بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر : ۱۴۷۷۸۱

به گزارشخبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگارانحبیب الله بوربور قائم مقام جمعیت فداییان اسلامی عصر امروز سه شنبه در همایش تجلیل از مقام معلم که توسط جمعیت اسلامی فرهنگیان و در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شد گفت: نظام ما جمهوری اسلامی است و اسلامیت این نظام هزار و چند صد سال قدمت دارد و مراجع وحوزه ها از انحرافات اسلامیت نظام جلوگیری می کند از این رو ما برای اسلامیت دغدغه نداریم.

وی افزود: ما برای جمهوریت نظام دغدغه داریم و امام فرمودند که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد. پس جمهوریت نظام اهمیت دارد و باید تلاش کنیم تا این جمهوریت حاصل شود.
بوربور ادامه داد: با این شکل کاری و روندی که در نظام وجود دارد در آینده به مشکل خواهیم خورد. و در دوران اصلاحات شاهد این بودیم که در درون حاکمیت علیه حاکمیت کار می‌شد.
قائم مقام جمعیت فداییان اسلامی تصریح کرد: حدود 12حزب را جمع کردیم و حزب جمعیت وفاداران جمعیت اسلامی را تشکیل دادیم و نماینده این احزاب در خانه احزاب شدیم و در آن‌جا دیدیم که عده ای در این مکان جمع شده اند و علیه ولایت فقیه فعالیت می کنند.
وی تصریح کرد: در دنیا جریانات سیاسی شرایط را می‌بینند و برای مشکلات مختلف مثل اشتغال، تورم و... شاخص تعیین می‌کنند و مردم به شاخص و برنامه اهمیت می‌دهند و افراد اهمیتی ندارند.
بوربور با اشاره به اینکه در کشور ما برخی افراد از پول بیت المال برای انتخابات استفاده می‌کنند تاکید کرد: در دوران احمدی نژاد افرادی می آمدند و با استفاده از پول بیت المال در انتخابات شرکت می کردند و ما نیز انگل وار به ‌آن ها می‌چسبیدیم در صورتی که این درست نبود و اگر ما دو یا سه دوره نماینده نداشته باشیم ایرادی ندارد، در عمل بیاییم برنامه داشته باشیم و شاخص‌هایی را تعیین کرده و مردم را در جریان قرار دهیم.
قائم مقام جمعیت فداییان اسلامی ادامه داد: افراد باید با مجموعه حرکت کنند و با برنامه وارد شوند و مردم هم به برنامه رای دهند و جمهوریت نظام به این شکل بدست میاید و برای شکل گیری جمهوریت باید برنامه و شاخص داشته باشیم.
در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که این نشست‌ها نتیجه داشته ب اشد و ما با برنامه و هدف به نتیجه خواهیم یافت و با برخوردهای صریح و آنی چیزی به دست نخواهیم آورد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بیزار از اصول گرایان
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
دمت گرم این انگل وار رو خوب اومدی.
مقتدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
حتما برنامه رابهانه کردندتایکسری ازکسانی راکه میدونن رای نمیاورن ازین طریق یعنی تولیستهای آنچنانی وبه بهانه برنامه گروه دوبتره بفرستن تومجلس