بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد خبر : ۱۴۷۹۹۷
حجت الاسلام سید هادی خامنه ای در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه شرق در پاسخ به این سوال که:اینکه شما می‌گویید ما از مسائل فرهنگی غافل شدیم، فکر می‌کنم منظورتان مفهوم عام آن است؛ یعنی بیشتر به غفلت از طبقات حاشیه‌ای جامعه اشاره می‌کنید. چون دولت اصلاحات اگر یک مشخصه برجسته داشته باشد بی‌تردید همین فرهنگی‌بودن آن است... .گفت: همین‌طور است. این فرهنگ کمی نخبه‌گرایانه بود. منظور من فرهنگ در سطوح پایین است؛ یعنی طبقات پایین جامعه هم آن را بفهمند و با آن ارتباط برقرار کنند.

در این جامعه آدم اگر بخواهد کار کند، باید بتواند با زبان مردم حرف بزند. از طرفی، جریان رقیب در آن دوران، با ابزارهایی که در اختیار داشت، چهره‌ای خطرناک از فعالیت‌های فکری، فرهنگی و هنری گروه‌های حامی دولت ارائه می‌کرد، به‌گونه‌ای که بسیاری از مردم عادی و علاقه‌مندان به ارزش‌های دینی و اخلاقی را نگران می‌کردند. جالب اینکه اتفاقات بسیار نامناسبی در هشت سال بعدی به وقوع پیوست که هیچ واکنشی از جریانات مورد اشاره دیده نشد.

مثلا یک‌سری کارهای سیاست‌مدارانه هست که من هنوز نفهمیده‌ام چه فرمولی دارد، برای نمونه احمدی‌نژاد در اجتماعاتش طرفدارانی داشت که سنتی‌ها به آنها و ظاهرشان ایراد می‌گرفتند، اما مشکلی پیش نمی‌آمد.

یادم هست در دور دوم انتخابات سال ٨٤، از ما دعوت کردند برای سخنرانی در اصفهان به‌نفع آقای هاشمی‌رفسنجانی به آنجا برویم. شب آخر انتخابات بود که دیگر تبلیغات ممنوع می‌شد.

اواخر شب در یکی از میادین اصفهان جوان‌هایی بسیار بدحجاب با پرچم‌هایی ایستاده بودند و برای احمدی‌نژاد تبلیغ می‌کردند و به‌طور غیرمستقیم علیه آقای هاشمی شعار می‌دادند؛ اما هیچ‌کدام اینها در پرونده و رزومه احمدی‌نژاد نوشته نشد.

اما اگر همان‌ها عکسی از نامزد اصلاح‌طلبان را در دست می‌داشتند، موجب تبلیغات سوء، علیه آنها می‌شد، کاری که در سال‌های اخیر همچنان علیه اصلاح‌طلبان ادامه دارد. حالا اینکه این ماجرا چه عقبه سیاسی و فرهنگی‌ای دارد، نمی‌دانم. لابد همه‌چیز خودجوش است!
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
چرا اينها هر موقع در پاسخگويي کم ميارند ميرن سراغ احمدي نژاد
ناشناس
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
اون موقع که داشت مملکت رو بار می زد و ما اعتراض می کردیم هم باز می گفتین چرا به این دولت پاکدست گیر دادین؟ما لال می شیم شما هر موقع کارت با مملکت تموم شد صدامون کن بیاییم جارو کنیم.
علی
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
سناتور...ازش شوال کردن جواب داده...
khnd
ROMANIA
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
این حرف ها به احمدی نژاد نمیاد

میخواهند خرابش کنند...

احمدی نژا مرد بود......................
امیر
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
دیگه خرابتر از اینم مگه میشه؟
علی
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
نمردیم و معنی مردانگی را هم فهمیدیم . اتفاقا بابک زنجانی و خاوری هم همین عقیده شما را دارند
سهیل
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
بعله در توهم زدن و دنیا را بر علیه ایران تحریک کردن.
ناشناس
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
احمدی نژاد مردهه . اگر روحانی مردهه خودش رو 1 درصد شبیه احمدی نژاد کنه . مشکل احمدی نژاد این بود که اول عمل می کرد بعد فکر می کرد ولی مشکل روحانی اینه که نه عمل می کنه و نه فکر می کنه . عمل کردنی هم می زنه یه دفعه ای قیمت نون رو 2 برابر می کنه . این یعنی فلاکت مردم .
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
چرندیات با احمدی نژاد فاصله زیادی دارد

به قول دو ستمون احمدی نژاد مرد بود......

در قلبمی احمدی نژاد جیگر
ناشناس
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
آره جیگر بود
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
منظورت جیگر کلاه قرمزیه دیگه
ناشناس
GERMANY
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
احمدی نژاد مردی که هنوز اسمش جز پر ببینده ترین خبرهاست
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
بله
همه میترسن یه گند جدید زده باشه زود سریع میان میخونن
سیدجلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کیه که ندونه در انتخابات اصلاح طلبان وکارگزاران یک مشت افراد بی بند وبار باحرکات نا مشروع اظهار شادمانی میکنند دست پیش میگیرند که عقب نیافتند!
علی
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
ای انسان به خود ااآآآآ
ناشناس
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
ایول جلال جان . دمت گرم .
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
چون معلوم 2سال ديگه انتخابات از همين الان شروع كردند تا احمدي نژاد را خراب كنند ولي مردم بيدارند چرا چون از اين دو سالي كه گذشت مردم جز حرف چيزي رانديدند .
سهیل
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
اقلا دارندایران را به دنیا به عنوان کشوری صلح ظلب می شناسانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
چرا رای ثبت نمیشه؟
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
احمدی نژاد فقط
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
می رسد مردی که زنجیر غلامان بشکند

دکتر ما منتظرت هستیم
کریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
اگر خانم خانه ظرف بشکند ان شکستن صداندارد ولی اگر..خانیم سیندیرانین سسی اولماز
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
حداقل خیلی مردتر و شجاع تر از این دولت بود !
ناشناس
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
دولت ها در اجرای وعده های خود با مشکل مواجه می شوند و این عملکرد ما و شما است که سبب می شود دولتی توهم زده شود یا واقع گرا گردد. قدری هم خوب است انسان به عاقبت و اخرت خود فکر کند و این قدر مهملات سر هم نکند. آنقدر تعریف و تمجید غیر وافعی از آن بنده خدا شد که امر بر آن بیچاره مشتبه شد: هاله نور ، معجزه هزاره سوم ، پناه بر خدا پیامبر زمانه ( نظر آقای رحیمی معاون ایشان) و الا ماشالله شجاعت به حرف نیست به عمل است و اینکه لقمه نانی سر سفره بنده خدایی بیاوری نه آنکه آنچه را داشت از او بگیری
قبل از آمدن این بنده خدا خرج یک خانواده 4 نفره حداکثر با 2 میلیون تومان راحت در ماه می گشت حالا با چقدر خدا می داند. طرفداران بی جیره و مواجب این بنده خداهم که یک ریز می گویند یارانه یارانه ماشالله چه هنری درازای هر 45 هزار تومان حداقل یک میلیون تومان ماهانه از جیب این ملت پرید کف بزنید به افتخارش هورا بکشید . یقین بدانید هر کس که عمل ناصوابی را مورد تمجید قرار دهد در گناه آن شریک خواهد بود
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
احمدی نژاد فدایی داره اقا فدایی
مردم الان قدر احمدی نژاد رو میفهمند بااین وضع مملکت و سیاست خارجه.
حسین
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
عزیز هم وطن کسی مخالف این نیست که شما فدایی فردی مانند احمدی نژاد باشید که مبتکر نظریه هاله نور است و محصول برحسته دوران رئیس جمهوری پاک دستش امثال مه آفریدها، خاوری ها و بابک زنجانی ها است و به تازگی داستان اختلاس 32 میلیاردی از صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم نیز بر ملا شده، ولی به شرط اینکه شعاری نباشد آن هم در این دور زمونه که کسی مجانی برای آدم تب نمی کند چه رسد به اینکه فدای بی اجر و مزد باشد خدا می داند چه اختلاس های دیگری در دوران این بنده خدا صورت گرفته که بنا به ملاحظاتی قوه قضایی نمی تواند آنها را علنی کند ماشاالله خداقوت
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
این نوع نگرش فقط در سایتهای بورس به چشم میخورد چرا چون تنها جایی که فعلا می تونستند مانور بدن بورس بود اون هم چونه هنوز ریششون خشک نشده که میشه...کم کم درست میشه...از اونجایی احمدی بای بای کرد که با رهبری عزیز هم در افتاد..در اولین تنفیذش روی رهبر رو بوسید و در اغوش کشید در تنفیذ دوم فقط یک حرکت کوچک...(ببخشید اگر تنفیذ را اشتباه نوشتم نمیدانم)
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
احمدی نژاد که گفت بیاید مناظره در تلوزیون چرا آنهایی که دزد دزد میکنن نیامدن مناظره در تلوزیون ؟
علی کرمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
درود بر حضرت محمود احمدی نژاد مرد بزرگ تاریخ معصر ایران و بزرگمردی که در 200 سال اخیر کمتر مثل او ظهور کرده است. کوبنده الیگارشی فاسد ایران. و بزرگ مردی که مناظره اش با قره نوکر الگارشی ایران در حکم ضربه علی در روز خندق بود که رسول اکرم فرمود ضربه علی فی یوم خندق افضل من عباده الثقلین.
ناشناس
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
شماها چقدر متوهمید!
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
خودت فهمیدی چی گفتی اقای کرمانی فکر کنم روستایی هستی خام حرفهای این و اون قرار گرفتی و جو زده شدی تو رو چه به سیاست
حمید
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
هرچی میکشیم از محمودخان
علی
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
زرشک طلایی تقدیم تو باد
سهیل
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
مثل اینکه خیلی توبره ات رو پر و پیمون کرده که داری پاچه خاری میکنی
محمد گرجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کسانی که تحریم ها را وضع کردند می خواستند احمدی نژاد را تخریب کنند.کسانی هم که مدعی برداشتن تحریم ها البته با پذیرش ذلت هستند می خواهند چهره این مرد خدوم را تخریب کنند.عجب شباهتی و هماهنگی عجیبی بین این دو گروه وجود داره.
سهیل
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
جالبه طرفداراش هم توهمی اند
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
خودمون اين ممودي كلاـ كمتر از انگشتاي دست، تو بيننده هاي بورس نيوز طرفدار داره ولي مـث مرد واسادن سر حرف و اعتقادشون و متحد هرجا اسم ممودي هست ، اين هفت هشت نفر هم هستند .
ماشالا به اين طرفداراي پر و پا قرص كه كه فك ميكنن همه ايران يعني همين هفت هشت نفر!؟
اگه فك ميكنيد بيشتر از هفت هشت ايد منفي بديد تا حرف من بي حساب باشه
ناشناس
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
به نظر من هفت هشت نفر هم نیستند همه نظرات مربوط به یک یا دونفره .
ناشناس
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
اقا حمید عزیز
حمایت از کسی که چنین دسته گل هایی به آب داده و کلی هزینه رو دست کشور گذاشت و کاری جز یک مشت سخنرانی های ضد منافع ملی در محافل بین المللی انجام نداد و محصول دوران پاکدستش را هم که همه دیدن که چه چپاولگرانی تاریخی ای بودند، مردانگی نیست یقین بدان که اجر و مزد خوبی هم می گیرند اگر انسان یک سر سوزن وجدان و انصاف داشته باشد اینقدر برای فردی معلوالحال و توهم زده که یک ریز از ولی عصر (ع) برای مشروعیت دادن به دولت خود خرج می کرد، سینه چاک نمی دهد. در دوران بعد انقلاب هیچ دولتی تا به این اندازه از نظام برای مشروعیت دادن به خود هزینه نکرد و تا این اندازه با اعتقادات و مقدسات مردن نیز بازی نکرد آن پول هایی که هاپولی شده اکنون دارد بیرون می ریزد تا خرج انتخابات شود و مشتی کاسه لیس و پاچه خوار مصدر کار شوند و این تتمه اعتقادات مردم را نیز نقش بر آب کنند خدا خودش رحمی بر این مردم ستم دیده کند
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
ما نرم افزار نداریم به پست ها و ایده ها لایک دروغین بدیم ما حرفمون تو صندق های رای میزنیم مثل 84 و 88 . مخالفینش هم 4 نفر هستن :)) تو این سایت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
اگر احمدی نژاد محبوبیت ندارد چرا تخریب میشود ؟
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
عزیز دل کسی که محوبیت دارد نوش جانش و خوشابحالش ولی آزموده را دوباره آزمودن خطا ست. این بنده خدا توهم زده جز اینکه دست مشتی دزد و چپالوگر را بر بیت المال باز کند و کلی هزینه رو دست نظام بگذارد چه گل دیگری به سر این مردم فلک بر بخته زد مشک آن است که خود بگوید نه طبله عطار
ناشناس
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
در مناظره 88 که دست دزد هارا رو کرد
سهیل
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
خودش تخریب چیه.کل مملکت رو خراب کرد و رفت
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
من از جناح های سیاسی سردرنمیارم،اما اینو میدونم که احمدی نژاد ساده ومردمی تر بود،چون در شهرستانها مدیران کل این دولت همه پک وپزی وتجمل گرا وپر هزینه باحرکات نمایشی وتبلیغی هستند.
اینم بگم که کاسبی خرابه پول کم شده ونمی چرخه،قبلا برا خرید برنج کامیونها صف کشیده بودند اما امسال خریدهای کلان باچکهای بی محل بود وخیلیها بیچاره شدند وکشاورز هم کمرش شکسته،وباکارها ،بیکار شدند،حقیقتا زمان احمدی که تحریم بیشتر بود بهتر بود.
محمدرضا
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
دوست عزیز وضعیت رکود شدید فعلی محصول بی تدبیری دولت قبل در اقتصاد و بی انضباطی های مالی گسترده ایشان بود . نقدینگی بیش از حد که وارد فعالیت های مخرب اقتصادی شد باید مهار میشد و مهار اون جز با سیاست های انقباضی پولی ممکن نبود و نتیجه این سیاست هم جز رکود نمی توانست باشه.
علاوه بر اون کاهش 40 تا 50 درصدی قیمت نفت باعث شده دولت منابع مالی کافی برای تزریق به بخش تولید و مسکن نداشته باشه و این خود تشدید کننده رکود هست.
سهیل
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
اینها صدای سازیه که اون زمان زده شد حالا هم داره صداش میاد
ناشناس
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
قرار بود 100 روزه مشکل حل بشه و نقدینگی کم بشه چرا با گذشت 700 هر روز بدتر از دیروز ؟
سعید رستمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
زمان احمدی نژاد اوضاع بورس خیلی بهتر بود ..... خدا پشت وپناهت ای مرد بزرگ
ناشناس
UNITED STATES
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
بورس نیوز عزیز اگه دوست داری محبوب بمانی از این نوع مطالب در خروجی خودت قرار نده. آخه مگه بیکاری مطالبی که در افکار عمومی حساسیت زیاد دارد در خروجی خودت قرار می دی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
بعضی ها چقدر کو چکند که کسی را تا این حد بزرگ میبینند ؟؟؟؟؟
ضامن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
آدم تعجب میکنه که هنوزم افرادی هستند که فدایی احمدی نژاد ودولت اوهستند بااون اختلاسها واختلاسهایی که هنوز لو نرفته بااون سیاست خارجی ،هرجارفت باچماقش حرف زد .هاله نور رومیدید دزد بغل دستش رونمیدید وهزاران دلیل که دراینجانمیگنجد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
مخالف های احمدی نژاد بیان یه تاریخی رو مشخص کنن تا ما مسولیت هر چی که قبلش اتفاق افتاده رو گردن بگیریم . بابا چرا خودتون رو زدید به توهم ؟؟؟ مرد حسابی بیا یه تاریخی رو بگو که احمدی نژاد تا اون تاریخ خراب کاری کرده باشهه . دولت فعلی هر کاری کنه شما می ندازینش گردن احمدی نژاد . احمدی نژاد بورس رو توی 53 هزار به روحانی تحویل داد اصلا ما بگیم توی 57 هزار تحویل داد . ولی تا 88 هزار روحانی برد بالا . یعنی زمان احمدی نژاد بورس هیچ حبابی نداشت. ولی زمان روحانی بورس کلا رفت توی حباب . یادتون رفته پالایشی ها رو کی به خاطر بی تدبیری 1 سال بست ؟؟؟ احمدی نژاد یا روحانی ؟؟ بیش از 7 میلیون سهام دار رو به خاک سیاه نشوندهه . کل کشور تو رکود کل کشور تو فلاکت و گشنگی . دم احمدی نژاد گرم که هوای کشاورز ها رو داشت . دمش گرم که هوای روستایی ها رو داشت . دمش گرم که هوای ایران و ایرانی رو داشت . یارانه به لطف دولت روحانی ارزشش کم شدهه ولی زمانی که احمدی نژاد یارانه می داد یارانه ی یه خانواده به اندازه ی نصف حقوق یه ماه یه کارمند بود . احمدی نژاد یارانه رو زمانی وصل کرد که دلار 1100 تومن بود . ولی عین یه مرد یارانه رو وصل کرد ولی روحانی با دلار 3500 تومنی هنوز نمی تونه یارانه ها رو بدهه . و هر روز میاد می گه قطع کردیم فرداش می گه نه هنوز وصلهه . این همه بازی در آوردن تا مردم برن یارانه ای که احمدی نژاد وصل کرده بود رو قطع کنن . خدایی بسته خجالت بکشید . بعد این همه فلاکت و بدبختی و نابودی بورس و اقتصاد و رکود شدید و گسنگی هنوز دارید از دولتی که باعث و بانی این کار ها هست دفاع می کنید . می خواهید بگید زمان احمدی نژاد نفر 100 دلار بود ؟؟ در عوض قیمت دلار هم 1100 تومن بود سال 84 .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
طوری حرف می زنید که الان بهشت برین شده و اقتصاد شکوفایی رو شاهد هستیم؟ چی شد قول 100 روزه یا 6 ماهه که می گفت ارزونی میاریم و رای یه مشت مردم ساده لوح رو جمع کردید؟ تازه توسیاست خارجی مگه چیکار کردید باج دادین ولی چیزی نگرفتین عزت رو هم به ذلت تبدیل کردید.
آرزو
ROMANIA
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
هیچ موقع نبایدقضاوت کرد احمدی نزاد هم مثل بقیه
مهدی حسین زاده
UNITED STATES
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
شما حضرات که این همه ازدولت وریس جمهور مردمی ایراد میگرفتید چرا الان که مملکت را دارن غارت میکن لال شدید به خودتان بیاین واینقدر تهمت به این مرد خاکی نزنید وبترسید از دزدان چراغ به دست
ایرانی
UNITED KINGDOM
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
درود بر دکتر احمدی نژاد انشاالله این 11 ماه هم تمام شود