي اگر اونور دنيا هم باشندبه هم وفاد دار مي مونند ولي اگر نسبت به هم عشق نداشته باشندو ازلحاظ فرهنگي وفكري هم سست باشند توي خونه خودشون به يكديگر خيانت مي كنند.
ناشناس
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
پس نتیجه میگیریم یه تیغه دیوار بکشند وسط اتاق خواب مسئله حل حله
دوستدار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
غلط میکنه زنش را بکشه
اگه خواست از هم جدا شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۴
اگه بفکرنان وآبشان باشند. وحریم خودشان راحفظ کنند هیچ مشکلی برای شان نمی افتد آن مفتی هم حرف. چرت ومفتی زده است اگه خودش ببیند چه ها که نمی کند
عبدالقادر ناکازاکی
United States of America
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کشتن که وحشیانست ! میتونی ازش جدا بشی نهایتا خوب بود زنت تو رو میکشت ! ماشالله مردا که دست به خیانتشون بهتره !هههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
میگم من صبر کردم تا همه کامنت ها بیاد یه چیز جالب به شما بگم توی این همه کامنت هایی که در مورد این موضوع امده حتی یک کامنت هم ننوشتند که تو این گیروداد بکش بکش زن وشوهر اون آقا هه کجا رفته تکلیف اون چیه ببخشیدا بالاخره من باید تکلیفم را بدونم چیه یا نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
وای این اخری خیلی باحال بود,دمت جییییییییز
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
معلومه کجا بوده دیگه...
چوباشد نظرتو پی ناموس کسان....
پی ناموس توباشد نظر بوالهوسان....
مینا تبریز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
اگه مردی ببینه زنش داره بهش خیانت میکنه حق کشتن نداره اما میتونه بدون دادن هیچ پولی و خرجی طلاقش بده در ضمن شما مردا هی به زناتون خیانت میکنید پس زنها هم باید یواشکی با مهربانی وچرب زبانی شما رو بکشن که شخصا اگه ازطرف همسرم احساس خطر بکنم یواشکی به یه نحوی میکشم مردها مارو نیافریدن که بکشن واین آقایون که دائما ضد خانم ها حرف میزنن فکر مادر وخواهرشونم بکنن که یه چنین بلایی سر خواهرشون بیاد
ناشناس
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
معلومه خودت از اونایی که با یه عطسه شوهر جای کنترل کردنش میری پیش یکی دیگه میخوابی ، بهونه قشنگی نیست وقتی بلد نیستیم طرف مقابلمونو کنترل کنیم بگیم پس متم میرم پی کثافت کاری ، چه زن باشی چه مرد تو شرایط عکس العمل احساسی نشون میدی ، تویی که این استدلال رو میاری ، همونی هستی که داری به طرف مقابلت خیانت میکنی ، حالا میخواد همسرت باشه یا دوست پسرت ، توجیه بدتر از گناه نیار ........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
سلام به نظر من اگر انسان زنش را در حالت زنا دید نباید هر دو طرف زنا کار را کشت زنش را طلاق بدهد یا اورا ببخشد این بستگی به طرف داردببینید برادران از زنا کثیف تر نیست این عمل اکنون در جامع ما اگر رواج دارد علتش هم ماهواره است هم ناآگاه بودن مردم و خیلی چیزهای دیگر ولی به خدا کسی از راه و رسم زندگانی فاطمه زهرا آسیبی نمی بیند بلکه سود میبیند آخر این بی بندوباری ها ناکجا آباد است
س س
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
انشاالله با تحقیق و مشورت زن بگیرید که این اتفاق نیوفته..ومدیریت زن از طرف مرد بسیار قابل توجه و اهمیت هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
جالبه. یعنی بین این همه نفر که نظر دادن یه نفر هم در مورد اون مردی................ که با ناموس مردم زنا میکنه هیچ حرفی نزد و همه ی کاربران فقط در مورد اینکه چه بلایی باید سر زن بیاورند حرف زدند. یعنی این اوج بی غیرتی هستش که طرف اومده با پر رویی جلوی چشمات به ناموست که تنها یاور و عشق زندگیت هستش و فقط تو حق داری عاشقش باشی تجاوز میکنه ، بعد هم به ریشت میخنده ، بعد آقا از خارج پیام داده گفته: > بعد اسم این کار خودشو گذاشته انسانیت و عدالت. تو به این میگی انسانیت ؟ بی زحمت بفرما به اون آقای محترم بگو بار بعدی که خاست بیاد خونتون با زنت زنا بکنه چند نفر از دوست هاش رو هم با خودش بیاره. بعد هم تو بشین و اونا رو نگاه کن و لذت ببر. بعد هم که رفتن برو با آرامش و لطافت زنت رو اول از همه نوازشش کن بعد هم او را نصیحت کن که چرا جلوی چشمام بهم خیانت کردی و با مرد ها و پسر های غریبه زنا کردی. اونم بگه ببخشید یه لحظه حواسم نبود که چه شوهر با غیرتی دارم که خیلی عاشقه منه و حاضره برای من هر کاری بکنه. بابا بشین حرف چرت نزن. تو حق داری هر بلایی سر اون مرتیکه بی ناموس بیاری. نگا اینو.داره برای من دم از حقوق بشر میزنه. نگید تو رو خدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
جالبه. یعنی بین این همه نفر که نظر دادن یه نفر هم در مورد اون مردی .............. که با ناموس مردم زنا میکنه هیچ حرفی نزد و همه ی کاربران فقط در مورد اینکه چه بلایی باید سر زن بیاورند حرف زدند. یعنی این اوج بی غیرتی هستش که طرف اومده با پر رویی جلوی چشمات به ناموست که تنها یاور و عشق زندگیت هستش و فقط تو حق داری عاشقش باشی تجاوز میکنه ، بعد هم به ریشت میخنده ، بعد آقا از خارج پیام داده گفته: > بعد اسم این کار خودشو گذاشته انسانیت و عدالت. تو به این میگی انسانیت ؟ بی زحمت بفرما به اون آقای محترم بگو بار بعدی که خاست بیاد خونتون با زنت زنا بکنه چند نفر از دوست هاش رو هم با خودش بیاره. بعد هم تو بشین و اونا رو نگاه کن و لذت ببر. بعد هم که رفتن برو با آرامش و لطافت زنت رو اول از همه نوازشش کن بعد هم او را نصیحت کن که چرا جلوی چشمام بهم خیانت کردی و با مرد ها و پسر های غریبه زنا کردی. اونم بگه ببخشید یه لحظه حواسم نبود که چه شوهر با غیرتی دارم که خیلی عاشقه منه و حاضره برای من هر کاری بکنه. بابا بشین حرف چرت نزن. تو حق داری هر بلایی سر اون مرتیکه بی ناموس بیاری. نگا اینو.داره برای من دم از حقوق بشر میزنه. نگید تو رو خدا.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
هیچ مردی به هیچ دلیلی نمی تونه یه زنوبکشه.اگه اسلام اینه من ازاسلام متنفرم .زن ومردمثل هم نیستن اماحقوقشون برابره.این وحشت ناکه که بعضیاباین حرف که مردمیتونه زنوبکشه موافقن یااینکه طرف میادمیگه اگه این صحنه روببینی جایزنیست این جایزنیست توی دیوث خودش توهینه.بعدشم حق مردی که زنش درحال خیانت اونومی بینه چیه؟این چه منطقیه جم کنین خودتونودینتون برین به جهنم کثافتا عوضیا
سحر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
هیچ مردی به هیچ دلیلی نمی تونه یه زنوبکشه.اگه اسلام اینه من ازاسلام متنفرم .زن ومردمثل هم نیستن اماحقوقشون برابره.این وحشت ناکه که بعضیاباین حرف که مردمیتونه زنوبکشه موافقن یااینکه طرف میادمیگه اگه این صحنه روببینی جایزنیست این جایزنیست توی دیوث خودش توهینه.بعدشم حق مردی که زنش درحال خیانت اونومی بینه چیه؟این چه منطقیه جم کنین خودتونودینتون برین به جهنم کثافتا عوضیا
سحر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
هیچ مردی به هیچ دلیلی نمی تونه یه زنوبکشه.اگه اسلام اینه من ازاسلام متنفرم .زن ومردمثل هم نیستن اماحقوقشون برابره.این وحشت ناکه که بعضیاباین حرف که مردمیتونه زنوبکشه موافقن یااینکه طرف میادمیگه اگه این صحنه روببینی جایزنیست این جایزنیست توی دیوث خودش توهینه.بعدشم حق مردی که زنش درحال خیانت اونومی بینه چیه؟این چه منطقیه جم کنین خودتونودینتون برین به جهنم کثافتا عوضیا